Husk meg
Brukernavn
Passord

Sensur?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 30 jan 08, 11:03

Hei!

Hvis dere ikke liker at andre lags supportere skriver her inne, så får dere jo bare stenge folk ute da. Jeg har skrevet noen innlegg her, men hvert bidige ett er blitt slettet - uten forklaring.

Er det slik at moderator glemmer tid og sted hver gang en MFK-supporter skriver her og bare sletter i blindt hat? Det siste jeg skrev her er hverken mer eller mindre saklig enn mye annet møl som blir gulpet opp på disse sidene.

Er det sensur eller bare litt meningsfascisme dere bedriver?

 

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 30 jan 08, 11:10

Jeg kan ikke si att jeg liker mossinger.

Men jeg tar gjerne en saklig diskusjon med dem.

Så lenge en holder seg innenfor teamaet, så har ikke jeg noe problemer med att det er

andre lags supportere her, viktig med noen som har andre meninger også.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 30 jan 08, 11:24

Takk for det. Det virker som at mod har et horn i siden til oss MFK-supportere. Alt jeg har skrevet de siste månedene har blitt slettet sporenstraks uten kommentar. Joda, jeg kan være småfrekk, men ikke mindre saklig enn snittet her inne.

 

Hva er vel fotballen uten litt rivalisering og moro?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 jan 08, 11:29
Hvilken rivalisering? Den eneste grunnen til jeg ikke glemmer moss totalt er dine trolleinnlegg ;) jo og årets happening for dere, treningskampen mot storebror i Østfoldhallen.

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 30 jan 08, 11:41

Opprinnelig postet av bjorn
Hvilken rivalisering? Den eneste grunnen til jeg ikke glemmer moss totalt er dine trolleinnlegg ;) jo og årets happening for dere, treningskampen mot storebror i Østfoldhallen.

 

Rekker du å lese mine innlegg før mod ivrig og lystig sletter dem da? Hvordan kan du påstå at det er "trolleinnlegg"?

 

Når det gjelder disse treningskampene dere er så opptatt av, så er det vel det å si at hvis dere en gang skulle vinne en slik en så vil dere legge all mulig vekt på det og arrangere fakkeltog og fest :-). Dere får en ny sjanse rett før sesongstart såvidt jeg husker og i 2009 så tror jeg vi slipper å bare spille treningskamp mot hverandre. Oppgjøret i TL på nye Melløs ser jeg smått frem til :-)

Det er tydelig at du vet hva jeg mener med "rivalisering". Meget godt.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jan 08, 11:58
Ja hva med at moss ikke tåler andre supportere tilbake

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jan 08, 12:49

Jeg kjenner ikke til akkurat denne saken (har verken sett eller slettet noen innlegg av Bjørnen på lang tid). Men generelt så forsøker vi å gi tilbakemelding over PM når innlegg slettes og forklarer kort hvorfor. Men ofte er jo grunnen relativt innlysende og da kan det nok hende vi noen ganger sletter uten å si i fra. Vi skal prøve å skjerpe oss på det.

Kjenner som sagt ikke til den eksakte grunnen i Bjørnen sitt tilfelle, men slik jeg kjenner moderatorene på forumet her så kan jeg aldri tenke meg at folk forskjellsbehandles avhengig av klubbtilhørighet. Generelt har vi ganske høy takhøyde på forumet, men av og til må vi inn og "renske litt opp". Men vi forsøker alltid å være konsekvente i hva vi fjerner.

 


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jan 08, 12:58
Endret: 30 jan 08, 13:01
Opprinnelig postet av Bjørnen
Det virker som at mod har et horn i siden til oss MFK-supportere.

Dette vil jeg påstå er en uberettiget påstand tatt ut av løse luften. Ta Hjælmen f.eks. - han kommer med morsomme kommentarer, men oppfører seg likevel bra. Dersom du har fått slettet noen innlegg, så vil jeg tippe det har vært god grunn til det. Vi har også andre supportere fra andre klubber som oppfører seg bra her inne, og de får ikke slettet innlegg uten grunn. Det er hvordan en person oppfører seg, uavhengig av klubbtilhørighet, som er avgjørende

Opprinnelig postet av Bjørnen
Alt jeg har skrevet de siste månedene har blitt slettet sporenstraks uten kommentar.

Dette er vel mildt sagt en overdrivelse? Dersom du gang på gang får slettet innlegg, så bør du kanskje ta det til deg? Da opptrer du faktisk på en måte som er uønsket her inne. Dine innlegg blir ikke noe mer slått ned på fordi du er MFK-supporter, men fordi du enten bryter reglementet eller mangler elementær folkeskikk, som er et av kravene her inne.

Jeg kjenner ikke til at noen av dine innlegg ha vært slettet nylig, så det får den moderatoren som har gjort det svare for, men at du har en tendens til å skrive mye usaklig vås og avspore tråder kan du umulig være uenig i?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 30 jan 08, 20:33
Opprinnelig postet av Costanza

Jeg kjenner ikke til akkurat denne saken (har verken sett eller slettet noen innlegg av Bjørnen på lang tid). Men generelt så forsøker vi å gi tilbakemelding over PM når innlegg slettes og forklarer kort hvorfor. Men ofte er jo grunnen relativt innlysende og da kan det nok hende vi noen ganger sletter uten å si i fra. Vi skal prøve å skjerpe oss på det.

Kjenner som sagt ikke til den eksakte grunnen i Bjørnen sitt tilfelle, men slik jeg kjenner moderatorene på forumet her så kan jeg aldri tenke meg at folk forskjellsbehandles avhengig av klubbtilhørighet. Generelt har vi ganske høy takhøyde på forumet, men av og til må vi inn og "renske litt opp". Men vi forsøker alltid å være konsekvente i hva vi fjerner.

 



Grunnen til at du ikke har sett innleggene mine er at de blir slettet så og si umiddelbart.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 30 jan 08, 20:34
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Bjørnen
Det virker som at mod har et horn i siden til oss MFK-supportere.

Dette vil jeg påstå er en uberettiget påstand tatt ut av løse luften. Ta Hjælmen f.eks. - han kommer med morsomme kommentarer, men oppfører seg likevel bra. Dersom du har fått slettet noen innlegg, så vil jeg tippe det har vært god grunn til det. Vi har også andre supportere fra andre klubber som oppfører seg bra her inne, og de får ikke slettet innlegg uten grunn. Det er hvordan en person oppfører seg, uavhengig av klubbtilhørighet, som er avgjørende

Opprinnelig postet av Bjørnen
Alt jeg har skrevet de siste månedene har blitt slettet sporenstraks uten kommentar.

Dette er vel mildt sagt en overdrivelse? Dersom du gang på gang får slettet innlegg, så bør du kanskje ta det til deg? Da opptrer du faktisk på en måte som er uønsket her inne. Dine innlegg blir ikke noe mer slått ned på fordi du er MFK-supporter, men fordi du enten bryter reglementet eller mangler elementær folkeskikk, som er et av kravene her inne.

Jeg kjenner ikke til at noen av dine innlegg ha vært slettet nylig, så det får den moderatoren som har gjort det svare for, men at du har en tendens til å skrive mye usaklig vås og avspore tråder kan du umulig være uenig i?


Vås = det motsatte av hva moderatoren liker av meninger og ytringer?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jan 08, 20:46
Opprinnelig postet av Bjørnen
Vås = det motsatte av hva moderatoren liker av meninger og ytringer?

vås -et meningsløst snakk; vrøvl
vås  (subst.) mest fam. meningsløst snakk; meningsløs, vrøvlet optreden, handlemåte; sludder; vrøvl jf. vas :

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 30 jan 08, 21:46
PS! Bjørnen, har du sjekket uferdige innlegg? Ser at du har to liggende der...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 30 jan 08, 22:21

Opprinnelig postet av Holters
PS! Bjørnen, har du sjekket uferdige innlegg? Ser at du har to liggende der...

Hæhæhæ, Bjørnen bør kanskje spørre Hjælmen eller en annen voksen om hjelp etter at forumet innførte idiotsperren med "forhåndsvis innlegg".

---------------------------

"Hest er best, ingen protest! Klemz"
- Styret i Plankehaugen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jan 08, 23:51
Bjørnen. er dere noe bedre da... dere som driver mosse forumet ?

---------------------------

http://keiko99.net


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 31 jan 08, 14:20

Skal ikke blande meg inn for mye, men det virker som om dere avviser Bjørnen veldig lett uten å sjekke noe rundt det.

Mulig jeg tar feil, eller at det er en grunn til at han fått slettet sine innlegg. Men om det ikke er tilfelle, så bør han jo ikke avvises med en gang bare fordi han heier på MFK ellerno.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 jan 08, 19:42
Opprinnelig postet av MadMax
Skal ikke blande meg inn for mye, men det virker som om dere avviser Bjørnen veldig lett uten å sjekke noe rundt det.

Mulig jeg tar feil, eller at det er en grunn til at han fått slettet sine innlegg. Men om det ikke er tilfelle, så bør han jo ikke avvises med en gang bare fordi han heier på MFK ellerno.

Vi har jo sjekket det ut... Ingen av de mest aktive moderatorene (Costanza, Rey eller meg) har slettet noen innlegg fra Bjørnen i dag, men han har to innlegg på vent i uferdige innlegg (altså han har bare trykket på forhåndsvisning). Eventuelle andre innlegg han tidligere har fått slettet hører med til historien, og har helt sikkert vært slettet av en eller annen god grunn.

Vi tar ikke noe mer lett på det fordi han er en MFK-supporter, men fordi Bjørnen er Bjørnen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f