Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet har åpnet - spillere ut og inn?

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 23 10

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 jan 08, 20:29
Dersom ryktene stemmer, at OB har fått mellom 17 og 20 millioner danske kroner for Laursen, så har de i alle fall råd til å kjøpe Bjørkøy nå...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 31 jan 08, 20:55
Nå bør dem diskuttere/forhandle så fråden spruter, for det er dårlig gjort å holde folk på pinebenken hvis en avgjørelse allerede er tatt.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 31 jan 08, 21:01
Håland allerede klar. Hva skjer med vår mann???

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 jan 08, 21:06
Opprinnelig postet av djpete
Håland allerede klar. Hva skjer med vår mann???

Ingen i FFK (Haugen, Jensen, Grønhagen) tar telefonen nuh, så de jobber vel på.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 31 jan 08, 21:29
FFK har kl 21 i kveld fortsatt ikke hørt noe fra Odense (f-b.no)

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 jan 08, 21:38
Opprinnelig postet av Costanza
FFK har kl 21 i kveld fortsatt ikke hørt noe fra Odense (f-b.no)

Snufs, Haugen liker Anette Torjusen bedre enn meg.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 01 feb 08, 20:48
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Costanza
FFK har kl 21 i kveld fortsatt ikke hørt noe fra Odense (f-b.no)

Snufs, Haugen liker Anette Torjusen bedre enn meg.


Enten det, eller så betaler f-b litt mer inn i klubbkassa, enn det ffksupporter.net gjør:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 31 jan 08, 22:03
bjørkøy forsvinner nok IKKE....... tror jeg

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 31 jan 08, 22:12

RImelig aktiv ledelsen i OB. Maken til kjøp i de siste timer. Kommer byttehandel med Bjørkøy osv ca. 23:52 slik at de rekker et par kjøp til før midnatt? :-) Jeg vet jo dansker kan være rimelig hypre, men dette svinger det skikkelig av. Kim Brink er visst kjent for dette.

http://www.fyens.dk/article/931363:Sport--Nordmand-erstatter-Laursen

"Få timer efter salget af Ulrik Laursen til FC København har OB allerede fundet afløseren i form af norske Atle Roar Håland, som er hentet i IK Start.

OB har tegnet en treårig aftale med Atle Roar Håland, som Kim Brink beskriver således.

- Atle Roar Håland er en rutineret forsvarsspiller, der både har lederevner og tager stort ansvar på banen. Med salget af Ulrik Laursen har vi haft brug for at hente en forsvarsspiller mere, og Håland er med til at sikre, at vi også i foråret har et forsvar, der både har bredde, rutine, talent og som giver mulighed for en del variationer, siger OB-direktør Kim Brink. "


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 31 jan 08, 22:33
Ser ut at det ikke blir noen overgang for Bjørkøy i.f.g odense blad.

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06
Innlegg: 105

Lagt til: 31 jan 08, 22:33

http://www.bold.dk/nyt/?vis=79230

OB er muligvis ikke færdige med at agere på transfermarkedet. Klubben lurer stadig på Fredrikstads John Anders Bjørkøy.

Selvom der er mindre end to timer til transfervinduet lukker, så er det ikke sikkert, at OB er færdige med at styrke truppen. Således har fynboerne stadig kig på Fredrikstads midtbanespiller John Anders Bjørkøy, og interessen er gensidig.

- Jeg ved ikke om klubberne er enige, for jeg er ikke blevet orienteret på det sidste. Men jeg ved, at OB længe har været interesserede, og at Bjørkøy er interesseret i at komme til Odense, siger spillerens agent, Stig Lillejord, til bold.dk.

Stig Lillejord er også agent for Atle Roar Håland, der tidligere på aftenen skiftede til OB, så han ved, hvor hurtigt fynboerne kan agere.

- Det gik meget hurtigt med Håland. OB tog først kontakt med henblik på køb her til aften, siger Lillejord.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 31 jan 08, 22:35
blir noen spennende timer frammover.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 31 jan 08, 23:14

Agent: Bjørkøy vil gerne til OB

OB er muligvis ikke færdige med at agere på transfermarkedet. Klubben lurer stadig på Fredrikstads John Anders Bjørkøy.

www.bold.dk/nyt/


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 jan 08, 23:36
Litt sent ute der, , GoFFK slo deg med den linken med over en time...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 01 feb 08, 00:02

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 01 feb 08, 13:30
Nå begynner jeg å bli dritt lei. Jeg har ikke fulgt denne saken så tett, så jeg vet ikke om det er klubben som ville ha for mye penger som gjorde at overgangen gikk i vasken. Uansett må noe gjøres!

Jeg skulle gjerne sagt at han burde bli sendt dit han kom fra, men det hjelper ikke - økonomisk. Nå får vi for guds skyld håpe at han scorer mål i den landskampen så vi kan bli kvitt han fort som fy. Jeg har lest flere kommentarer på F-B om at han bør legges ut på salg for 1 million, jeg er enig, da slipper i alle fall klubben lønnskostnadene. Skjønner uansett ikke hva det feiler Grönis om han bruker Bjørkøy i dag, han kan jo risikere å ikke bli klar til seriestart. Landskampen burde han vel nesten også droppe, eller?

God helg!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 feb 08, 14:57

Espen Hoff er så langt ikke enig med Lyn om en ny kontrakt. Han kan tenke seg å fortsette i Lyn, men noe i kontrakten hans(mest sannsynlig lønn, uten at han vil bekrefte det) er ikke som han vil.

Agenten Gunnar Martin Kjenner uttaler at Hoff gjerne vil spille for et lag som kan vinne noe. Det kan jo FFK i år, enten vinne cupen eller komme høyt i Tippeligaen. Så nå syns jeg FFK bør være tidlig ute, og vise sin interesse. Kanskje kommer han til enighet med Lyn, men hvis ikke bør vi prøve å få tak i ham!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 02 feb 08, 15:02

har vi ikke nok gode venstre kanter nå da?

men viss han skal spille spiss så må to spisser ut.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 feb 08, 15:14
Espen Hoff hadde vært en drømmesignering. Vi har ikke en slik spillertype i laget.

Men Lyn har uttalt rimelig bombastisk at de ikke kommer til å selge selv om han per dags dato ikke har fornyet kontrakten. Så tror ikke det er noe å bruke energi på nå...

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 feb 08, 16:02

Forsto jeg artikkelen jeg leste riktig(orker ikke dobbeltsjekke) er vel Hoff bosmanspiller etter neste sesong. Kommer de ikke til enighet, er det vel naturlig å selge ham til sommeren(med mindre Lyn ligger laaaangt nede på tabellen og trenger ham ut året).

Hvis FFK allerede nå ymter seg forsiktig innpå, kanskje med en antydning om hva de er villige til å gi i lønn/evt sum de vil betale til sommeren, så vet Hoff, hans agent og Lyn at det er interesse, og om det økonomiske passer i forhold til hva de har tenkt seg.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 23 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340