Husk meg
Brukernavn
Passord

BRHs hjemmeside - brigaderodhvit.com

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 okt 08, 08:51

Nei Rune dette skal tas her, men jeg har allerede motatt pm om at det vil dere ikke og det overrasker meg ikke

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 okt 08, 08:53

Opprinnelig postet av keiko99

Nei Rune dette skal tas her, men jeg har allerede motatt pm om at det vil dere ikke og det overrasker meg ikke

Det er bare å spørre og se om du får svar. Unødvendig å spørre om tillatelse til å spørre. Det er ikke opp til BRH å moderere dette forumet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 08 okt 08, 15:45

Hvor ble det av spørsmålet ditt keiko99? Er jo litt spent på hva du skal servere.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 okt 08, 16:12

å ja trodde jeg ikke fikk lov jeg Wink Da for vi se da om dere svarer (Dere er BRH gruppa) Det er ingen hemlighet at vi (Vi er jeg og BRH) er bitrefiender. nå gjelder dette meg som dere. Alt jeg spør om er kan vi selv om vi hater værandre bare legge det litt til side. Jeg vet at venner blir vi aldrig for avstanden er nok for stor, men kan vi begrense hatet litt ?  Jeg vet hva jeg har gjort mot dere for og demostrere mot sangen: Fredrikstad, alkohol og kvinner. Jeg lover at jeg ikke skal dette noe mere nå, men da håper jeg at dere også kan jekke dere litt ned sånn at hatet blir mere usynlig. så skal jeg også gjøre det samme. Jeg kaller dette en fredspipe, men jeg akseptere at dere aldrig vil like meg og jeg ikke dere, men la det være med det da..

spørmålet må vel bli: Er dette greit ?

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 08 okt 08, 17:07

Opprinnelig postet av keiko99

 

spørmålet må vel bli: Er dette greit ?

Kjør gjerne ditt eget løp. Det at én kar konsentrerer seg mer om å rope og skrike til oss enn selve kampen gjennom en sesong pga en harmløs sang har ikke brydd oss nevneverdig. Noen av oss har vel tatt seg bryet å svare deg enkelte ganger, men å kalle det "hat" og "bitrefiender" er en ganske grei overdrivelse. Drittpraten starter sjeldent hos oss uansett, så om du toner deg ned, så vil du kanskje høre at du ikke får meldinger tilbake.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 okt 08, 17:29

Dette gjelder ikke bare meg og jeg ser at det jeg skriver bare blir svart med noe annet en det jeg forventet.. Veldig leit da at dette skal bli sånn, men forsøket var kanskje verdt dette.. Takk for svaret.

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 09 okt 08, 10:55

Legg på røret!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 okt 08, 11:06

Det er lagt på vett du.. Cool

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 09 okt 08, 12:22

Opprinnelig postet av keiko99

Det er lagt på vett du.. Cool

FintLaughing

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 okt 08, 12:31
Endret: 09 okt 08, 12:37
Endret av: Holters

Etter å ha diskutert dette internt, har vi kommet frem til at vi stenger denne tråden nå.

BRH har fått nesten ett år på å promotere siden (+ link på toppen her), og ingen andre har fått lov til å reklamere så mye som BRH har gjort her inne. Tråden inneholder nå så å si bare direktelinker til deres artikler og krangling med keiko. De som er interessert i BRHs synspunkter på saker og ting vet hvor man finner dette nå.

Artikler hos BRH kan linkes til i tråder der det er relevant. Dersom en eller annen hendelse skulle oppstå, eller at man ønsker å diskutere noe mer spesifikt, kan egne tråder opprettes for dette formålet. Det blir mer ryddig fremfor at alt samles i en lang samletråd rundt BRH som gruppe (og deres hjemmeside).

Har man spørsmål til BRHs medlemmer som er uinteressant for folk flest, kan man ta kontakt via deres eget forum eller PM.

Peace. Out.

Moderator: Tråden stenges. Les begrunnelse over.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f