Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: FFK - Strømsgodset (25. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 okt 07, 19:51

poengdeling.. 1-1

Hadde faktisk håpet på seier,noe vi strengt tatt burde ha klart..

Men men..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 28 okt 07, 19:53

sukk håpløst att vi ikke vinner i dag....

men vi kan jo slå godset til neste år vi


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 okt 07, 19:54
Kan ikke akkurat si meg fornøyd med 1-1. Med seier ville vi ha holdt Vålerenga bak oss, samt ha passert Tromsø på tabellen. Skuffende.

For øvrig spilte Czwartek sin FFK-kamp nummer 243 i dag - ikke nummer 200, slik speaker opplyste om.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 okt 07, 20:35

De spilte ikke så værst i dag, bortsett fra Bjørkøy da. Han har bare spilt dårligere og dårligere i hele år, får håpe at RBK kjøper han.

Vi burde ha vunnet denne kampen.


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 okt 07, 20:52

Du Tiger.... hvem gjorde jobben før en en målet.....? Synes du er litt ensidig.

Så til kampen, FFK styrte 2. omg og jeg trodde på seier helt frem til dommeren blåste. I år så har FFK ofte kamper hvor de er gode i bare en omgang. Tror det er der vi finner årsaken til de mange uavgjorte kampene. Vi må klare å spille jevnere gjennom hele kampen. Mitt inntrykk er at det bommes litt på taktiske disposisjoner som må rettes i pausen. De gangene FFK styrer første omgang, gjør motstanderen endringer i pausen som FFK blir tatt på senga av og mister initativet.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 okt 07, 21:04

Grei kamp, men egentlig en god del som ikke stemmer.

Jonna har allerede RBK i tankene ( eneste forklaringer jeg kan komme på for å spille så direkte svakt og giddeløst), et hån mot alle på benken å la han fortsette på banen.

Wehrman håpløse avleveringer i hele første omgang, ei heller noe særlig konstruktiv eller arbeidsom, spilte seg opp i 2.omgang.

Gashi beste på midten, men ikke noen stor kamp på han heller.

Kuoadio dyktig med ballen, noen av avleveringene eller pasningene er Ok, men skuddene er håpløse. Totalt OK

Tegsrøm vinner endal baller jobber , OK.

Fofana prøver, men tja.

Heller ikke de 4 bak var direkte patente, men Shabani skal iallefall ha ros for brukbar gjennomføring og gjorde seg absolutt ikke bort. Et flott brassespark i 1.omgang skapte en av FFK sine største sjangser.

Shaban gjorde vel jobben sin, men har noen direkte svake utspark .

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 28 okt 07, 21:05
Svake utspark? Du så ikke været du tenker jeg.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 okt 07, 21:09
Joda var på Stadion, mener likevel at enkelte av utsparka var i svakeste laget. Kanskje jeg pirker her.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 okt 07, 21:14

Nei, nå er jeg skuffa..

Vi blir aldri  et topplag om vi ikke vinner på dager som dette. ALDRI!

I tillegg syns jeg vi spille lite konstruktiv og kjedelig fotball. Tegström og Fofana jobber greit, men de går ikke på de riktige løpene. Syns absolutt ikke Bjørkøy var så dårlig som folk skal ha det til heller! Han brenner et straffespark, og skulle satt returen på skuddet til Kouadio..I tillegg hadde han et par dårlige pasninger osv..Greit nok..Men likevel, han spiller ikke direkte dårlig. Syns heller Plankehaugen gjør det dårlig når de ikke støtter spillerne sine! Etter å ha brent et straffespark trenger man støtte av supporterne sine, og da savnet jeg synging fra Plankehaugen.

I tillegg blir det vanskelig defensivt innimellom når Kouadio er så lite rutinert og disiplinert som han er. Pluss til Agim for et par bra løp. Som høyrebent venstreback, syns jeg han er frisk og godt med offensivt. Med en Kvisvik tror jeg han ville spilt bedre. Han er nervøs i 1.omgang, men spiller seg stort opp i 2. omgang. Da tør han, og da er han god!

Skal så absolutt ikke klage, men tror vi kunne sett Gardar fra start(men han var vel skadet, det var vel grunnen?) og en Tarik. I tilegg så ser vi at vi har en altfor tynn stall. Det er flaut å se når Strømsgodset kan sette innpå gode spillere som Finstad, Leonardsen og Kovacs, mens vi setter innpå Ramberg og Johansson. Men men, det bedrer seg vel til neste år.

Greit av Plankehaugen..Litt stille til tider, men absolutt greit. Selvom jeg savner det lille ekstra trykket!

 Hva sto det forresten på bannerne?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 28 okt 07, 21:43
Endret: 28 okt 07, 21:43
Shabani: BRA! Til stopper å være er dette slettes ikke verst.
Klønete av Grönis å ikke sette inn Elvestad.
Bjørkøy bommet på åpent mål to ganger, og satt straffen til side for mål, ikke dårlig til å være en spiller i RBK`s søkerlys! Viser igjen at han ikke har noe å gjøre på høyrekanten. Til stadighet feilplassert, unntaket var ved FFK`s scoring.
Rami må ha fått regndråper i øynene på scoringen til godset, ikke bra!
Kouadio spilte bra, det samme gjorde fofana.

---------------------------

"Vi er en rød--- hvit arme"
rød -hvit armee
men kler oss ikke i rød-hvit for det

Vi vil ha burberry-klær
burberry-klær
så alle ser hvor tøffe vi er
tøffe vi eeer"

-stjernengutt


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 okt 07, 23:03
Endret: 28 okt 07, 23:03
Opprinnelig postet av Lemmy

Det er flaut å se når Strømsgodset kan sette innpå gode spillere som Finstad, Leonardsen og Kovacs, 

 Hva sto det forresten på bannerne?

 

Kødder du eller? Nekter for at de SIF-spillerne der kan karaktiseres som gode tippeligaspillere.

Var det forresten en skrivefeil på banneren? Grønis? Trodde han ble kalt for Grønnis? Mulig jeg ikke kan svensk.......


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 okt 07, 23:16
Endret: 28 okt 07, 23:16
Opprinnelig postet av Nugattistjerna

Var det forresten en skrivefeil på banneren? Grønis? Trodde han ble kalt for Grønnis? Mulig jeg ikke kan svensk.......

Trur med all respekt at du ikke kan svensk.  "Grönis". Med "ö".

---------------------------

Svensk magi!


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 28 okt 07, 23:21

Den er grei, holder meg til norsk fra nå av.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 okt 07, 01:18
godset hadde flaks med 1-1 og dommeren var slapp og lot godset gjøre mye som burde gitt oss flere frispark.

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 okt 07, 08:52
Opprinnelig postet av Nugattistjerna
Opprinnelig postet av Lemmy

Det er flaut å se når Strømsgodset kan sette innpå gode spillere som Finstad, Leonardsen og Kovacs, 

 

 

 

hehe, dette var dagens

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 29 okt 07, 17:20
Opprinnelig postet av Lemmy

Var det forresten en skrivefeil på banneren? Grønis? Trodde han ble kalt for Grønnis? Mulig jeg ikke kan svensk.......

Hva sto det på banneren?

---------------------------

Ære være Fredrikstad


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 29 okt 07, 17:25


---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 29 okt 07, 18:11
Opprinnelig postet av Lemmy

Det er flaut å se når Strømsgodset kan sette innpå gode spillere som Finstad, Leonardsen og Kovacs, mens vi setter innpå Ramberg og Johansson.

Det er ikke bra for folk på din alder å drikke alkohol før du skriver på dette forumet.

Du mener seriøst ikke det du skriver???? Ville du hatt disse tre spillerne i stallen i stedet for Ramberg og Jóhansson? Jaja, lenge siden jeg har klødd meg så mye i skallen.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 okt 07, 19:25

Leonardsen er gammel, ok. Men han har mye mer å bidra med enn Ramberg! Finstad og Kovacs er det kanskje vanskelig å si om er bedre enn Gardar, men de har hvertfall noe å gjøre på en fotballbane. At ikke Finstad spilte mer enn han gjorde, syns jeg er merkelig.

Jeg har heller aldri nevnt at jeg ville hatt dem i stallen. Ok, kanskje et litt dumt innlegg. Men det jeg prøvde å få frem var at jeg mener FFK har en altfor tynn stall. Når vi ikke tåler et par skader og karantene, da har vi rett og slett ikke noe å gjøre i toppen av Tippeligaen.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340