Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK-Strømsgodset. (25. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 25 okt 07, 13:57
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av Magnum
Men hva mener du vil være den beste langsiktige tenkinga her, da? Så vidt jeg forstår deg, så syns du IKKE at det er å bruke Shabani (på denne plassen). Og da står vi vel stort sett igjen med kortsiktige løsninger?

Ja, derfor klarer jeg ikke å ha noen sterke meninger om hvem som bør spille venstreback i de resterende kampene...


Kan de ikke bare la Halvorsen få prøve seg i 30-45 minutter da? Han er jo venstreback, og kampen er nesten blottet for betydning for FFKs del.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 okt 07, 13:59
Opprinnelig postet av Scout

Kan de ikke bare la Halvorsen få prøve seg i 30-45 minutter da? Han er jo venstreback, og kampen er nesten blottet for betydning for FFKs del.

Det er nok ikke veldig realistisk. Han har jo akkurat kommet tilbake fra langtidsskade og må nok spille seg i form på FFK 2 først. Håper han får profesjonell kontrakt i vinter.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 okt 07, 15:47
Det er solgt ca. 10000 billetter.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 okt 07, 19:09
Da er det vel gode muligheter for at det faktisk blir fullt? Tenker det er flere som kjøper grevens tid enn mot sandefjord ettersom det er aller siste hjemmekamp i år, samt at det forhåpentligvis ikke regner.. Uansett imponerende med over 10 000 tabellplasseringen tatt i betraktning.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 25 okt 07, 19:21
Ronni Deila er trolig ute for Godset.

-Sesongen kan ryke

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 okt 07, 19:48

Godset skal slås. Og det tror jeg vi gjør.

Vi vil nok vise oss frem, pga. at det er siste kampen på hjemmebane i år+ at spillerne vil vise seg fram etter en begredelig innsats forrige kamp. Vi har en motivasjonskilde i at vi vel prøver å komme på 5.plass, som mest sannsynlig vil gi Europacup-spill.

Og vi har et bedre lag enn Strømsgodset, noe som er det viktigste. Strømsgodset har et jevnt over greit lag, men de har ingen ekstraordinær spiller, som kan være med å prege kampen. Hvis man ser bort fra at Kovacs kan ødelegge kampen ved å holde i hver eneste duell. Vi har Raymond Kvisvik som kan være den jokeren, og Tarik. Nå spiller ikke Tarik da, så der forsvant det argumentet. Men jeg tror at vi har en tredje joker i Andreas Tegström. Etter 1.omgangen mot Sanderfjord, er jeg overbevist om at han kan bli en viktig brikke i neste sesong. Ardian Gashi på sitt beste, kan også prege kampen.

Vi har to nesten ugjennomtrengelige midtstoppere i Piiroja og Gerrbrand. Sjöberg og Shabani er to gode alternativer på venstreback, mens Pål Andrè etter min mening har spilt seg stort opp etter en dårlig vårsesong.

Satser på seier og ydmykelse av Godset, noe annet vil være uholdbart.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 25 okt 07, 19:58
Opprinnelig postet av Lemmy

Vi har en motivasjonskilde i at vi vel prøver å komme på 5.plass, som mest sannsynlig vil gi Europacup-spill.

Hvordan skal det skje?

Men vi bør slå Strømsgodset på hjemmebane uansett om vi kan komme til Europa eller ei (noe vi må opp på 4. plass for å gjøre).




Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 25 okt 07, 20:01
Mente vi fikk Europacupspill på 5. plass hvis LSK vinner cupen? Men det kan jo hende jeg er feilinformert. ;)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 25 okt 07, 20:18

Opprinnelig postet av Lemmy
Mente vi fikk Europacupspill på 5. plass hvis LSK vinner cupen? Men det kan jo hende jeg er feilinformert. ;)

Se denne tråden.

---------------------------

Svensk magi!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 26 okt 07, 09:13
Opprinnelig postet av Costanza

Det er nok ikke veldig realistisk. Han har jo akkurat kommet tilbake fra langtidsskade og må nok spille seg i form på FFK 2 først. Håper han får profesjonell kontrakt i vinter.


Aha! Var ikke klar over skaden hans. Da stemmer jeg for Agim på venstreback.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 okt 07, 01:19
Fredrikstad - Strømsgodset
Fredrikstad (7): Tarik Elyounoussi soner karantene for gule kort. Ismael Beko Fofana, Ardian Gashi og Patrik Gerrbrand er alle tilbake etter karantene.
Strømsgodset (11): Ronny Deila ute med skade. Ousman Nyan må stå over med tre gule kort. Inn i troppen kommer Trond Fredrik Ludvigsen.
Dommer: Brage Sandmoen, Kjelsås.

Link

---------------------------

http://keiko99.net


Megasupporter`n

Juniorspiller

Ble medlem: 01 aug 07
Innlegg: 152

Lagt til: 27 okt 07, 19:24

Godsets tropp:


Espen Johnsen, Adam Larsen, Alexander Aas, André Bergdølmo, Samir Fazlagic, Glenn Andersen, Kristian Sørli, Øyvind Leonhardsen, Fredrik Winsnes, Christer George, Fredrik Nordkvelle, Thomas Finstad, Peter Kovacs, Thomas Sørum, Steffen Nystrøm, Stian Ohr, Keijo Huusko, Trond Fredrik Ludvigsen.

 

Tipper de med strek under spiller.... Dette er et lag vi skal slå.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi èn for alle og alle for èn


neWhouZe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 27 okt 07, 20:39
Opprinnelig postet av Megasupporter`n

Godsets tropp:


Espen Johnsen, Adam Larsen, Alexander Aas, André Bergdølmo, Samir Fazlagic, Glenn Andersen, Kristian Sørli, Øyvind Leonhardsen, Fredrik Winsnes, Christer George, Fredrik Nordkvelle, Thomas Finstad, Peter Kovacs, Thomas Sørum, Steffen Nystrøm, Stian Ohr, Keijo Huusko, Trond Fredrik Ludvigsen.

 

Tipper de med strek under spiller.... Dette er et lag vi skal slå.


Hvis vi stiller med det laget der, så vinner dere nok lett. Hvis vi endrer litt på laget, og i tilegg får innpå en spiller til, slik at vi kan spille 11 mot 11, så blir det nok kamp om poengene. Når det er sagt, så er det ingen tvil om at dere er klare favoritter til å vinne denne kampen.

Tipper vi stiller med dette laget:

Espen Johnsen

Alexander Aas - Andre´ Bergdølmo - Glenn Andersen - Samir Fazlagic

Øyvind Leonhardsen - Fredrik Winsnes - Fredrik Nordkvelle

Stian Ohr - Thomas Sørum - Christer  George

---------------------------

---# neWhouZe #---


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 okt 07, 21:13

Spiller dere uten Kovacs og Trond Fredrik Ludvigsen? Jaja, det var da en merkelig lagoppstilling.

Vi har jo en del spillere skadet, vet ikke åssen deres status er. Men jeg tipper vel at Rami Shaaban står og at forsvarsfireren spiller med Pål Andrè, Raio, Totte og Agim/Sjöberg.

På midtbanen er vel oppstillinga Jonna, Kasey, Gashi og Kvisvik hvis det ikke er skader. Men både Kasey og Kvisvik er vel usikre? Med de to skada spiller vel Multaharju høyrekant, Jonna og Gashi i midten og Kouadio på venstre. Evt. Ramberg, men han er vel også usikker.

På topp regner jeg med at vi ser Gardar og Tegström. Men Gardar er vel også usikker..Spiller ikke han, ser vi nok Fofana eller West. Eller Trulsen, hvis han kan spille da..(?)

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 okt 07, 21:13
Blir INGEN lett match detta her....

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 27 okt 07, 21:14

Opprinnelig postet av keiko99
Fredrikstad - Strømsgodset
Fredrikstad (7): Tarik Elyounoussi soner karantene for gule kort. Ismael Beko Fofana, Ardian Gashi og Patrik Gerrbrand er alle tilbake etter karantene.
Strømsgodset (11): Ronny Deila ute med skade. Ousman Nyan må stå over med tre gule kort. Inn i troppen kommer Trond Fredrik Ludvigsen.
Dommer: Brage Sandmoen, Kjelsås.

Link

Brage Sandmoen jah...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


neWhouZe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 31 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 27 okt 07, 21:37
Opprinnelig postet av Lemmy

Spiller dere uten Kovacs og Trond Fredrik Ludvigsen? Jaja, det var da en merkelig lagoppstilling.

Vi har jo en del spillere skadet, vet ikke åssen deres status er. Men jeg tipper vel at Rami Shaaban står og at forsvarsfireren spiller med Pål Andrè, Raio, Totte og Agim/Sjöberg.

Trond Fredrik Ludviksen, på utlån fra Brann, var tiltenkt å fylle Mattias Anderssons sko som venstre ving. Han har floppet totalt. Rett og slett vært drit dårlig. Vi har slitt med venstre ving plassen i hele år. I de siste kampene, så har Christer George hatt denne plassen, og han har vist seg som det beste alternativet vi har tilgjengelig. Utrolig synd at Mattias ble langtidsskadet tidlig i sessongen. Han var vår toppskårer i fjor med 21 mål, og ble kåret til adecciligaens beste spiller. Tipper vi hadde vært noe høyere på tabellen, hvis Mattias hadde vært tilgjengelig.

Med Kovacs på topp, så viser vi at vi har et kjempe spiss problem. Ungareren er et vandrende frispark, og står konstant i offside. Når han i tillegg aldri skårer mål, så blir det for dårlig. Det sier sitt, når toppskåreren vår heter Andre´ Bergdølmo. Det virker heller ikke som om laget evner å spille på Kovacs sine ferdigheter. Det blir alt for mange lange baller opp på en møtende Kovacs, som stort sett lager frispark i hver duell han går opp i. Sørum er en mye mer "spillende" spiss, og en giftigere avslutter.

Det ser ikke så værst ut med skader for vår del. Mattias Andersson og David Driscol er langtidsskadet. Ronny Deila ble skadet forrige serierunde. Ousman Nyan soner karantene. Andersson, Deila og Nyan er klare førstevalg, så vi er noe svekket.

---------------------------

---# neWhouZe #---


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 okt 07, 23:27

Jøss. Mente Ludvigsen var en toppspiller, jeg. Han var hvertfall det sist jeg så ham.

Enig i din karakteristikk av Kovacs, men jeg trodde han var en elsket mann av Strømsgodsetfans? Trodde det var noe av stilen deres, og slå lange baller opp mot Kovacs? Personlig syns jeg han er dårlig, og at dommere blåser i stykker kampen med ham på banen.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 okt 07, 08:27
Endret: 28 okt 07, 08:39
Opprinnelig postet av SirLion

Opprinnelig postet av keiko99
Fredrikstad - Strømsgodset
Fredrikstad (7): Tarik Elyounoussi soner karantene for gule kort. Ismael Beko Fofana, Ardian Gashi og Patrik Gerrbrand er alle tilbake etter karantene.
Strømsgodset (11): Ronny Deila ute med skade. Ousman Nyan må stå over med tre gule kort. Inn i troppen kommer Trond Fredrik Ludvigsen.
Dommer: Brage Sandmoen, Kjelsås.

Link

Brage Sandmoen jah...

Det er i hvert fall ikke Edvardsen, SirLion!

 

EDIT: Fredrikstad Blad skriver at Kvisvik og Sjöberg er ute i dag

Da håper jeg vi får se dette laget mot Godset:

                   Shabaan

PAC - Gerrbrand - Raio - Shabani/Multe

Bjørkøy - Gashi - Wehrman - Kouadio
           
                Tegan - Fofana
Jeg håper Kouadio og Fofana kan kombinere vakkert sammen, og skape litt ekstra stemning med sin Afrika-fotball på denne gråværsdagen. Ellers vet jeg egentlig ikke om jeg ønsker å se poteten Multaharju på venstreback, eller vårt unge midtstoppertalent Shabani. Tror begge kan bekle rollen greit, men ingen av de gir meg trygghet siden ingen av de er venstre back.

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 okt 07, 09:52
Det var ingen godnyhet at kvisvik og Sjøberg er ute

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 6 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340