Husk meg
Brukernavn
Passord

Nye katalog/FFKs nye drakt?!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 23 mar 08, 19:00
Hva skjer med nye drakter?? En uke igjen nå!!!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mar 08, 16:19
Nå kan du glede deg, TothNR1!

---

Torbyen Fredrikstad fredag 28.mars Kl.16.30.

Visning av FFK kolleksjonen for 2008 og lansering av SPESIALDESIGNET FFK TRØYE. Catwalk visning med FFK spillere: Tarik Elyounoussi, Kasey Wehrman og Lasse Staw.

Umbro ønsker med dette å flagge FFK som teamsponsor på linje med Premiere league lagene: Everton FC, Blackburn Rovers, Sunderland, West ham, Wigan Athletic og Birmingham City med egen ny SPESIALDESIGNET hjemme og borte trøye for sesongene 2008/ 09.

Kvalitetsbeskrivelse:
Drakten har et flott design og er laget i et veldig behagelig materiale. Stoffet er behandlet med "climate control" - som gjør at stoffet er ventilerende. Rygg stykket er laget i en blanding av polyster og bomull. Denne kombinasjonen er ikke helt vanlig - polyster materialet er pustende og bomulls materielat gjør at den er kjennes behagelig mot kroppen. Mesh stoff i side felt og under armene som også gjør at trøyen blir luftig. Shortsen er i flott design - i micro/polyester kvalitet med innertruse.

---

(Kilde: Pressemelding i sin helhet fra FFK og Scantrade)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 26 mar 08, 16:44

Skal holde kjeft om dette tema i år, selv om det frister å fortelle om årets drakter.

I fjor ble det "bråk" da jeg åpnet kjeften, ante ikke at draktene var så hellige.

Etter at jeg hadde skrevet her på forumet i fjor, tok det bare noen få timer føre FFK tok kontakt med trykkeriet og villa ha slutt på lekkasjen. Så det er åpenbart at noen i FFK systemet leser her på forumet.

---------------------------

FFK mot nye høyder...


christer.

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 mar 08
Innlegg: 7

Lagt til: 26 mar 08, 16:51
Opprinnelig postet av frecjoha

Skal holde kjeft om dette tema i år, selv om det frister å fortelle om årets drakter.

I fjor ble det "bråk" da jeg åpnet kjeften, ante ikke at draktene var så hellige.

Etter at jeg hadde skrevet her på forumet i fjor, tok det bare noen få timer føre FFK tok kontakt med trykkeriet og villa ha slutt på lekkasjen. Så det er åpenbart at noen i FFK systemet leser her på forumet.

Er det så overraskende?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mar 08, 17:19
Endret: 26 mar 08, 17:34
Har sett bilde av den nye drakta, og liker den ganske godt, selv om jeg også syntes fjorårets modell var tøff. Det blir mindre røde detaljer på overdelen i år, så de som kritiserte drakta i fjor blir nok tilfredsstilt i år.

Selve drakta blir lik England sin, bare at det blå under armene blir byttet ut med rødt.

umbro.co.uk/stores/umbro/products/kit_selector.aspx

Hjemmedrakta blir - logisk nok - hvit, mens bortedrakta blir sort med rødt under armene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mar 08, 17:27
Endret: 26 mar 08, 17:28
Spørs vel om Bråthen ikke får høre dette av FFK også.

Lenge leve facebook,
... og anonyme tipsere!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mar 08, 17:30
Trenger ikke Frecjoha når vi har Holters

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 mar 08, 17:34
Veldig uklokt å legge det ut som profilbilde ja :p
Men fet drakt da...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 26 mar 08, 17:46

Kanskje Holters også kan fortelle litt om sponsor plasseringene på drakten også?

 

Enig at drakten er fin... Synd at modellen jeg har er for liten for min mage.

---------------------------

FFK mot nye høyder...


Vector

Knøttespiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 28

Lagt til: 26 mar 08, 18:14
Her kan man se hjemmedrakta også...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 mar 08, 18:32
Den var da faktisk ganske stilig. AXA-reklamen på siden ødela litt, men resten av reklamen var ikke ille i det hele tatt. Brann-drakta ser ut som en treåring har gått amok med klistermerker i forhold.

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 26 mar 08, 18:41
Var det ikke bilde av de nye draktene i FB for noen dager siden da de tippet FFK på 6. plass, eller tar jeg helt feil?

---------------------------

Futsal ftw!


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 mar 08, 18:51

"FFK kolleksjonen"... "FFK TRØYE"... "Catwalk visning"... "FFK spillere"... "Premiere league lagene"... "hjemme og borte trøye"... "Rygg stykket"... "polyester materialet"... "bomulls materielat [sic]"... "Mesh stoff"... "side felt"... "under armene"... "micro/polyester kvalitet"...

Hvor mange feil er det egentlig mulig å presse inn i en så kort tekst? De klarte i hvert fall å skrive både "Kvalitetsbeskrivelse" og "innertruse", så en burde kanskje isteden være imponert?

(Jeg nagger ikke folk som skriver feil her på forumet, for eksempel, men dette er jo tross alt en pressemelding! Eller presse melding, som de sikkert kaller det...)

---------------------------

Svensk magi!


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 26 mar 08, 19:00
Noen som har link til f-b som tipper ffk på 6.plass?
Syns forøvrig at draktene er skikkelige fine. Liker spes de svarte.

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 26 mar 08, 19:01

gnalle drakter..takk for info holters.

var mye stiligere enn hva jeg hadde trodd, i f-b var det avbildet et bilde av drakta som var feil nå ser vi, tror dem andre umbro lagene blir misunelige på drakta iår 

vet noen om hvilke sponsorer som blir i år, vet jo at det blir axa ihvafal, og noen som vet om det blir navn bakpå iår?

---------------------------

CUPVINNER 06


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 28 mar 08, 18:03

ble skuffa av draktene..dem ar kjedelige og dem oransje sponsoren på brystet var sinsykt stygt..hadde håpet på mindre sponsorer det året her..og syns dem draktene dem har på seg på bildet tidligere her på forumet var mye tøffere

www.fredrikstadfk.no

---------------------------

CUPVINNER 06


math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 28 mar 08, 18:12
Dette er de samme draktene da ... Men mulig det er kommet til en sponsor som ikke gjør seg så bra. Men sånn er norsk fotball.

---------------------------

math


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 28 mar 08, 18:15

Opprinnelig postet av math
Dette er de samme draktene da ... Men mulig det er kommet til en sponsor som ikke gjør seg så bra. Men sånn er norsk fotball.

det så ikke ut som det var sånn rødt oppå skuldrene på bildet, men kanskje det er vanskelig å se..noen som var i torvbyen å så på idag?

---------------------------

CUPVINNER 06


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 mar 08, 18:16

Syns draktene, spesielt bortedrakta, er kjempestilige! Litt rart, FFK har jo "rødbuksene" som kallenavn. Da syns jeg kanskje de kunne hatt røde shortser, men for all del, draktene er kjempekule!

Carnegie-logoen er faktisk veldig tøff. Syns strømpene er kule, med Umbro-merket foran. Men hva er det rektangelet øverst, foran på drakta? Det var kjempestygt! Ser ikke hvilken sponsor det er, men passer ikke inn der i det hele tatt. Kunne man ikke tatt det på shortsen, eller på ryggen?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 mar 08, 18:22

Opprinnelig postet av TothNR1
ble skuffa av draktene..dem ar kjedelige og dem oransje sponsoren på brystet var sinsykt stygt..

Jeg har ikke sett de nye draktene i virkeligheten ennå, men ut fra bildene, liker jeg definitivt fjorårsdraktene bedre. Jeg syns de røde innslaga på trøyene i fjor var ganske stilig.

Er det noen som vet om fjorårsdraktene fortsatt er til salgs hos Aristokraten? I så fall burde jeg kanskje få somla meg til å ta meg en tur inn til Fredrikstad ASAP før det bare er årets å få tak i... :-)

---------------------------

Svensk magi!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3