Husk meg
Brukernavn
Passord

Røkbomben under Mysen - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 14 3

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 18 mai 08, 13:11
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av keiko99
stjernengutt jeg kan si med en gang at en så lenge har dem klart og bevare roen inne i seg, men at dem er feige beviser dem jo med og ikke si noe eller for og få meg til og svare dem på PM. Jeg kan bare si med en gang at om dere i BRH kan gjerne sende meg 100 pm om dere vil, men vise dere røffe nok til og heller komme frem med det dere sier på pm da vel.

Alle her inne vil gjenre bli med på diskuskjonen
Tror du BRH bryr seg om FFK og resultatene på banen?


DU har skjønt det PACO,  akkurat sånn er det, de bryr seg jo ikke om ossen det går med FFK,   mest fantastiske innlegget jeg har lest her noen gang

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 mai 08, 00:46

Opprinnelig postet av keiko99
stjernengutt jeg kan si med en gang at en så lenge har dem klart og bevare roen inne i seg, men at dem er feige beviser dem jo med og ikke si noe eller for og få meg til og svare dem på PM. Jeg kan bare si med en gang at om dere i BRH kan gjerne sende meg 100 pm om dere vil, men vise dere røffe nok til og heller komme frem med det dere sier på pm da vel.

Alle her inne vil gjenre bli med på diskuskjonen

Sender dem deg PM eller ikke keiko99 ??


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 18 mai 08, 10:58
Takker BRH for for en hyggelig prat i går kveld

Kris

Knøttespiller
Ble medlem: 16 aug 07
Innlegg: 39

Lagt til: 18 mai 08, 12:10

Til BRH...

Jeg er enig at denne røykbomba i mysen ikke var store greiene og helt sikkert ikke farlig for noen som var i nærheten. Men hvorfor MÅ dere på død og liv fyre opp disse når dere vet det ikke er lov? Det skjønner jeg ikke! Det eneste dette går utover er klubben dere elsker over alt, FFK! Og det vil dere vel ikke..? Dere vil vel nødig være årsaken til at FFK må betale bot pga dere? Hvordan forsvarer dere disse argumentene? For meg virker det helt merkelig. Jeg ville hvertfall aldri gjort noe som gikk utover FFK som klubb på en negativ måte.. Er dette noe dere ønsker? Dere er heldigvis veldig få personer enda, og utgjør ingen som helst problem, enda! At dere påroper dere så utrolig bra tribuneliv fatter jeg heller ikke, ser 5-7 personer som står og hopper litt bakerst på PH feltet, men liv lager dere ikke, dere er for få og for små enda..! Hvis dere ønsker å få med dere fler personer på å hoppe oppe i hjørnet så kan det være en ide og ikke gjøre ting som folk IKKE liker, som feks å tenne røykbomber.  Skjønner at dere ser opp til de store laga som har "gærne" folk rundt seg, men ærlig talt.. her i lille Fredrikstad blir det bare dumt egentlig..dere kommer jo aldri til å klare å bli frykte på noe som helst måte.. Eneste grunn til at folk er i mot dere er vel pga disse røyk bombene deres, noe som ødelegger for FFK og ingen andre!

Ellers hadde det vært helt fantastisk om hele PH hadde vært like gira som dere 6-8 oppe i hjørnet, men jeg er redd vi aldri kommer dit pga at dere gjør dere selv så upoppulære.. Så hvorfor MÅ dere på død og liv tenne opp disse?? Så jævla fett er det ikke å se på liksom...Og hvorfor sladde ansiktene deres på hjemme BRH sin hjemme side? Hva er dere redde for? at foreldra deres skal se at de har en sønn i en ultras gruppe? Det er vel ikke noe farlig det? når dere sier selv at ultras lager positiv tribunekultur...Da burde dere vel stå frem som stolte medlemmer av BRH? Får ikke dette til å virke fornuftig heller jeg...

Men for all del, lykketil videre med målet om å skape bedre tribunekultur.. men glem blussinga a.. det ser bare tåpelig ut! dere er ikke i italia.. dere er i lille Fredrikstad! Også blusser dere på et jodre langt utti Mysen.. at det går an!  er litt Wanna be, takter over det...


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 18 mai 08, 14:11

Opprinnelig postet av keiko99
stjernengutt jeg kan si med en gang at en så lenge har dem klart og bevare roen inne i seg, men at dem er feige beviser dem jo med og ikke si noe eller for og få meg til og svare dem på PM. Jeg kan bare si med en gang at om dere i BRH kan gjerne sende meg 100 pm om dere vil, men vise dere røffe nok til og heller komme frem med det dere sier på pm da vel.

Alle her inne vil gjenre bli med på diskuskjonen

 

Men Keiko, om det er en hyggelig og saklig tone i disse PM`ne de sender deg, vil jeg faktisk gi de kred.Jeg trodde kanskje de kjeftet deg opp og ned, men om så ikke er tilfelle, forstår jeg ikke helt problemet ditt? Er det så ille at de sender deg PM om de ikke vil diskutere dette her?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 mai 08, 14:57
stjernengutt: jeg vil dem skal komme med pm meldingene her. Ikke alle er så tøffe og vil delta i tråden og da prøver dem med pm. Det som er sendt til meg burde kommet inn her.

---------------------------

http://keiko99.net


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 mai 08, 15:57
Har sett du og andre har brukt ordet tøff. At de ikke er tøffe nok osv. Hva har det med saken å gjøre? Hva vil du at de skal si? Med den mobben som er på forumet forstår jeg veldig godt at man ikke går ut med noe, for man blir jo ikke møtt med annet enn forakt! De har forsvart seg titt og ofte her inne, og det eneste som skjer er at mobben her inne hauser opp stemninga mer enn den er verdt og det blir stille fra BRH.
Ingen har sagt at de ikke har gjort feil, og ikke kommer til å gjøre det igjen, men ingen kan komme her å si at PH og folk rundt ikke har vært feilfrie tilbake, og det er faktisk noe dere bør tenke på!

Jeg forstår veldig godt hvorfor de holder kjeft her, og det da har prøvd på med deg er å roe ned situasjonen, men det eneste du bidrar med er å eksalere den! Du var den første til å whine om hva som skjedde i Mysen, og det var deg de svarte.... Om DU ikke liker hvilket fora de valgte å svare deg på, tuff luck!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 18 mai 08, 19:05
Håper at vi slipper å oppleve dette på kamper i Norgepolitiken.dk/fodbold/article510513.ece

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 20 mai 08, 12:00

Ble visst kastet rundt 30 bluss mot Brøndby supporterne, og en 14 åring ble visst skadet og forbrent etter å ha blitt truffet.

Nå får vel visse personer vann på mølla, og mener at blussing etc automatisk fører til katastrofer, brann og store skader

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 20 mai 08, 12:07
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Nå får vel visse personer vann på mølla, og mener at blussing etc automatisk fører til katastrofer, brann og store skader

Det er vel ikke så mange som har sagt at blussing automatisk fører til katastrofer, brann og store skader. Men det virket vel på enkelte her inne at Bluss var helt føkkings ufarlig. Og det er det ikke. Det kommer an på hvordan det håndteres. Som det meste annet her i verden...

Enkelte er forøvrig i stand til å se at verden inneholder nyanser utover sort og hvit. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 20 mai 08, 19:13
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Biscuitman88

Nå får vel visse personer vann på mølla, og mener at blussing etc automatisk fører til katastrofer, brann og store skader

Det er vel ikke så mange som har sagt at blussing automatisk fører til katastrofer, brann og store skader. Men det virket vel på enkelte her inne at Bluss var helt føkkings ufarlig. Og det er det ikke. Det kommer an på hvordan det håndteres. Som det meste annet her i verden...

Enkelte er forøvrig i stand til å se at verden inneholder nyanser utover sort og hvit. 

Helt riktig. Når det ikke er lovlig er risikioen mye større for at blusset havner i feil hender, nemlig i idioters hender. Dessuten kunne man kunnet si fra før det ble fyrt av sånn at folk holder en viss avstand og at man har en bøtte med vann i nærheten. Men det virker ganske fjernt å til sånn som situasjonen er i dag.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 21 mai 08, 00:03
Endret: 21 mai 08, 00:05
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Helt riktig. Når det ikke er lovlig er risikioen mye større for at blusset havner i feil hender, nemlig i idioters hender.

Hva i alle dager begrunner du det med?

Man har en rimelig liberal holdning til våpen i USA, men det er jaggu nok av idioter som også får tilgang. Alt tyder på at dersom man øker tilgangen til bluss gjennom legalisering, så vil man også øke idioters tilgang til bluss

Hendelsen i Danmark er et kroneksempel på hvorfor det ikke bør være lovlig med bluss på tribunene, og hvorfor det heller aldri kommer til å bli lovlig. Det finnes altfor mange fornuftige mennesker som driver med lover og regler til at det er aktuelt.

Og godt er det.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 21 mai 08, 08:57
Endret: 21 mai 08, 08:58

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Helt riktig. Når det ikke er lovlig er risikioen mye større for at blusset havner i feil hender, nemlig i idioters hender.

Hva i alle dager begrunner du det med?

Man har en rimelig liberal holdning til våpen i USA, men det er jaggu nok av idioter som også får tilgang. Alt tyder på at dersom man øker tilgangen til bluss gjennom legalisering, så vil man også øke idioters tilgang til bluss

Hendelsen i Danmark er et kroneksempel på hvorfor det ikke bør være lovlig med bluss på tribunene, og hvorfor det heller aldri kommer til å bli lovlig. Det finnes altfor mange fornuftige mennesker som driver med lover og regler til at det er aktuelt.

Og godt er det.

Øker tilgangen ? Hva snakker du om? Tilgangen finnes ikke. Hvis du så absolutt skal sammenligne med USA kan du sammenligne med alkoholforbudet på 30-tallet. Da var det mange illegale produsenter som lagde helsefarlig alhohol som folk døde av, nettopp fordi de da hadde fraskrevet seg kontrollen av produksjonen av alkohol. Og akkurat sånn er det med bluss. Når det er totaltforbud kan man ikke kontrollere det heller. Og da skjer slike ting som det her.

Det er ikke et totalforbud mot våpen i Norge. Det er faktisk en sånn type begrensning det evt hadde vært hvis bluss var lovlig.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 21 mai 08, 09:56
Endret: 21 mai 08, 09:57
Tilgangen finnes ikke...? Så lenge noen får tak i bluss, så eksisterer det faktisk en tilgang. Så enkelt er det.

Det er ikke totalforbud mot bluss i Norge heller. Bluss kontrolleres og benyttes hovedsaklig der de hører hjemme: I nødsituasjoner. Du har for øvrig heller ikke lov til å gå med våpen på offentlige, folkefulle områder i Norge. Akkurat som det ikke er lov å bruke bluss på tribune.

Hele innlegget ditt er jo et svar på hvorfor man burde ha restriksjoner på bluss.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 21 mai 08, 10:08

Nå ser det ut til at den/de skyldige får sin straff, nemlig utestengelse: www.demokraten.no/ffk/article3552488.ece

Det er jo bra :)

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 mai 08, 10:42
Opprinnelig postet av BøgeJon

Nå ser det ut til at den/de skyldige får sin straff, nemlig utestengelse: www.demokraten.no/ffk/article3552488.ece

Det er jo bra :)

Måtte bare komme, og bra er det.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 21 mai 08, 10:47

Da er det bare å takke Keiko99 og dere andre som har satt lys på denne saken, slik at Mysen får seg en velfortjent bot av NFF.

Det er trist at Mysen får smell for dette, men det måtte komme etter den debatten her inne. Godt jobbet guttær!

Hold bredde fotballen nede!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 21 mai 08, 10:51
Opprinnelig postet av Jonek

Da er det bare å takke Keiko99 og dere andre som har satt lys på denne saken, slik at Mysen får seg en velfortjent bot av NFF.

Det er trist at Mysen får smell for dette, men det måtte komme etter den debatten her inne. Godt jobbet guttær!

Hold bredde fotballen nede!

Ja det var vel særlig smart sagt og legge "skylda" på keioko99 og de andre her inne for dette. Var det de som fyra opp den røkbomba?? Neppe. Hold deg for god til slike tåpelige utspill da. Får Mysen en smell for dette burde de skyldige betale boten selv.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 14 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340