Husk meg
Brukernavn
Passord

Fotball EM 2008

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 16 jun 08, 18:36
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Ja for alle vet jo at keepere er jo egentlig ikke en del av et lag... Lurer på om du så samme kamp som meg i går. Hvordan i svarte helvete er det mulig å si at tyrkerne hadde flaks? Tyrkia spilte ut Tjekkia etter alle kunstens regler i kampen og Tjekkia fikk 2-0 totalt mot spillets gang. Det var en utrolig opphenting av Tyrkia og det var 100 prosent fortjent.

Jeg er litt enig med deg. Tsjekkia fikk 2-0 mot spillets gang, men ikke 1-0. Da Tsjekkia satt inn 2-0 styrte de resten av omgangen. 2. omgang var derimot nesten totalt tyrksik. Keepertabbe av Cech eller ikke, målet teller og Tyrkia fortjente også sine to andre mål. Tyrkia ville mest i 2. omgang, og vant forjtent, men at de spilte ut Tsjekkia i hele kampen er jeg ikke enig i.

Det var akkurat det jeg mente, men fikk ikke med meg "i andre omgang" i innlegget. Og nei, Tyrkia hadde ikke flaks som gikk videre, de viste mer offensiv styrke og vilje, og Tjekkia har ikke imponert i det hele tatt i mesterskapet, utenom én omgang. Forøvrig så kom jeg hjem fra jobb etter første omgang så jeg så bare andre omgang. Men glemte å skrive at jeg ikke hadde sett første. Det var jo ren powerplay i store deler av andre mot tjekkisk mål.

 Som jeg sier, keepere er også en del av laget. Tyrkia scorte riktignok både på keepertabber av norske og greske keepere, men det er jo bare å se på Nikopolidis i kampen mot Russland. Det er en gjenganger og da har ikke det andre laget flaks, det er bare Hellas som har et keeperproblem.


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 16 jun 08, 20:20

Opprinnelig postet av Supreme NTM

 Som jeg sier, keepere er også en del av laget. Tyrkia scorte riktignok både på keepertabber av norske og greske keepere, men det er jo bare å se på Nikopolidis i kampen mot Russland. Det er en gjenganger og da har ikke det andre laget flaks, det er bare Hellas som har et keeperproblem.

Da virker det i hvert fall som om du og jeg så kampen med like øyne Wink

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 16 jun 08, 21:47

Tyrkia, 3-2

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jun 08, 21:59

Ha ha, for et genialt bilde. Ser ut som en stor jævel løfter opp spiller nummer 17 opp i lufta. Regner med at det dukker opp et noe photoshoppa bilde med ei diger hånd om ikke lenge...


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 16 jun 08, 23:29

Say what?

 

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 jun 08, 23:44

Truserøsk på høyt plan det der, he he.


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 17 jun 08, 17:43

Tyrkia vant fullt fortjent og det er også typisk tyrkisk og avgjøre kampene i siste omgang. De har utrolige mange gode offensive spillere som makter å avgjøre kamper!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jun 08, 21:22

Stevie Wonder hadde vært EMs toppscorer om han hadde fått sjansene til Luca Toni i denne kampen!

Satser en tier på at det blir uavgjort og dermed straffespark (Nederland vinner sikkert 3-0) og mye dramatikk, ettersom jeg må jobbe i natt pga sykdom og jeg da kun rekker ordinær tid...


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 17 jun 08, 23:17

Uff og se jublende italienere, gjør vondt blæh.

Men sterkt av nederland og slå romania med b laget da :)


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 17 jun 08, 23:34

Dæven så dårlige Frankrike er. Nå heier jeg på Dirk Kuyt og Fernando Torres resten av EM.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 jun 08, 20:17

Synd at Italia gikk videre, men pytt, nederland har herjet seg igjennom den gruppa og er etter min mening nå store favoritter til å ta pokalen. Spennende å se om det blir Rusland eller Sverige i kvartfinalen.

 

Må si jeg tror russland vinner.......

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina* :)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jun 08, 21:23

Russland leiker seg med Sverige nå. Leder fortjent 1-0.

 

Jeg håper også på Nederland, men det blir tøft. Tyskland blir skumle, det samma blir Spania og kanskje Portugal. Men Nederland har vært det beste laget i gruppespillet.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 jun 08, 21:36

Russland er gode, men det er helt utrolig hvor ineffektive de er, sånn har de vært i alle kampene, masse sjanser men sliter med å score...


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 jun 08, 22:33

De russiske bjørnene spiste de svenske kjöttbullarna til frokost, middag og kvelds! Herlig! Med litt mer effektive spisser så hadde de ydmyket Sverige enda mer. Herlig å se at russerne fortsatte å kjøre på i angrep også etter 1-0, mens svenskene ikke var spesielt interessert i å spille fotball før Russland scoret.

 


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 18 jun 08, 22:43

Russland spiller rett og slett fantastisk fin fotball. Inneffektive som fy men uansett de putta 2 og det holdt. Foran mål gjør de mye rart men når det klaffer så klaffer det sjikkelig :) Russland og Nederland er de 2 lagene som har imponert meg mest hittil i turneringa med finfin fotball.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 jun 08, 22:46

Som jeg har sagt, fantastisk fotball av Russland. Ineffektive og naive, men fy faen så morsomt det er å se sånn fotball. Noen av de pasningsforsøkene deres er jo galskap, men likefullt genial galskap. Tror de kan overraske mot Holland.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 jun 08, 07:38

Moro at Kroatia fikk Tyrkia. De blis nok årets overraskelse som jeg sa på forhånd..  Men Tyrkia er ikke noen walk over..


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 19 jun 08, 22:21

Hva i helvette er det Uefa tenker med når se setter opp blinde dommere til å dømme en kvart-finale?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 20 jun 08, 07:14

Da gikk Tyskland videre, og alle Ronaldo supporterene må finne seg ett nytt lag å heie påWink


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 20 jun 08, 12:31

hvor ofte er det ikke slik at lagene som imponerer mest under gruppespillet ryker ut i sluttspillet? og gjerne tidlig i sluttspillet. russland kan fort ta high flying nederland og italia er min favoritt mot spania, og brått er de 3landene med flottest fotball til nå ute..(portugal, nederland, spania).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 11 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340