Husk meg
Brukernavn
Passord

Ulike meninger, en vei videre for FFKs supportermiljø -

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 11 des 07, 18:43

Noe konstruktiv kom, men ikke så mye.

Det jeg tror er bra for supportermiljøet i Fredrikstad er følgende:

- utestengelsene blir opphevet pga straffen var altfor hard. Lovbrudd tar domstolene seg av, det er det mest effektive. intern justis er viktig, men ikke justismord. Lik det eller ei.

- slutte å klage på hverandre pga at man ikke ser likt på endel ting. Forstå at andre med ulik klestil, alder og uttrykk kan støtte FFK på en like ekte måte som meg selv.

- få fram gode forsangere, Glenn du var bra (om du leser dette da).

- Syngende ståfelt midt på tribunen, sangen opp og fram.

- La det bli morsomt å synge igjen. (slik som det var under Zoran, da var trøkket bedre og det er morsomt)

- la folk uttrykke seg uten at det blir konformitetspress, og full kontroll av alt fra sanger, flagg og andre utrykksformer. Toleranse og respekt er nøkkelord i mange sammenhenger, også i FFKs supportermijø. Ellers blir det som en liten sekt.

- Begynne å snakke positivt til og om hverandre. Janteloven og smålighetene må bort! Ingen må leke bestviter på tribunen!

- Plankehaugen og RHE (paraply organisasjon for flere grupper)  sidestilles og kan støtte laget 100% uten at de nødvendigvis behøver å være enige om alt, men vi alle elsker FFK. Det vil bli bra. Jeg kjenner jeg blir glad bare å tenke på det.

Ikke lag en dskusjon om de utestengte og bluss, ultras osv nå gutter.

Kom med forslag, ikke diskuter dem.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f