Husk meg
Brukernavn
Passord

Liverpool FC

Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 22 16

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 apr 09, 14:39

Nå har jeg bare sett måla, men med så store forsvarstabber, fortjener man seieren da?  var jo nesten som å se tippeligaenCool Nå snakker jeg om tabbene, ikke kampen.hehe

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 22 apr 09, 15:35

Opprinnelig postet av Husgutt

Nå har jeg bare sett måla, men med så store forsvarstabber, fortjener man seieren da?  var jo nesten som å se tippeligaenCool Nå snakker jeg om tabbene, ikke kampen.hehe

Så må du ikke glemme at dette var omtrent de eneste gangene Arsenal var på visitt i nærheten av Liverpools 16-meter.

---------------------------

RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 apr 09, 16:33
Endret: 22 apr 09, 16:33
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Husgutt

Nå har jeg bare sett måla, men med så store forsvarstabber, fortjener man seieren da?  


Reina hadde ikke en eneste redning i går, det vil si at Arsenal scoret på alle sine fire sjanser. Forsvarstabber, javel, men det er uansett en drøy uttelling.

Liverpool hadde 14 avslutninger på mål, og vant cornerstatistikken 12-0.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 22 apr 09, 18:17

Hvilke kamper er det United avgir poeng? Wink  22/4  United - Portsmouth,  25/4  United - Tottenham,  3/5  Middlesbrough -

United,    Lokalderby 10/5  United - City,  13/5  Wigan - United,  16/5  United - Arsenal,  24/5  Hull - United.    Tror City og Arsenal vinner Laughing  Dette blir spennende til siste slutt.


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 22 apr 09, 18:33

Pool har igjen hvem?

Heldigvis har vi Spurs, City og Arsenal igjen hjemme. Blir en thriller avslutning, og får håpe på storseier idag mot Pompey så vi kan rette enda mer på målforskjellen, kan jo brått avgjøre hele driden - dere vinner resta og vi taper to og vinner resta.. Gud forby


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 22 apr 09, 18:49

Liverpool har igjen.   25/4   Hull - Liverpool,   3/5   Liverpool - Newcastle,   9/5   West Ham - Liverpool,

17/5   West Bromwich - Liverpool  og til slutt 24/5  Liverpool - Tottenham.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 23 apr 09, 09:33

Manchester United
Lør 25.april kl 18.30 - Tottenham (h) - 1p
Lør 2.mai kl 13.45 - Middlesbrough (b) - 3p
Søn 10.mai kl 14.30 - Man City (h) - 0p
Ons 13.mai kl 21.00 - Wigan (b) - 1p
Lør 16.mai kl 13.45 - Arsenal (h) - 1p
Søn 24.mai kl 17.00 - Hull (b) - 3p

Liverpool
Lør 25.april kl 16.00 - Hull (b) - 3p
Søn 3.mai kl 14.30 - Newcastle (h) - 3p
Lør 9.mai kl 18.30 - West Ham (b) - 1p
Søn 17.mai kl 14.30 - West Bromwich (b) - 3p
Søn 24.mai kl 17.00 - Tottenham (h) - 3p

Liverpool - 84p
Manchester United - 83p

Alt dette slår nok til med 87% sikkerhet Tongue out

---------------------------

med ffk til champions league!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 25 apr 09, 19:21

Sola skinner og varmer, Liverpool vant 3-1,  United ligger under 2-0 til pause og Fredrikstad vinner imorgen.Laughing

Livet er herrrlig dereSmile


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 mai 09, 16:55

Deilig med 3-0seier over Newcastle. Bortelaget hadde ingen sjanse i verden, og Liverpool overkjørte dem. Synd at ikke Alonso eller Gerrard sine skudd som gikk i tverliggeren gikk i mål isteden.

Ellers håper jeg det går bra med Alonso. Forferdelig takling av Joey Barton, godt dømt av dommer som gir ham korrekt rødt kort. Så ikke bra ut det der, får bare håpe det ikke er noe alvorlig.. Alonso var også i dag meget god.

Ellers honnør til Kuyt og Benayoun, som lager gull ut av gråstein! Fantastiske spillere begge to, og spesielt sistnevnte har overrasket meg de siste månedene. En av Liverpools soleklart beste spillere i det siste.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mai 09, 19:24

Opprinnelig postet av eliot

Sola skinner og varmer, Liverpool vant 3-1,  United ligger under 2-0 til pause og Fredrikstad vinner imorgen.Laughing

Livet er herrrlig dereSmile

når ligger united bak med 2 mål ?  Laughing

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 03 mai 09, 19:25

Mot Tottenham. :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 mai 09, 19:55

den vant vel vi 5-2 Tongue out

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 mai 09, 10:48

Fergie misser bussen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mai 09, 11:11

moro

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 04 mai 09, 15:58

Damn it, Sami Hyypiä forsvinner i sommer.


SAMI AGREES BAYER LEVERKUSEN MOVE
Paul Eaton 04 May 2009
Sami Hyypia's decade of service at Liverpool Football Club will end this summer when he joins Bayer Leverkusen on a two-year deal.
Hyypia underwent a medical with the German outfit this morning and will link up with his new teammates in the summer for the start of pre-season training.

The Finnish international has earned legendary status at Anfield for the part he has played in the club's many successes over the past decade - and he will leave Merseyside with the best wishes of every Liverpool supporter.

It's hard to believe he cost the Reds just £2.5million from Dutch outfit Willem II back in May 1999.

After making his Reds debut against Sheffield Wednesday on August 7, 1999, Hyypia quickly formed a watertight partnership with Stephane Henchoz, providing the foundation for a historic treble in 2000-01.

The centre-half wore the captain's armband through much of this momentous campaign in the absence of the injured Jamie Redknapp. He jointly lifted both the UEFA and FA Cups.

Following the departure of Redknapp in April 2002, Gerard Houllier handed his trusty defender the captaincy on a permanent basis, though he'd be replaced by the emerging Steven Gerrard in October 2003.

With the arrival of new boss Rafa Benitez in 2004 came numerous personnel changes, though it was clear Hyypia was going nowhere.

However, he did have a new central-defensive partner in Jamie Carragher, who was at last given a regular slot in his preferred position. Within 12 months they were regarded as one of the most formidable pairings on the continent following Liverpool's Champions League triumph in the Ataturk.

Hyypia scored one of the most memorable goals en route to Istanbul, an unstoppable volley to open the scoring against Juve in the quarter-finals.

Incredibly, he played every minute of 57 consecutive European games for the Reds from November 2001 to February 2006.

The arrival of young centre-halves Daniel Agger and Martin Skrtel provided competition for places as Hyypia entered his twilight but, despite sometimes missing out, he continued to climb the club's all-time appearance table. In December 2008 he overtook Ron Yeats to enter the top 20.

History will undoubtedly judge the big Finn to be one of the club's shrewdest pieces of business - and possibly the best pound for pound signing ever to arrive at Anfield.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 mai 09, 18:21

Sami er en stor legende i Lpool! Over 400kamper, samt fine 35mål fra stopperplass. Briljert på samme høye nivå hele veien, storspilt i de kampene han har sluppet til i år, som i hans siste kamp på Old Trafford(1-4). Men det er nå sånn at Lpool må satse på de yngre kreftene i Agger og Skrtel. Hyypia er egentilig for god til å være 4valg, men hadde en drøm om at han skulle avslutte karrieren på Anfield om et par år. Et kupp av Leverkusen!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 09 mai 09, 20:52

Liverpool vant borte i kveld også Laughing  Legger press på United,.  Så i morgen skal jeg gjøre noe som jeg aldrig pleier.

Jeg skal holde med Manchester.  Surprised  CITY selvfølgeligWink


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 mai 09, 13:33

Her snakker vi male bonding.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 mai 09, 15:22

Opprinnelig postet av eliot

Liverpool vant borte i kveld også Laughing  Legger press på United,.  Så i morgen skal jeg gjøre noe som jeg aldrig pleier.

Jeg skal holde med Manchester.  Surprised  CITY selvfølgeligWink

 

Blir nok ikke gull i år hellerLaughing

---------------------------

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 mai 09, 14:55

Liverpool.no: Rafa vil beholde Alonso

Deilig. Der kom endelig den uttalelsen. Alonso er genialt god, etter min mening på samme nivå som Gerrard rent fotballmessig. Gerrard er dog mye viktigere for Liverpool.

At Liverpool vurderte å bytte bort Alonso med Barry kan jeg ikke skjønne.. Det ville vært helt sykt!

 



Flat Trådet Nøstet
Side 16 av 22 16

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f