Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 07 mar 08, 08:52
Ha det bra

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


bazel

Juniorspiller
Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 82

Lagt til: 07 mar 08, 08:55

Etter hva jeg har hørt ifra en kilde i LSK, så var det ikke snakk om mye penger.

Men, vi ble ihvertfall kvitt en spiller som ikke hadde lyst til og spille for FFK lenger, og det er kanskje ikke så dumt.

Men, tviler på at dette salget gjør at vi får råd til en superduper høyreback

 

 

Adios Bjørkøy


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 07 mar 08, 08:57
Det er nettopp det jeg mener.. Hvis det er sant at ffk ikke har fått mye penger ut av denne avtalen så er det uheldig. FFK må bli tøffere til å stå på krava sine..

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 07 mar 08, 09:02
Endret: 07 mar 08, 09:03

Iflg Romerikets Blad fikk FFK fire millioner som kan øke til 6,5.

Takk for alt Bjørkøy.

---------------------------

Snart ny sesong!


Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 07 mar 08, 09:05
Fjorårets kaptein og landslagsaktuell spiller for 4 mill, det synes jeg ikke var så bra.. Menmen, gjort er gjort! Greit å bli kvitt misfornøyde spillere som ønsker seg vekk..

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 07 mar 08, 09:05

YESSS! Deilig å bli kvitt svinet!! 

En større sytete drittunge en deg har jeg aldri sett!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 07 mar 08, 10:22
Opprinnelig postet av FFK Forever

YESSS! Deilig å bli kvitt svinet!! 

En større sytete drittunge en deg har jeg aldri sett!

Herre gud, du er tøff og saklig du

kanari

Knøttespiller
Ble medlem: 30 nov 06
Innlegg: 34

Lagt til: 07 mar 08, 10:25

Noen her som kan gi noen seriøse svar på dette spørsmålet?

Hvilke styrker og svakheter karakteriserer Bjørkøy som spiller? Supportere kjenner jo spillerne sine best, og derfor vil jeg gjerne høre deres mening om dette.

---------------------------

Fugla til vi dør!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 07 mar 08, 10:32
I samspill med Brenne i 4-3-3 under eggen var Bjørkøy veldig god, de to finner hverandre lett med gjennombrud og kortpassningspill. Bjørkøy er en spiller som helt klart er best rettvendt, ikke så god på og føre ball, men har ett ok innlegg. God arbeidskapasitet. I fjor var han ikke spseilt god, men er konge fra 11 metersmerket.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 mar 08, 10:34

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 mar 08, 10:39

Re. bilde posta av Per Egil:

Argh... Sympati med Jonna eller ikke, det er e` frøktli schtøgg trøye han har fått seg der!!! NESTEN like ille som å se Markus Ringberg med Felleskjøpet-logo.

---------------------------

Svensk magi!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 mar 08, 12:16

Opprinnelig postet av Magnum
NESTEN like ille som å se Markus Ringberg med Felleskjøpet-logo.

Hæ? Når Markus dro, var det jo en sorgens dag, med demonstrasjoner og "finger`n" utenfor klubbhuset og starten på en mild depresjon i byen. Dagens overgang medfører jo bare et lett skuldertrekk.

Det som er intressant er hva som utløser de siste 1.5 mill. Får vi 1.5 mill ekstra hvis vi ikke blir enige med Sundgot om de personlige betingelsene?

 

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 07 mar 08, 12:40
Endret: 07 mar 08, 12:40
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Hæ? Når Markus dro, var det jo en sorgens dag, med demonstrasjoner og "finger`n" utenfor klubbhuset og starten på en mild depresjon i byen. Dagens overgang medfører jo bare et lett skuldertrekk.

Ja, jeg snakker bare om drakta... Jfr. innlegget mitt et par hakk tilbake for det du kommenterte.

---------------------------

Svensk magi!


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 07 mar 08, 12:51
Er Bjørkøy forresten så sikker på straffer som folk her inne skal ha det til? Statisikken tilsier at 4 av 5 straffer går i mål. Husker i alle fall at har brent 3 straffespark for FFK. Tror ikke han har noe særlig høyere prosent enn 80%. Ikke i FFK i alle fall.

---------------------------

Ære være plankebyen!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 07 mar 08, 12:53
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Hæ? Når Markus dro, var det jo en sorgens dag, med demonstrasjoner og "finger`n" utenfor klubbhuset og starten på en mild depresjon i byen. Dagens overgang medfører jo bare et lett skuldertrekk.

Det som er intressant er hva som utløser de siste 1.5 mill. Får vi 1.5 mill ekstra hvis vi ikke blir enige med Sundgot om de personlige betingelsene?

Snakk for deg selv. Slik jeg så det så var det store reaksjoner fra noen få naive som bet på Ringbergs sutrehistorie. Man må nok være stor fan av Ringberg for å ønske seg Sundgot til FFK. Eller omvendt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 07 mar 08, 13:10

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Snakk for deg selv. Slik jeg så det så var det store reaksjoner fra noen få naive som bet på Ringbergs sutrehistorie.

Dette har vel vært diskutert opp og ned i noen tusen postinger. Nå var det vel ikke måten ovegang ble gjennomført på som ga mest bråk, men opplegget med å selge toppscoreren (vi har vel ennå ikke hatt en spiss som har scora like mye i TL), kapteinen og den eneste med skikkelig fightervilje i en tropp med slappfisker og av-på-spillere.

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Man må nok være stor fan av Ringberg for å ønske seg Sundgot til FFK. Eller omvendt.

Hehe, sant. Det blir for dumt med ennå en spiss, vi får håpe Gardar har fått seg en dose med killierinstinkt foran mål, så han også kan begynne å score mål på ting som ikke engang er halvsjanser.

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 08 mar 08, 01:11
Opprinnelig postet av Magnum

Re. bilde posta av Per Egil:

Argh... Sympati med Jonna eller ikke, det er e` frøktli schtøgg trøye han har fått seg der!!!

---------------------------

Har man sagt a,
har man sagt a.


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 08 mar 08, 01:39
Bjørkøy er ikke noe stort tap for oss sånn det utviklet seg, han ville bort helt siden Gashi/Wehrman ble hentet, han gikk sur umiddelbart og etter det gikk det bare én vei.

Lurer på om Bjørkøy er god nok for LSK, han er jo oppskrytt så det holder ........
Får håpe det går like bra som det har gjort for Brenne ... 

Baksnakkes!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 mar 08, 02:03

FFK kan få en ganske grei pekepinn hvor mye Bjørkøy har spilt ned prisen på seg selv ved å se hvor bra han vil gjøre det for fugla. Jeg regner med å se en sulten og engasjert Bjørkøy for LSK (Litt i motsetning til den siste tiden i FFK). Uansett slal jeg ikke pipe på fyren på stadion når lagene blir presentert. Det holder jeg meg for god til.

---------------------------

FFK - "Av Østfoldinger for Østfoldinger"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f