Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Brann - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 mar 08, 17:10
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Ser ingen grunn til å klage. Full innsats fra første stund og vi er på høyden hele kampen. Jeg er dritfornøyd!!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 mar 08, 17:32
Endret: 31 mar 08, 18:10
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Demokratens spillerbørs:

 

Hans E. Ramberg                                 4

 Ardian Gashi                                           6

 

Gashi 6 og Ramberg 4?? Ærlig talt


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 mar 08, 17:53

Over 700000 så kampen TV2 i går. Det var bra reklame for FFK.

www.demokraten.no/ffk/article3440556.ece


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 31 mar 08, 18:22

Jeg jobber sammen med skjetvinger som holder med VIF, Lyn, LSK, Brann og (selvfølgelig) FFK. For første gang var det en enstemmig "jury" som syntes FFK hadde fortjent poeng i går. Artig at det er flere enn oss FFK-supportere som synes FFK spiller fin fotball. Dette er jo gull verdt for FFK og dems sponsorere, håper virkelig laget fortsetter å spille fin fotball. Det må jo være med på å øke markedsverdien for klubben.

Hei og hopp


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 31 mar 08, 18:36
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Espen
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Espen
Interessant at det må en brann-supporter til for å sette fokus på de overordnede taktiske vurderingene i kampen.

 

Han skriver nok dette for å være hyggelig.

Ja, det skjønte jeg. Det var ikke ment som noen spydighet mot vår venn i Bergen, snarere en konstatering av at det har vært lite snakk på denne tråden om Grønhagens taktiske valg.

Hvis man ser på Barsom sitt spill : Selv om han er god til å holde på ballen, og også bra til å spille ballen fra seg, så synes jeg alt går i slow motion og sinker spillet. Alle er tilbake når man først gjør noe kreativt. Virka i hvertfall sånn i denne kampen.

Rune Haugen på sitt beste. :) Godt at noen klarer å se det negative i ting, men å kritisere Barsom for gårsdagens kamp er rett og slett å drite seg ut.

Barsom var etter Tarik vårt beste angrepsvåpen. Greit at han dabbet av litt i 2.omgang, men å si at han spiller i slow motion blir rett og slett merkelig. Noen minutter ut i 1.omgang hadde han et giftig innlegg, men ingen møtte opp inne i boksen. Husker jeg ikke helt feil, var det fra Barsom angrepet før 1-0 målet kom. Han spilte vel ut 45 grader til Gashi, som rulla videre..

Dessuten, hva er galt i å holde på ballen borte mot Brann? Det var jo akkurat det som var problemet vårt i fjor. Vi mangla kynisme, spilte på en og to-touch, mistet ballen og motstanderne kontret(på bortebane). At Barsom klarer å holde på ballen uten å miste den til vi får flytta opp resten av laget, er bare positivt. Klarer han i tillegg å skjære innover i banen, blir han vanskelig å få fatt på. Han blir kanskje takla, og vi vinner frispark. Da klarer vi å roe ned tempoet, og bryte angrepsrytmen til motstanderlaget. Det var faktisk noe av det jeg var mest fornøyd med etter kampen i går, vi var kloke offensivt(og defensivt, for den saks skyld) og rusha ikke opp alle mann i angrep. Vi bygde opp angrepe, holdt på ballen, og var kloke i returløpene våre.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 31 mar 08, 19:05
Noen som vet hvor man kan se målene? link?

---------------------------

Ære være plankebyen!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mar 08, 19:07
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Demokratens spillerbørs:

 

Hans E. Ramberg                                 4

 Ardian Gashi                                           6

 

Gashi 6 og Ramberg 4?? Ærlig talt

For min del kan du gi 5 til begge.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 31 mar 08, 19:26
Opprinnelig postet av Rune Haugen

For min del kan du gi 5 til begge.

Da gjør vi det. Hansi spilte ikke noe dårligere enn Gashi....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 31 mar 08, 19:37
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Rune Haugen

For min del kan du gi 5 til begge.

Da gjør vi det. Hansi spilte ikke noe dårligere enn Gashi....

Synes ikke Wehrman fortjener 7 heller. Max.6.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 mar 08, 19:38
Den beste spillerbørsen er jo her på ffksupporter.net - som alltid

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 mar 08, 22:25

Opprinnelig postet av Costanza
Den beste spillerbørsen er jo her på ffksupporter.net - som alltid

Bruker å være veldig bra, men denne gangen er jeg uenig i opptil flere karaktersettinger. Ophaug; for godt betalt! Han treffer vel ikke med en eneste pasning i løpet av kampen, og er elendig offenisvt,  Gardar taper for mange dueller til å få en sekser, generelt mangler han  de siste 10% i nesten alle deler av spillet (fart, teknikk, luftstyrke etc), og det ble synlig i går igjen. At Staw får en firer skal jeg ikke protestere mye på, men ville vel gitt han en femmer jeg. Wehrman viser seg igjen meget viktig, og spiller seg stort opp etter et par feilpasninger tidlig i kampen, en av våre beste etter min mening og langt bedre enn Ophaug iallefall:-) At Wallace ender på samme karakter som Staw er en liten fornærmelse.... mot Lasse. Wallace er tidvis innvolvert i samspill med Barsom, men viser tydelig defensive svakheter, og hans opphausede inleggsfot/dødballfot, var bortimot totalfraværende, det skal dog innrømmes at jeg har høye forventninger til gutten, og at terskelen for at han innfrir mine krav muligens ligger kunstig høyt, men han var svak synes jeg, og sammen med Ophaug vår dårligste spiller.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 apr 08, 00:08

Jeg kan ikke forstå at du skriver slikt om Gardar. Hvor mange dueller skal han vinne mot "2 x Örn" & co for å fortjene en sekser da? Det er ikke mange som kommer til å få "herje" så mye med Brannforsvaret denne sesongen som det Gardar fikk gjøre. Jeg tror Kjetil Rekdahl får rett angående Gardar i år.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 01 apr 08, 09:38
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av paco
Fakta er at vi slapp inn 4 mål og det er langt ifra godkjent uansett hvem vi møter i tippeligaen,rett og slett dårlig,lyspunktet er at begge spissene våre scorer

Helt enig med deg for en gangs skyld.

Det blir for dumt å ikke kunne se litt bak resultatene!

2-1 målet til Brann var soleklart frispark til FFK og 4-2 målet kommer som følge av at FFK gambler for utlikning i sluttminittene.

Totalt sett skapte ikke Brann veldig mye mot FFK!

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 apr 08, 15:42
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Rune Haugen

For min del kan du gi 5 til begge.

Da gjør vi det. Hansi spilte ikke noe dårligere enn Gashi....

Synes ikke Wehrman fortjener 7 heller. Max.6.

Enig..



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f