Husk meg
Brukernavn
Passord

GTA 4 (Grand Theft Auto 4)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 apr 08, 21:41

Er ikke mange dagene til dette spillet er ute,og gjett om jeg har lengta lenge!!

Har funnet en "ingame" video av spillet,og det ser sykt konge ut!!

 

http://www.dailymotion.com/search/gta/video/x56m2z_gta-4-gameplay-2-no-spoiler_videogames

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 23 apr 08, 22:00

jeg får det på mandag eller tirsdag på playstation 3.

Gleder meg stort.


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 apr 08, 14:39
Ha! Nå har jeg spillet på pulten min. Helgen er sikret.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 apr 08, 15:57
Opprinnelig postet av Per Egil
Ha! Nå har jeg spillet på pulten min. Helgen er sikret.


Bytte? Jeg skal ha én nitimers vakt i natt og så to tolvtimersvakter før helgen er omme. Du har ikke lov til å gjøre så mye annet enn å stirre i taket...

Gleder meg til GTA4 til sommeren jeg, da blir det muligens PS3 på meg! Gleder meg både til spillene og blue ray-greia!

morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 27 apr 08, 16:12
Første gang på nesten 10 år IGN gir et spill 10 av 10 poeng.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 apr 08, 17:04

Endelig har jeg fått spillet i hus!!

380kr fattigere,men det er null stess!! Nå erre bare å få guttungen i seng snart,så skal jeg kose meg fram til jeg skal på jobb!! 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 29 apr 08, 17:13
Hatt spillet en stund Ikke spilt det så mye, men virker kult. Eneste jeg er skuffa over er multiplayerbiten der man ikke kan spille co op oppdrag.. Håpløst.. Da foretrekker jeg Crackdown Co op isteden. Fett

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet
http://rodhvitelite.com


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 29 apr 08, 18:58
Siden jeg ennå ikke har klart å skaffe meg PS3, finnes dette spillet til PS2??

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Spørsmål, Hvor mange ganger har L.pool vunnet Premier League?

*22.05.08*


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 29 apr 08, 19:03
Ikke til Ps2 nei. Jeg må nok til kamerater for å prøve det.

---------------------------

Fredd


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 apr 08, 20:01
Dette spillet er rett og slett helt konge!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 mai 08, 18:42

Noen som har spilt det en del og kan gi en skikkelig konklusjon på dette? Ser ut som den verste hypen har lagt seg og at en del faktisk er litt misfornøyd.

Noe av sjarmen/sjelen er borte, pengene man tjener kan man visstnok knapt bruke på noe som helst, variasjonen er mindre, og selve verdenen du spiller i er mindre? Det høres litt ut som forventningene stiger litt jo mer man spiller, men at spillet egentlig aldri når maks og brått blir ferdig.

Kommer nok uansett til å kjøpe spillet. Om ikke annet så bør det være en fin mulighet til å gjøre seg kjent med New York før jeg drar dit neste år, eller er det ikke en nesten tro kopi? Er det mer at bygningene er der, men litt mer spredt plassert, slik som i San Andres?

Grafikken er uansett bedret virker det som!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 08 mai 08, 18:54
Jeg har spilt endel å er iallefall fornøyd. Synes endel av det som de fjernet fra SA var fornuftig, kunne lett bli litt for mye dilldall å gjøre der synes jeg. Når det gjelder kartet så er det ganske så mye mindre men veldig mye mer detaljert og levende. Du slipper liksom å kjøre så langt heletiden.

Av nye ting som jeg likte er mulighet for å ta taxi ( er ikke alltid du er hypp på å kjøre så mye frem og tilbake i fylla  ).
Bruke mobiltelefon (brukes til alt fra å få missions, bestille taxi og annet sosialt).
Internett

+ masse mer....


Det jeg er litt skuffet over er at det i forhold til hva som var annonsert så er det ikke så fryktelig bygninger man kan gå inn i.
Men det skal jo være nok av hemmeligheter så... :)

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 20 jun 08, 19:54

Har omsider fått både konsoll og spill i hus jeg også. Har ikke spilt all verden, men utrolig morsomt hittil! Får litt flashback til World's Wildest Police Videos med John Bunnell når jeg kjører om natta med kameravisning som viser panseret og ut av frontruta. Utrolig heftig på en 42" i hvert fall! Får nesten sus i magen av å kjøre gris, he he.

Jeg er i grunn utrolig skuffa over at de ikke klarer å få et bredere spekter av biler. Det er utrolig kjedelig, som på de andre versjonene, at det forferdelig mange like biler. Du setter deg inn i en grønn amerikansk muskelbil og ser brått to helt like biler - med samme farge - komme mot deg, samt at det står enda en parkert på motsatt side av veien. Ta en limousin inn i det verste og nedlagte fabrikkområdene og du vil være en av flere som kjører de lange drogene rundt i området. Leter man etter en bil i en evighet og kommer først over en, så er det jo litt merkelig at gatene regelrett flommer over av bilen etterpå.

Ufattelig at de ikke har klart å fikse dette. Ellers er det som du sier får bygninger, enn så lenge i hvert fall, som det går an å gå inn i.

Men de har klart å skape en fantastisk atmosfære. Folkene i byen går ikke lengre rundt som zombier og ser like ut. De sitter i parken og drikker, feier, gjør ditt og gjør datt og det hele ble med en gang mye mer levende. Enkelte detaljer er fantiske også. Nå gjelder det bare å komme seg videre slik at "Manhatten" kan inntas!

Mobilen og taximulighetene tok jeg imot med åpne armer. Likeså at snuten har fått litt kraftigere skyts, he he, blir litt mer morsomt å leke med dem nå.


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 jun 08, 22:57

Det positive med spillet,er grafikken,oppdraga er ikke så sinnsykt vanskelige som de har vært på foregående spill..

Og det jeg savner mest,er kanskje litt av friheten som man hadde på San Andreas.. F.eks: Frisør,tattoovering,bedre utvalg på klær..

Er ikke akkurat flust av butikker man kan benytte seg av i GTA4.. Og det er liksom litt merkelig,det er trossalt i "New York"..

Men alikevel så er dette et helt konge spill..

Må også si meg enig med deg,FFK1903... Skuffende at bilene plutselig skal dukke opp når du endelig har fått tak i en spesiell bil.. Da kryr det av dem rundt deg!

 

En annen artig ting,er humoren i selve spillet...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 jun 08, 23:33

Ikke kjøpt spillet, og ikke skal jeg heller. Virker som de fleste går lei etter 5 timer.. Makan til hypa spill..  Da venter jeg heller på Super smash broth. (nintendo wii,) fable 2 og gears of war 2 til 360en minCool

---------------------------

RHE- Ultrasmentalitet- www.rodhvitelite.com


langfiskestang

Knøttespiller
Ble medlem: 02 jun 08
Innlegg: 36

Lagt til: 24 jun 08, 13:15

Nå har jeg runda spillet ganske greit. Så nå bare kooper jeg rundt og dreper og kjører gris! JEg tar meg inn på flyplasse, der har jeg faen ikke funnet ett fly det går ann og fly! Noen som vet om noen? Hvis ikke det går ann og fly er det fantastisk dårlig:(

---------------------------

For fredrikstad


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 jul 08, 22:30

Har ikke kommet så veldig langt på oppdragene til nå. Har kommet til der hvor man skal passe på at en narkodeal går i orden, noe den ikke gjør, og du skal redde en stut ved å stå på et tak og skyte. Prøvd et par ganger uten å lykkes, så da ruslet jeg litt rundt på ny. Fant da ut at det flere steder var plassert ut propantanker! De likte jeg å skyte, he he. Har funnet et par steder, blant annet et bilverksted med heftige biler, hvor det står en del propangøyaliteter. Er det flere steder hvor det er samlet en del av dem? Er fortsatt bare på den "første øya", altså broer og sånt er stengt, selv om jeg har tatt meg den frihet å snoke litt rundt der også.

En del bøgger er det jo, og snuten er ikke så forbanna lur at det gjør nå. Stod under en bro, og de kom i samme retning hver gang. Hadde de kommet fra begge sider hadde jeg vært dævv :p

Da jeg fikk tre-fire stjerner og heliopteret kom, så klarte jeg å skyte det ned sånn at det landet helt greit, må ha skutt piloten eller noe. Det eksploderte i hvert fall ikke, dermed så kom det heller ikke noe nytt helikopter som det gjør et halvminutt eller noe etter at man har skutt ned et.

Savner også å hoppe i fallskjerm, er dette tatt vekk?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340