Husk meg
Brukernavn
Passord

Bobbie Friberg Da Cruz (26) til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 mar 08, 21:08
Synes det blir mer og mer vanlig at man først blir enig med spiller om personlig kontrakt og gjør unna legesjekk, og deretter forhandler ferdig med klubb. Og GAIS er jo veldig tydelige på at de gjerne selger GAIS. Så hvis Bobbie vil til FFK og FFK vil ha Bobbie, så kommer dette til å ordne seg raskt. GAIS vil jo uansett ikke bruke Bobbie denne sesongen hvis han ikke forlenger kontrakten, noe han ikke ønsker å gjøre. Dette blir vinn-vinn.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mar 08, 21:31
Ophaug og Cruz til Fredrikstad:

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1404

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 17 mar 08, 21:40
Er det vits i å kjøpe Bobbie hvis han skal spille midtbane? Er han god nok til det hvis han egentlig er høyreback (eller var det omvendt)? Og har vi ikke mange nok spillere som kan spille høyrekanten fra før? Greit med mye konkurranse, men har vi ikke veldig mange spillere hvis vi får inn 2 nye nå?

---------------------------

Futsal ftw!


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 17 mar 08, 21:45
For å bli et topplag må vi ha bredde i stallen, akkurat som Brann.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mar 08, 21:48
Endret: 17 mar 08, 21:50
Vi har ingen rendyrkede høyrekanter i laget, så da er det selvfølgelig ikke for mye å få inn én.

Bobbie har spilt mest midtbane, er best på høyre kant og er offensivt anlagt. Jeg har ikke fått inntrykk av at det er høyreback han først og fremst er, selv om han også kan gjøre en god innsats der.

Ophaug er god som midtstopper og har utviklet seg som høyreback i Danmark. Vi har en veldig offensiv venstreback i Wallace, en offensiv kant i Barsom (/Kvisvik) og får trolig enda en offensiv kant i Bobbie. Da er det ikke dumt å få inn Ophaug som er bunnsolid defensivt.

Jeg blir meget, meget fornøyd og mektig imponert dersom FFK får på plass både Ophaug og Bobbie i dette overgangsvinduet. Da har vi blitt vanvittig forsterket i vinter!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mar 08, 21:49
Vi har jo flere mill å handle for etter salgene av Rami og John Anders så dette burde gå i orden.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mar 08, 21:51
Opprinnelig postet av Patrioten
Vi har jo flere mill å handle for etter salgene av Rami og John Anders så dette burde gå i orden.

Nå er det ingen som vet hvor mye FFK måtte betale for Wallace da...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 mar 08, 21:56

Opprinnelig postet av Megasupporter`n
For å bli et topplag må vi ha bredde i stallen, akkurat som Brann.

Nettopp!!

Vi trenger kantspillere som Barsom og Bobbie som er gode toveisspillere. Vi kan ikke bare tenke på å score mål. Vi må også forsvare vår egen goal med 11 spillere.

Jeg liker tankegangen til Grønis nå

Selv om jeg selvsagt kunne tenke meg enda større stjerner inn i laget 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 17 mar 08, 22:48

Det vil definitivt være en stor defensiv forsterkning. Det er viktig å få mer stabilitet i forsvarsrekka.. Også viktig for våre 2 unge keepere å føle den tryggheten forann seg som en evt forsterkning vil gi.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 mar 08, 22:59

Svenskafans.com

5. Bobbie Friberg da Cruz

Längd: 187 cm
Vikt: 77 kg
Född: 82-02-16
Moderklubb: IF Stendy
Även spelat i: GAIS U-trupp

Styrkor
Löpstark, snabb som en vind och ganska stark i kroppen. Tekniken sitter oftast där den ska och han liknar mer och mer en framtidsman inom svensk fotboll.

Svagheter
Bollkontroll emellanåt samt att inlägg i höjden måste bli bättre.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 mar 08, 12:04

Regner med at FFK er mest interresserte i å skaffe seg Friberg Da Cruz først. Etter sesongen i fjor uttalte Grönhagen at savnet kantspillere som kunne utfordre en mot en, og som hadde teknikk nok til å komme seg til linja og få slått inn/ evt ut 45 grader.

Det har vi fått i Barsom. Vi har Kvisvik som kan spille høyrekant, men han er litt av og på til tider. Vi har også Kouadio, men han vil blottlegge sin side for defensive kvaliteter.

Med Friberg Da Cruz har vi kanskje en av Norges sterkeste midtbaner. Vi har Kasey Wehrman og Ardian Gashi, som begge ville glidd inn i så og si hvilken som helst førsteellever. Vi har Barsom som er meget god. Ble forundret når jeg hørte at han spilte sin beste kamp mot Elfsborg, syns da han spilte mer en godt nok på La Manga også! Og med Friberg Da Cruz(jeg skriver som om han kommer) har vi også en god kantspiller. En som kan utfordre offensivt, men som også er bra defensivt.

På høyrebacken har vi Pål Andrè. På sitt beste er han så absolutt god nok. Vi har Agim og Vidar Martinsen som kan eventuelt spille der også. Det kan holde til sommeren, mener jeg. Ideelt sett bør vi ha begge, men får vi kun velge en mener jeg vi bør ha Friberg Da Cruz. For disse tre alternativene på høyrekant, er langt mer stabile enn hva Kvisvik og Kouadio er. Og helst vil jeg se at vi slipper å sette Tarik ned på høyrekant..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 mar 08, 19:38
Endret: 18 mar 08, 19:39

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 mar 08, 20:01
Opprinnelig postet av Patrioten

 

Håper snarlig avklaring.

www.f-b.no/article/20080318/FFK/485930239/1009/AKTUELT

Ikke før Fredag???!!!

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 18 mar 08, 20:06

syns det er mye bedre å ikke vite at vi er i forhandlinger med spillere. er for nervepirrende å vente å se hva som skjer.

bedre å våkne opp å se at vi har fått en ny spiller. da er det ikke noe venting. hehe.


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 18 mar 08, 20:28
hmm lurer på hva som drøyer den endelige overgangen.. Kommer til å bli to laaange dager nå=P

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 mar 08, 20:33

Virker som FFK ikke forhaster seg om dagen. De har en speider(Jokke) som følger spillerene over lang tid før de setter seg ned ved forhandlingsbordet og bruker god tid til å  forhandle med spillerene også.( f.eks. Barsom tok også lang tid)

Er det kvalitetsikring det kalles tro?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 18 mar 08, 20:34
får håpe det kommer tidlig på fredag i så fall. orker ikke en slik langfredag nå.

---------------------------

med ffk til champions league!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 mar 08, 21:58

Noen som har sett denne internettkampanjen til Gais-fansen?

Han har opparebeidet seg en enorm status hos Gais-fansen. Det er til og med opprettet en internettkampanje for å få ham på landslaget.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 18 mar 08, 22:31

Bobbie Friberg tog medveten varning och åkte på charter!

Håper ikke dette ryktet stemmer. 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 mar 08, 23:45
Når jeg tenker etter, så tok det også lang tid med Barsom. Men siden jeg er optimistisk av natur, velger jeg å tolke det som bedre forhandlinger enn før. Ikke at jeg vet i hele tatt, men det hadde ikke forundret meg om det gikk litt fort i svingene.  Men jævlig irriterende å vente

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f