Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen arrangerer Pondusquiz 20. februar!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Silje Stenmoe

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 01 feb 08, 13:35
Endret: 05 feb 08, 01:04
Vår alles kjære Pondus kommer i April i år ut med blad nummer 100.. Det synes forlaget er veldig artig, og har tenkt å lage et event rundt dette! 17. April blir det Pondusfest på Rockefeller i Oslo, der personligheter som Johan Golden, Arne Scheie, og selvfølgelig Frode Øverli vil dukke opp. Du kan vinne billetter til dette eventet! Onsdag 20. februar arrangerer Plankehaugen en Pondusquiz, på Stadion kl 1900. Det vil fungere som en lagquiz, med to personer på hvert lag - og det beste laget vinner billetter til eventet! Sjangrene er i ekte Pondusstil: Fotball, musikk, øl og damer. På eventet på Rockefeller er den store finalen i Pondusquiz, med gjeve premier! For påmelding, ta kontakt med meg, Silje Stenmoe på tlf: 95128406 Fristen er 15. februar!

Moderator (Holters): Rensket litt i tråden. Fint om folk holder seg for gode til å komme med off topic-prat og unødvendige personkarakteristikker.

---------------------------

SILENCE! I kill you..


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 feb 08, 22:39
..og relevansen til Plankehaugen og FFK er.... ?

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Silje Stenmoe

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 02 feb 08, 09:55

Opprinnelig postet av Bob Page
..og relevansen til Plankehaugen og FFK er.... ?

Kjære vene, den igjen? Hva mener du vi skal gjøre? Legge ned Plankehaugen i vinterhalvåret, bortsett fra hver treningskamp - for da skjer det ikke noe med FFK? Dette er et arrangement som hele supporternorge er involvert i; så jeg ser ingen grunn til å droppe det.. Dessuten, når vi arrangerer noe som HAR noe med Plankehaugen å gjøre, les; sangkveld - som har vært etterlyst, så dukker det ikke opp noen nye tryner likevel.. Hvordan har det seg...?

---------------------------

SILENCE! I kill you..


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 feb 08, 17:21

Opprinnelig postet av Bob Page
..og relevansen til Plankehaugen og FFK er.... ?

 

... at plankehaugen ARANGERER muligens......

 

 

supert med pondus quiz!!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 feb 08, 00:32
Endret: 05 feb 08, 00:33

la folk som vill dra på pondus quiz gjøre det a !  ,,, metal øl damer og fotball er da livet,,, må vell innrømme at jeg ser meg selv i det meste pondus foretar seg å mener hehe ..

vedder ei kasse pils på at jeg hadde gølva alle i pondus quiz;)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 05 feb 08, 01:06
Bring it on Hedvalen!!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 05 feb 08, 16:26
oi har vi et veddemål på gang her nå da?   by the way jeg liker carlsberg fredrikstadpatriot;)

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 feb 08, 00:33

Jeg vet desverre ikke om jeg kan møte opp på pondus quizen.. (men en uoffisiell konkuranse med en sixpack eller to i "premie" er jeg klar for en eller annen gang... ) =)

 

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 feb 08, 16:01
hehe ok med da er det en avtale :P  kunne hatt en konkuranse på msn kanskje? hvis noen kunne vært interisert i å vært dommer?   kanskje silje kunne vært så snill? hehe

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 07 feb 08, 21:26

Da er jeg påmeldt, sammen med en mindre intressert fotballfan, men dertil større Pondusfan, Vi gleder oss


Silje Stenmoe

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 08 feb 08, 16:05
Opprinnelig postet av hedvalen
hehe ok med da er det en avtale :P  kunne hatt en konkuranse på msn kanskje? hvis noen kunne vært interisert i å vært dommer?   kanskje silje kunne vært så snill? hehe
Jeg er dessverre ikke noen god quizmaster! Ei heller noen hardbarka pondusfan.. Men en uoffisiell greie? OK! Måtte beste mann vinne.. :)

---------------------------

SILENCE! I kill you..


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 08 feb 08, 16:06
kommer nok ikke til å bli med på sjølve quisen ,,, men har et veddemål med fredrikstad patriot så vi får ta en uoffesiell greie:P

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Silje Stenmoe

Knøttespiller

Ble medlem: 10 mar 06
Innlegg: 25

Lagt til: 17 feb 08, 14:09
Quizen må dessverre avlyses, pga manglende interesse og manglende papirer!

---------------------------

SILENCE! I kill you..


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 17 feb 08, 15:44

Jeg foreslår at dere i styret heller bør bruke tida på å finne en måte som engasjerer folk til å synge, kanskje prøve å få Zoran tilbake i feltet. I stedet for å engasjere dere i pondusquiz, hesteløp, husbygging osv...

Bare en tanke..

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 feb 08, 15:49
Opprinnelig postet av A9$h

Jeg foreslår at dere i styret heller bør bruke tida på å finne en måte som engasjerer folk til å synge, kanskje prøve å få Zoran tilbake i feltet. I stedet for å engasjere dere i pondusquiz, hesteløp, husbygging osv...

Bare en tanke..

Tviler på at Zoran er villig til å komme tilbake uansett.


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 17 feb 08, 16:09

Opprinnelig postet av Silje Stenmoe
Quizen må dessverre avlyses, pga manglende interesse og manglende papirer!

Enig med de to andre her.. istedte for å drive med quiz, bør dere fram til sesongstart ha fått tilbake zoran!!

hørt fra de fleste supportergjengene rundt om i landet at Plankehaugen nå er Tantehaugen, og er dritdårlige etter at Zoran forsvant.. og det stempelet vil vi ikke ha vel??


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 feb 08, 16:15
Endret: 17 feb 08, 16:19

Enig med dere andre, hva med å være med på treningskampene og kanskje rekrutere nye nå, slik at de får muligheten til å heie å synge før serien starter, finne ut av ting som går galt og bra, slik at det sitter til serie start.

Men, Plankehaugen synes det er viktigere å surre med annet tull.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 21 feb 08, 06:53

Når skal det bli slutt på gnålet om Zoran? Hva bidrar dere i hylekoret med for å få opp trykket på kampene? Hva bidrar dere med i "off-season" for at kommende (tribune-)sesong skal bli bedre enn forrige? Svaret er vel: Ikke mye, bortsett fra å komme med stadig negative innspill på dette forumet....

Typisk at noen få har såååå mye å klage på uten å selv legge to pinner i kors for å bidra.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 feb 08, 18:49

Egentlig enig med HotDream her. Hvorfor skal vi klage på at ikke skjer noe når det samtidig er vi som har muligheten til å få til noe. Vi trenger vel ikke Plankehaugen til å få satt igang ting. Vi trenger mye mer innsats fra oss som virkelig vil få til noe på tribunen hvis det skal lykkes. Drit nå i om PH-styret ikke bryr seg en dritt om det, det er VI som må få utrette noe hvis vi synes det er for dårlig. Det er fullt mulig å samles til treningskamper, bli enige om tifo-dugnad og lignende uten  PH-styrets hjelp. Det er ikke noe i veien med å bli enige her for eksempel.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340