Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK - Kamma 2-1 (6. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 04 mai 08, 20:29
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av morradi
Haha, etter å ha sett det intervjuet:


Hvilket intervju? Et som ligger på nettet?

Ringberg er vel fortsatt den FFK-spilleren med flest mål i en Tippeliga-sesong med sine elleve scoringer den første sesongen...

Han sa det etter kampen. Sendte det på tv2 sport 2 ihvertfall.

"Velkommen hjem" var litt tækky synes jeg. Går vel an å bruke maling på andre ting enn å hilse Markus velkommen hver gang han kommer på Stadion?

Glimrende av Gashi! Synes det er litt merkbart at ikke Tarik skårer om dagen. Har han slitt med mediepresset mon tro? Prestasjonsangst?

---------------------------

FFK for alltid!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 04 mai 08, 21:35

Opprinnelig postet av morradi
Haha, etter å ha sett det intervjuet: Tror ikke Ringberg hadde sagt nei til et kontraktsforslag fra Fredrikstad hvis han hadde fått muligheten:D Ingen tvil om at han lengter tilbake. Og det verste er at jeg tror han hadde vært en strålende makker til Tarik...

Er nok for sent for det nå, men Ringberg er langt bedre enn både Gardar og Tegstrøm. Tidenes dårligste FFK salg...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 04 mai 08, 22:15
Opprinnelig postet av Bedreviteren

Opprinnelig postet av morradi
Haha, etter å ha sett det intervjuet: Tror ikke Ringberg hadde sagt nei til et kontraktsforslag fra Fredrikstad hvis han hadde fått muligheten:D Ingen tvil om at han lengter tilbake. Og det verste er at jeg tror han hadde vært en strålende makker til Tarik...

Er nok for sent for det nå, men Ringberg er langt bedre enn både Gardar og Tegstrøm.

Hjertens enig, dessverre. 

Håper virkelig Tegan har mer å vise frem, han kan umulig være i form, eller? Så han ikke så veldig mye i Sandefjord, men han hadde noen fantastiske mål og enkeltmannsprestasjoner. Har sett veldig lite av det i rødhvit drakt.

Gardar har etter min mening alltid manglet de siste 10% på alt; fart, luftstyrke, teknikk og avslutteregenskaper. Habil, ja, men han blir definitivt aldri noen toppspiss.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 mai 08, 22:42
Opprinnelig postet av djpete
Håper virkelig Tegan har mer å vise frem, han kan umulig være i form, eller? Så han ikke så veldig mye i Sandefjord, men han hadde noen fantastiske mål og enkeltmannsprestasjoner.


Har aldri trodd at Tegström var den forsterkningen vi trengte. Han har vel vist en god halvsesong eller noe i Tippeligaen, våren 2006 var det vel. Høsten var han vel dårlig og scoret lite og det fortsatte vel noenlunde i 2007-sesongen til han ble kjøpt av FFK og har vel aldri funnet tilbake til formen fra våren 2005.

Han har sine øyeblikk og er flink til å skape sjanser enkelte ganger, men totalt sett så var en vel mer en one hit wonder i 2005 (dels også 2004 i førstedivisjon vil jeg tro). Ikke ulik Ringberg. God førstesesong i Tippeligaen, for så å falle tilbake.

Tror kjøpet av han var mer desperat enn noe annet.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 04 mai 08, 22:50
Synes pål andre var kjempe bra idag! Forsvarer en plass på laget! Løpsvillig offensivt og sikker bak!

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 mai 08, 23:26
Endret: 05 mai 08, 00:07
Uansett, hva var det som stod på banneret til PH i dag ? Noen som så det ?

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 04 mai 08, 23:29

Velkommen hjem markus. <3  19

 

Latterlig spørru meg, plankehaugen bør bruke tifo på og støtte FFK og ikke enkeltspillere på hamarkameratene

---------------------------

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 mai 08, 23:32
Opprinnelig postet av Liraren

Velkommen hjem markus. <3  19

 

Latterlig spørru meg, plankehaugen bør bruke tifo på og støtte FFK og ikke enkeltspillere på hamarkameratene


Så fullstendig enig. Nesten rart at de ikke laget sanger til han og jublet når han scora..

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 mai 08, 23:34
Opprinnelig postet av Liraren

Velkommen hjem markus. <3  19

 

Latterlig spørru meg, plankehaugen bør bruke tifo på og støtte FFK og ikke enkeltspillere på hamarkameratene

Enig. Ringberg gikk frivillig til Kamma i 05, tross at enkelte bedreider Drillo for salget.  PH er til for å støtte FFK og FFK-spillere. SKulle ikke forundre meg med banner for Brenne og Bjørkøy når drittlaget LSK kommer til stadion...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 05 mai 08, 00:15
http://norskefans.com/norge/ffk/artikel.asp?id=17386  To måls Gashi sikret FFK seier

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 05 mai 08, 00:26
Endret: 05 mai 08, 01:02
ffksupporter.net med bilder fra kampen,spillerbørs og referat.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 05 mai 08, 00:45
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Liraren

Velkommen hjem markus. <3  19

 

Latterlig spørru meg, plankehaugen bør bruke tifo på og støtte FFK og ikke enkeltspillere på hamarkameratene

Enig. Ringberg gikk frivillig til Kamma i 05, tross at enkelte bedreider Drillo for salget.  PH er til for å støtte FFK og FFK-spillere. SKulle ikke forundre meg med banner for Brenne og Bjørkøy når drittlaget LSK kommer til stadion...




Når LSK kommer på besøk hadde det vel vært litt morsomt å hatt et banner hvor LSK lå på nedrykksplassen? klart og tydelig... for å minne de på hvor de hører hjemme ;P

kanskje FFK på toppen av den tabellen óg... med teksten; "milevis ifra" eller noe i den duren ;P


Forutenom det så er jeg glad Gashi endelig har begynt å finne formen igjen. Har savnet den siden av han. Fikk bare med meg kampen på radio i dag grunnet jobb, men - hørte rykter om at barsom gjorde en særdeles god innsats i dag? Flott å høre det óg!

___
off-topic kanskje; er det bare PH som får lov til å ha med slike "bannere" ? og ikke BRH/RHE?

---------------------------

Ja Rekti...


- FFK / LFC / Østsiden -


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 05 mai 08, 02:46

Deilig at Gashi presterer igjen. Viser at det er viktig å gi nøkkelspillere tillitt over tid selv om de ikke presterer som forventet i noen kamper. Synes forresten Grønis er flink til det.

Kaudio spilte seg inn i startelveren i går. Skaper mye offensivt og Kamma skapte omtrent alt på de andre siden. God kontroll definsivt i tilegg til solide offensive bridrag med andre ord. Gi han tillitt i noen kamper slik at han blir litt mere avslappet i de avgjørende situasjonene foran mål og vi har en klassespiller.

Tarik var god men hadde ikke helt marginene på sin side i går.

Kamma skapte omtrent alt i førsteomgang på siden til Wallas og Barsom. Fikk også en håndfull frispark i farlige posisjoner på den siden. Ett steg tilbake for Wallas som før denne kampen har hatt en positiv utvikling.

Ringberg spilte for feil lag, og slik blir det nok i fremtiden også.

Vi kommer til å være veldig store favoritter mot Aalesund 16. mai.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 mai 08, 02:50
Endret: 05 mai 08, 02:52
Opprinnelig postet av madcow

Når LSK kommer på besøk hadde det vel vært litt morsomt å hatt et banner hvor LSK lå på nedrykksplassen? klart og tydelig... for å minne de på hvor de hører hjemme ;P

kanskje FFK på toppen av den tabellen óg... med teksten; "milevis ifra" eller noe i den duren ;P


Forutenom det så er jeg glad Gashi endelig har begynt å finne formen igjen. Har savnet den siden av han. Fikk bare med meg kampen på radio i dag grunnet jobb, men - hørte rykter om at barsom gjorde en særdeles god innsats i dag? Flott å høre det óg!

___
off-topic kanskje; er det bare PH som får lov til å ha med slike "bannere" ? og ikke BRH/RHE?

 

Er enig. Barsom spilte vel en av de bedre kampene han har spilt i FFK-drakta i dag...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mai 08, 07:07

Utrolig av Tarik å bomme på de sjansene han hadde, nå har han ikke scoret siden Molde kampen, burde han kanskje få en, eller to kamper benken, for å finne igjen målmaskene. Men, vi har jo ikke så mange spisser å sette inn som det er kvalitet over, da blir det vel til at Tarik får klippekort og ikke noen konkurranse, det er ikke bra for utviklingen til Tarik.

Hvem av spissene våres mener dere kunne spilt, om Tarik ble benket, eller skadet?


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 05 mai 08, 08:32

Tarik setter de sjansene utover sesongen. Slik var det i 2006 også. Masse sjanser og ingen mål. Han har jo et utrolig press på seg. Ellers synes jeg Kouadio spilte tidvis glimrende. At dagbladet gir han 3 på børsen er uforstålig.

---------------------------

Fredd


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 05 mai 08, 09:12
Opprinnelig postet av Fredd

Tarik setter de sjansene utover sesongen. Slik var det i 2006 også. Masse sjanser og ingen mål. Han har jo et utrolig press på seg. Ellers synes jeg Kouadio spilte tidvis glimrende. At dagbladet gir han 3 på børsen er uforstålig.

Riksmediene følger dårligere med enn oss. Kouadio er en ukjent spiller for dem. Derfor får de ofte lav poengscore.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340