Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet sommeren 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 71 13

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 25 jul 08, 12:48

Ifølge Aftenposten er Morten Modeskred ønsket av FFK http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article113836.ece

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 jul 08, 12:57

Opprinnelig postet av Fjedjik

Ifølge Aftenposten er Morten Modeskred ønsket av FFK http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article113836.ece

 

Det hadde vært konge å få han hit. Mitt førstevalg her i Norge.

Han har jo bodt på disse kantene før når han spilte for Moss. Kanskje noen av hans tidligere lagkamerater (Ramberg, Ophaug, Wehrman eller Martinsen) lokker han hit for oss? Wink

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 jul 08, 13:20

Opprinnelig postet av bjorn

Nå trenger vi spillere som kan gå inn å heve laget fra dag én, vi har ikke lykkes spesielt godt med det før...og spiss er det vanskligste å kjøpe, dette blir spennende.

Det er strengt tatt ikke så vanskelig å kjøpe en spiss, men å få tak i en som scorer nogenlunde jevnt og gir målgivende til sin makker er meget vanskelig Wink Når det er sagt så er jeg meget spent på hvem FFK har i kikkerten. At de titta på en brasse som faktisk kunne endt opp her, men som havnet i Serie A(!!), har gjort at jeg kanskje har altfor høye forventninger til hva som kommer. Jeg har ikke troa på å kjøre "Tregström" og Gardar på topp sammen i hvert fall. Sammen har de tidligere vært rotete, initiativløse og immobile. Da vil jeg heller hive inn Trulsen til ulvene med en gang, for å gi ham litt matching.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 jul 08, 13:24

Virker jo som om TIL priser Moldskred fullstendig ut av markedet, så med mindre de står i akutt fare for å gå konk tviler jeg på at vi får tak i ham.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 jul 08, 14:31

Opprinnelig postet av Snæbbis

Virker jo som om TIL priser Moldskred fullstendig ut av markedet, så med mindre de står i akutt fare for å gå konk tviler jeg på at vi får tak i ham.

Det er jo typisk norsk det. Overvurderer egne "klasse"-spillere med en sykt tullete høy pris, slik at vi/norske lag må hente inn skrap fra utlandet! Gjerne gamle avdanka spillere også... Er nok av dem.

 


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 25 jul 08, 15:12

Skal ikke sette prisen på han så veldig høyt før det er uinteressant....


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 25 jul 08, 16:58

Synes også Jonathan Parr i Ålesund er en meget interessant spiller. Kun 20 år og allerede habil tippeligaspiller som scorer mål. Tror han bare vil vokse seg ennå større. En spiller både som leverer nå og som er en spiller for fremtiden. Han er vel Oslo-gutt og har kanskje lyst å flytte til Østlandet igjen? (før ferden evt går til utlandet?)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 25 jul 08, 18:18

Opprinnelig postet av aavdst

Synes også Jonathan Parr i Ålesund er en meget interessant spiller. Kun 20 år og allerede habil tippeligaspiller som scorer mål. Tror han bare vil vokse seg ennå større. En spiller både som leverer nå og som er en spiller for fremtiden. Han er vel Oslo-gutt og har kanskje lyst å flytte til Østlandet igjen? (før ferden evt går til utlandet?)

Tollås i samme klubb har også et stort potensiale, slik jeg ser det.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 jul 08, 18:19

Opprinnelig postet av aavdst

Synes også Jonathan Parr i Ålesund er en meget interessant spiller. Kun 20 år og allerede habil tippeligaspiller som scorer mål. Tror han bare vil vokse seg ennå større. En spiller både som leverer nå og som er en spiller for fremtiden. Han er vel Oslo-gutt og har kanskje lyst å flytte til Østlandet igjen? (før ferden evt går til utlandet?)

Er helt enig. En av de mest spennende spillerne i Norge. Tror faktisk han bare er 19 også. Han virker også som en voksen og intelligent type som jeg tror får en bra karriere.

Om han vil til FFK er vel kanskje mer tvilsomt pr nu, han spiller fast på AaFK og får utvikle seg der. Tror også han har familie i Ålesund. Men jeg tror faktisk han kunne spilt seg inn på FFK nå som Tarik drar, både som ving og som spiss. (Og ja, jeg har sett mer enn to kamper av han). Wink


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 25 jul 08, 18:21

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av aavdst

Synes også Jonathan Parr i Ålesund er en meget interessant spiller. Kun 20 år og allerede habil tippeligaspiller som scorer mål. Tror han bare vil vokse seg ennå større. En spiller både som leverer nå og som er en spiller for fremtiden. Han er vel Oslo-gutt og har kanskje lyst å flytte til Østlandet igjen? (før ferden evt går til utlandet?)

Tollås i samme klubb har også et stort potensiale, slik jeg ser det.

Sånn er det garantert med flere norske unggutter. Tror de holder et veldig bra nivå. Tollås har vært heldig som har fått muligheter til å spille, ikke alle unggutter som får muligheten.

Både tror og håper det finnes mange flere slike spillere der ute, som blir gode med tillitt i Tippeligaen. Heller det enn middels gode utlendinger.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 jul 08, 20:18

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Snæbbis

Virker jo som om TIL priser Moldskred fullstendig ut av markedet, så med mindre de står i akutt fare for å gå konk tviler jeg på at vi får tak i ham.

Det er jo typisk norsk det. Overvurderer egne "klasse"-spillere med en sykt tullete høy pris, slik at vi/norske lag må hente inn skrap fra utlandet! Gjerne gamle avdanka spillere også... Er nok av dem.

 

 

Buhu, får ikke kjøpe de spillerene vi vil til den prisen vi vil... TIL gjør vel det med vilje slik at de får beholde ham selv... Prissettingen på norske spillere tyder bare på at klubbene at bedre økonomi og kan dermed avstå fra å selge spilleren for knapper og glansbilder...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 jul 08, 20:28

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Snæbbis

Virker jo som om TIL priser Moldskred fullstendig ut av markedet, så med mindre de står i akutt fare for å gå konk tviler jeg på at vi får tak i ham.

Det er jo typisk norsk det. Overvurderer egne "klasse"-spillere med en sykt tullete høy pris, slik at vi/norske lag må hente inn skrap fra utlandet! Gjerne gamle avdanka spillere også... Er nok av dem.

 

 

Buhu, får ikke kjøpe de spillerene vi vil til den prisen vi vil... TIL gjør vel det med vilje slik at de får beholde ham selv... Prissettingen på norske spillere tyder bare på at klubbene at bedre økonomi og kan dermed avstå fra å selge spilleren for knapper og glansbilder...

Nå har vel Tromsø varslet at de må selge spillere for minst 15-20 mill. for å få økonomien til å gå opp.

Link

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 jul 08, 20:38

Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Snæbbis

Virker jo som om TIL priser Moldskred fullstendig ut av markedet, så med mindre de står i akutt fare for å gå konk tviler jeg på at vi får tak i ham.

Det er jo typisk norsk det. Overvurderer egne "klasse"-spillere med en sykt tullete høy pris, slik at vi/norske lag må hente inn skrap fra utlandet! Gjerne gamle avdanka spillere også... Er nok av dem.

 

 

Buhu, får ikke kjøpe de spillerene vi vil til den prisen vi vil... TIL gjør vel det med vilje slik at de får beholde ham selv... Prissettingen på norske spillere tyder bare på at klubbene at bedre økonomi og kan dermed avstå fra å selge spilleren for knapper og glansbilder...

Haha, ja der treffer du virkelig hode på spikeren Bob Page. Er det noe Tromsø IKKE er kjent for i disse dager så er det vel god økonomi!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 08, 21:39

helstad til le mans? http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2092440.ece

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 jul 08, 21:41

Opprinnelig postet av SirLion

helstad til le mans? http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2092440.ece

FFK...overgangsvindu...Helstad...Brann...Hm...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jul 08, 22:23

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av SirLion

helstad til le mans? http://tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2092440.ece

FFK...overgangsvindu...Helstad...Brann...Hm...

venta på den der.. hehe Cool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Plaskesak

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 08
Innlegg: 108

Lagt til: 25 jul 08, 23:05

Er redd dette overgangsvinduet renner ut i sanden for oss nå..  Hadde sett for meg overskrifter som "Helstad klar for FFK", eller "Hoff kler på seg rødbuksene". Virker litt tæmt. Brann kvitter seg med stjerna og skaffer seg erstatteren med det samme, vi har bare solgt arvesølve til Holland, så begynner vi å klø oss..   

---------------------------

En konge; Tore Pedersen!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 25 jul 08, 23:16

Opprinnelig postet av Bob Page

Buhu, får ikke kjøpe de spillerene vi vil til den prisen vi vil... TIL gjør vel det med vilje slik at de får beholde ham selv... Prissettingen på norske spillere tyder bare på at klubbene at bedre økonomi og kan dermed avstå fra å selge spilleren for knapper og glansbilder...

 

Er'u helt på jordet? Siste fra TIL er at de sliter med underskudd på ca 15-16 millioner så vidt jeg fikk med meg, men ikke vil selge spillere for å henge med i medaljekampen, men i stedet satser på å selge andeler av spillerne til investorer( sånn som vi gjorde når jeg tenker meg om).

 

Er det økonomi som holder på å gå til helvete så tror jeg det er klubber i Norsk TL.

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 jul 08, 10:20
Endret: 26 jul 08, 10:31
Endret av: FFK1903

Opprinnelig postet av Plankekæll
Sånn er det garantert med flere norske unggutter. Tror de holder et veldig bra nivå. Tollås har vært heldig som har fått muligheter til å spille, ikke alle unggutter som får muligheten.

Både tror og håper det finnes mange flere slike spillere der ute, som blir gode med tillitt i Tippeligaen. Heller det enn middels gode utlendinger.

Jeg er så enig så enig. Skulle ønske Norske klubber hadde vært ivrigere og modigere med å satse Norsk. Dèt hadde satt fart i talentutvikling og på sikt landslaget tror jeg.

Men selvfølgelig må det krydres med utenlandske rutinerte ringrever. Men tror det opptimale for Norsk fotball hadde vært, att alle utlendinger som ble hentet, fortrinnsvis gikk rett inn og forsterket laget.

Talenter har vi forhåpentligvis selv. Eksempelvis Tarik har jo vært stor butikk for oss, kontra ivorianerne.

Mod: Det er ikke nødvendig å sitere en hel diskusjon for å svare på ett innlegg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 jul 08, 13:42

Noen som har snappet opp hva Le Mans faktisk betaler for Helstad? Logisk sett burde han være snappet dyrere enn Tarik?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 71 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f