Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK - Aalesund (7. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 16 mai 08, 11:56
Aftenposten tipper som vanlig utfall og resultat på kampene. Treffsikkerheten er ikke særlig god. Snittet ligger på 3 riktige utfall, Altså H-U-B. Av 42 kamper hittil har de bare klart å tippe riktige mål i en kamp. I dag tipper de 3 -1 til FFK. Så da vet vi at det ihvertfall ikke blir det. Men det er greit - vi tar 5 -0 i stedet.  De tipper også at Lyn slår Stabæk. La oss håpe at det er en av de kampene de får rett i.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 mai 08, 12:33
Synd at sesongkortene ikke er i form av enkeltbilletter i år, da hadde det vært lettere å selge / gi bort billetter for oss som har sesongkort. Hvis jeg ikke kan gå på en kamp, så blir setene (to stk) stående tomme. For jeg overlater jo ikke sesongkortene mine i hendene til noen fremmede. I dag skal jeg ikke sitte på mine faste plasser men på hovedtribunen (VIP-tribunen) og kunne solgt billettene til noen som trengte dem. Men som sagt - tar jeg ikke sjansen på å¨overlate sesongkortene til noen fremmede. Skal heller ta en ringerunde til kjentfolk om de har lyst å gå på kamp i dag. Gratis :-)

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 mai 08, 14:29

Opprinnelig postet av aavdst
Synd at sesongkortene ikke er i form av enkeltbilletter i år, da hadde det vært lettere å selge / gi bort billetter for oss som har sesongkort. Hvis jeg ikke kan gå på en kamp, så blir setene (to stk) stående tomme. For jeg overlater jo ikke sesongkortene mine i hendene til noen fremmede. I dag skal jeg ikke sitte på mine faste plasser men på hovedtribunen (VIP-tribunen) og kunne solgt billettene til noen som trengte dem. Men som sagt - tar jeg ikke sjansen på å¨overlate sesongkortene til noen fremmede. Skal heller ta en ringerunde til kjentfolk om de har lyst å gå på kamp i dag. Gratis :-)

Det går vel an å få de erstattet med nye for en liten sum hvis en mister eller ødelegger dem?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Joche

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 mai 08
Innlegg: 2

Lagt til: 16 mai 08, 14:37

Hei, det var jeg som skrev innledningen på SC. En forbedret versjon kan for øvrig leses her .

Jeg registrerer at enkelte har kritisert det, men jeg synes Moderator her har svart bra for det. Jeg har på ingen måte påstått at FFK har hatt flaks. Men jeg synes ikke helt at tabellplasseringen er reprensentativt for FFKs prestasjoner hittil. Dere har vunnet de tre hjemmekampene, men som sagt var ikke det mot noen storklubber og seirene var også knepne. Ja, det er helt klart en styrke å ha den evnen å kunne avgjøre forholdsvis jevne kamper. Og det er ofte det som skiller topplagene og bunnlagene. Men jeg synes dere viste bedre takter på hjemmebane i fjor. Faktisk er jeg mer imponert av deres borteprestasjoner, både i tapene mot Lyn og Brann - og mot RBK, selv om der hadde dere marginene med dere.

AaFK har vært litt i motsatt ende av "marginentabellen", da man i alle tre bortekampene er blitt snytt for straffe + litt til. Mot VIF ville det sannsynligvis resultert i 1 poeng, mot Viking 3 poeng og Glimt 1 eller 3 poeng. Mot Lyn var Moen dommer, mannen som fikk karantene etter å ha bortdømt nettopp Lyn mot RBK. Dermed ble det til helt tydelig kompansasjonsdømming sist, noe som igjen gikk utover AaFK.

Jeg sier ikke at AaFK er et bedre lag enn FFK, tvert imot! Iallefall ikke åp bortebane og uten spillere som Brown og Kibebe. Ikke dermed sagt at poeng er umulig, noe Molde, Glimt og Kamma alle viste.

God kamp!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 16 mai 08, 14:45
Endret: 16 mai 08, 14:47
Opprinnelig postet av Joche

Faktisk er jeg mer imponert av deres borteprestasjoner, både i tapene mot Lyn og Brann


Nå må det jo nevnes at vi ikke tapte mot Lyn. Det ble uavgjort, 0-0. Vårt eneste tap denne sesongen er som du sier, borte mot Brann.

Ellers er jeg relativt enig - spesielt borte mot Brann gjorde FFK en meget god kamp fremover, om enn noe rufsete bakover. Man vinner "aldri" fotballkamper hvis man slipper inn 4 mål, så enkelt er det.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 16 mai 08, 14:52
ikke for og pirke men Ålesund lo start 5-4 i 05

Joche

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 mai 08
Innlegg: 2

Lagt til: 16 mai 08, 15:29
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av Joche

Faktisk er jeg mer imponert av deres borteprestasjoner, både i tapene mot Lyn og Brann


Nå må det jo nevnes at vi ikke tapte mot Lyn. Det ble uavgjort, 0-0. Vårt eneste tap denne sesongen er som du sier, borte mot Brann.

Ellers er jeg relativt enig - spesielt borte mot Brann gjorde FFK en meget god kamp fremover, om enn noe rufsete bakover. Man vinner "aldri" fotballkamper hvis man slipper inn 4 mål, så enkelt er det.

Ja, det er liten tvil om at FFK har sin forse i det offensive registeret. Det samme kan sies om Tippeligaens mestscorende lag (sammen med Stabæk og Lyn) AaFK. Med andre ord er det grunn til å forvente mange mål i dag. AaFK er sjelden involvert i kamper med under 3 mål, og FFK er også blant lagene med målrike kamper.

Lagenes respektive supportere er kanskje de mest entusiastiske i Tippeligaen, og skal vi tro Klanen de hyggeligste. Datoen 16. mai legger heller ingen demper på at det kan bli litt av en fotballfest! 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 16 mai 08, 16:57
Endret: 16 mai 08, 17:16
*fjernet feil startellever*

Kilde er live-greia til FB.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 08, 17:02
2 "overraskelser". ophaug har man så og si hele veien annonsert som særs usikker, og tilslutt uaktuell av f-b.no senest idag tidlig. underlig at tegstrøm får nok en sjanse på topp-han MÅ prestere idag skal han være førstevalg i bortekampen mot godset i neste runde. ville personlig hatt gardar men...samt bør tarik sette sjansene idag, hadde en flott start på sesongen, i de siste kampene unødvendig slurvete/ukonsentrert i de avgjørende situasjonene. tror på 3-1seier 

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 mai 08, 17:05

De har kanskje bare satt opp lagoppstillingen fra forrige kamp? Jeg tror det.

Håper virkelig Raymond Kvisvik og Gardar Johannsson starter denne kampen.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 mai 08, 17:06

Pål Andre og Gardar spiller


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 16 mai 08, 17:10
Opprinnelig postet av Costanza
De har kanskje bare satt opp lagoppstillingen fra forrige kamp? Jeg tror det.

Lukter litt i den retningen. Merkelig opplegg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 16 mai 08, 17:11
Har fått laget bekreftet nå:

Staw
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Wallace
Kouadio - Wehrman - Gashi - Barsom
Gardar - Tarik

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 16 mai 08, 17:17
nice, laget jeg håpet på. kvisvik og tegstrøm tilbake i "joker-rollene"

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340