Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK - Kamma 2-1 (6. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 mai 08, 19:52
Endret: 04 mai 08, 19:54
Sliteseier, men seier er seier!

Da er det vel bare Fredrikstad og Stabæk som ikke har gitt fra seg poeng hjemme denne sesongen ettersom både Aafk og Strømgodset tapte sine kamper!

Serieledelse, enn så lenge!

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 04 mai 08, 19:53
Heia RBK i kveld

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 04 mai 08, 19:54

Deilig med 3 poeng og tabelltopp enn så lenge!!

Så fort kamma fikk ballen i beina,så ble den slått himmelhøyt og langt fram.. Ikke den type stil jeg foretrekker!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 mai 08, 19:58
Da er det bare å håpe på at Stabæk avgir poeng!
Positivt fra Ålesund: 1 rødt og 3 gule fikk de idag, har vi flaks så er det suspensasjoner der.... Utenom det røde! :)

Kan bli en fin 17 mai!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 mai 08, 19:59
Utrolig digg at Gashi har funnet målformen!

---------------------------

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"


stampede

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jun 04
Innlegg: 415

Lagt til: 04 mai 08, 20:01

Serieleder nå ja!

Go RBK!

---------------------------

Supporter, faktisk :)


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 04 mai 08, 20:02
Haha, etter å ha sett det intervjuet: Tror ikke Ringberg hadde sagt nei til et kontraktsforslag fra Fredrikstad hvis han hadde fått muligheten:D Ingen tvil om at han lengter tilbake. Og det verste er at jeg tror han hadde vært en strålende makker til Tarik...

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 04 mai 08, 20:07
Opprinnelig postet av morradi
Haha, etter å ha sett det intervjuet: Tror ikke Ringberg hadde sagt nei til et kontraktsforslag fra Fredrikstad hvis han hadde fått muligheten:D Ingen tvil om at han lengter tilbake. Og det verste er at jeg tror han hadde vært en strålende makker til Tarik...


Helt enig,de andre er alt for svake dessverre..

---------------------------

Go Tottis!!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 04 mai 08, 20:07

Opprinnelig postet av morradi
Haha, etter å ha sett det intervjuet: Tror ikke Ringberg hadde sagt nei til et kontraktsforslag fra Fredrikstad hvis han hadde fått muligheten:D Ingen tvil om at han lengter tilbake. Og det verste er at jeg tror han hadde vært en strålende makker til Tarik...

Skal Ringberg diskuteres IGJEN?!?!?!?

Smaker utrolig digg med 3 poeng og serieledelse her jeg sitter på jobb! Har ikke tro på RBK-seier i dag, men det er jo lov å håpe. AaFK sanket kort hjemme i dag også, så det kan bli en flott kamp 16.mai, så lenge AaFK ikke tar en 2005-variant på Fredrikstad stadion (les: 1-4).

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


morradi

Juniorspiller
Ble medlem: 13 aug 06
Innlegg: 148

Lagt til: 04 mai 08, 20:11
Det er vel ikke helt unaturlig at man snakker om Ringberg etter en kamp mellom Hamkam og FFK. Men jeg er ikke så bevandret her ,så for all del, dersom han er diskutert i hjel så overse min lille kommentar:)

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 mai 08, 20:21
Kjipt for Ringberg om han lengter tilbake for han kan se langt etter noen kontrakt fra oss :)

Takk gud for vi sendte møkka hjem med Ringberg i spissen uten poeng!!!

Takk Gashi!

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 mai 08, 20:33

Bra med en fortjent seier, sjøl om FFK gjorde det vel vanskelig for seg sjøl.

Målet til Kamma kom jo etter at Wehrman først "lekte" på egen halvdel og måtte ty til felling, så Tarik som "leker" og skaper Kamma sjangse. Rydder riktignok opp til corner, men corneren gir o-1.

Mao defensivt svak jobbing.

Tarik fortsetter å misse på sjangser, men heldigvis forsatte Gashi framgangen fra LYN kampen. Endelig to fulltreffere fra Gashi.. Det siste er allerede sterkt inne i kampen om årets mål.

Synes virkelig at Kuoadio viser seg meget positivt fram, og vil trolig beholde høyresiden også neste kamp.

Fint at PAC også gjør en brukbar kamp, etter innhoppet.

Gardar skyter enda en gang hull i lufta, akkurat som mot Brann. Velger ikke si så mye om han, da det meste om han er allerede sagt om Hoås.

Synes at hverken Tegan eller Gardar viser de kvalitenene som skal til for bra TL klasse, sjøl om begge kan glimte til.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 04 mai 08, 21:21

Aaahhhhh. Så ufattelig DEILIG å slå det møkkalaget... Har med rette gruet meg til nettopp denne kampen, sliter fortsatt med høy puls.. Generelt sett mye slurvete spill i dag, men hva gjør vel det sånn i ettertid.

Syns linjemenna slet voldsomt i dag.

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 04 mai 08, 21:36

Hva mener man om Wallace? Forsvarer han en plass på 1.laget?

 

Siden jeg spør så fint, så kan jeg godt være først ute med å svare også:

 -Nei jeg synes ikke han gjør det. Det har vært riktig av AG å gi han sjansen i flere kamper, men hvis man ikke spiller seg ut av laget med det han presterer, så er det fordi FFK ikke har alternativer på backplass.

Jeg vil nødig bruke sterke uttrykk for å beskrive en ung og lovende(?) spiller, men `katastrofe` tvinger seg frem etter hver kamp. Han bør snarest begynne å prestere.

 

FFK har, slik jeg ser det, svakheter i sidebackene og spissene. Resten holder godt TL-nivå


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 mai 08, 22:01
Må bare si meg enig med Bedreviteren, men Ringerg er historie:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 04 mai 08, 22:15

Pål Andre spilte bra synes jeg. Ophaug bør slett ikke ha klippekort på denne plassen.

Ellers er det utrolig å vinne over møkka fra Hamar. Hei og hopp


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 mai 08, 22:20

Da kan jo jeg svare Pavlov.

Jeg mener klart JA! Hvem andre skulle spilt venstreback? Og personlig mener jeg han vokser for hver kamp han spiller, selvsagt gjør han litt rare ting noen ganger, men det blir mindre og mindre av det. I dag satt også dødballene bedre, og fortsetter han slik får han både mål og målgivende innen kort tid.

Et godt råd; TÅLMODIGHET!!!


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 05 mai 08, 18:06
Endret: 05 mai 08, 19:37
Opprinnelig postet av Plankekæll

Da kan jo jeg svare Pavlov. Om Wallace:

selvsagt gjør han litt rare ting noen ganger, men det blir mindre og mindre av det. I dag satt også dødballene bedre

 

Hvilke dødballer var det han fikk til i går? Av det jeg kunne se så presterte han å skru to cornere tilbake over dødlinja. Frisparkene slo han stort sett over hele feltet og ut i ingenmannsland, eller rett til en motspiller. Kommer han på løp med ball, så snubler han i egne ben, eller som oftest, slår en feilpasning.

Ved kontringer mot eget mål er han altfor lett å komme forbi, og nesten uten unntak, oppstår det farlige situasjoner på Wallace` kant.

 

Det eneste potensialet jeg klarer å se, er at han med litt mer trening og ro i eget spill, har antydninger til teknisk anlegg.

Fredrikstad er et topplag nå, og man må kunne forvente at spillere på A-laget presterer uansett om de kommer fra Brasil eller Trosvik


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 mai 08, 20:24
Opprinnelig postet av morradi
Haha, etter å ha sett det intervjuet:


Hvilket intervju? Et som ligger på nettet?

Ringberg er vel fortsatt den FFK-spilleren med flest mål i en Tippeliga-sesong med sine elleve scoringer den første sesongen...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340