Husk meg
Brukernavn
Passord

Pre-lansering av nye spillersider.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 21 mai 08, 16:33
Endret: 23 mai 08, 11:54
Vi er nå i en prosess med å utbedre spillersidene, med spesielt fokus på statistikk. Arbeidet stoppet litt opp før sesongstart og vi har ikke kommet så langt som vi gjerne ville, men vi har allikevel bestemt oss for å gi dere muligheten til å bruke det vi har kommet frem til.

Vi har lagt inn statistikk på spillere helt tilbake til 2004, men dog noe mangelfult enkelte steder (tidpunkter som mangler på gule kort, etc). Statistikken for årets sesong blir løpende oppdatert etterhvert som rundene spilles.

Håper dere kan prøve å bruke sidene litt, og lete etter feil og mangler, alle innspill er velkommen, men helst de negative.

Spillersidene finner du her: A-laget, Junior

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 23 mai 08, 11:49
Bare jeg som synes dette er artig, eller?

Nå har jeg fått punchet inn tidligere spillerbørser helt tilbake til 2004 også, forferdelig kjedelig.

Noen eksempler dersom folk ikke  finner frem:

Raio Piiroja
- Årets sesong
- Tiden i FFK

Piiroja spilte sin 75. seriekamp mot Aalesund, og har i løpet av de kampene scoret 10 mål og pådratt seg 10 gule kort.

Tarik Elyounoussi

- Årets sesong
- Tiden i FFK


Gardar Johansson hadde også et lite jubileum mot Lyn med sin 25. seriekamp.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 23 mai 08, 16:01
Statistikk er artig :)

Må si det er svært, svært imponerende at en midtstopper med Piirojas spillestil, og med tanke på hvordan forsvaret har slitt de siste årene, bare har fått 10 gule kort på 75 kamper. Fantastisk.

---------------------------

"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f