Husk meg
Brukernavn
Passord

SK Brann - Dinamo Zagreb på TV2 Sport imorgen 20.45

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 30 nov 07, 13:12
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Markus

Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.

Jeg synes det er tåpelig å heie på andre norske lag enn sitt eget.

   Man kan jo heie med et annet norsk i enkelte kamper i e-cupen,  men man holder bare med laget i sitt hjerte
og det er jo selvfølgelig FFK.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 nov 07, 13:12
Du får snakke for deg selv, bønna. Jeg er håpløst engasjert i FFK, men har ikke noe problem med å sende noen varme tanker til Vålerenga, det være seg i hjemlig serie eller i Europa. Jeg ønsker dem alt godt så lenge vi slår dem.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 30 nov 07, 13:16
hør hør

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 30 nov 07, 13:22
Endret: 30 nov 07, 13:24

 


 

BULLSHIT Bønna. Har hjertet i FFK selv om jeg har sympati for andre norske lag i e-cup/ CL kontra Kroatiske/engelske/Spanske lag.

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 07, 13:22
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Markus

Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.

Jeg synes det er tåpelig å heie på andre norske lag enn sitt eget.

 

Hvorfor det? Så lenge FFK er ute av e-cupen?

Om FFK ikke er der eller i Champions League er et fett. Skal jeg liksom holde med Stabæk, Lyn, Molde etc. bare fordi de en gang spiller E-cup ?? Aldri i livet. Jeg håper de ryker ut så fort som mulig. Jeg kosa meg glugg når RBK tapte stort mot Chelsea. Egentlig så håpa jeg at de skulle få enda flere mål i ræva.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 07, 13:24
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Markus

Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.

Jeg synes det er tåpelig å heie på andre norske lag enn sitt eget.

   Man kan jo heie med et annet norsk i enkelte kamper i e-cupen,  men man holder bare med laget i sitt hjerte
og det er jo selvfølgelig FFK.


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 30 nov 07, 14:10
Opprinnelig postet av Per Egil
Du får snakke for deg selv, bønna. Jeg er håpløst engasjert i FFK, men har ikke noe problem med å sende noen varme tanker til Vålerenga, det være seg i hjemlig serie eller i Europa. Jeg ønsker dem alt godt så lenge vi slår dem.


Det er et lagt steg mellom det å sympatisere med et norsk lag ute i Europa sammenlignet med å gi oss FFK-supportere løpende oppdateringer på en Brann-kamp, med påfølgende applauderende smilyer, "1-1 håper brann reiser seg", "jada 2-1".på et FFK-forum!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 30 nov 07, 14:14
Det har du helt rett i. Det jeg reagerte på var din påstand om at sympatier for andre norske lag går ut over ens egen klubbfølelse. Og det mener jeg er vrøvl.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 07, 14:29

Opprinnelig postet av Per Egil
Det har du helt rett i. Det jeg reagerte på var din påstand om at sympatier for andre norske lag går ut over ens egen klubbfølelse. Og det mener jeg er vrøvl.

Jeg skjønner ikke hvorfor man skal ha sympatier utover sitt eget lag heller. Ikke her i Norge i hvertfall. Alle disse er konkurrenter. At man har sympatier for utenlandske lag er greit. Vi møter de mest sannsynlig aldri.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 30 nov 07, 15:11
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Markus

Er jo latterlig at man skal få kritikk for å heie på norske lag i e-cupen, bare fordi noen her har sterke sympatier overnfor Zoran. Jeg har all respekt for Zoran selv, men syns ikke jeg er forpliktet til å heie på laget hans av den grunn.

Jeg synes det er tåpelig å heie på andre norske lag enn sitt eget.

   Man kan jo heie med et annet norsk i enkelte kamper i e-cupen,  men man holder bare med laget i sitt hjerte
og det er jo selvfølgelig FFK.

    Ok skal moderere meg litt.  Når jeg ser på en kamp med to lag ( som betyr ræva, andre tippeliga lag etc. )
er det ofte jeg håper et av lagene vinner.  Grunnen kan være så forskjellige som at jeg kjenner noen ok folk fra byen, var forelska i en jente fra byen.  Hadde en fin ferie der en eller annen gang. Laget er sikkelige underdog.  Liker ikke noen
fra den byen.  Så ser jeg på en kamp er det litt mer spennende å håpe at et av lagene.  Vil jo ikke si det samme som
at jeg holder med, heier på laget.  Er jo bare FFK og Liverpool jeg holder/heier med.

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 nov 07, 15:14

Akkuratt kommet hjem fra Bergen, beste turen jeg har vært på. BBB var storarta karer med glimt i øyet og glad i pils.

Takker zoran og resten av kroaterne for en fanatic tur:)

---------------------------

Den unge generasjonen er på vei fram.

www.brigaderodhvit.com


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 30 nov 07, 18:26

Opprinnelig postet av danan
Selvsagt gjør man det, vet ikke hvordan det er med deg, men jeg kan ikke bare skifte over til å like et lag som egentlig er et lag som jeg sterkt misliker. Egentlig så misliker jeg sterkt alle lagene i TL (uten FFK da) og unner dem ikke noe godt i Europa heller. Hadde du holdt med Sparta om de møtte f.eks Frölunda? Bare fordi Sparta er fra Norge?

Hehe, nei....jeg skjønner poenget ditt .

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 07, 22:59

Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Per Egil
Du får snakke for deg selv, bønna. Jeg er håpløst engasjert i FFK, men har ikke noe problem med å sende noen varme tanker til Vålerenga, det være seg i hjemlig serie eller i Europa. Jeg ønsker dem alt godt så lenge vi slår dem.


Det er et lagt steg mellom det å sympatisere med et norsk lag ute i Europa sammenlignet med å gi oss FFK-supportere løpende oppdateringer på en Brann-kamp, med påfølgende applauderende smilyer, "1-1 håper brann reiser seg", "jada 2-1".på et FFK-forum!

 

Så etter det du skriver burde alle tråder om andre klubber slettes ? Folk må da få lov til å heie på hva de vil i enkeltkamper, bare de ikke glemmer klubben i sitt hjerte... Mann må skille emllom barter og snørr...  Jeg personlig liker Brann fordi de spiller underholdene fotball, når FFK hadde mandagskamper, da valgte jeg Brannkampen å se på på søndag. Bortsett fra når vi spiller mot dem, da er de erkefiender... . Litt pussig, for da jeg skrev at jeg ønsket Sparta Sarpsborg ned fik jeg mye motbør fra folk her inne som ville at de skulle klare seg i 1. div, inkl Mr. Haugen..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 nov 07, 23:08
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Per Egil
Du får snakke for deg selv, bønna. Jeg er håpløst engasjert i FFK, men har ikke noe problem med å sende noen varme tanker til Vålerenga, det være seg i hjemlig serie eller i Europa. Jeg ønsker dem alt godt så lenge vi slår dem.


Det er et lagt steg mellom det å sympatisere med et norsk lag ute i Europa sammenlignet med å gi oss FFK-supportere løpende oppdateringer på en Brann-kamp, med påfølgende applauderende smilyer, "1-1 håper brann reiser seg", "jada 2-1".på et FFK-forum!

 

Så etter det du skriver burde alle tråder om andre klubber slettes ? Folk må da få lov til å heie på hva de vil i enkeltkamper, bare de ikke glemmer klubben i sitt hjerte... Mann må skille emllom barter og snørr...  Jeg personlig liker Brann fordi de spiller underholdene fotball, når FFK hadde mandagskamper, da valgte jeg Brannkampen å se på på søndag. Bortsett fra når vi spiller mot dem, da er de erkefiender... . Litt pussig, for da jeg skrev at jeg ønsket Sparta Sarpsborg ned fik jeg mye motbør fra folk her inne som ville at de skulle klare seg i 1. div, inkl Mr. Haugen..

Har jeg sagt at jeg håpa at Sparta skulle greie seg ?? Jeg håper at de rykker ned jeg. Jeg ønsker Sarpsborg opp i 1div. ja, men ikke lenger opp.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 07, 23:14
Vel, du ønsker dem ned og så håper du på at de rykker opp i 1. div ? Du sier jo imot deg selv...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 des 07, 00:12

Opprinnelig postet av Bob Page
Vel, du ønsker dem ned og så håper du på at de rykker opp i 1. div ? Du sier jo imot deg selv...

Sparta og Sarpsborg var da 2 selvstendige lag. Hva det blir til oppe i Særp nå gir jeg blaffen i.


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 01 des 07, 01:43

Sarpefotballen kan rykke ned i  5.divisjon helst....uansett om de heter Smurfer, Sparta, SFK eller SFK Sparta....hehe.

Men jeg personlig synes man bør heie, eller ha sympati, med norske lag som spiller i Europa selv om f.eks FFK ikke er med i de turneringene. Det er med på å fremme norsk fotball. Men klart, som jeg har fått klargjort tidligere i tråden, om man ikke klarer laget uansett, så blir det jo annerledes.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 des 07, 08:53
Jaggu godt brann vant her ja! Syns det var fortjent og morro at Norske lag gjør det greit i europa! Skulle selvsagt helst sett FFK der istede, men det får vi vente ett par år med nå i første omgang...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 des 07, 09:31
Opprinnelig postet av Liraren

Akkuratt kommet hjem fra Bergen, beste turen jeg har vært på. BBB var storarta karer med glimt i øyet og glad i pils.

Takker zoran og resten av kroaterne for en fanatic tur:)

 

Lurer på hva slags glimt i øye du ser på som positivt...

Supporterbråk i byen


31 kroater tilbragte natten i fyllearresten. Nå sliter de med å komme seg hjem, fordi Fjordline ikke ønsker å ha dem med.

 

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 01 des 07, 11:09
Lurer på hvilken person du er Freddy, som kan dømme noen uten i det hele tatt å ha møtt dem!

---------------------------

Den unge generasjonen...

http://www.brigaderodhvit.com



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f