Husk meg
Brukernavn
Passord

Hareide landslagstrener, KTE til RBK.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Jørgen O.

Knøttespiller
Ble medlem: 28 aug 03
Innlegg: 29

Lagt til: 17 nov 03, 20:32
Hørte ryktene i T.heim sist uke, og ser nå at det om Hareide stemmer... Så får vi se om ryktene i T.heim om at KTE da blir ny RBK sjef også stemmer da... Ikke noe problem for RBK å betale FFK 1-2 mill for KTE om FFK "nekter" KTE klubbskifte.

Altså, jeg vet ikke, men det var rykter som gikk blandt ihugga RBK supportere som har plass i "brakka"...

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 17 nov 03, 20:51
Sernte ut som Hareide går med det første slik jeg forstår det.

Heller klar for Eggen senior som landslagstrener jeg.. :)

---------------------------

Sjefskodærn


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 17 nov 03, 21:15
Er vel sjans for at Ola Bye tar over som hovedtrener også. Han begynner vel å bli klar for det nå. Dessuten kunne Rosenborg med letthet trent seg sjæl til seriegull....:D

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 17 nov 03, 21:25
Har faktisk tenkt samme tanken selv, men nå ser det jo ut til at Hareide blir i Rosenborg. Og jeg håper inderlig Eggen Jr. blir i FFK i maaaange år fremover :)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 nov 03, 21:35
Opprinnelig postet av Røvern
Er vel sjans for at Ola Bye tar over som hovedtrener også. Han begynner vel å bli klar for det nå. Dessuten kunne Rosenborg med letthet trent seg sjæl til seriegull....:D


Ingen fare for at Bye Rise blir hovedtrener for RBK med det første, han får nemlig ikke lov av RBK, han må bevise i annen klubb, norsk eller utenlandsk, at han duger på egen hånd selv... Derfor ser jeg det som mer sannsynelig at KTE blir trener i RBK...

Hadde kanskje vært artig og byttet, vi fikk OBR og KTE gikk andre veien, artig eksperiment...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 18 nov 03, 10:52
Sportskommentator Otto Ulseth i Adresseavisa oppsummerer debatten på følegende måte: "Så finnes det naturligvis ingen lang liste med velkvalifiserte kandidater som på dagen kan gå inn og overta Rosenborg. Det står i virkeligheten bare ett navn på den lista, utenom han som allerede er der (Ola By Rise): Knut Torbjørn Eggen. Det er ingen sak å argumentere for at Eggen/By Rise kan bli et drømmepar, men det er ett alvorlig heft ved Knut Torbjørns kandidatur også: Han er under kontrakt med den nyopprykkede og meget begeistrede Fredrikstad Fotballklubb."

---------------------------

Any given sunday


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 18 nov 03, 11:18
Opprinnelig postet av KeJ
Hadde kanskje vært artig og byttet, vi fikk OBR og KTE gikk andre veien, artig eksperiment...

NEI!

Artig for hvem? RBK?

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


hiawata

Juniorspiller

Ble medlem: 01 nov 03
Innlegg: 145

Lagt til: 18 nov 03, 11:44
:rolleyes:ikke for spesielt mange andre i hvertfall, hvis vi ser bort i fra tore jobs. ola by er riktignok en trener av rosenborgskolen, men... slik jeg tolker ting blir hareide og hvis han ikke blir, tror jeg kanskje per joar hansen er nærmere en trenerjobb i rbk, enn kte. barn i skolealder, kun ett år siden eggen senior gikk av etc. KTE havner i rbk, men ikke ennå.

---------------------------

på vinger over europa


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 nov 03, 12:13
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av KeJ
Hadde kanskje vært artig og byttet, vi fikk OBR og KTE gikk andre veien, artig eksperiment...

NEI!

Artig for hvem? RBK?


Dersom vi skulle være så uheldig å miste KTE, så må det da være av interesse å hente inn en person med samme syn og fotballkulturell bakgrunn?

Og OBR har press påseg til å prestere med en annen klubb en RBK, så sånn sett vil jeg påstå at det er en vinn vinn situasjon... For jeg tror nemlig at OBR har det som trengs for å lykkes...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 18 nov 03, 12:30
Visste ikke at kontrakten til KTE kunne reforhandles ved opprykk til Tippeligaen.

Vi får håpe på at Norge banker Spania 3-1 i morra så vi slipper å tenke mer på dette :)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 nov 03, 14:19
Knut Torbjørn Eggen har jo uansett en klausul i kontrakten som tilsier at han kan gå til RBK akkurat når han vil. Det har jo blitt bekreftet tidligere også. Derfor: Når Hareide forsvinner fra RBK er jeg 99% sikker på at KTE overtar.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 nov 03, 15:09
Og akkurat det hadde passet særs dårlig akkurat nå synes jeg, da måtte vi hatt en mehet god erstattning...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 18 nov 03, 15:40
Hvis vi skulle miste KTE nå ville det vært krise!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 nov 03, 15:41
Nå har hvertfall Hareide gitt NFF beskjed om at han ikke er interessert i å ta over landslaget nå. Dermed finner vel NFF en annen trener som forblir der i noen år, hvorpå også Hareide forblir på Lerkendal i noen år, og Knut T. Eggen....

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 18 nov 03, 15:42
Det var gode nyheter :)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 nov 03, 15:54
Tenk om KTE blir lansert som ny trener for landslaget da? Hva i Herrens navn gjør vi da?

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 18 nov 03, 16:46
Opprinnelig postet av KeJ
Hva i Herrens navn gjør vi da?


Vi speller fotball.

---------------------------

Any given sunday


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 18 nov 03, 23:12
Da tar vi Hareide?

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 21 nov 03, 07:19
Både Soler og Drillo tror at landslaget til slutt ender med Åge Hareide som landslags trener. Ernst A. L. uttalte igår at Rosenborg burde gi fra seg Åge så kunne Eggen jr. ta over Rosenborg. Det er jo ikke helt umulig at det skjer :mad:

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 21 nov 03, 08:02
Og med slike uttalelser stiger min bunnløse avsky for Æsj A.L enda et steg, milde himmel .... Lurer på hva som skal til for at jeg skal få lov til å piske det neket på ballene med en oppfliset stålvaier jeg :mad:

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340