Husk meg
Brukernavn
Passord

Nei til sangen "Fredrikstad, alkohol og kvinner"

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 24 mai 08, 20:03
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Jonek

Nå er det mye rare innlegg her.

 De virkelig rare innlegga, står på tribunerapporten til brigaderødhvit.

Sitat fra BRH`s tribunerapport"

 

Det kan nok være og jeg hat ikke lest noe særlig på den siden deres. Det at vi skal mene så veldig mye om den ene sangen etter den andre kan ikke jeg se noen fornuftig mening i. Det er klubben vi støtter med sang, og detaljer i teksten tror jeg ikke påvirker spillet, men trøkket i dem kan være avgjørende.

Forèn dere i sangen!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 26 mai 08, 12:44
[quote=Jonek][quote=stjernengutt]
Opprinnelig postet av Jonek

 

 

Det kan nok være og jeg hat ikke lest noe særlig på den siden deres. Det at vi skal mene så veldig mye om den ene sangen etter den andre kan ikke jeg se noen fornuftig mening i. Det er klubben vi støtter med sang, og detaljer i teksten tror jeg ikke påvirker spillet, men trøkket i dem kan være avgjørende.

Forèn dere i sangen!

 

Forsøkte i går å skrive att jeg er helt enig i dette.Men jeg har nok kåla det til på ett vis?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 26 mai 08, 16:58

Dette er i det hele tatt en idiotisk tråd, selv om jeg personlig syns sangen er harry stjernegutt så mener jeg ikke at jeg støtter det helt idiotiske inlegget av slampen. Mener det blir patetisk å ta seg nær av sanger. Har ikke noe mot folk som synger den, og bortkasta energi å hisse seg opp av en liten uskyldig sang, selv om jeg kanskje ikke er kjent for å være av den mest sindige typen. 

Bruker tempramenetet mitt på viktigere ting, hehe:P

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 mai 08, 12:49
Opprinnelig postet av schpa84

Dette er i det hele tatt en idiotisk tråd, selv om jeg personlig syns sangen er harry stjernegutt så mener jeg ikke at jeg støtter det helt idiotiske inlegget av slampen. Mener det blir patetisk å ta seg nær av sanger. Har ikke noe mot folk som synger den, og bortkasta energi å hisse seg opp av en liten uskyldig sang, selv om jeg kanskje ikke er kjent for å være av den mest sindige typen. 

Bruker tempramenetet mitt på viktigere ting, hehe:P

 

Da er også vi enige schpa

Ja, det er en idiotisk tråd, og min kommentar var ironisk ment.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340