Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen Odd Grenland - FFK (26. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 nov 07, 19:54
jeg er skuffet over laget. jonna var svak,shabani trives nok ikke som ventre back, men han er ung da. Så ville odd mye mer en FFK

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 nov 07, 19:59
Endret: 03 nov 07, 19:59
Jeg tror jeg så 15% av denne kampen. Maks.

Dette er trolig den kampen jeg har hatt størst problemer med å engasjere meg for noensinne.

Når jeg ikke engang føler for å se kampen. Når jeg ikke klarer å konsentrere meg om å se kampen og nyte kampen, så må jeg ærlig innrømme at jeg forstår at spillerne har motivasjonsproblemer før dette oppgjøret.

Sånn er livet.

Den største skuffelsen var at Grønhagen setter innpå Berg i sluttminuttene fremfor å gi Martin Elvestad debuten sin.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 03 nov 07, 20:04
Hvorfor gi han debut i denne kampen? Syns han fortjener er annen kamp å gjøre det på.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 nov 07, 20:06
Opprinnelig postet av Dokka
Hvorfor gi han debut i denne kampen? Syns han fortjener er annen kamp å gjøre det på.

Fordi han hadde absolutt ingenting å tape på å debutere i en slik kamp?

Staw fikk debuten sin i en kamp vi tapte storslagent mot Viking i Stavanger.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 03 nov 07, 20:04
Jeg kom hjem i pausen, og fikk derfor ikke sett 1.omgang. Må innrømme jeg har sett bedre 2.omganger, også fra FFK. Men jeg svelget skuffelsen ved å svitche mellom Skien og Ullevål, og det hjalp gett.

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!

(I`ll be back)


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 03 nov 07, 20:06
Kampen var tapt det øyeblikket Odd hørte at Lyn hadde tatt ledelsen.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 nov 07, 20:07
Enig i det, Holters. Ville heller sett Elvestad. Skjønte egentlig ikke byttet i det hele tatt - inn med en defensiv midtbanespiller når vi trenger mål? Stusselig av FFK i dag, men Odd forsvarte seg godt. Må være en av årets beste kamper av Odd defensivt og når vi sammenligner moralen Start og Odd har vist i de siste serierundene er det ingen tvil om at Odd fortjener Tippeliga-plassen mer enn Start.

Generelt skuffet over at FFK ikke har klart å mobilisere bedre innsats i serieavslutningen selv om vi ikke har hatt noe stort å spille for. Hadde håpet at laget mentalt var kommet ett hakk lenger enn "vi er fornøyd bare vi klarer oss unna nedrykk".

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 03 nov 07, 20:15

Reagerte også på byttene. Sette innpå en defensiv spiller som Berg og Hans Erik "Støttepasning" Ramberg på når vi ligger under 2-0 virker som håpløse vurderinger. Ellers synes jeg at Jonna nok en gang virket umotivert, giddaløs og treg (forsåvidt sammen med resten av laget). Angående motivasjon, så burde muligheten til å klatre på tabellen og muligens klare en Uefacup-plass være mer enn god nok motivasjon. Vi kommer aldri til å bli noe topplag om vi sier oss fornøyd med 8. plass, men vi kan heller ikke regne med å gå rett til topps. Dette må gjøres gradvis og det vil si at gutta må yte for en 5. plass, og ikke ta til takke med 8. plassen!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 03 nov 07, 20:37
Opprinnelig postet av Espen
Hvorfor stiller FFK-supporterne med banneret "God tur ned soler - vi prekæst aldri mer!"??? Kom vi til Skien for å tape??? Faen meg nesten like patetisk som spillerne...


(Sitatet er fra "Før kampen"-tråden, som nå er låst).

"Soler" sto jo på et eget banner. Vil tro de som laget bannerne rett og slett ville ha muligheten til å disse uansett hvem som endte med å rykke ned. Hadde vi vunnet eller spilt uavgjort ville selvsagt "Soler"-banneret blitt liggende . Da hadde det blitt "God tur ned" til Odd. Synes det var schtilig jeg.

MEN: Jeg vil gjerne gi en symbolsk bøtte med buksevann til alle dem som har gitt uttrykk for håp om at vi skulle tape kampen. Kunne til nød skjønt det om det hadde vært Moss eller Sarpsborg som var i Starts situasjon - men å håpe at vårt eget lag skal tape for at et lag vi ikke har noe spesielt forhold til, skal rykke ned, det synes jeg er barnslig. De samme vil jeg da gjerne spørre om følgende: Hvis dere hadde vært til stede i Skien, ville dere da jublet for Odd-scoringer? I så fall ...

Splosj.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 04 nov 07, 16:40
Opprinnelig postet av Tøfflus
  (Sitatet er fra "Før kampen"-tråden, som nå er låst).


Hva har dette med kampen å gjøre..? Det er vel et Plankehaugen-tema?

"Etter kampen" bør vel heller inneholde kommentarer på at den håpløse innsatsen på bortebane denne sessongen holdt seg til siste match, at taktiske disposisjoner som å sette innpå Ramberg umulig kan bidra til å snu 2-0 eller at Jonna ser ut som om han forsøker å senke prisen sin slik at han kan få spille et annet sted...

---------------------------

Plankegjengen - kaffe og MacDonnalds, så ordner Guttæne resten


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 04 nov 07, 17:32
Var pinlig berrørt av banneret. En usmakelig handling. Virker som om alle vi fra Fredrikstad gikk for tap. Rett og slett en bedriten måte å være på.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 04 nov 07, 18:00
Helt enig. Trekk spillerne en månedslønn for bedritent spill de siste kampa. Gjør jeg det dårlig på jobben får jeg sparken. Spillerne kan gå ut i media dagen etter og si de hadde en dårlig dag. Sånn skal det ikke være. Skien er et møkkasted, i motsening til Kristiansand som har litt sjarm. Banneret burde vært byttet ut med et passende budskap, ala; "BLØ FOR DRAKTA FOR FAEN."

Full innsats HVER kamp!!!!!

---------------------------

Den unge generasjonen...


Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 04 nov 07, 18:47

Opprinnelig postet av Martin_
Helt enig. Trekk spillerne en månedslønn for bedritent spill de siste kampa. Gjør jeg det dårlig på jobben får jeg sparken.  

Jeg antar at du har et bedre oppsigelsesvern enn de fleste fotballspillere.

---------------------------

100 hektoliter mussa på stampen og tippeteikn ein


Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 04 nov 07, 19:50
Er helt enig at det var unødvendig med et sånt banner. Har ingen ting til overs for Start men dette gir en flau smak. Er redd dette kommer til å komme tilbake en eller annen gang i dissfavør....

MA

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 193

Lagt til: 04 nov 07, 20:42

Syns det var litt moro jeg  Må jo tåle såpass. Start er et drittlag, både supportere og spillere.

Hadde dere tatt en tur til kongstenhallen på tifo verksted så kunne dere kanskje kommet på noe bedre sjøl.

---------------------------

Plankehaugen for ALLE...... men for guds skyld syng da :-)


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 04 nov 07, 21:49

kongebanner og vi burde ikke spart oss for noe som helst.

endelig et banner med litt sting fra plankehaugen, så mener folk vi burde ha spart oss!!

bra jobba dere som mekket dette...

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 03 nov 07, 20:39
Endret: 03 nov 07, 20:59
Opprinnelig postet av bikaboo

Reagerte også på byttene. Sette innpå en defensiv spiller som Berg og Hans Erik "Støttepasning" Ramberg på når vi ligger under 2-0 virker som håpløse vurderinger. Ellers synes jeg at Jonna nok en gang virket umotivert, giddaløs og treg (forsåvidt sammen med resten av laget). Angående motivasjon, så burde muligheten til å klatre på tabellen og muligens klare en Uefacup-plass være mer enn god nok motivasjon. Vi kommer aldri til å bli noe topplag om vi sier oss fornøyd med 8. plass, men vi kan heller ikke regne med å gå rett til topps. Dette må gjøres gradvis og det vil si at gutta må yte for en 5. plass, og ikke ta til takke med 8. plassen!


Jeg synes det var mange andre som utpreget seg langt mer negativt enn Ramberg. Men hvorfor Grönhagen tar ut Kaoudio skjønte jeg ikke mye av. Han var en av få spillere som virket villig til å gi litt av seg for å få noe ut av denne kampen. Er enig i at spillerne burde klare å motivere seg mer for å nå et eventuelt sluttspill. Det virker som noen av spillerne ikke har tatt sluttspurten av Tippeligaen seriøst, og det er litt skremmende. Det har både i kampen i dag og kampen mot Strømsgodset vært perioder hvor Fredrikstad skaper ting, men da har det vært fordi enkelte spillere som sannsynligvis har vært mer motivert har har tatt initiativ til det. Når disse initiativene har uteblitt har vi fått dødperioder.

Til tross for skuffelse over tap, kan jeg egentlig ikke gjøre annet enn å glede meg over at vi var involvert i nedrykket til Start. Det var utrolig morsomt å se banneret som kom opp blandt de som tok turen vestover mot slutten av kampen, "God tur ned Solér. Prekæs aldri mer". Deilig å få de ufyselige sørlendingene ned i Adecco. Og deilig at Brannfansen ikke fikk enda en unnskyldning til å feire gullet
her i Bergen.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

bikaboo

Knøttespiller
Ble medlem: 05 okt 04
Innlegg: 73

Lagt til: 03 nov 07, 20:47
Jada, er enig i at det var flere spillere som gjorde seg bort mer enn Ramberg, men synes han spiller altfor mye bakover istedenfor mot der hvor ballen faktisk skal inn, nemlig motstanderens mål. Kouadio besitter jo hvertfall de egenskapene og viste ved ujevne mellomrom at han kan utfordre en mot en og åpne opp et kompakt forsvar.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f