Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: RBK - FFK 1-2 (3. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 12 apr 08, 20:56
Seier med Ramberg som matchvinner!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 apr 08, 20:58
aldrig si at ramberg ikke kan.. hvor mange tippa 1-2 til oss Jeg

---------------------------

http://keiko99.net


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 12 apr 08, 21:16

Opprinnelig postet av keiko99
aldrig si at ramberg ikke kan.. hvor mange tippa 1-2 til oss Jeg

Jeg tippa 1-3

Fantastisk kamp av Ramberg. Fortjener så mye å bli matchvinner.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 12 apr 08, 21:19
Lasse Staw må da være aktuell for A landslaget !!!!
For en mann, for et lag!!!!!

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 12 apr 08, 21:22

Ramberg, Staw og Tarik med i neste A-landslagssamling  

Alle tre har i allefall startet sesongen STORT!

Fredrikstad gutter våre veier....

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 12 apr 08, 21:28
Hørte p åTV2 intervju med Demidov som sier at "vi kjørte iver FFK, vi pissa jo på dem"
Demidov må jo få betegnelse Ukas dust etter det utsagnet!!!!!!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 apr 08, 21:30
Hvem skulle trodd at FFK, et av Norges dårligste bortelag skulle vinne den første bortekampen i Tippeligaen 2008? For en herlig følelse jeg sitter med nå!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 apr 08, 21:36

Opprinnelig postet av hasse33
Hørte p åTV2 intervju med Demidov som sier at "vi kjørte iver FFK, vi pissa jo på dem"
Demidov må jo få betegnelse Ukas dust etter det utsagnet!!!!!!

 

Nei gitt.. Demidov virket ikke akkurat voksen i det øyeblikket der.. Minnet mer om en frekk liten snørrvalp som heller hadde fortjent et dask på ræva enn å bli kåret til RBK`s bestemann!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


RuneT

A-lagspiller

Ble medlem: 18 nov 06
Innlegg: 466

Lagt til: 12 apr 08, 21:47
Opprinnelig postet av keiko99
aldrig si at ramberg ikke kan.. hvor mange tippa 1-2 til oss Jeg

Jeg tippa også 1-2
Utrolig deilig å sitte på en pub med masse trøndere og juble for Fredrikstad etter 90++ minutter!

---------------------------

FFK for alltid!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 apr 08, 22:03

Opprinnelig postet av keiko99
aldrig si at ramberg ikke kan..

Gøy at Ramberg endelig fikk en scoring i dag, så nær som han har vært de siste kampene. Scoringer trenger ikke å være fortjente, men det er ekstra gøy når de er det! Knallkamp av veteranen!

Men dagens höjdare var keeper Lasse Staw. På rundens lag forrige helg, og enda bedre i dag. Herlig!

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 apr 08, 22:11

Skal bli vanskelig å ikke finne en plass til Ramberg og Staw på rundens lag. Har ikke sett kampen, men begge to skal visstnok ha spilt en kanonkamp! Utrolig deilig for begge to, kan jeg tenke meg.

Ramberg har virkelig fighta seg inn på laget, er imponerende å se på. Et eksempel til etterfølge! Viser at han faktisk kan score mål, og har vært nære i to kamper før den endelig satt nå mot RBK. Og var vel sterkt involvert i 0-1 scoringa hvor han lagde straffesparket etter et kanonløp?

Staw har fått en kjempestart på sesongen. Helt grei kamp mot Brann, hadde ingen store tabber(untatt der hvor han glapp ballen). Spilte strålende mot Molde og vartet opp med flere redninger i landslagsklassen. Gjør det samme i dag, og det er viktig både for Staw og for resten av laget. Fokuset har vært stort på ungguttene som skal redde ballene på streken, og flere har kritisert FFK for å ikke ha hentet inn en mer rutinert keeper. Staw har vist at de fleste har tatt feil så til de grader, og fremstår som en matchvinner i to kamper nå! Har fått trygghet, og vet nå at han er et klart førstevalg før Erik Bråthen. Har nok kommet over den "debutant-kneika" og jeg tror han kommer til å bli en matchvinner flere ganger i år.

Og det er positivt, nå har vi matchvinnere i begge enden av banen. Tarik var det mot Molde, og Staw i dag. Har flere potensielle til å avgjøre kamper, Kvisvik, Barsom osv..

Gled dere til en fantastisk fortsettelse på 2008-sesongen, alle FFK-fans!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 22:18
Opprinnelig postet av Lemmy

Skal bli vanskelig å ikke finne en plass til Ramberg og Staw på rundens lag. Har ikke sett kampen, men begge to skal visstnok ha spilt en kanonkamp! Utrolig deilig for begge to, kan jeg tenke meg.

 

Ramberg spillte meget bra og var FFK`s beste sammen med Staw.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 13 apr 08, 12:22
Opprinnelig postet av Lemmy

Skal bli vanskelig å ikke finne en plass til Ramberg og Staw på rundens lag. Har ikke sett kampen, men begge to skal visstnok ha spilt en kanonkamp! Utrolig deilig for begge to, kan jeg tenke meg.

Ramberg har virkelig fighta seg inn på laget, er imponerende å se på. Et eksempel til etterfølge! Viser at han faktisk kan score mål, og har vært nære i to kamper før den endelig satt nå mot RBK. Og var vel sterkt involvert i 0-1 scoringa hvor han lagde straffesparket etter et kanonløp?

Staw har fått en kjempestart på sesongen. Helt grei kamp mot Brann, hadde ingen store tabber(untatt der hvor han glapp ballen). Spilte strålende mot Molde og vartet opp med flere redninger i landslagsklassen. Gjør det samme i dag, og det er viktig både for Staw og for resten av laget. Fokuset har vært stort på ungguttene som skal redde ballene på streken, og flere har kritisert FFK for å ikke ha hentet inn en mer rutinert keeper. Staw har vist at de fleste har tatt feil så til de grader, og fremstår som en matchvinner i to kamper nå! Har fått trygghet, og vet nå at han er et klart førstevalg før Erik Bråthen. Har nok kommet over den "debutant-kneika" og jeg tror han kommer til å bli en matchvinner flere ganger i år.

Og det er positivt, nå har vi matchvinnere i begge enden av banen. Tarik var det mot Molde, og Staw i dag. Har flere potensielle til å avgjøre kamper, Kvisvik, Barsom osv..

Gled dere til en fantastisk fortsettelse på 2008-sesongen, alle FFK-fans!

 

Ja, jeg gleder meg til fortsettelsen

Det gleder meg virkelig stort, att Hansi slår tilbake. De fleste har vært negative til han. Kanskje ikke uten grunn? Men som Lemmy sier, han har fightet seg tilbake på en formidabel måte. Han er fra riktig øy , ikke sant Lemmy

 

Også Staw...Fantastisk innledning på sesongen. Han kommer til å få en stor karriere tipper jeg. Men se opp, han er bare ungutten, og prestasjonene vil nok variere. Det må vi akseptere. Vi må la han få gfjøre noen feil, uten att vi hogger hodet av ham. Han bygger opp enorme forventninger til seg selv nå, så vi vet hva han står for. Nå mangler han bare rutinen, så er han snart en het landslagskandidat.

 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 12 apr 08, 22:12
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Opprinnelig postet av keiko99
aldrig si at ramberg ikke kan..

Gøy at Ramberg endelig fikk en scoring i dag, så nær som han har vært de siste kampene. Scoringer trenger ikke å være fortjente, men det er ekstra gøy når de er det! Knallkamp av veteranen!

Men dagens höjdare var keeper Lasse Staw. På rundens lag forrige helg, og enda bedre i dag. Herlig!

8 på børsen til tv 2 og 7 i dagbladet, så fortsetter dette vil ikke savnet etter Rami vere stort Men mener kankje han skulle vert litt mer med på målet til Rosenborg, men setter det på rutine og tørre.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 22:22

Opprinnelig postet av Anne
8 på børsen til tv 2 og 7 i dagbladet, så fortsetter dette vil ikke savnet etter Rami vere stort Men mener kankje han skulle vert litt mer med på målet til Rosenborg, men setter det på rutine og tørre.

Lasse spiller stort og med stor autoritet. Ramberg har en meget god #fotballhjerne og er idag matchvinner i sammen med Lasse...

 


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 12 apr 08, 20:59
Hærlig, to matchvinnere i dag også. morsom kamp

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 apr 08, 20:59

STORT!!!

Vi hadde fortjent poeng borte mot Brann og i vår andre bortekamp så klarer vi det.. Utrolig deilig!!

Så Brage Sandmoen... Legg til så mange minutter du vil,men du klarer ikke å knekke FFK!!!

 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 apr 08, 21:46
Opprinnelig postet av GurrBass

Så Brage Sandmoen... Legg til så mange minutter du vil,men du klarer ikke å knekke FFK!!!

Tre mann hadde en stor kamp idag, og Brage Sandmoen var en av dem. Dømte meget bra


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 12 apr 08, 21:47
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av GurrBass

Så Brage Sandmoen... Legg til så mange minutter du vil,men du klarer ikke å knekke FFK!!!

Tre mann hadde en stor kamp idag, og Brage Sandmoen var en av dem. Dømte meget bra

 

Dømte bra,det gjorde han... Men det gikk godt over tileggstiden.. (i følge Bergstrøm)  

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340