Husk meg
Brukernavn
Passord

Bobbie Friberg Da Cruz (26) til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 mar 08, 17:27
Bobbie skal etter hva jeg har lest slitt en del med skader opp gjennom karrieren, og nå den siste tiden med kneet. Det var også det som gjorde at han måtte reise hjem fra oppholdet i Hertha Berlin uten kontrakt. Da er det ekstra viktig at de tar seg tid til en grundig legesjekk.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mar 08, 17:27

Opprinnelig postet av benksliter`n
Kanskje Bobbie har en stygg skade og ikke har klart legesjekken? Han stod over treningskampen til Gais i helgen. Det var visst et overstrekk i kneet han hadde?

 Bobbie har en översträckning i knäet som han fick under träningslägret. Han körde för fullt igår, men vi tyckte att det var för lite inför den här matchen.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 mar 08, 17:34

Opprinnelig postet av Costanza
Bobbie skal etter hva jeg har lest slitt en del med skader opp gjennom karrieren, og nå den siste tiden med kneet. Det var også det som gjorde at han måtte reise hjem fra oppholdet i Hertha Berlin uten kontrakt. Da er det ekstra viktig at de tar seg tid til en grundig legesjekk.

Kanskje skade er grunnen til at det ikke ble noe med Djurgården? Det var vel i mnd. skiftet Djurgården vurderte han? Han var også i Stockholm.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 mar 08, 17:43

Skadad Bobbie hemma - Men hoppet om Hertha lever     fotbollDirekt.com

Bobbie Friberg da Cruz skadade sig på träningslägret med Hertha Berlin och är nu hemma i Sverige. Men snart är tanken att han ska åka ner till Tyskland igen.

- Han fick en skada som han ska rehabilitera i Sverige. Sedan är tanken att han ska åka tillbaka till Hertha, berättar agenten Jan Olsson för FotbollDirekt.com.

Under en vecka har Bobbie Friberg da Cruz varit med den tyska Bundesligaklubben Hertha Berlin på träningsläger på Kanarieöarna. Enligt agenten flöt allt på bra och mittfältaren är nöjd med sin insats. Oturligt nog drog Bobbie på sig en lindrigare skada som ska läka i Sverige. Enligt sportal.de vill Hertha Berlin att 25-åringen ska utföra ytterligare tester innan de tar ett beslut.

- Vi får se hur det går. Bobbie är nöjd, men det är klart att han varit gladare om allt varit klart, säger Olsson.

Är du hoppfull att det blir en övergång?
- Man märker att det finns intresse, men ingenting är definitivt.

Det var säsongen 2001 som Bobbie Friberg da Cruz debuterade i Gais. Sammanlagt har han gjort 111 allsvenska matcher i den randiga tröjan. Det var för en dryg vecka sedan som Gais berättade att de gett Friberg da Cruz tillåtelse att försöka hitta en ny klubbadress och att de inte räknar med honom till nästa säsong.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 17 mar 08, 17:46

Var vel expressen som uttalte at han skulle ha en legesjekk på formiddagen? Merkelig vi ikke har hørt no mer.. Kanskje det er den kneskaden som satt en stopper for overgangen. Isåfall er jo det dårlig nytt for Bobbie og ffk


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 17 mar 08, 17:50
http://www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm?ID=25668

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mar 08, 17:55
FFK må ut med 3-4 mill svenske kroner

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 mar 08, 17:56

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK må ut med 3-4 mill svenske kroner

Hvor har du dette i fra??

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 mar 08, 18:00
Endret: 17 mar 08, 18:01

Kun legesjekken gjenstår

f-b.no kommer tilbake med kommentarer fra FFK-systemet utover kvelden

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mar 08, 18:11
Opprinnelig postet av benksliter`n
Kun legesjekken gjenstår

f-b.no kommer tilbake med kommentarer fra FFK-systemet utover kvelden

He, he, FB har vært så opptatt med Hællæ-skiltet at de ikke har fått med seg at denne saken ble skrevet tidligere i dag.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 mar 08, 18:19
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK må ut med 3-4 mill svenske kroner

Ifølge det jeg har lest på GAIS-forum fra en som skal ha inside-informasjon, så skal overgangen være på 2,5 millioner svenske kroner...

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 mar 08, 18:25

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Patrioten
FFK må ut med 3-4 mill svenske kroner

Ifølge det jeg har lest på GAIS-forum fra en som skal ha inside-informasjon, så skal overgangen være på 2,5 millioner svenske kroner...

Ok, jeg hørte summen fra en journalist i Expressen.


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 17 mar 08, 18:46
2,5 millioner er ikke så mye.. Tror ffk kan gjøre et kupp her hvis denne spilleren holder det nivået som det blir spekulert i her.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 mar 08, 19:32
dette er særs spennende!ny hback har vi trengt i mange år!PAC holder ikke mål, det gjorde nok heller ikke godeste lars blixt...men trenger vi ophaug i tillegg da? ved kjøp av cruz 2hbacker(PAC og cruz) og 4stoppere(raio,patrick,agim,vidar). da vil ophaug gjøre bredden historisk sterk i det bakerste ledd som 5utfordrer på stopperplass og 3utforderer på hback. samtidig kan det være klubben tenker langsiktig, da PAC etter all sannsynlighet legger opp etter årets sesong og vidar kanskje ikke kommer tilbake på toppnivå..uansett utrolig spennende dager for alle med hjertet i FFK! og ikke minst virker den generelle innkjøpspolitikken å være på et langt høyere nivå enn tidligere.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 mar 08, 19:42

Selvom flere har uttalt at Friberg Da Cruz kan spille høyreback, regner jeg med at han egentlig er høyrekant. Han har, etter hva jeg har fått med meg, spilt mest høyrekant hvertfall.

Det blir som når vi beskrev John Anders Bjørkøy for OB-fansen(noen her inne gjorde hvertfall det), så sa de at han kunne spille høyreback og høyrekant. Allikevel- han er klart best sentralt på midten, og trives ikke noe særlig på andre plasser enn det.

Det helt optimale ville selvsagt vært hvis vi hentet Ophaug også, men det får da være måte på hvor mange gode spillere vi skal kjøpe. :) Ved kjøp av Ophaug i tillegg til Da Cruz vil jeg si at vi har en stall som er god nok til kamp om medaljer denne sesongen!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 mar 08, 19:50
Gais klubbdirektør Magnus Sköldmark til undertegnende:

- Vi har ingen kommentarer om det. Du får "återkomma i morgon".

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 17 mar 08, 19:51
Endret: 17 mar 08, 19:52
Opprinnelig postet av bateman
...men trenger vi ophaug i tillegg da?...


Ja, jeg synes det. Ser helst at Bobbie Friberg Da Cruz spiller på midtbanen. Både Kvisvik og Barsom kan spille høyrekant, men de trives vel i utgangspunktet på venstresiden. Da Cruz vil da være den eneste rene høyrekanten vi har i troppen, noe jeg har savnet lenge. Tarik trenger vi på topp og Bjørkøy, som egentlig er en sentral midtbanespiller, er ikke i klubben lenger.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 mar 08, 20:02

hvis cruz viser seg å være tiltenkt rollen som hkant i utgangspunktet stiller jeg meg definitivt positiv til kjøp av begge spillerne.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 17 mar 08, 20:47
ifølge fredrikstad blad er ingenting klart.. Partenen skal i nye forhandlinger imorgen.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 17 mar 08, 20:55
synd, da er man vesentlig lenger unna enn bare en legesjekk. krysser fingrene for at vi får denne spilleren!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL 2008



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 8 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f