Husk meg
Brukernavn
Passord

SK Brann - Dinamo Zagreb på TV2 Sport imorgen 20.45

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 des 07, 23:12
Opprinnelig postet av Rasle
Opprinnelig postet av bønna
Det blusset ble fyrt opp langt utenfor en TL-arena.


Selv om det ikke ble fyrt opp på en stadion så ble det fyrt opp på et arrangement av PH. Derfor kan/bør PH reagere om de mener det er grunn til det.

 
Om det er riktig eller ei og om straffen er for streng/mild skal jeg ikke uttale meg om.


Men hvorfor blir det ikke reagert når dette eldre ekteparet kjørte i fylla hjem fra Hamburg-turen? De satt både sine egne og andres liv i fare. Hvorfor blir ikke offentlig urinering og nytelse av alkohol slått ned på?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 des 07, 23:25
Bønna. Skjønner at dette er vondt for deg, men Politiet gjør nok ikke alltid den jobben jeg og du hadde ønsket.

---------------------------

http://keiko99.net


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 02 des 07, 23:29
Opprinnelig postet av keiko99
Bønna. Skjønner at dette er vondt for deg, men Politiet gjør nok ikke alltid den jobben jeg og du hadde ønsket.


Uansett om politiet er der eller ikke så er det ikke PH eller FFKs oppgave å være politi eller domstol.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 02 des 07, 23:37
Du tar jo frem helt forskjellige saker. Om en blir drept på gata er ikke dette noe for FFK eller PH, men når noe som supportere i Plankehaugen/FFK gjør noe galt er dette PH og FFK oppgave.

---------------------------

http://keiko99.net


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 02 des 07, 23:39

Opprinnelig postet av bønna
Uansett om politiet er der eller ikke så er det ikke PH eller FFKs oppgave å være politi eller domstol.

Har PH opptråd som en domstol? Jeg trodde det var vanlig å la de tiltalte få forklare og forsvare seg i en domstol. PH dret jo i det og gikk isteden tvert til straffeutmåling, og de sparte jammen FFK for mye slit og porto ved å sende dom på vegne av FFK også.

---------------------------

"Bjørkøy blander perfekt saft og lager aldri bråk i innbytterboksen"
- Knut T. Eggen skryter av sin nye forsterkning


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 02 des 07, 23:58
altså hvorfor utestenger ikke PH alle som driver med drikking offentlig og pissing offentlig, hvis de skal utestenge alle som bryter regler på en tur i regi av PH? Kan du svare på dette freddy?

---------------------------

Den unge generasjonen er på vei fram.

www.brigaderodhvit.com


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 03 des 07, 00:02
Endret: 03 des 07, 00:04
Dette temaet er vel egentlig utdebattert for lenge siden?
I tillegg er det veldig off topic i forhold til hva denne tråden handler om.... Kampen mellom Brann og Dinamo Zagreb ikke om utestengelsen av de fire kan forsvares eller om BRH.
Stenger tråden

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f