Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå ser det stygt ut...

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 27 nov 03, 21:14
Både håper og tror Eggen blir i FFK, men er enig med KeJ. Hvis Eggen skal til RBK skal det koste sinnsykt mye...

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 27 nov 03, 22:26
Opprinnelig postet av djpete


Håper dette var en spøk. Jeg unner selvsagt Knut Torbjørn alt godt, men jeg unner han vel ikke å trene et lag som blir FFK sin motstander neste år. Eggen er norges kanskje beste virkende trener, og jeg unner ingen han mer, enn FFK.
Så fremt det ikke er mer viktige ting enn fotball det dreier seg om så er FFK øverst på lista mi over hvem jeg unner noe. Og jeg unner FFK Knut Torbjørn Eggen Jr.


Knut Torbjørn Eggen Jr.? Han blir vel kanskje selv om faren blir?
:D:D

Litt kverulant i dag og....

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


loopy

Knøttespiller
Ble medlem: 17 jun 03
Innlegg: 41

Lagt til: 27 nov 03, 23:01
Dersom RBK nå skal kaste seg etter Eggen Jr. så viser jo bare det hva det ligger i klubben der oppe i trønderlag.
Da er jo ikke RBK et spøtt bedre enn hva de selv mener NFF er. La Eggen Jr. få gjøre det han har sagt og "skrevet" at han skal gjøre.

Gleder meg til flere år meg Eggen Jr. innenfor FKK`s fire vegger.

---------------------------

-- loopy --


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 27 nov 03, 23:35
nå må vi huske på at vi havner i akkurat samme situasjon som rbk dersom knut torbjørn får et tilbud og vil dra, mens styret nekter.. det samme skjedde jo med hareide i rosenborg... og de har jo sagt tydelig at de ikke vil ha en trener som er usikker på om han vil være der og som ikke har hjertet sitt 100% i klubben.. slik må faktisk vi tenke også.. hvis det kommer et tilbud fra rbk, og knut torbjørn er interessert må han dessverre gå... la oss inderlig sette vår lit til at de er så "dumme" at de ansetter gamlefar igjen.. kanskje vi da kan få enerly og tor også??

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 nov 03, 02:47
Opprinnelig postet av Holters
Hareide er en type som aldri har fullført en eneste kontrakt. Han har alltid gått dit han har fått mest betalt. Egentlig merkelig at de vil ha en slik personlighet som landslagssjef. Han forsvinner nok like fort hvis han får et godt tilbud fra en storklubb ute i Europa. Dette gjør i alle fall at jeg mister en del av respekten for Hareide.


Synes du er litt i overkant streng mot Hareide her, redaktør. Tviler sterkt på at han får bedre betalt av NFF enn han får av RBK. Det er aldri i livet noe motiv for Hareide. Men det er jo en ære å trene landslaget, og han var nok smertelig klar over at dette kanskje var hans eneste mulighet til å få den jobben. Det var åpenlyst fra første stund at Hareide ønsket jobben. Det klarte han ikke å skjule gjennom dårlig skuespill. Det er nok mer følelser og søken etter nye utfordringer som driver trenere snarere enn bankkontoen. Den er stor nok uansett.

Din skissering av Hareide som "gloryhunter" (mitt uttrykk, men vet det er hva du mener) er jeg også uenig i. Hareide bygde vel nærmest opp Molde gjennom flere år fra å være et bunnlag til topplag i Tippeligaen. Helsingborg var vel også bedre da han gikk enn da han kom, hvis jeg ikke husker feil. I Brøndby var det spesielle omstendigheter som førte ham vekk. Dvs. et mediepress uten like og opprør mot hans måte å spille fotball på.

Han må selvsagt tåle kritikk for hvordan han har håndtert denne RBK/NFF-saken den siste tiden, men man skal også huske at dette har vært en svært vanskelig sak, hvor Hareide heller sikkert ikke har hatt det lett. Når hjernen sier en ting og hjertet sier noe annet, hvordan skal man da agere utad? Hareide forsøkte å følge hjernen, men det hele ble et dårlig stykke skuespill. Til slutt vant hjertet, og kanskje også norsk fotball?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f