Husk meg
Brukernavn
Passord

Nok er nok. Nå må det rydde opp i egne rekker. Veien for PH videre

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 20 okt 07, 19:50

November 2006. FFK vinner cupfinalen mot Sandefjord. Plankehaugen lager en fantastisk ramme og " trøkk " under kampen og " eier " Ullevål, spillerne og KTE blir hyllet, med påfølgende fakkeltog  og fest i byen. Noen uker tidligere mobiliserer Plankehaugen borte mot Lyn, over 5000 mennesker reiser inn til Oslo og ser FFK slå Lyn. FFK gjennomfører sin beste sesong siden 1966, blir nummer 8 og blir norgesmester i fotball. I byen var entusiasmen stor for 2007 sesongen. Og uansett hva noen måtte mene her inne, PH var på den tiden sangmessig en av Norges beste supporterklubber. Vi har dessuten fått inn mere penger i klubben en noengang før, spillere som Wehrman, Gashi, og Tegstrøm, kunne KTE bare drømme om å kjøpe for et år siden. 

Har klubben blitt noe bedre resultatmessig? Har Grönis med det mannskapet han har til rådighet noe å vise til? Etter min mening nei, med tre kamper igjen så har han ikke det

Hva har skjedd siden november? Etter min mening bråk og atter bråk. Først ble det gamle styret " kuppet " og fjernet, KTE slutter da han har problemer med å  samarbeide med MA og styret om veien videre, KTE anser heller ikke MA kompetent nok, BRH ønsker en annen " supporterkultur enn PH ", 4 personer blir utestengt av PH, og på FFK,s hjemmekamper, trusler mot styret i PH, Ulf Berg trekker seg, MA blir tiltalt for dokumentforfalskning, FFK permitterer ikke MA, PH støtter MA med et stort banner som resten av supporter Norge ikke forstår, En av FFK,s viktigste sponsorer gjennom alle tider truer med å trekke seg ut pga MA saken, MA sykemelder seg, FFK får inn en stedfortreder for MA. 

Først vil jeg starte med å si at  FFK har håndtert MA saken på en utrolig lite profesjonell måte, en straffesak for dokumentforfalskning er ikke en sak kun mellom MA og politiet/rettsvesenet, i en hvilken som helst annen bedrift så ville en person som sitter med et slikt ansvar som MA har hatt blitt permittert, eller satt til andre oppgaver til det foreligger en dom i saken. Styret burde også ha klargjort dette i forhold til at de visste at en slik tiltale mest sannsynlig ville komme. Selvfølgelig så er MA uskyldig til det motsatte er bevisst, men i en så alvorlig sak så kan ikke en slik person sitte med ansvaret for spillernes kontrakter. At det må gå så langt at " Bryna " som  kanskje er FFK,s viktigste sponsor  gjennom alle tider må "rasle med sablene " før noe skjer, er for meg veldig merkelig, At MA da sykemelder seg rett etter dette er veldig forståelig. Uansett hvordan man vrir og vender på det så blir den skadelidende til slutt Fredrikstad fotballklubb      

PH og Tifo gruppa synes jeg har håndert denne saken på en veldig dårlig måte, og gå ut med en så genuin støtte til MA, gjennom et kjempebanner,  som ble gjort på vegne av alle medlemmene synes jeg ble veldig dumt og feil, hva så om han blir dømt. Er MA fortsatt en av oss? Selvfølgelig skal vi støtte vårt lag og Fredrikstad by, men å støtte en enkeltperson på denne måten som kan bli dømt, skal og bør vi være forsiktige med.

 Denne sesongen så har det også blitt mye bråk internt i PH, MA saken er en ting, men det  viktigste " uromomentet " har stiftelsen av  BRH  ført med seg. BRH eller nå RHE er hovedsaklig en gjeng med unge gutter som ønsker å bryte med det " gamle gode " og trauste som PH har stått for til nå, som har inkludert alle. BRH ønsker en annen tribunekultur, hvor Hammarby og BBB i Dinamo Zagreb ofte blir ofte brukt om eksempler på bra tribunekulturer. De er imot NFF, de mener det er feil å ikle seg klubbeffekter, de forstår ikke nulltoleransen av blussing, og vil ha blussing på tribunen  og de vil ha vekk det som de selv sier er: tanter, kaffedrikkere, indianere, juletrær og annet vekk fra PH feltet. Det vil si supportere som står for en annen supporterkultur enn dem selv. Men at det gikk så langt at Ulf Berg måtte trekke seg, synes jeg er veldig synd. Ulf har vært og er en ressursperson som nesten alene har bygget opp PH til hva det er idag.

Jeg har personlig ingenting imot at det dannes Ultras grupperinger, eller grupper som vil støtte laget, og det er viktig at folk skiller mellom Ultras og Casulas. Jeg vil anse meg selv som en FFK Ultras på 30 år, som har spilt fotball aktivt , og har fulgt laget  siden 1987. Jeg har vært medlem av PH siden 2003, og er en av de som synger mest, selv om jeg ikke hopper mest, men jeg lever og ånder for klubben, som så mange andre i byen. Når det gjelder Ultrasgrupperinger, så har jeg stor kjennskap til Ultrasbussen til VIF, som er en vennegjeng som kjører rundt med en buss på borte og hjemmekamper som det står Ultras skrevet med store bokstaver på, de står for hvem de er, og bråker kun hvis folk bråker med de, det de lever og ånder for er VIF, har selv vært med disse på tur, og de respekterer meg som FFK fan.

Det BRH har gjort feil, er at de ikke fra dag en har turt å stå for det de er, når de ikke tør å stå frem med bilde i FB engang, av frykt for represalier fra politiet, sikkerhetsvakter på kamper, eller frykt for at de der hjemme skal se hvem de er, da blir det bare for dumt. Man blir respektert utifra hvordan man opptrer. Det å maskere seg fører kun til skepsis, og negative signaler fra FFK,  PH, sikkerhetsvakter, politiet og andre. Når det gjelder blussing, så har jeg aldri forstått viktigheten av dette. Hvorfor blusse på en rasteplass? Hva er kult med det? Å påstå at det er riktig supporterkultur synes jeg bare blir dumt. Det viktigste må da vel være at spillerne hører oss nede på banen gjennom sang, synes derfor også tromme blir skikkelig harry. Vil vel si at engelske fans  kan supporterkultur, og man ser aldri disse med bluss eller tromme. BRH visste at NFF, FFK og PH hadde nulltoleranse for blussing, allikevel så bryter man reglene, da blir det bare for dumt å melde seg ut når medlemmer blir ekskludert og lage et " helvete " når BRH medlemmer bryter disse reglene. Ta heller dette gjennom demokratiske kanaler, er dere uenige, så påvirk heller klubben, NFF eller andre med gode argumenter for å få dette lovlig. Vær heller en ressurs for klubben. Slutt også å bruk Hammarby og BBB, Klokans lag , som eksempler på god supporterkultur. På Discovery på onsdager så tar de for seg hooliganisme, så et program om BBB. Må si noen av synspunktene BBB står for skremmer meg, hvor voldtekt av motstandersupportere for å fornedre disse, samt drap er greit. Hammarby supporterne støtter laget ja, men figurerer mest i mediene for bråk, bråk og atter bråk etc. Slutt også å sett dere og BRH over andre supportere, alle supportere er like mye verdt. Står sammen med Stig, Michael, Henning, Bernt, Alex  på kampene, hadde noen angrepet disse, så er det  gutter jeg ville stilt opp for, men supportere som  kommer i bråk pga egen oppførsel, ville jeg ikke løftet et øyelokk for.

I alle supporterklubber som vokser på den måten PH  har gjort de siste årene så vil det etterhvert bli intern uro, og supportere vil trekke i forskjellige retninger. Kan bruke VIF som et eksempel, de hadde for noen år siden et kjempeproblem i for hold til at Unge Enga ikke ville infinne seg i Klanens reglement, det medførte at Klanen tok affære og flyttet disse vekk. Det mener jeg også er det eneste riktige her å gjøre. BRH kan ikke diktere hva PH skal gjøre. Men PH bør sette seg ned å lage en plan for neste sesong. Få flere forsangere spredt rundt, ikke kun være avhengig av en. Vi bør ha et eget sangfelt, hvor de ivrigste står i mitten. Vil man påvirke styre og stell i PH, så møt opp på generalforsamlingen, og bidra med noe positivt. Nok er nok, nå må det ryddes opp i egne rekker.      

     

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 20 okt 07, 20:05
Bra innlegg, selv om jeg som vanlig er uenig i noe.

---------------------------

Den unge generasjonen...


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 21 okt 07, 01:12

Et godt innlegg men jeg er uenig i en god del av det du skriver.
Mine synspunkter:

- Synes det virker som at du mener at PH var bedre i fjor, der er jeg ikke enig. Synes vi har tatt et stort skritt i riktig retning hva gjelder volum, variasjon og hopping i år. Selvsagt var Lyn borte i fjor og cupfinalen to store kamper for PH, men synes vi har overgått oss selv totalt i år med kamper mot Hammarby, LSK, VIF, Start ++ hjemme og Sandefjord borte. Synd med inntrigene som har kommet nå i det siste, det har gjort at vi har tatt noen skritt tilbake igjen. Det lå vel litt i luften at noe sånt kom til å skje. Jeg var veldig skeptisk til bruken av tromme før sesongen, men nå er jeg helt overbevist om at tromme er tingen. Merker stor forskjell når den er der og ikke. Det er mye lettere å holde hele feltet i takt og holde riktig tempo med tromma. Ulf Berg er en dyktig person som får ting til å skje. Flink til å organisere/mobilisere, men han har liten peiling på det som foregår på tribunen. Det var riktig av PH å vise sin støtte til MA, det som gjorde det hele litt dumt var at de brukte det samme banneret to ganger (begge mot VIF)

- Synes så absolutt klubben er bedre i år enn i fjor, føler meg mye sikrere på seier. Vi har hentet flere gode navn. Liker at klubben kjøper spillere de vet hva står for, istedenfor å kjøpe navn som ingen har hørt om som vi håper slår gjennom.

- Synes virkelig at Fredrikstad trenger en alternativ gruppering (ultras), for de som ikke er enig i PH stilen på tribunen og ønsker en mer sydlansk stemning. Håper BRH kan utvikle seg. Skjønner godt at de ikke vil vise ansiktene sine i F-B, feilen var vel at bilde i det hele tatt ble trykket. Når det gjelder bluss så ønsker jeg til en viss grad bluss på tribunen, men når det er såpass strengt som det er så får man holde seg unna det.

Det er flere punkter jeg har lyst til å kommentere, men er for trøtt nå. God natt!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 okt 07, 11:41

Godt skrevet innlegg, deilig å se at det er noen her inne på forumet som klarer å uttrykke seg på en ordentlig og saklig måte.

Er derimot ikke helt enig i alt du skriver.. Ang. BRH så er jeg ikke medlem der, og støtter ikke alt de gjør. At man ikke skal ha på seg røde og hvite klær, syns jeg blir veldig merkelig. Deres negativitet ovenfor Plankehaugen, er jeg derimot enig i. Plankehaugen klarer å bruke 70.000,- i året på å fore en hest, men de klarer ikke få 2000 mennesker til å synge i 90 minutter. Da er man ikke en god nok supporterklubb, og har hatt fokus på feil ting.

BRH kunne vært så mye bedre, hvis de hadde vært litt mer profesjonelle. Hadde man feks. gått ut med info i FB, hatt stands i gågata og fortalt om hva de ville, lagd egne regler osv. ville de blitt tatt mer på alvor. Syns de til tider oppfører seg som om de er i trassalderen. Ikke vil de vise bilde av seg selv, ikke høre på Plankehaugen, ikke godta NFFs regler om blussing osv. Hallo, stå opp! Dere lever i et samfunn, og i et samfunn vil det alltid være ting som er negativt og positivt. Bruk kreftene deres på å vise dere frem, reklamere for dere og gi oss info, isteden for å sutre over ting dere ikke kan påvirke eller gjøre noe med.

Det blir som å gå å irritere seg over at været er dårlig.. Dere får ikke gjort noe med det uansett!

Så stå på BRH, bli litt mer profesjonelle, så skal jeg vurdere å melde meg inn.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 21 okt 07, 14:05

Angående bilde i f-b. Personer i BRH ble stoppet på gata truet med og få sparken på jobben osv. Er det rart vi ikke vil stille med bilde i F-B?

Stand på gata? Hallooo, man vil ikke ha med alle og værmann BRH er for de som har en mentalitet for og hoppe synge flagvifting osv. Ikke for alle og en hver som "bare" vil se fotballkamp!

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 okt 07, 15:04

Trusler bør politianmeldes, for dere må få stå for det dere mener.

Ja, det har jeg skjønt. Det har også mange andre skjønt. Men så er det en del mennesker som ikke har skjønt hva dere står for. Stands vil gjøre at dere får vist til alle hva dere står for, og dere vil a) kanskje få flere medlemmer b) mest sannsynlig bli mer akseptert av folk som ikke står for det dere står for.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 okt 07, 00:15

Jeg stod nederst på PH i dag sammen med ungene mine. Første gang jeg ikke har sunget mye på kamp...

En betrakning  litt utenfra... PH var på sitt svakeste siden.... gamle stadion en gang.

Sangen er ikke som  den var, og jeg mener det er ene og alene en årsak til det. ZORAN ER IKKE FORSANGER.

Jeg vil ikke spekulere i hvorfor han ikke er det, men konstanterer at trøkket ikke er der lengre. Si hva dere vil, men tror de fleste synes det er blitt svakere. Glenn gjorde jobben godt.

Veien videre? Vet ikke, men jeg ser ikke helt lyst på situasjonen per dags dato.

Jeg er ikke så opptatt av at vi hopper, men at vi synger.

 

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 okt 07, 02:22
Endret: 22 okt 07, 02:24
Ok, la meg få noen ting på plass her. Vi dikterer ikke hvilke klær en person skal ha på seg når han/hun går på kamp, ta på deg badedrakt for min del, men samtidig så skal Raymond Plankeskalle akseptere at enkelte individer velger å gå på kamp i vanlige klær.

BRH er ikke imot tanter, kaffeslurpende gamlinger og juletrær. Er de syngende supportere så kjør på! Derimot så er det en del folk som ikke har oppfattet meningen med PH-feltet. Der skal det synges. Høyt! Ikke stå rett opp og ned, med gapet limt igjen og henda i lomma. Om du tilhører den sistnevnte gruppe, så syns vi at du skylder alle de syngende på PH-feltet å flytte deg til et av de 11 800 andre setene på stadion. Desverre har det seg slik at PH-styret ikke deler vårt syn på denne saken.

Det blir også nevnt at BRH som gruppe setter seg på en pidestall i forhold til andre supportere. Vi vil bare vise 100% engasjement når FFK løper rundt på matta i 90 min. Om det ikke tiltaler deg, så støtt klubben på din måte, for all del, men ikke kom her og påstå at vi setter oss selv høyere enn andre supportere.

Om vår "idolisering" av BBB og Bajen: Sant nok, vi ser med beundring i øynene hvordan supporterkulturen i Sverige har utviklet og på hvordan BBB støtter laget sitt frenetisk, samme om de møter Hajduk eller Varteks. Det er en stemning jeg av hele mitt hjerte ønsker å oppleve på Fredrikstad Stadion og BRH har satt seg som mål å få til nettopp dette. Det vil selvfølgelig ta lang tid og mange hindere skal forseres, men etter hver eneste negative artikkel og innlegg på diverse fora rettet mot BRH og enkeltpersoner i gruppa, så står vi enda rakere i ryggen og adskillig sterke som gruppe. Og nå skal jeg henvende meg direkte til deg Lars 29. Bajen-supporterne er ofte i tabloiden på grunn av diverse uheldige saker, det gidder jeg ikke prøve å forsvare. Men du, Lars, blir foret med skremselspropaganda hver eneste gang du skrur på TVen, datamaskinen eller blar i avisen. Du blir informert om at du ikke bør spise for mye bananer, for det kan fremkalle kreft, du får klart og tydelig vite at mangelen på ozonlag vil grille dine barn levende om 40 år og du skal vite at man ikke bør dra på forballkamp utenfor sin egen kommunegrense. Hvorfor? Fordi en hooligan lurer rundt hvert eneste gatehjørne klar til å gi deg ektefølt fengselskjærlighet og slenge et bluss ned i halsen på deg når han er ferdig.

Det blir nevnt at vi i BRH ikke skal forsøke å diktere PH. Det er på ingen måte intensjonen vår, men vi var tidligere en viktig bidragsyter til livet på PH-feltet og fullgode medlemmer av PH, så på samme linje som andre medlemmer har vi reist oss opp og sagt vår mening i viktige og uviktige saker.

Så til sensurtrynene i f-b. Om du aner Lars 29, hvor mye stress det hadde blitt uten sensuren og fullt navn på trykk, så hadde du nok ikke tatt opp temaet. Vi er en gjeng gutter fra 16-30, samtlige har familie, venner, jobb og skole å ta vare på. Når man allerede er forhåndsdømt av en "hel" by, så er man en idiot hvis man brått går ut med personalia og fjeset i lokalavisen, sannsynligheten er høy for at dritten ikke bare blir kastet i min retning men også mot de personene jeg setter høyt.

Og så til deg Lemmy.

Å gjøre PR for BRH gjennom aviser og stands i gågata vil aldri være et tema. Vi er ikke ute etter en haug med medlemmer slik PH er, vi er ute etter gutter med den rette mentaliteten. Kvalitet foran kvantitet. Du nevner også at vi oppfører oss som en gjeng unger i trassalderen som har problemer med å tilpasse oss samfunnets normer og regler. Vel, jeg vet ikke om du sikter til meg, men jeg føler at jeg klarer å holde meg sånn passe på matta(men jeg er tross alt en ung mann totalt blottet for selvinnsikt, så jeg tar helt sikkert feil). Profesjonaliteten vår er helt klart den største svakheten hos BRH, flere av oss, meg selv inkludert, lar Hr. Selvsensur slukke lysene for dagen når temaet er noe som betyr mye for oss. Dette er felt vi skal forbedre oss på.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 22 okt 07, 03:02

Opprinnelig postet av bønna
(...) Det vil selvfølgelig ta lang tid og mange hindere skal forseres, men etter hver eneste negative artikkel og innlegg på diverse fora rettet mot BRH og enkeltpersoner i gruppa, så står vi enda rakere i ryggen og adskillig sterke som gruppe. (...)

Korrekt.  

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

Cechuje nas pojęcie, którego wy nie znacie
Dzisiaj wrogu, wczoraj bracie
Wierność

Wisła Kraków, moja miłość na wieki


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 22 okt 07, 10:34

Opprinnelig postet av bønna
BRH er ikke imot tanter, kaffeslurpende gamlinger og juletrær. Er de syngende supportere så kjør på! Derimot så er det en del folk som ikke har oppfattet meningen med PH-feltet. Der skal det synges. Høyt! Ikke stå rett opp og ned, med gapet limt igjen og henda i lomma. Om du tilhører den sistnevnte gruppe, så syns vi at du skylder alle de syngende på PH-feltet å flytte deg til et av de 11 800 andre setene på stadion. Desverre har det seg slik at PH-styret ikke deler vårt syn på denne saken.

Du tar feil her gett,.... Roy "kom med høylytt konstruktiv kritikk" om dette i går..De jeg så i styret i går, Roy og Jaran, flagget, hoppet og sang av full hals. Så spar meg for det styre-tullet.

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 22 okt 07, 11:12
Roy ga faktisk klar beskjed over megafonen at de som ikke sang kunne stelle seg et annet sted.
Mer av dette Roy

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 22 okt 07, 11:52
han ga beskjed ja men folk gadd jo ikke å reagere fordet da  

---------------------------

Årsbeste fra oss -- HAMMARBY med 7500 tilskuere


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 22 okt 07, 12:52
Opprinnelig postet av Brukernavn

Du tar feil her gett,.... Roy "kom med høylytt konstruktiv kritikk" om dette i går..De jeg så i styret i går, Roy og Jaran, flagget, hoppet og sang av full hals. Så spar meg for det styre-tullet.

Hvor ofte har Roy og Jaran oppført seg slik ?? Det er vel første gang ?? Og sang av full hals ?? Jeg står rett bak TIFO-feltet, og der er/har de vært mildt sagt vært flinke til å holde kjeft. Så ikke skryt av styret når det gjelder synging please.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 22 okt 07, 13:15
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Brukernavn

Du tar feil her gett,.... Roy "kom med høylytt konstruktiv kritikk" om dette i går..De jeg så i styret i går, Roy og Jaran, flagget, hoppet og sang av full hals. Så spar meg for det styre-tullet.

Hvor ofte har Roy og Jaran oppført seg slik ?? Det er vel første gang ?? Og sang av full hals ?? Jeg står rett bak TIFO-feltet, og der er/har de vært mildt sagt vært flinke til å holde kjeft. Så ikke skryt av styret når det gjelder synging please.

Jeg ler av dette ... ikke si at jeg og jaran ikke synger på kamp står ved siden av hverandre hele tiden og eneste tiden jeg ikke synger er når jeg ikke får nok luft grunnet astma .... Vi prøver hele tiden , men det er pga sånne dumme komentarer som dette folk ikke orker å holde på med synging å sånn . folk blir redde for å få dritt fra dere og tør ikke stille opp på å lage senger og andre ting ... Så nå er det nok enten så sier du til meg under 4 øyne hva du mener sånn at jeg kan se hvor i ... du tar de usannhetene fra

Denne diskusjonen er død

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


Lars 29

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jul 06
Innlegg: 176

Lagt til: 22 okt 07, 13:38

At PH ikke er 100 % dedikerte og stemningen på topp i 90 min., i en kamp hvor FFK spiller årsværste og viser null innsats på tross av resultatet, er faktisk ikke så rart. Bør det være sånn nei, men er det slik stort sett i alle supporterklubber, ja. Slutt å si at alt var så mye bedre med Klokan, vi var dårlige når laget var dårlige da også. Vi hadde bra trykk i starten igår, men ja vi dabbet av, og vi bør bli enda bedre å støtte laget i motgang, når laget trenger det som mest..Men selv KNF, og Klanen gir litt f...., når laget gir f....og det gjorde FFK i går. Prøvde selv å dra igang endel sanger igår, når stemningen og forsangerne gikk litt tom for ideer.

Jeg må si at jeg er så utrolig lei all sytingen og klagingen her inne, skal ikke henge ut noen, men du Rune H., er kanskje den aller mest negative. Hva positivt bidrar du med med et sånt innlegg? For meg så virker du aldri fornøyd uansett. Alltid er det et eller annet å klage på. Synes da heller man bør gå i seg selv og se hvor mye man selv bidrar. Du er flink til å observere og se på andre i 90 min, men hvor mye bidrar du selv sangmessig med som høres i løpet av en hel kamp? Ikke mye. Og det er lett å få med seg hva du sier og gjør. Møtte deg og en annen person på brua på vei hjem hjem, denne personen  snudde seg faktisk i løpet av kampen og hånet sine medsupportere, før han gikk og satte seg i protest. Hva slags holdning er det?. Det første man bør gjøre er å gå i seg selv før man kritiserer andre. At Jaran og Roy i tillegg kritiseres når de faktisk oppfordrer PH til å synge blir bare for dumt..  

Vi er en supportergruppe som heter PH, som er demokratisk valgt,  oppfordrer igjen alle sytepavene her inne til å møte opp på generalforsamlingen, slik at man kan påvirke veien videre når mn er så missfornøyd med styre og stell. 

---------------------------

---------------------------

Støtter FFK i medgang og i motgang!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 okt 07, 14:21

Jeg synes det blir lite konstruktivt å klage på hverandre og snakke om hvem av dere som ikke synger. Jeg har sette dere alle synge, og dere er alle en ressurs for sangfeltet. Ikke begyn å krange dere i mellom.....

Mot Lyn borte var Roy og Jaran veldig på hugget sammen med BRH og det synes jeg var veldig bra. Vi holder tross alt med samme klubb.

Vi må komme oss opp av sandkassa guttær og ikke kjøre oss inn i diskursjoner om hvem som synger, hopper mest. Det er nok mange ord både skrevet og sagt som burde vært unngått, men nå må vi rett opp skuta!

Vi må ha en fellesplattform, et felles ståsted eller finne ut hvordan vi sammen kan støtte klubben 100%. Vi må legge bak oss noen ting alle mann, og fokusere på noe nytt.

Det fokuset vi bør ha er kampen mot Vrakgodset, og vi bør sette oss som mål å gjøre Årsbeste.

Blir vi enige om det, kan all debatt om hvem som ikke synger bli overflødig.

Her må alle bidra!!!!!!!

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 22 okt 07, 15:52

Ja hvor deilig hadde det ikke vært og sendt strømsgodset ned i søla?:D

Fokuser på det positive, men en ting Roy. Hvorfor tok dere opp flagga så sent igår?:P

Et lite tips, litt kortere stenger så blir det knall skal du se.

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 okt 07, 18:33
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg synes det blir lite konstruktivt å klage på hverandre og snakke om hvem av dere som ikke synger. Jeg har sette dere alle synge, og dere er alle en ressurs for sangfeltet. Ikke begyn å krange dere i mellom.....

Mot Lyn borte var Roy og Jaran veldig på hugget sammen med BRH og det synes jeg var veldig bra. Vi holder tross alt med samme klubb.

Vi må komme oss opp av sandkassa guttær og ikke kjøre oss inn i diskursjoner om hvem som synger, hopper mest. Det er nok mange ord både skrevet og sagt som burde vært unngått, men nå må vi rett opp skuta!

Vi må ha en fellesplattform, et felles ståsted eller finne ut hvordan vi sammen kan støtte klubben 100%. Vi må legge bak oss noen ting alle mann, og fokusere på noe nytt.

Det fokuset vi bør ha er kampen mot Vrakgodset, og vi bør sette oss som mål å gjøre Årsbeste.

Blir vi enige om det, kan all debatt om hvem som ikke synger bli overflødig.

Her må alle bidra!!!!!!!


Jeg er i utgangspunktet enig med deg Jonek, de diskusjonene som blir ført er sjeldent konstruktive og en dialog hadde vært det beste alternativet. Desverre skulle den dialogen vært i gang før 4 personer ble kastet på hue og ræva ut av PH og Stadion. Noen som har noe forslag på hvordan man får løst denne saken på best mulig måte for alle parter?

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 okt 07, 22:41
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg synes det blir lite konstruktivt å klage på hverandre og snakke om hvem av dere som ikke synger. Jeg har sette dere alle synge, og dere er alle en ressurs for sangfeltet. Ikke begyn å krange dere i mellom.....

Mot Lyn borte var Roy og Jaran veldig på hugget sammen med BRH og det synes jeg var veldig bra. Vi holder tross alt med samme klubb.

Vi må komme oss opp av sandkassa guttær og ikke kjøre oss inn i diskursjoner om hvem som synger, hopper mest. Det er nok mange ord både skrevet og sagt som burde vært unngått, men nå må vi rett opp skuta!

Vi må ha en fellesplattform, et felles ståsted eller finne ut hvordan vi sammen kan støtte klubben 100%. Vi må legge bak oss noen ting alle mann, og fokusere på noe nytt.

Det fokuset vi bør ha er kampen mot Vrakgodset, og vi bør sette oss som mål å gjøre Årsbeste.

Blir vi enige om det, kan all debatt om hvem som ikke synger bli overflødig.

Her må alle bidra!!!!!!!


Jeg er i utgangspunktet enig med deg Jonek, de diskusjonene som blir ført er sjeldent konstruktive og en dialog hadde vært det beste alternativet. Desverre skulle den dialogen vært i gang før 4 personer ble kastet på hue og ræva ut av PH og Stadion. Noen som har noe forslag på hvordan man får løst denne saken på best mulig måte for alle parter?

Jeg er enig med både deg og meg selv...... ikke dårlig bare det...

Det er sagt mye om den saken og mange andre saker den siste tiden, og en debatt til om dette her på dette forumet vil nok bli å male på samme kvern igjen. Jeg mener at en mildere straff slik jeg ser saken bør være mulig å ta opp på møter i PH.

Hvis det viser seg å være umulig, må vi støtte FFK med full styrke videre.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 23 okt 07, 00:47
det burde ikke være PH som bestemmer straffen for hvor lenge de er utestengt fra stadion. Synd hvis det er sånn..

---------------------------

Brigade Rød Hvit!!

Ja til bluss på norske fotballstadioner!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340