Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny keeper aktuell for FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 27 nov 03, 09:48
Endret: 27 nov 03, 09:48
Med fare for å gå supporter i næringa, her kommer det en aktuell keeper for FFK :

Langnes aktuell for Fredrikstad

Ser ut som om keeper-jakten ikke bør være den vanskligste plassen å få napp på. Nå er det jo spekulert i optil flere tidligere også, f.eks Holtan og Hødd-keeperen.
Kan ikke huske noe særlig Langnes, men han er kanskje et spennende alternativ sammen med Tigergutt ?

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 nov 03, 09:59
Kunne jeg velge mellom Holtan, Moldeskred og Langnes, ja så kommer sistenevnte helt sist på lista... Holtan er absolutt en keeper som kunne hjulpet Steinar opp på et akseptabelt TL-nivå, Moldeskred ville sannsyneligvis danke ut Steiar, mens Langnes antageligvis ville vært et annet valg bak Steinar, noe som ikke ville gjort Steinar noe bedre...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 nov 03, 13:47
Vet ikke helt om Langnes i utgangspunktet ville blitt rangert bak Steinar men...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 27 nov 03, 14:57
JEg vet heller ingenting sikkert, men magefølelsen tilsier at Sørlie ville blitt stående som førstevalg...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 27 nov 03, 18:37
Uansett, om to år, kanskje 3 (ja jeg tror faktisk det) er jeg rimelig sikker på at Lasse vil ta over keeperplassen rimelig permanent... Han er et utrolig talent, som garantert vil havne på landslaget dersom han holder seg fri fra skader osv... Han kan vi få stooooooor glede av!

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340