Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Stabæk (9. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 08, 20:03
Dette er en kamp vi ikke har råd til og avgi poeng. 

Hoveddommer:      Moen, Svein Oddvar
Assistentdommer:     Nebben, Dag Roger
Assistentdommer:     Larsen, Odd-Jarle
Observatør:     Olsen, Jan Erik Blomholt
4.dommer:     Bruheim, Bernt Håvard
NFF-delegat:     Borgersen, Kjell

---------------------------

http://keiko99.net


MLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 26 mai 08, 20:07
Bare seier er godt nok.

---------------------------

Tarik på landslaget!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 26 mai 08, 20:53

Opprinnelig postet av keiko99
Dette er en kamp vi ikke har råd til og avgi poeng. 

Er det gull som er målsetningen nå?  Tror isåfall den målsetningen vil bli nedjustert utover sesongen.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 08, 20:59
nei det er ikke gull, men tanken på at vi fremover har mange vansklige kamper som Tromsø,vif og viking.

---------------------------

http://keiko99.net


palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04
Innlegg: 202

Lagt til: 26 mai 08, 21:02

Ikke har råd til å avgi poeng?Nå må vi være litt edruelige her,åpningen på sesongen har vært meget bra,men vi er ikke noen kandidat til gullet,til det er det fortsatt alt for mange punkter vi er for svake på.

Stabæk er tross alt det laget som ikke bare leder tabellen,men har også vært de som har vært desidert tryggest og best.Håper selvfølgelig på 3 poeng,ikke noen umulighet det, men det å si at dette er en kamp vi ikke har råd til å avgi poeng i,er ltt i overkant mener jeg

---------------------------

PÅL


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 mai 08, 21:23

Jeg i utg.punktet helt enig med palespen, men jeg vil bemerke punktet om at vi ikke er en kandidatat til gullet.

<<Hvis vi definerer situasjoner som virkelig, så blir de virkelige i sine konsekvenser>>. Dette har litt med selvoppfyllende profetier og idrettspsykologi å gjøre også. Vinneren ser for seg hva som skjer når han/hun vinner og det motsatte skjer for taperen. Ergo; FFK burde ikke slå fra seg seriegullet ennå. Jeg mener ikke at de skal begynne å feire nå heller, men de må jo tro at de kan vinne før hver kamp.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 26 mai 08, 21:35
Stabæk må klare seg uten Anthony Annan hvertfall, han skal spille VM-kvalik for Ghana.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 mai 08, 21:49
Det er helt greit å slippe Annan Han er en gjennomført sleip spiller, og ikke minst veldig god.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 mai 08, 21:57
Mener jeg leste ett sted at  i dag var den siste kampen for tchoi(eller hvordan det staves).
Så da slipper vi han også!

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 mai 08, 22:02
Han spilte sin siste hjemmekamp i dag. Han kommer til å spille borte mot FFK.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 mai 08, 22:03
Det var hans siste hjemmekamp, men hans aller sist er mot oss

Anne_ffk

A-lagspiller

Ble medlem: 22 jul 05
Innlegg: 237

Lagt til: 26 mai 08, 22:28

Noen som har oversikt over billettsalg?

Prøver nemlig å bestille på billettservice, men kommer at alt er fullt. (Felt F-G-J-K). er dette tilfelle, eller har billettservice en dårlig dag?

---------------------------

Null og åtte møttes på gata. Da sa null: " Fint belte!"


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 26 mai 08, 22:37
I følge Magne Rummelhoff til FB tidligere i dag var det 285 billetter igjen (artikkelen var fra 13 tiden). I tillegg snause 600 billetter igjen på Plankehaugenfeltet.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 26 mai 08, 23:37
Opprinnelig postet av Olavesen

Opprinnelig postet av keiko99
Dette er en kamp vi ikke har råd til og avgi poeng. 

Er det gull som er målsetningen nå?  Tror isåfall den målsetningen vil bli nedjustert utover sesongen.

 



Hvis ikke supporterne tror på gull, hvem skal tro på laget da? Er vel ingen her som akkurat forventer gull. Men Start vant nesten i 05. Vil ikke akkurat si at vi har noe dårligere lag enn det laget. Med flyt og flaks og forsterkniner i sommer, så kan alt skje.. Er det ikke rundt tlrunde 7-8 at ligaen begynner å sette seg da?


---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 mai 08, 14:23

Tror nøkkelen for å slå Stabæk er å gjøre som Aalesund gjorde defensivt de 10-15 minuttene: være kompakte. Om vi står lavt eller høyt er ikke så viktig, det er mye viktigere at alle lagdelene står enten høyt eller lavt samlet. Der tror jeg FFK passer dem meget bra. Vi har Wehrman som er glad i å ligge lavt, og som kan demme fint opp for mellomrommet som Gunnarson søker.

Når de i tillegg mister Annan, blir det spennende å se hvor godt organisert Stabæk blir på midten med svensken(husker ikke navnet) som kommer inn. Annan lå veldig dypt mot Aalesund og stoppet for det første en del kontringer, men enda viktigere- han var god til å vende spillet fra kant til kant. Det kan fort bli litt vanskelig med arbeidsfordelingene ettersom svensken og Tchoyi er to offensive spillere.

Står FFK samlet, unngår mange balltap på midten, er nøyaktige i forsvaret og spiller bedre i etablert angrep, kan det fort bli en morsom kveld på Fredrikstad Stadion neste søndag.

 

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 08, 15:33
Fortsatt billetter igjen, www.billettservice.no/html/venue.htmI

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 mai 08, 16:17
Opprinnelig postet av Olavesen

Opprinnelig postet av keiko99
Dette er en kamp vi ikke har råd til og avgi poeng. 

Er det gull som er målsetningen nå?  Tror isåfall den målsetningen vil bli nedjustert utover sesongen.

 

er nok ikke det at gull er målsetningen. men hjemme på stadion så skal vi ta 3 poeng. å det trur jeg de fleste her er enig i. fredrikstad stadion er vårt fort. å der skal alle lag slite med å få med seg poeng hjem.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 mai 08, 16:25
15 billetter igjen

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 mai 08, 22:07
nesten aldri vært så sikker på seier som i denne kampen

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 27 mai 08, 23:30

Opprinnelig postet av Husgutt
nesten aldri vært så sikker på seier som i denne kampen

Oj, er du god til å tippe?


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 28 mai 08, 11:44
Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Oj, er du god til å tippe?



Vi får håpe det..

Schibevaag

Knøttespiller
Ble medlem: 21 apr 08
Innlegg: 45

Lagt til: 28 mai 08, 11:50

Noen som vil tippe de 11 som starter?

Staw - opphaug, gerrbrand, piiroja, wallace - serge, gashi, wehrman, barsom
med tarik og gardar på topp?

Blir vell noe sånt?

Satser på festfotball og 3 poeng !

---------------------------

FFK for EVIG og ALLTID


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 08, 12:23
Tror vi får bank men håper vi spiller over evne

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 mai 08, 12:29
Jaggu! Det hender visst man er enig med paco òg, gitt...

---------------------------

Svensk magi!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 28 mai 08, 13:14
Endret: 28 mai 08, 13:16
Opprinnelig postet av Lemmy
Tror nøkkelen for å slå Stabæk er å gjøre som Aalesund gjorde defensivt de 10-15 minuttene: være kompakte. Om vi står lavt eller høyt er ikke så viktig, det er mye viktigere at alle lagdelene står enten høyt eller lavt samlet. Der tror jeg FFK passer dem meget bra. Vi har Wehrman som er glad i å ligge lavt, og som kan demme fint opp for mellomrommet som Gunnarson søker.

Når de i tillegg mister Annan, blir det spennende å se hvor godt organisert Stabæk blir på midten med svensken(husker ikke navnet) som kommer inn. Annan lå veldig dypt mot Aalesund og stoppet for det første en del kontringer, men enda viktigere- han var god til å vende spillet fra kant til kant. Det kan fort bli litt vanskelig med arbeidsfordelingene ettersom svensken og Tchoyi er to offensive spillere.

Står FFK samlet, unngår mange balltap på midten, er nøyaktige i forsvaret og spiller bedre i etablert angrep, kan det fort bli en morsom kveld på Fredrikstad Stadion neste søndag.

Ah, endelig noen som er opptatt av hva vi må gjøre på banen, og ikke hva vi skal tro eller håpe...

Vi vet at Stabæk ikke kommer til å føre kampen. Det må vi gjøre. FFK kommer til å ha ballen mye. De vil satse på overganger/kontringer. Motoren i kontringsspill er overgangen, og nøkkelen ligger akkurat her, å nekte dem mange overganger.

Hvordan gjør vi så det? Vi må la ballen gå, ikke være redde for å bruke mange trekk, bruke temposkift, bruke hele banens bredde. Hvis vi gjør det, og klarer å avslutte på en ordentlig måte, dvs ikke legge ballen rett i bena på motstander som så bare peiser opp på Nannskog/Pàll Gunnarson, så vil Stabæk slite, for de er ikke gode på å bygge opp angrep fra egen sekstenmeter mot etablert forsvar.

Det er på midtbanen kampen blir avgjort. Det er på midten de farlige overgangene finner sted, og det er på midtbanen man nekter Stabæk overgangene deres som de er så avhengige av.
Stabæks midtbane er ikke all verden, men jeg tror likevel at Wehrman og Gashi må spille disiplinert, konsentrert og med minimalt med feil

Jeg lurer også på om vi faktisk burde begynne med Kvisvik for å få hull på den byllen vi vet kommer til å bygges opp i løpet av de første 30 minuttene. Han er god med ballen, gjør ikke mange pasningsfeil, og kan slå den magiske pasningen på bestilling. Kanskje vi skulle bruke Kvisvik på den ene sida, og Ramberg på den andre for å få stor grad av presisjon på pasningsspillet...

Barsom kan komme inn for Kvisvik, og fortsette det gode spillet der Raymond slutter.

Jeg mener også at Czwartek skal spille, for han har fart, og er en offensiv kraft, og det er nok det som trengs mot Stabæk, som jo ikke er noen mestere på hodespill.

Når det gjelder å ligge kompakte er det viktig at vi finner riktig høyde, fordi Nannskog har så ekstreme ferdigheter i bakrommet. For mye bakrom, og han løper fra oss, for lite bakrom, og de kommer nærme vår sekstenmeter. Området foran vår firer er arenaen til Pàll Gunnarson, og der må vi ha mye folk. Gashi, Wehrman og Ramberg må regne med å legge ned betydelig kraft og energi i denne delen av spillet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 mai 08, 20:01

Opprinnelig postet av Asgeir
Ah, endelig noen som er opptatt av hva vi må gjøre på banen, og ikke hva vi skal tro eller håpe...

Med all respekt (for jeg synes absolutt det er interessant å lese det dere skriver om emnet), vi gidder ikke alle å leke trenere.

---------------------------

Svensk magi!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mai 08, 10:03
Endret: 29 mai 08, 10:07

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 mai 08, 14:08

(svar til Asgeirs innlegg uten å gidde å sitere hele det lange innlegget)

Enig med mye av det du skriver. Stabæk er gode når de bryter på midten og kan kjøre kontra. Vi må for all del ikke spille sånn som Uruguay gjorde, med den dype femmeren sin på midten som hadde ufattelig mange balltap(uten at Norge klarte å utnytte det). Dette blir en kamp som viser hvor konsentrerte Gashi og Wehrman må være for at vi skal vinne- det blir en slags eksamen i konsentrasjon.

Jeg vil gjerne se en Kvisvik på høyre og Barsom på venstre. Den sentrale midtbanen vår må ligge kompakt for å nekte Pall Gunnarson mellomrom. Da vil jeg gjerne se to kanter med bra pasningsspill og noe ekstraordinært. Kouadio blir for lett mot Stabæklaget tror jeg.

For meg blir det nesten det samme om vi legger linja vår høyt eller ikke, det er viktigere at vi er kompakte. Gerrbrand har også gode ferdigheter når det gjelder bakromsorienterte motstandere, han har en bra fart. Det som blir viktig er at siden timinga til Nannskog som regel sitter perfekt, må timinga vår sitte perfekt. Vi må vite når Piiroja kan støte på Gunnarson, når Nannskog stikker, når ballen kommer osv.

Er FFK så godt disiplinert bakover som jeg håper, så er jeg 100% sikker på at det blir seier. Offensivt kan vi fort klare å kjøre kampen mot et helt greit Stabækforsvar, med Tarik og Gardar på topp!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 08, 11:37
Ganske åpen odds vil jeg si: Fredrikstad - Stabæk H: 2,45 U: 2,80 B:2,45

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 mai 08, 12:33
Opprinnelig postet av keiko99
Ganske åpen odds vil jeg si: Fredrikstad - Stabæk H: 2,45 U: 2,80 B:2,45

Snitt av 32 bookmakers:

Home (37%)
2.70 (2.44)
  Draw (28%)
3.40 (3.28)
  Away (35%)
2.75 (2.63)
Jevnt ja...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mai 08, 13:06
Endret: 30 mai 08, 20:16
Opprinnelig postet av Patrioten

To billetter igjen

www.billettservice.no/html/venue.htmI



Da tror jeg det spøker for billetter for min egen del til kampen... Hvis noen har en billett til overs - send meg en PM omgående! Kom tidligere hjem enn antatt så jeg kjøpte dessverre ikke billett før jeg dro.

Oppdatering: Billett anskaffet!

Stabæk virker utrolig sterke om dagen - men - en gang må de jo tape også! Alt ligger egentlig til rette for at Stabæk får sitt første tap. På en annen side. Etter fire strake seire hjemme så ligger det kanskje i kortene at FFK ikke vinner sin femte?

Tror det laget som har dagen vinner. Hjemmebanefordelen utligner i grunn den bedre kvaliteten Stabæk har vil jeg tro. Utrolig at et lag som har nesten har totalt ukjente spillere bakover på banen skal gjøre det så bra :)

PS: Jeg har fremdeles ikke kommatast på denne maskinene - derfor - i steden for komma!

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 30 mai 08, 17:32
Opprinnelig postet av FFK1903

PS: Jeg har fremdeles ikke kommatast på denne maskinene - derfor - i steden for komma!


om du har numpad, så kan du holde alt-tasten nede samtidig som du taster "4" to ganger

mao, alt+44

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 08, 17:44
Treningen "stenges" lørdag www.fredrikstadfk.no/content/view/1048/1/

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 08, 18:37

 

Hvis FFK slår Stabæk vil det være deres 100. seier i eliteserien.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 mai 08, 18:46
Regnet fra når?

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 08, 18:48

Alanzinho knust av kjæresten

Charlotte Lade er en av verdens fremste street ball-spillere - og kjæresten til Alanzinho. Se beinflørten de to imellom her!

www.tv2.no/sporten/fotball/tippeligaen/article1949809.ece


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 mai 08, 18:52

Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av FFK1903

PS: Jeg har fremdeles ikke kommatast på denne maskinene - derfor - i steden for komma!


om du har numpad, så kan du holde alt-tasten nede samtidig som du taster "4" to ganger

mao, alt+44

 

Hvorfor så vanskelig?? Har egen komma-tast på numpad`n jeg

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 mai 08, 18:53

Opprinnelig postet av Per Egil
Regnet fra når?

fotball.bt.no/eliteserien/article109107.ece


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 mai 08, 19:09
Mystisk. I følge maratontabellen har FFK vunnet 162 toppseriekamper siden de to avdelingene av Hovedserien ble slått sammen til én i 1963. Om vi tar med årets fem seiere er tallet oppe i 167.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mai 08, 19:41
Endret: 30 mai 08, 19:42
Opprinnelig postet av GurrBass

Opprinnelig postet av JipJap

om du har numpad, så kan du holde alt-tasten nede samtidig som du taster "4" to ganger

mao, alt+44

 

Hvorfor så vanskelig?? Har egen komma-tast på numpad`n jeg



Er på laptopen så jeg får bruke JipJap sin metode :)

Ernh - det fungerte ikke gitt.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 mai 08, 19:42
Opprinnelig postet av Per Egil
Mystisk. I følge maratontabellen har FFK vunnet 162 toppseriekamper siden de to avdelingene av Hovedserien ble slått sammen til én i 1963. Om vi tar med årets fem seiere er tallet oppe i 167.


Et skudd i blinde - men kan det være hjemmeseire?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 mai 08, 19:54
Endret: 30 mai 08, 20:06
De regner fra 1972, da lag fra Nord-Norge ikke hadde muligheten til å kvalifisere seg for spill i toppserien før dette året.

17 Fredrikstad 288 99 75 114 401 - 467 372 8.08 1.29

Maratontabellen er hentet fra nifs.no.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Jello B

Juniorspiller

Ble medlem: 16 jun 03
Innlegg: 161

Lagt til: 30 mai 08, 21:21
Endret: 01 jun 08, 12:15

2 billetter selges til FFK- Stabæk. Seksjon J Rad 5 Plass 24 og 25.

SOLGT.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 31 mai 08, 11:13

Hvis jeg ikke husker helt feil, har vi mulighet til å bli regjerende uoffisiell norgesmester hvis vi slår stabæk. Dere som hører på FK Fotball vet sikkert hva som menes :)

Liten forklaring her: http://www.kaakenmagasinet.com/blogg/innlegg.php?id=56


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 08, 11:55
http://www.youtube.com/watch?v=f_Mf_fgTGFk&feature=related  sånn som det der må vi passe på mot Alanzinho

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 31 mai 08, 13:00

Artig liten sak, bortsett fra at opplegget til FK Fotball ikke har noe med Norgesmesterskapet å gjøre, men seriemesterskap...

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 31 mai 08, 13:05

Artig lesing fra Stabæks hjemmeside:

"Den kan fort komme nå. Vi spiller mot seriens nest beste lag hittil, men selv om vi skulle tape, kommer vi fortsatt til å lede. Vi skal spille på Norges kanskje kuleste og beste fotballarena, og det er meldt 25 grader og sol og utsolgt. Hadde tribunekapasiteten vært på 25 000 tilskuere, ville det likevel vært utsolgt."

http://www.stabak.no/content/view/2757/2/

 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 31 mai 08, 13:45
Fra forumet til Stabæk Support:

Jeg vet ikke med dere andre, men jeg merker at jeg bare blir mer og mer sjarmert av FFK. Hvis det skulle ende opp i en kamp mellom dem og oss om seriegullet, vil jeg selvsagt bli skuffet om vi ikke klarer det, men samtidig syns jeg FFK er et flott lag, med dritkule spillere som Tarik og Kasey, og det er bedre om de tar gullet enn resten av røkla.

http://www.stabaek.no/forum/index.php?showtopic=4763&st=60

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 mai 08, 16:02

Skjønner godt at andre lag lar seg sjarmere av FFK, og da spesielt Stabæk som står for mye av det samme. Selvom vi kanskje har hatt litt mer penger enn dem, har vi også bygd opp et lag på samme måte som Stabæk. Vi har hentet billige spillere som har slått ut i blomst og vi har kjøpt spillere laget faktisk trenger. Det tror jeg er hovedgrunnene til at det er de to beste lagene som møtes i morgen. Selvom Stabæk kanskje har vært enda flinkere enn oss på billige spillere, så har vi i gjengjeld unge talenter.

I tillegg har begge lag to fantastiske trenere. Jönsson bør genierklæres i Bærum, det han har fått ut av sitt mannskap står det respekt av. Hovedgrunnen tror jeg er at han er utrolig dyktig til å oppmuntre spillerne sine, det er godt humør i hele laget. Og godt humør og lekenhet, bringer ofte godt spill. Grönhagen står også for mye av det samme, selvom han kanskje ikke er like "leken". Men han får pluss for at han er dyktig på personalbehandling og at han er god taktisk.

Og begge laga spiller jo herlig, attraktiv fotball. Man kan si hva man vil om begge lag, men de har en herlig spillestil! Jeg blir glad av å se på forsvaret til Stabæk, på måten de spiller seg ut og etablerer angrepene sine. Det sier litt om hvor dyktige Stabæk er, når de har det enkleste og mest klare spillesystemet i Tippeligaen og allikevel nesten aldri blir avslørt av motstanderne sine.

Jeg håper Stabæk vinner gullet i år, for FFK kommer ikke til å gjøre det. Nå ble det mye ros til Stabæk, men jeg håper FFK vinner kampen i morgen! Likevel, jeg blir mindre skuffa over et evt. tap enn jeg ble mot Strømsgodset. :)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 31 mai 08, 17:27
Opprinnelig postet av A.Scheie

Artig liten sak, bortsett fra at opplegget til FK Fotball ikke har noe med Norgesmesterskapet å gjøre, men seriemesterskap...

Jepp! Mente selvfølgelig uoffisiell norsk seriemester


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 mai 08, 17:43
Jeg har en liten nevø som spurte meg hvilket lag jeg holdt med som "and" etter FFK. Jeg svarte Stabæk

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 31 mai 08, 19:44
Endret: 31 mai 08, 19:46

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg har en liten nevø som spurte meg hvilket lag jeg holdt med som "and" etter FFK. Jeg svarte Stabæk

 

Ok, meget interessant

Pappegøya til naboen min heier også på Stabæk


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 31 mai 08, 22:38
Endret: 01 jun 08, 10:00

Sent, men muligens godt. Før kamp-analysen er på plass:

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1479

 
Billett til kampen selges til pålydende. Seksjon M, Rad 2, Plass 4.
Mobil : 4801 3335

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 jun 08, 10:05
Siterer meg selv fra en annen tråd:

Opprinnelig postet av Rasle
Når vi først er inne på dette med hvordan sanger skal synges.

Burde vi ikke, omtrent i det vi passerer 90 minutter, For Fredrikstad (første vers og refreng?) hvis vi leder? Som en hyllest til laget?

Selvsagt med skjerfet over hodet. Det kan ikke bli annet en vakkert!



Går vi for dette i dag? Går ut i fra at vi leder med et par mål når vi passerer 90 minutter ;)

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


drazyc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 08
Innlegg: 5

Lagt til: 01 jun 08, 10:35
Opprinnelig postet av Lemmy

Skjønner godt at andre lag lar seg sjarmere av FFK, og da spesielt Stabæk som står for mye av det samme. Selvom vi kanskje har hatt litt mer penger enn dem, har vi også bygd opp et lag på samme måte som Stabæk. Vi har hentet billige spillere som har slått ut i blomst og vi har kjøpt spillere laget faktisk trenger. Det tror jeg er hovedgrunnene til at det er de to beste lagene som møtes i morgen. Selvom Stabæk kanskje har vært enda flinkere enn oss på billige spillere, så har vi i gjengjeld unge talenter.

I tillegg har begge lag to fantastiske trenere. Jönsson bør genierklæres i Bærum, det han har fått ut av sitt mannskap står det respekt av. Hovedgrunnen tror jeg er at han er utrolig dyktig til å oppmuntre spillerne sine, det er godt humør i hele laget. Og godt humør og lekenhet, bringer ofte godt spill. Grönhagen står også for mye av det samme, selvom han kanskje ikke er like "leken". Men han får pluss for at han er dyktig på personalbehandling og at han er god taktisk.

Og begge laga spiller jo herlig, attraktiv fotball. Man kan si hva man vil om begge lag, men de har en herlig spillestil! Jeg blir glad av å se på forsvaret til Stabæk, på måten de spiller seg ut og etablerer angrepene sine. Det sier litt om hvor dyktige Stabæk er, når de har det enkleste og mest klare spillesystemet i Tippeligaen og allikevel nesten aldri blir avslørt av motstanderne sine.

Jeg håper Stabæk vinner gullet i år, for FFK kommer ikke til å gjøre det. Nå ble det mye ros til Stabæk, men jeg håper FFK vinner kampen i morgen! Likevel, jeg blir mindre skuffa over et evt. tap enn jeg ble mot Strømsgodset. :)



Det var trivlig lesning for en Stabæk-supporter! Er forøvrig helt enig i parallellen mellom FFK og Stabæk. Per dags dato er disse to utvilsomt Tippeligaens mest spennende lag med størst utviklingspotensial. FFK har allerede Tippeligaens beste stadion og en fantastisk supportermasse. Der har vi i Stabæk fremdeles en del å jobbe med, men ny stadion er på vei og klar for neste sesong og supportermassen er i stadig fremmarsj!

Vi satser alle på en strålende fotballkamp i kveld med to offensive lag med gjensidig respekt for hverandre, skjønt vi nok er noe uenige om ønsket poengfordeling ;-)

drazyc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 jun 08
Innlegg: 5

Lagt til: 01 jun 08, 10:44
Opprinnelig postet av Lemmy

Når de i tillegg mister Annan, blir det spennende å se hvor godt organisert Stabæk blir på midten med svensken(husker ikke navnet) som kommer inn. Annan lå veldig dypt mot Aalesund og stoppet for det første en del kontringer, men enda viktigere- han var god til å vende spillet fra kant til kant. Det kan fort bli litt vanskelig med arbeidsfordelingene ettersom svensken og Tchoyi er to offensive spillere.



Det blir nok ingen svenske fra start på midten. Det blir nok heller Henning Hauger som starter...

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jun 08, 16:09

Henning Hauger blir like farlig han, selvom jeg leste ett sted at han ikke var så god sist kamp mot Aalesund(hvor kan det vært tro.. hmmm...)

Jeg for min del går glipp av  min første (!) hjemmekamp siden 2004, da jeg ikke har hatt penger til å kjøpe billetter da det var for seint

men skal se den på tv, via pcen da

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 01 jun 08, 17:04

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/gallery?Avis=FB&Dato=20080601&Kategori=FFK&Lopenr=214881817&Ref=PH&Profile=1220&Params=Itemnr=5

jeg vil også på kamp!!

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Totalt 3 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f