Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 31 22

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 nov 07, 21:39
Opprinnelig postet av Patrioten

SEKS MILLIONER

SKIEN: To av klubbene som er interessert i Espen Ruud står klare til å friste Odd med flere millioner kroner.

Kilder www.ta.no/lokal_sport/article3156220.ece har vært i kontakt med hevder at Odense og Viking står klare med seks millioner kroner hver for å kjøpe Espen Ruud.

 

Synes enkelte er svært raske med " arrestere" andre, for så i neste øyeblikk gjøre nøyaktig det samme selv.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 07, 21:50
etter å ha sett tv2 sporten tror jeg kvisvik kommer til å gå

---------------------------

http://keiko99.net


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 30 nov 07, 22:03
Hva ble sagt der? Sitter strandet i London med skolearbeid...

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 30 nov 07, 22:07

Kan ikke Kvisvik gå med på klubbens kompromisser, kan han finne seg en annen klubb. Selvfølgelig vil vi innimellom savne hans superpasninger, men jeg tror vi vil få inn en mer stabil spiller på plassen hans.

Har vi en spiller som presterer jevnt, og som vi vet hva vi får av, er det bedre enn en som spiller på internasjonalt nivå den ene dagen, men som kunne slitt benken på Rolvsøy den andre.

Selg Kvisvik, og sats på Kouadio/Thommasen og en ny venstreback som en super venstreside! Gi de seriøse unggutta tid og sjanse til å utvikle seg. Så kan heller Raymond spise mat og lage parfyme et annet sted. For all del, Raymond er genial. Men jeg hater holdningene hans noe så sinnsykt at jeg ikke vil se på det som et meget stort savn om han går.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 07, 22:52
Tviler sterkt på at Raymond går fra en lønn på 1,6 mill i året. Hvilken annen klubb får han 2,5 mill i tro ? Desuten blir han uansett en sesong til hvis han ikke vil fornye kontrakten sin til sommeren og klubben ikke selger ham (for hva ?) Ellers er jeg enig i det du skriver....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 07, 23:50
VIF vil ha kvisvik og jeg blir ikke overrasket om han forsvinner

---------------------------

http://keiko99.net


MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 01 des 07, 01:40
Om Ikke Kvisvik kan være med på hva klubben vil, så kan han bare forsvinne. FFK er ikke SÅ avhengige av ham. Dessuten har jo FFK kontrakt med ham ett år til....så om han fortsetter den linja, så kan jo klubben bare sette ham på tribuna og la ham råtne der mens de spillerne som faktisk VIL spille, kan få spille.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 des 07, 02:26
veldig bra skrevet madmax og jeg er så enig.

---------------------------

http://keiko99.net


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 des 07, 03:40

kvisvik er lat. det er ikke noe tvil om det. men jeg mener han har pasningene til å gi oss det lille ekstra. men skal han få kontrakt må han være villig til å jobbe for det. det betyr å gå ned litt i vekt, løpe mer i trening å kamp. hvis ikke han gjør det, så bør ffk satse på noen som har mer lyst enn han.

uansett så fortjener han ikke den lønna han krever. han bør være glad for den lønna han får idag. han fortjener ikke en krone mer.


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 01 des 07, 09:27

Kvisvik skryter av ikke å ha lest ei bok, men en bok er han iallefall veldig interessert i, lommeboka.

Virker som han ikke klarer å ta nesa opp fra den eller sin egen navle til tider.

Kvisvik kan være en gudbenådet fotballspiller, dersom han vil. Likeledes kan han være nærmest ubrukelig til tider.

Ser ut til at han glemmer den innsatsen "plankehaugen" gjorde for han i tillegg til summen han fikk for å flytte til FFK.

Dersom han fortsetter slik han nå turer fram, er jeg så enig, så enig i la han gå / sitte på benken ut kontrakttida.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 des 07, 09:48

Om kvisvik tror han er for verdifull for klubben bør han etter min mening tro om igjen, greit, han har en god pasningsfot (de gangene han er i form) og han kan gjøre utrolige ting med ballen, men de dagene han ikke er i form (som det jo blir fler og fler av) så er det nesten pinlig å se hvor lat han er!

Han burde akseptere at han ikke er noen verdens stjerne, nei snarere en halvfeit kæll fra greåker, som har spilt meget godt i mange år, men som nå begynner å dabbe av i prestasjonene! Syns FFK ikke bør forlenge kontrakten med Raymond Kvisvik!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 01 des 07, 12:37
Kvisvik er gull verdt. Tenk på all oppmerksomhet han gir laget og byen. FFK blir gråere uten han, klubben trenger profiler. Vil vi bli et nytt Odd? Mange år i tippeligaen uten at noen bryr seg........? Med profiler blir det mer sponsorpenger i og med at klubben kommer oftere på banen. Media elsker jo han. Og Kvisvik er da en god spiller, ingen tvil om det. Jeg vil ha den Kvisvik videre, ingen tvil.....

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 des 07, 12:44
Jo, men er han verdt 2,5 mill i året ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 01 des 07, 13:24

Jeg for min del synes ingen fotballspilere er verdt 2,5 millioner i året. Er rimelig mange andre yrker som fortjener mer lønn enn en som sparker fotball. Men 2,5 mill? Seriøst? Hvis han forlanger det stiller saken seg anderledes. Men etter å ha tenkt meg om synes jeg klubben bør beholde spilleren. Kvisvik får ikke den lønnen i andre norske klubber.

Uff, jeg skulle nok å trent hardere i i min barndom slik at jeg ikke endte opp med fattige 350 000 i året. Kan man saksøke en klubb for dårlig treningsopplegg? Tror jeg kunne gjort det bra med andre trenere...., eller kanskje ikke  Man trenger kanskje litt talent også


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 des 07, 13:39
Han har pr i dag ca 1,5 mill i året, og krever en 3 års kontrakt på ca 2,5 mill i året for å fortsette. Uansett sier klubben at de vil beholde ham videre og de vil diskutere kontraktforlengelse til sommeren og ikke nå.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 01 des 07, 14:19
Jeg kjenner han ikke og kan ikke si noe om hvordan han er som person. MEN den insatsen han legger ned i flere av kampene pluss det faktum at supportere fra FFK bygde huset hans, pluss det faktum at han har en god lønn i dag, og at han har lagt sine beste fotball-sparker-år bak seg ville jeg hvis jeg var hans venn forelått at han burde gå litt mer stille i dørene og være litt mer takknemmelig overfor de som har støttet han. (sorry for lang setning men det måtte ut)

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 01 des 07, 14:20
Tror Kvisviks tid i FFK er over, han er rett og slett ikke verdt 2,5 mill i året. For 2,5 mill i året kan man få kanskje mindre teknikk, men merer proffe spillere en han. Jeg vil ha spillere som faktisk setter laget fremfor seg selv. Men for all del om han skulle få en tilsvarende deal som han fikk når han kom til FFK må han jo få lov til å velge det.

TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 01 des 07, 14:28

Jeg kan nesten ikke tro at dette er tema engang. Kvisvik sine dager som toppfotballspilelr er talte for 1 år siden.. Det å gi han dette kontraktstilbudet vil - i mine øyne - være helt skandaløst. Jeg mener at det for lengst burde være sodd tvil om han i hele tatt han har noe å gjøre i tippeligaen? Når han i tilegg kommer med dette så måtte jeg sjekke datoen - for det er virkleig litt tidlig for aprilspøker, er det ikke? Desverre forbinner jeg kun to ord med denne spilleren; Latskap og nå - GRÅDIGHET.

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 01 des 07, 14:31

Glem kvisvik, makan til grådig spiller. Han har overhode ikke overbevist for å få en ny kontrakt. Bra klubben har satt foten ned her, se an hvordan han gjør det fremover.

Håper de heller sparer disse pengene og bruker det på noe annet fornuftig.

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 01 des 07, 18:00
for å oppsummere litt: de siste kampene uten raymond slet ffk med å score mål.. mens i de kampene raymond spilte ble det mål.. synes jeg da


Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 31 22

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340