Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik til Rosenborg?

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 okt 07, 05:59

FFKs juvel Tarik Elyounoussi kan bli Rosenborg-spiller neste år. Tidligere FFK-trener Knut Torbjørn Eggen vil styrke RBK-mannskapet kraftig før 2008-sesongen.

Nå er også 19 år gamle Tarik Elyounoussi kommet i fokus som mulig nytt medlem i RBK-troppen. Han er en spiller Knut Torbjørn Eggen har stor beundring for og har sett ham vokse med oppgavene i FFK-drakta skriver
www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/sport_nrk_ostfold/1.3858539

Tror dere Tarik ønsker å gjenforenes med Knut Torbjørn?


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 okt 07, 08:46
Tarik har sagt at han kun vil spille i FFK i Norge! Trur han blir her værtfall ut neste sesong, før han drar til utlandet.. Tviler også på at FFK er innteresert i å selge til Rosenborg

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 okt 07, 09:26
saken diskuteres her den

---------------------------

http://keiko99.net


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 27 okt 07, 10:25
-sammen med mange andre ting, Keiko. Dette er en tråd om Tarik ønskes av RBK.

---------------------------

Heia FFK


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 27 okt 07, 11:23
Kommer aldri til å skje. Hvem gidder spille for middelhavsfarern Rævbk.
Tarik dar til utlandet, men la oss håpe det blir lenge til

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 27 okt 07, 11:37
Opprinnelig postet av ffkmufc
Tarik har sagt at han kun vil spille i FFK i Norge! Trur han blir her værtfall ut neste sesong, før han drar til utlandet.. Tviler også på at FFK er innteresert i å selge til Rosenborg
Skal RBK forsterke laget så kan de like godt lete på vårt 2.lag. Men Tarek,never!!! Den gutten er som gull for alle lag,selv FFK til neste års topplasserring. Det er vel ingen så store idioter i ledelsen at det blir aktuelt med salg til norske klubber.

Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 27 okt 07, 12:55

Hmmm... Skummelt dette, sikkert en agent bak Tarik som forteller han hva som er lurt og ikke... Mulig et mye større springbrett til utlandet ved å spille på RBK, i et pengegriskt hode .

Husker noe lignende med John Carew, før han gikk til RBK, han sa jo også at det bare var ett lag i Norge han ville spille for.... Noen mnd senere... Borte vekk .

Håper FFK virkelig jobber for å belolde gutten !

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 okt 07, 13:08
Rosenborg for noen år siden og Rosenborg per i dag er to vidt forskjellige ting hva gjelder utstillingsvindu. Før var RBK med i Champions League så å si hvert år, et flaggskip i Norden og en klubb alle norske spillere nok ønsket å spille for. Nå er det annerledes. Visst er de med i CL denne sesongen, men det er de ikke neste sesong, og det kan ta lang tid til neste gang. Jeg tror ikke FFK vil være noe dårligere utstillingsvindu for Tarik enn RBK i sesongene fremover. Her vet han også at han har en viktig rolle i laget og blir satset på. Det som egentlig taler mest i favør RBK er deres 4-3-3-formasjon som jeg synes passer Tarik best. Men han har et stort potensial som midtspiss i 4-4-2 også.

Siden RBK neppe spiller i Europa neste sesong, så vil Tarik eller ikke få noen bedre matching hvis han forlater FFK til fordel for RBK. Og da ser jeg ingen grunn til at han skal flytte på seg - før en større klubb i utlandet eventuelt kommer et med konkret bud. Det tror jeg heldigvis også Tarik tenker selv. Når han først er i Norge så er det ingen grunn til å forlate Fredrikstad.

Ellers må jeg si at jeg tar NRKs artikkel med en stor klype salt. Det hele virker mildt sagt veldig tynt og er jo kun spekulasjoner fra NRKs side. Eggen er jo ikke engang sitert på at han kunne tenke seg Tarik til RBK (men alle vet jo at han liker å hente spillere fra klubber han har trent tidligere, så jeg forstår NRKs spekulasjoner... men det er jo egentlig så tynt at det knapt er verdt å diskutere).

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 27 okt 07, 13:38
Opprinnelig postet av Patrioten
FFKs juvel Tarik Elyounoussi kan bli Rosenborg-spiller neste år. Tidligere FFK-trener Knut Torbjørn Eggen vil styrke RBK-mannskapet kraftig før 2008-sesongen.


Nå vet jeg ikke hvordan du definerer kraftig, men når Eggen vil ha Bjørkøy med på laget, da må kraftig i denne sammenheng kunne defineres som ikke noe eller minimalt. Jeg håper og tror at FFK vil bytte Bjørkøy mot noen millioner kroner.

Det at Eggen vil hente Tarik og Bjørkøy sier bare litt om hvor inkompetent han er. Han greier ikke se lenger enn til hans tidligere klubb. Når han først utvider horisonten er det som regel talentløse fotbalspillere han greier å finne.

Håper for guds skyld ikke Tarik går til RBK, det ville vært et stort tap. 
Om han først skal gå, bør det være til en klubb utenfor norges landegrenser.

---------------------------

"Vi er en rød--- hvit arme"
rød -hvit armee
men kler oss ikke i rød-hvit for det

Vi vil ha burberry-klær
burberry-klær
så alle ser hvor tøffe vi er
tøffe vi eeer"

-stjernengutt


Glenn Glitter

Juniorspiller

Ble medlem: 22 aug 07
Innlegg: 125

Lagt til: 27 okt 07, 13:38

Kommer nok ti å bli mange spekulasjoner hit og dit når man har en av de yngste og mest lovende spillerene i Norge...

Håper FFK greier å legge forholdene til rette, så det blir vanskelig for han å gå . Vi trenger den gutten etpar sesonger til !

---------------------------

Rude, stewed and tattooed


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 28 okt 07, 15:40

Jeg vet at dette ikke er helt riktig tråd for dette, men appraopo FFK-spillere til RBK. Snappet opp et rykte fra RBKweb:

<<...Har faktisk hørt uoffisielle rykter om at Bjørkøy ikke spiller i Fredrikstad neste sesong. En kjenning som satt ved siden av onkelen hans på lerkendal og overhørte en samtale angående Bjørkøys fremtid, og da skal det altså ha blitt sagt at han IKKE spiller i Frekksta neste sesong...>>

http://www.rbkweb.no/forum/viewtopic.php?t=3690&start=625

For å være helt ærlig så klarer jeg ikke å bli skrekkelig lei meg hvis han blir solgt til RBK. Jeg synes ikke han virker noe fornøyd her. Dessuten blir han ikke billig for dem.


misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 28 okt 07, 15:56
Spørs om noen orker det sure trynet hans lenger. Selg!

---------------------------

"Dogs look up to you. Cats look down on you. Pigs treat you like equals."

-Winston Churchill


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 okt 07, 16:02
Her støtter man spillerne sine skjønner jeg... Piss meg i øret

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 28 okt 07, 16:16

Opprinnelig postet av SirLion
Her støtter man spillerne sine skjønner jeg... Piss meg i øret

Er vel typisk Fredrikstad, det?  Typisk Østfold i det hele tatt, egentlig - det er ikke noe bedre her i Halden. Det er mye lettere å KLAGE på ting, vet du...

---------------------------

Svensk magi!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 okt 07, 16:19
Ønsker å beholde Bjørkøy, men rent kynisk sett, så er han ikke lenger den verste spilleren å miste. Han gjør en grei jobb på kanten, men er ingen ideell spilletype å ha på kant. Sentralt i midtbanen har vi fått et radarpar i Wehrman og Gashi, så der blir det neppe mye spilletid på Bjørkøy. Sånn sett, så er det faktisk greit å selge Bjørkøy dersom vi kan tjene gode penger på det, og heller investere de pengene i en rendyrket kant og gode backer.

Problemet er som alltid: Vi vet hva vi har i Bjørkøy, men ikke hva vi får gjennom eventuelle erstattere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 okt 07, 16:25
Endret: 28 okt 07, 16:27

Opprinnelig postet av Holters
Ønsker å beholde Bjørkøy, men rent kynisk sett, så er han ikke lenger den verste spilleren å miste. Han gjør en grei jobb på kanten, men er ingen ideell spilletype å ha på kant. Sentralt i midtbanen har vi fått et radarpar i Wehrman og Gashi, så der blir det neppe mye spilletid på Bjørkøy. Sånn sett, så er det faktisk greit å selge Bjørkøy dersom vi kan tjene gode penger på det, og heller investere de pengene i en rendyrket kant og gode backer.

Problemet er som alltid: Vi vet hva vi har i Bjørkøy, men ikke hva vi får gjennom eventuelle erstattere.

Det er sant som du sier der Holters, men det som jeg reagerte på er at VISSE folk her på forumet oppfører seg som om enkelte spillere har tatt fra dem dama si.. Jeg tar sjølkritikk jeg også, bare så det er sagt..

Men NU er det vel tilbake til temaet på tråden vel? :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 28 okt 07, 16:36
Har du sett hvordan Bjørkøy har opptrådt i lang tid nå ? Sur, gretten og misfornøyd. Hvis han er så misfornøyd er det bedre å selge.
Men nå må jeg gå ut i solskinnet og glede meg til å se solstrålen Bjørkøy på stadion.

---------------------------

"Dogs look up to you. Cats look down on you. Pigs treat you like equals."

-Winston Churchill


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 okt 07, 18:00
Selg Bjørkøy og Skaff Lars Iver Strand!    hehe...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 okt 07, 20:22
Endret: 28 okt 07, 20:23

Opprinnelig postet av Holters
Ønsker å beholde Bjørkøy, men rent kynisk sett, så er han ikke lenger den verste spilleren å miste. Han gjør en grei jobb på kanten, men er ingen ideell spilletype å ha på kant. Sentralt i midtbanen har vi fått et radarpar i Wehrman og Gashi, så der blir det neppe mye spilletid på Bjørkøy. Sånn sett, så er det faktisk greit å selge Bjørkøy dersom vi kan tjene gode penger på det, og heller investere de pengene i en rendyrket kant og gode backer.

Problemet er som alltid: Vi vet hva vi har i Bjørkøy, men ikke hva vi får gjennom eventuelle erstattere.

Jeg mener også at vi skal beholde JAB, han er i ferd med å nå landslagsklasse. Det er rett og slett slik at når vi får frem landslagspillere kan vi ikke selge dem til våre konkurenter. Bjørkøy har potensiale til å bli god både på høyre kant og som høyre back, samtidig som han kan være backup for de i midten... Slike spillere vokser ikke på trær.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 28 okt 07, 20:38
Opprinnelig postet av Shadar

Jeg vet at dette ikke er helt riktig tråd for dette, men appraopo FFK-spillere til RBK. Snappet opp et rykte fra RBKweb:

<<...Har faktisk hørt uoffisielle rykter om at Bjørkøy ikke spiller i Fredrikstad neste sesong. En kjenning som satt ved siden av onkelen hans på lerkendal og overhørte en samtale angående Bjørkøys fremtid, og da skal det altså ha blitt sagt at han IKKE spiller i Frekksta neste sesong...>>

http://www.rbkweb.no/forum/viewtopic.php?t=3690&start=625

For å være helt ærlig så klarer jeg ikke å bli skrekkelig lei meg hvis han blir solgt til RBK. Jeg synes ikke han virker noe fornøyd her. Dessuten blir han ikke billig for dem.

Håper FFK selger han fort som F. Kommer ikke til å bli noen tap får FFK,


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 okt 07, 20:48

Slik Jonna har spilt i de siste kampene virker det som han allerede er i RBK, men tilbake til tråden håper endelig ikke at Tarik havner i RBK.

Håper at Tarik blir og utvikler seg videre i FFK iallefall en sesong til før han går til videre til fortrinnsvis Spania eller et annet latinsk land.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 28 okt 07, 20:55
Tarik er arvesølvet vårt og han kan ikke selges til et annet norsk lag. Skjønner at han etterhvert skal ut til bedre ligaer men håper vi klarer å beholde han både ett og to år til.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 29 okt 07, 20:20

Det må da være bedre å spille i FFK enn å bli benket i RBK??????

For Tarik i Fredrikstad i noen år til!!!!!!!!!

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 okt 07, 11:00

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 31 okt 07, 11:07
Endret: 31 okt 07, 11:07
Opprinnelig postet av keiko99
Tarik blir i Fredrikstad

www.demokraten.no/lokalsport/article3092824.ece

Dersom vi får beholde Tarik i to hele sesonger til, så er det over all forventning, men da må kontrakten forlenges. Vi kan ikke risikere å miste Tarik som bosmanspiller om to sesonger.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 31 okt 07, 11:13
Tipper kontrakten reforhandles i vinter så både klubb og Tarik selv kommer godt ut av det. Klubben ved ett salg i fremtiden.

---------------------------

"Dogs look up to you. Cats look down on you. Pigs treat you like equals."

-Winston Churchill


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 01 nov 07, 20:55
Opprinnelig postet av keiko99

Tarik blir i Fredrikstad

 

PS: legg merke til at han sier norske klubber Tarik flytter seg om det rette tillbudet, den rette prisen, samt de rette betingelsene er der...... Glem det det som er av idealisme. gutten er profesjonnel fottballspiller, og flytter seg når betingelsene er der. Dette er som vilken som helst annen jobb, og hvem av oss hadde ikke sagt jatak til å øke lønnen med ca 10 ganger og med utsikter for ennå mer. Vi hadde byttet jobber mommentant, i hvertfall de fleste av oss..


rollz

Knøttespiller
Ble medlem: 13 aug 07
Innlegg: 52

Lagt til: 01 nov 07, 21:53

Uansett blir det helt feil av en spiller av hans kaliber og bli i FFK noe lenger enn 2 år hvis vi ikke spiller ute i Europa...

Utviklingen hans vil stagnere skal vi være en klubb som skal ligge mitt på treet i tippeligaen, uansett hvor flink Grønhagen er...

---------------------------

FCK-the pride of denmark.
FFK til jeg dør.
Forza Ultras



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f