Husk meg
Brukernavn
Passord

Bjørkøy klar for LSK

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 20 mar 08, 02:29
Opprinnelig postet av Holters
Man er sveiseblindt naiv dersom man tror at Bjørkøy har oppført seg utelukkende profesjonell og på ingen måte forsurnet miljøet. Fyren har jo ikke gjort noe annet enn å ønske seg bort i nesten ett år nå, og visa endte med at FFK desperat forsøkte å kvitte seg med fyren. FFK var "better off without him", og det forteller vel det meste?

La oss bare håpe at erstatteren holder et høyt nivå!

Erstatter? Vi har da nok av folk på benken.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 24 mar 08, 12:11
Fra f-b.no:

– Konkurransen om plassen er så stor at ingen har muligheten til å slappe av et eneste sekund. Da kan en annen komme og ta plassen din. Men det er veldig sunt for laget at det er slik, mener Bjørkøy.

Jasså John Anders, er det plutselig greit med konkurranse nå? Så fort Gashi og Wehrman kom til FFK var det syting og klaging i steden for å kjempe seg til en plass på laget.

Skal si ting snur fort her i verden.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 24 mar 08, 20:45
Alt er bedre i LSK vettu. Tom Nordlie er jo gud. Bjørkøy tåler ikke konkurranse, merkelig at han plutselig skulle tåle den med en gul tvangstrøye tredd nedover hodet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 mar 08, 21:19
Kan vi slutte å syte over at Bjørkøy syter nå? Han er borte, så da er vel alle happy?

---------------------------

Svensk magi!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 25 mar 08, 21:27
Opprinnelig postet av Magnum
Kan vi slutte å syte over at Bjørkøy syter nå? Han er borte, så da er vel alle happy?

Hvis du ikke er interessert, så driter du i denne tråden...Værre er det ikke!

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 mar 08, 21:40

Jeg er interessert i tråden, og i Bjørkøy og det han har bidratt med i FFK, og forøvrig henviser jeg til mitt innlegg 14.3.

---------------------------

Svensk magi!



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f