Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå forsvinner Kvisvik?

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 24 apr 08, 09:16
Kvisvik har kontrakt ut sesongen, men regle er slik at han kan skribe under ny kontrakt med 3 måneder igjen, hvis jeg ikke husker feil. Selv mener jeg Kvisvik viser tegn til desperasjon her, det skinner igjennom at han er i ferd med å bli grådig, samt at han øyner slutten av sin karriere og skal tyne maks ut av dette. Godset er vel et lag som er totalt avhengige av 11 mann som jobber og sliter i samfulle 90 minutter, og jeg tror Ohr er en viktigere spiller for et slikt lag enn Kvisvik. Greit at Raymond fortjener skryt for sine prestasjoner, men hadde ikke de 10 andre på laget jobbet og slitt for å begrense baklengsmålene, hadde ikke pasningene hans betydd en dritt. Synes han trekker totalinntrykket av seg selv litt ned i søla med denne oppførselen, men det kan være en mulighet at agenten hans lider av munndiare også...

---------------------------

-Elsker alle-


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 apr 08, 10:19
Og uten egenskapene til Raymond hadde kanskje ikke jobbinga til dem andre betydd en dritt. Vi hadde garantert hatt færre poeng uten Raymond så langt i sesongen. Et lag trenger forskjellige spilletyper og raymond er blant dem beste i sin sjanger. I tillegg til å være en god fotballspiller betyr også hans smittende humør mye, ifølge Wehrman.

Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 24 apr 08, 12:16

Og hvis man skal være så firkantet, kan man si at disse kampene hadde endt 0-0.

Har ikke påstått at Kvisvik er overflødig, synes bare fokuset på en enkelt spiller kommer litt ut av proposjoner.

---------------------------

-Elsker alle-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 apr 08, 19:56

I følge NRK Østfold, kommer ikke FFK til å gjøre noe med kontrakten til Kvisvik før vårsesongen er ferdig.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 apr 08, 20:39

Opprinnelig postet av FFK1903

En prestasjonsbasert lønn hadde vært en god idé (om ikke tre år lang, så kanskje to), men noe sier meg at Kvisvik aldri i livet ville ha signert noe slikt. Han vil mest sannsynlig kreve en god fastlønn fremfor å få betalt når han gjør jobben sin. Den formen Kvisvik er i nå er vel kanskje det beste han vil ha i løpet av tiden igjen i FFK. Hvem tror at Kvisvik i en alder av 36-37 år vil være topptrent? Det går bare en vei med formen til Kvisvik er jeg redd, og det er nedover. Høydepunktene blir færre og færre, og de dårlige prestasjonene kommer oftere.

Skal det liksom være basert på årets sesong? Å jo da, det har vært lang tid mellom høydepunktene og jevnt over bare dårlige prestasjoner på Kvisvik i år ikke sant? Herregud. Ja han er ute etter penger, og er kanskje litt grådig (litt forståelig med avsluttende karriere, og en del gjeld), men det har ingenting med spillet på banen å gjøre. For det har vært godt.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 24 apr 08, 20:39
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge NRK Østfold, kommer ikke FFK til å gjøre noe med kontrakten til Kvisvik før vårsesongen er ferdig.

Det har de jo uttalt fra dag én omtrent, så det er ikke noen nyhet.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 apr 08, 21:56
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Skal det liksom være basert på årets sesong? Å jo da, det har vært lang tid mellom høydepunktene og jevnt over bare dårlige prestasjoner på Kvisvik i år ikke sant? Herregud. Ja han er ute etter penger, og er kanskje litt grådig (litt forståelig med avsluttende karriere, og en del gjeld), men det har ingenting med spillet på banen å gjøre. For det har vært godt.


Når jeg skriver at høydepunktene blir færre, tror du jeg snakker om nåtid eller inn i fremtiden da? Tror du at Kvisvik kommer til å gjøre det bedre i årene fremover eller dårligere?

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 25 apr 08, 13:46
Opprinnelig postet av Patrioten

I følge NRK Østfold, kommer ikke FFK til å gjøre noe med kontrakten til Kvisvik før vårsesongen er ferdig.

Godt. Voksent og edruelig av styret.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 07 mai 08, 15:58
Opprinnelig postet av f-b.no
– De bør ikke drøye for lenge om de vil ha meg med videre.

Raymond Kvisvik kan være på vei til en dansk toppklubb, melder TV2 på sine nettsider.

Hvorfor kan ikke bare klubben si enten ja eller nei til Kvisvik. Er så lei av å lese om at Kvisvik skal bort eller at han presser FFK til å signere ny kontrakt!
Jeg vil gjerne ha Raymond i klubben, men for fetens skyld kan man ikke få en slutt på dette Hotel Cæsar spillet!!

---------------------------

FFK for alltid!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 mai 08, 16:08
Hvorfor skal de si ja eller nei?

Kvisvik har allerede en kontrakt å forholde seg til, og det må han bare respektere. FFK sier de vil vente til sommeren før de eventuelt forlenger. Dersom de allerede har bestemt seg for å ikke forlenge, så forstår jeg godt at de ikke sier det. Jeg tviler Kvisvik da ville ha vært topp motivert frem til sommeren.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 mai 08, 16:44

Gir min fulle støtte til FFK styret i denne saken.

Kvisvik har en kontrakt (les gjerne jobb) han må forholde seg til.

Det bør være hvordan han klarer å forholde seg til denne, og hvilken form /innsats han viser som bør kunne tilsi ny kontrakt eller ikke.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 mai 08, 16:53
Kvisvik har skuffa meg. syns han ikke har gjort noe annet en å preike om den kontrakten siden jul. Det at han ikke spiller fast har vel noe med innsatsen og gjøre. Han har ett klokt hode ja og han kan snu en kamp, men det er ikke ut som han er den rette lenger. Tror vi bør finne en som er bedre sånn at vi er med i toppen nå

---------------------------

http://keiko99.net


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 07 mai 08, 19:03

Opprinnelig postet av keiko99
Kvisvik har skuffa meg. syns han ikke har gjort noe annet en å preike om den kontrakten siden jul. Det at han ikke spiller fast har vel noe med innsatsen og gjøre. Han har ett klokt hode ja og han kan snu en kamp, men det er ikke ut som han er den rette lenger. Tror vi bør finne en som er bedre sånn at vi er med i toppen nå

går ann raymond!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 08, 20:41

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 mai 08, 20:42

Opprinnelig postet av keiko99
Kvisvik har skuffa meg. syns han ikke har gjort noe annet en å preike om den kontrakten siden jul. Det at han ikke spiller fast har vel noe med innsatsen og gjøre. Han har ett klokt hode ja og han kan snu en kamp, men det er ikke ut som han er den rette lenger. Tror vi bør finne en som er bedre sånn at vi er med i toppen nå

Enig. Etter utalesene hans i vinter¨, så trodde jeg virkelig at han skulle ta opp hansken og jobbe seg inn på laget. Ser ut til at det var bare taktikk fra hans side for å vinne supporterenes hjerte. Greit nok, jeg kunne godt tenkt meg å ha med Kvisvik videre, men den avgjørelsen er det FFK som må ta ut i fra det han presterer på trening/kamp...

---------------------------

Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
Vi har fått Wallace, når får vi Grommit ?


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 07 mai 08, 21:58

for min del kunne gjerne kvisvik vært spilleren odd ønsker å bytte bort espen ruud med! http://fotball.bt.no/eliteserien/article107104.ece

ruud en klasse hback/hving. stiller i samme klasse som bobbie friberg de cruz, og kan spille i de samme posisjonene. vi trenger enda en forsvarsspiller all den tid martinsen ikke kommer tilbake, ergo er ophaug 3valg som stopper, cwartek eneste alternativ igjen da som hback. og han variere noe voldsomt, samt legger opp etter sesongen,

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 mai 08, 22:21
Opprinnelig postet av bateman

for min del kunne gjerne kvisvik vært spilleren odd ønsker å bytte bort espen ruud med! http://fotball.bt.no/eliteserien/article107104.ece

ruud en klasse hback/hving. stiller i samme klasse som bobbie friberg de cruz, og kan spille i de samme posisjonene. vi trenger enda en forsvarsspiller all den tid martinsen ikke kommer tilbake, ergo er ophaug 3valg som stopper, cwartek eneste alternativ igjen da som hback. og han variere noe voldsomt, samt legger opp etter sesongen,

Her er det vel snakk om en Viking-spiller mot Espen Ruud. Kanskje floppen Austnes mot Ruud? Eller så kan det være en forsvarspiller som Odd er ute etter pga at de har slitt med forsvarspillet så langt i Adeccoligaen.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 mai 08, 23:20

Fotballstjerner taper penger

Raymond Kvisviks og Azar Karadas` selskap i minus igjen.

Selskapet til de to eks-kollegene i Brann har tapt til sammen 1,3 millioner i 2004, 2005 og 2006.

Kan tyde på at Kvisvik er på pengejakt

www.na24.no/naeringsliv/article1795807.ece


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 08 mai 08, 22:04

Jeg slo opp "UPROFF" i ordboka. Der var det bare bilde av en halvfeit fotballspiller med lite hår...

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 09 mai 08, 09:20
Opprinnelig postet av TurnipZ

Jeg slo opp "UPROFF" i ordboka. Der var det bare bilde av en halvfeit fotballspiller med lite hår...

Å? Prøver du å være morsom på andres bekostning? Legg ut bilde av deg da, så vi får se hvor proff du ser ut. Turnips er vel en grønnsak?

Eller kort sagt: Den der var unødvendig!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f