Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva vår kjære, inkluderende supporterklubb skriver i nyeste Evig Aristokrat...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 21 des 07, 11:56
Endret: 21 des 07, 13:16
Opprinnelig postet av Lars Thoresen
Her er det på tide med noen presiseringer, forklaringer og oppklaringer. For det første: Det er undertegnede som er og alltid har vært redaktør av Evig Aristokrat.

- ”Årets eks-forsanger: Zoran” her er vi inne på det vanskeligste punktet siden Zoran føler seg mobbet. Som tidligere nevnt var flere av punktene i årets kåring med i fjorårets kåring. Fokuset på både Zoran, Dinamo Zagreb og BBB var også stort i kåringen fra i fjor. Zoran ble kåret til årets forsanger og BBB ble kåret til årets kroatiske supporterklubb ifjor. Dinamo Zagreb ble i tillegg kåret til årets kroatiske lag. Det siste punktet kom ikke med i år. ”Årets eks-forsanger” ble egentlig tatt med for å speile kontrasten til fjoråret hvor alt var langt mer rosenrødt i Plankehaugen. Det har skjedd mye i år, og konflikten rundt Zoran som forsanger, BRH med mer har vært veldig sentral. Men når Zoran tar det tungt å bli stemplet som årets eks-forsanger, er det selvfølgelig meget beklagelig. Og det var nok en feilvurdering av undertegnede å la denne slippe gjennom sensuren. Grunnlaget for å ta dette punktet med var faktisk en vurdering av at dette turbulente året har vi lagt bak oss. Dermed forutsatte undertegnede at folk ville se med en smule galgenhumor på det hele. Noe som også har vært reaksjonen fra mange, i hvert fall blant dem som i likhet med meg har opplevd det hele noe mer på avstand enn de som har stått midt i heksegryta denne sesongen. Men at en enkeltperson føler seg mobbet er definitivt ikke bra. ”årets Plankehaugentalsmann: Ulfroysilje” er for eksempel også en understreking av et turbulent år som ikke har vært like morsomt for alle involverte. Jeg kan jo gjengi et par setninger fra Dag Solheims stykke i det etter hvert ganske mye debatterte nummeret av EA for å vise nettopp dette på en effektiv måte: ”En ting til jeg håper på, er å få se Ulf Bergs lune smil i aktivitet for FFK igjen. At en slik mann er mobbet bort fra klubben i sitt hjerte er en stor skam.” (sitat slutt) Det har vært mye trist for mange dette året. Det er viktig at verken Zoran eller Ulf føler seg mobbet.


Noen vil nok avskrive disse forklaringene som dårlige bortforklaringer og liknende. Det får så være. Jeg har forklart det faktiske grunnlaget for at disse punktene ble med i kåringen, og akkurat det vet utvilsomt jeg mer om enn de fleste. Enkelte har allerede vist en enestående evne til å tolke alt i verste mening, så jeg forventer vel ikke å ”frelse” alle med denne lille avhandlingen. Om folk mener at ”årets ditt og datt” er dårlig russehumor, så er det også et nederlag det er fullt mulig å takle. Men det viktige med denne oppklaringen er til syvende å sist å få skværet opp med Zoran slik at vi ikke får nok et unødvendig kapittel i konflikten mellom Plankehaugen og BRH.

Det var jeg som "bestilte" redegjørelsen, Lars. Jeg synes det var viktig for at ikke ting skal eskalere og folk hive mer brennbart på bålet.

Det var når Zoran, ga utrykk for at han følte seg mobbet, jeg mente at redaktøren/skribenten burde på banen.

Din redegjørelse:

Dette synes jeg er meget tilfredstillende redegjøring og oppklaring, Lars. Som utenforstående i saken, men medlem av PH vil jeg si at du som ansvarlig redaktør har gitt god forklaring og redegjøring. Det synes jeg er flott. Håper at Zoran også synes det var lindring.

Jeg synes det er trist at ulf Berg følte seg mobbet ut av stadion, det ga jeg også uttykk for.

Det er åpenbart at folk bør strekke ut henden til hverandre her i byen.

Takk for redegjørelsen. Den var god!

Jon Erik

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 des 07, 01:53
jeg likte da spesielt forsiden  meget vakker

jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 29 des 07, 11:59
Hvorfor ikke døpe hele PH til "årets travforening"?? Det er da tross alt de som eier hesten... For meg virker det smakløst å dra BRH inn i den kategorien, da det etter min mening passer MYE bedre på PH selv.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 29 des 07, 18:24

Opprinnelig postet av jambo
Hvorfor ikke døpe hele PH til "årets travforening"?? Det er da tross alt de som eier hesten... For meg virker det smakløst å dra BRH inn i den kategorien, da det etter min mening passer MYE bedre på PH selv.

Er det ironi på ironi på gang her? Hvis ikke trur jeg fort vi har en kandidat til årets innlegg. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 29 des 07, 18:29
Hehe...

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 30 des 07, 11:16
Endret: 30 des 07, 11:16

Jeg tror det er like greit å avrunde debatten om dette nå.

Noe alle kan lære av dette er å trå varsomt med hverandre om man ønsker et stort supportermiljø, og tenke seg om èn gang før man kjører noe ut mot folk i egne rekker.

Jeg benytter annledningen å ønske alle debattanter, BRH, PH styret, RHE, moderatorer, Lars Thoresen, Ulf Berg, Zoran og de andre utestengte, BBB og med Ma¤#&#¤& Un#¤%d fans et riktig godt nytt FFK år!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 des 07, 15:53
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg benytter annledningen å ønske alle debattanter, BRH, PH styret, RHE, moderatorer, Lars Thoresen, Ulf Berg, Zoran og de andre utestengte, BBB og med Ma¤#&#¤& Un#¤%d fans et riktig godt nytt FFK år!

Godt nytt år til alle sammen ja!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f