Husk meg
Brukernavn
Passord

Hermanni Vuorinen tilbake i byen...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 15 jan 08, 20:57

... og det betyr bare en ting... Penger rett i dass i form av lønn.

 

 

---------------------------

Vuorinen på topp!! Men aldri i FFK =(


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 15 jan 08, 21:01

Gratulerer med din fullkomne evne til å støtte FFKs fotballspillere.
Håper mod gir deg et spark i ræva.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 jan 08, 21:05
Håper han er innstilt på å kjempe om en plass på laget, og ønsker lykke til

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 jan 08, 21:11
håper han gjør som Miika Multaharju. Han fikk også en beskjed føre sesongen startet at han ikke ville bli satset på. Miika Multaharju ville vise noe annet og det førte til at han fikk spille tid selv om han ikke fikk noe ny kontrakt da. så heavy vi vet du kan og håper du vil bevise at du blør for Fredrikstad

---------------------------

http://keiko99.net


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 15 jan 08, 21:26
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Hermanni Vuorinen tilbake i byen...


Han har jo trent med troppen siden oppstarten etter nyttår.

Den treningen jeg var og så på virket han utrolig daff og umotivert. Kanskje ikke så rart med tanke på at han ikke vil bli satset på.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 15 jan 08, 22:46
Opprinnelig postet av pølse
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Hermanni Vuorinen tilbake i byen...


Han har jo trent med troppen siden oppstarten etter nyttår.

Den treningen jeg var og så på virket han utrolig daff og umotivert. Kanskje ikke så rart med tanke på at han ikke vil bli satset på.

Fatter ikke hva han gjør her da. Jeg håper på å bli positivt overrasket, men tviler jo.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jan 08, 01:35
Han har jo kontrakt med klubben da, og da forplikter klubben å oppfylle den. Bare synd det ikke gjelder motsatt vei....

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 16 jan 08, 07:49
Hvis Heavy nå ikke yter på trening og er dau og uinspirert ødelegger han jo bare for seg selv. Har han ikke guts til å stå på så vil vel ingen andre klubber satse på han heller. Synd, for dette var en spiller jeg hadde tro på kunne bli en knallspiss for oss.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 jan 08, 08:39
Håper han går i seg sjøl og værtfall begynner å vise innsats. Men tviler på at vi får solgt han i vinter, kanskje han kan leies ut igjen...?

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 jan 08, 11:30
Han blir en hit i FFK. Mye bedre oppspillere bak seg og det vil gjøre det bedre for han. Han danker nok ut både West og Andreas på topp.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 jan 08, 11:55

Opprinnelig postet av 1947modell
Han blir en hit i FFK. Mye bedre oppspillere bak seg og det vil gjøre det bedre for han. Han danker nok ut både West og Andreas på topp.

Oi...en med positiv forvenning til Vourinen? Det var sjelden kost     Men håper du kan få rett. Intet er mer morsomt enn når undervurderte spillere slår til og blir en suksess


solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 16 jan 08, 12:21

Personlig er jeg litt overrasket over hvor få muligheter Heavy har fått egentlig. Han kan da umulig ha vært så dårlig på treningene??

Han hadde et FANTASTISK innhopp mot Start i semifinalen (tror det var den kampen ihvertfall) høsten `06, men etter det har han dessverre vært totalt fraværende og kun fått sporadiske innhopp.

Hadde ikke skadet å gitt han noen flere muligheter så lenge han er under kontrakt. Kan meget godt hende at det handler om å komme i den riktige "flytsonen" og spille på seg selvtillit. Gardar hadde jo bl.a. en god periode i fjor hvor alt gikk på skinner. Skjønner ikke at Heavy spillemessig skal stå så mye tilbake for eksempelvis Garder?

---------------------------

Pontus


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 16 jan 08, 15:36
Opprinnelig postet av aavdst

Opprinnelig postet av 1947modell
Han blir en hit i FFK. Mye bedre oppspillere bak seg og det vil gjøre det bedre for han. Han danker nok ut både West og Andreas på topp.

Oi...en med positiv forvenning til Vourinen? Det var sjelden kost     Men håper du kan få rett. Intet er mer morsomt enn når undervurderte spillere slår til og blir en suksess

Han ER en god spiller. Det som mangler er tillitt fra de rundt laget. Husker selv kampen du nevner hvor han gjprde en meget god jobb. Men så var det slutt. Det er ikke inspirende ¨komme fra finsk toppfotball til norsk 3. div. Det er vanskelig å omstille seg med den skuffelsen det medfører. Også er språket jævlig fra første stund. Vi ønsker han lykke til og personlig gleder jeg meg til å se han på La Manga.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 jan 08, 16:02

Synes også denne saken er utrolig rar. Først kjøper man en av de dyreste spillerne i klubbens historie, så får han knapt en sjangs til å vise seg fram. Kan ikke forstå hvordan dette er mulig.  Er enig med de som sier han gjorde et bra innhopp i cup-en mot Start.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jan 08, 20:12

Vel, etter det jeg har hørt så gjorde han det dårlig på 2. laget i fjor, før han ble leid ut, og da får man heller ikke sjangsen på 1. laget...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 jan 08, 21:04
vi kan jo håpe han har sjerpet seg. For det du sier bob er det samme jeg har hørt også, men alle kan sjerpe seg og alle fortjener en ny mulighet til og bevise at dem vil ta opp hansken og jobbe seg til en plass på laget. slik Miika Multaharju og Garðar Jóhannsson gjordet. Så vi for håpe da.

---------------------------

http://keiko99.net


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 16 jan 08, 21:36
Vi kom også tidligere fra til at han var dårlig på 2. laget men det var vel ikke så lett for han å spille ving heller som han gjorde flere ganger. Er enig i at han bør få en fair sjangs til å ta en Gardar eller en Multe

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 16 jan 08, 23:09

Opprinnelig postet av keiko99
vi kan jo håpe han har sjerpet seg. For det du sier bob er det samme jeg har hørt også, men alle kan sjerpe seg og alle fortjener en ny mulighet til og bevise at dem vil ta opp hansken og jobbe seg til en plass på laget. slik Miika Multaharju og Garðar Jóhannsson gjordet. Så vi for håpe da.

 

Jo, men nå snakker jeg om i fjor.. Uansett så var dette vel et Eggen-kjøp, og vi vet jo treffprosenten hans i å skaffe kvalitetsspillere. Men som sagt, nå har han (heavy) bedre folk bak seg som kan levere baller til ham.

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TP i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jan 08, 04:08
bob. hører du på FFK-start (semi finalen) så for du høre at TV 2 har troa på gutten. Dem snakker veldig varmt om han osv, men det er vel han som ikke klarer og finne seg til rette i norge. Det er kanskje vanskelig  ?  vi for håpe at han gjør alt han kan, for jeg er sikker på at gjør han det vil han få en mulighet

---------------------------

http://keiko99.net


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jan 08, 06:48
Opprinnelig postet av keiko99
bob. hører du på FFK-start (semi finalen) så for du høre at TV 2 har troa på gutten. Dem snakker veldig varmt om han osv, men det er vel han som ikke klarer og finne seg til rette i norge. Det er kanskje vanskelig  ?  vi for håpe at han gjør alt han kan, for jeg er sikker på at gjør han det vil han få en mulighet
Hallo Keiko, si meg en ting , sover du aldri eller har du nattjobb ?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3