Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamptråden - Mysen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 mai 08, 19:34
Endret: 15 mai 08, 19:36
Først legger Holters ut en PM fra en annen bruker slik at alle kan delta i denne diskusjonen, og så blir tråden stengt fordi den har sklidd ut! Hvor er logikken her? Prater dere ikke sammen?

Feil i overskriften ser jeg! : )

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 mai 08, 20:38
Endret: 15 mai 08, 21:47
Jeg la inn et svar på hvorfor PMen ble lagt ut.

Dette har ingenting med forumetikette å gjøre...

Innholdet PMen fra Supreme NTM har ingenting i en PM å gjøre, det hører hjemme i diskusjonstråden. Supreme NTM er uansett anonym.

Dette er et DISKUSJONSFORUM, og PM skal ikke benyttes for å tie pågående debatter i forumet. Ønsker han å føre denne debatten med meg, så får han gjøre det i forumet, der debatten hører hjemme. Den ytringsfriheten har jeg rett på, og den utøver jeg ved å flytte debatten dit den hører hjemme

Er man så feige at man ikke tør å si det samme i forumet som til meg direkte, så kan man holde tingene for seg selv.


Hvorfor den ble stengt og av hvem, det vet jeg faktisk ikke. Jeg mener det er en tullete avgjørelse, selv om tråden sklei litt ut de siste innleggene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 15 mai 08, 20:40
Takk for godt svar, Holters! Synes dere bør ta en diskusjon om den faktisk bør stenges...

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 mai 08, 20:44
Opprinnelig postet av solano2
Takk for godt svar, Holters! Synes dere bør ta en diskusjon om den faktisk bør stenges...

Det bør vi.

Jeg kom akkurat inn døra, så vet ikke helt hva de andre har diskutert eller hvem som har tatt avgjørelsen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 21:26
Dog jeg ser ikke svaret ditt i tråden som tilfredsstillende, selv om DU ikke mener at PMen er relevant som PM eller ikke, så er det ikke din rett å legge den ut som en post. Uansett om DU føler at en diskusjon bør følges opp der! Da får du heller oppfordre brukeren til å ta diskusjonen på forumet, ikke legge ut PERSONLIGE meldinger sendt til deg! Dog om brukernavnet er anonymt eller ei, er det diskutabel forumetikette fra din side!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 21:48
Og der ble hele tråden borte faktisk!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 mai 08, 21:48
Endret: 15 mai 08, 21:52
Opprinnelig postet av endre
Og der ble hele tråden borte faktisk!

Nei, det ble den ikke.

www.ffksupporter.net/forum/emne.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 mai 08, 21:52
Endret: 15 mai 08, 21:55
Opprinnelig postet av endre
Dog jeg ser ikke svaret ditt i tråden som tilfredsstillende, selv om DU ikke mener at PMen er relevant som PM eller ikke, så er det ikke din rett å legge den ut som en post. Uansett om DU føler at en diskusjon bør følges opp der! Da får du heller oppfordre brukeren til å ta diskusjonen på forumet, ikke legge ut PERSONLIGE meldinger sendt til deg! Dog om brukernavnet er anonymt eller ei, er det diskutabel forumetikette fra din side!

Det har du lov til å mene. Jeg mener derimot det er feigt å forsøke å tie ihjel diskusjonen ved å konfrontere personer via private meldinger, særlig når PMen ikke hadde PM-innhold, men et innhold som hører hjemme i diskusjonstråden. Jeg er ikke interessert i å føre den samme diskusjonen parallelt i forumet og via PMer. Tåler man ikke å stå for det man skriver på den måten anonymt i offentligheten, så bør man som nevnt la være å skrive det privat til meg også.

Og viktigst av alt: Hadde BRH holdt seg til de lover og regler som gjelder, hadde dette aldri vært noe diskusjonstema.

Slettet de siste innleggene i tråden - inkludert den etter hvert mye omtalte PMen, siden flere reagerte - og gav tråden et mer passende navn, samt flyttet den til en mer riktig kategori.

www.ffksupporter.net/forum/emne.php?trad=179809

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 08, 22:18
Ja, det er feigt, men det gir deg ikke noen rett som debattant og/eller spesielt som rollen Moderator. Jeg bryr meg ikke i det hele tatt om hva som stod i PMen, det har ingenting med saken å gjøre, men at du som Moderator legger ut personlige meldinger ut på et forum, er skadende for respekten du skal ha som moderator.
Jeg syns du er kjempeflink skribent og generelt som moderator, men her syns jeg du gjorde en kjempeskrell.
Og som jeg har nevnt før, jeg er også moderator selv, og hos oss er det veldig strikte regler over hva som gjøres, og hvilken rolle en moderator har.Dette ebber opp i; man skal skille hva som kommer i en PM og hva som blir postet, ikke på innholdet, men på tjenesten den tilbyr!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 mai 08, 22:28
Jeg har ikke så mye å tilføye annet enn at jeg tar ditt synspunkt til etterretning.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f