Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 31 28

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 des 07, 17:16
Lemmy er du sikker på at vi har Bjørkøy så lenge ? jeg føler han vil forsvinne.

---------------------------

http://keiko99.net


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 des 07, 19:39

Tror ikke det er så veldig aktuelt for FFK å selge Bjørkøy etter den nye regelen med norske spillere. Selvfølgelig er muligheten der for at han blir solgt, men etter den nye regelen er jeg litt i tvil. Tenker heller at Shaaban forsvinner denne vinteren.

Dessuten regnet jeg ut i fra dagens stall i mitt forrige innlegg. I tillegg regner jeg med at FFK er smarte nok til å se at hvis vi selger Bjørkøy, bør vi kjøpe en høyrekant som også kan spille høyreback.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 des 07, 19:42

Oj. Nå fikk jeg lagt til det innlegget to ganger.

Noen moderatorer som kan slette det?

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 18 des 07, 20:36
Vent til det internasjonale overgangsvinduet er i gang 1 januar, da blir det nok mere henvendelser på spillere.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 18 des 07, 20:45

Sa nei til QPR

Raio Piiroja valgte å ikke reise på prøvespill.

fotball.adressa.no/eliteserien/article96673.ece


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 20 des 07, 20:09
Endret: 20 des 07, 20:09
Mikael Lustig blir i GIF Sundsvall.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 des 07, 20:30
Endret: 20 des 07, 20:47
FFK sliter tydeligvis med å få tak spillere. Nå kan vi glemme Espen Ruud, David Johansson, Mikael Lustig, Erik Huseklepp og muligens glipper Barsom. .

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 des 07, 21:46
Endret: 20 des 07, 21:50
Du nevner Erik Huseklepp og Espen Ruud. Erik Huseklepp hadde aldri i livet kommet til FFK. Kanskje jeg tok litt hardt i, men pr i dag er ikke FFK den rette klubben for Erik Huseklepp. Espen Ruud: Jeg tror dette vil koste oss, for du ser jo hva Odd driver med når det gjelder Rune Almenning Jarstein. Jeg tror heller det at det er vi her inne på ffksupporter.net som ville hatt Erik Huseklepp og Espen Ruud.

David Johannsson. Det er lenge siden FFK har gått ut med at dem har gitt opp han da. Link

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 20 des 07, 21:52
Opprinnelig postet av keiko99
Du nevner Erik Huseklepp og Espen Ruud. Erik Huseklepp hadde aldri i livet kommet til FFK. Kanskje jeg tok litt hardt i, men pr i dag er ikke FFK den rette klubben for Erik Huseklepp. Espen Ruud: Jeg tror dette vil koste oss, for du ser jo hva Odd driver med når det gjelder Rune Almenning Jarstein. Jeg tror heller det at det er vi her inne på ffksupporter.net som ville hatt Erik Huseklepp og Espen Ruud

FFK hadde kommet LANGT i forhandlingene med Erik Huseklepp, bare så det er sagt... Jeg har hørt snakk om "signert intensjonsavtale". FFK var bombesikre på at alt var i boks med Shane Stefanutto, men brått så havnet han i Lyn. Espen Ruud vet jeg lite om, men FFK skal ha forhørt seg i hvert fall. De skal også ha hatt innledende samtaler med agenten til Alanzinho, men det kan vi nok glemme nå. På den tiden, så var Alanzinho lei av den konstante klagingen fra Nannskog. ;)

Jeg synes det er godt å vite/høre at FFK i hvert fall prøve å skaffe slike spillere!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 20 des 07, 22:06
Jeg har aldri sett på Ruud og Huseklepp som realistiske med tanke på en overgang til FFK (og har heller aldri hørt om intensjonsavtalen mellom Huseklepp og FFK, selv om jeg har hørt at de var interessert. Men jeg tviler ikke på at du har rett)

Med tanke på hvilke klubber vi konkurrerte med om Huseklepp og Ruud, så er det ikke veldig rart at de ikke kom (regner med at Ruud ikke kommer) til FFK. Steffanutto er jeg derimot veldig skuffet over at vi ikke klarte å få.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 des 07, 22:55
De var også nære på å få Azar Kardas

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 des 07, 08:05
Endret: 21 des 07, 08:06

Ser at Gjeldnes mener fortsatt at 4.plass kan være innen rekkevidde. Dersom en er realistisk og ser på "dagens" spillestaller i TL, må han vel mene 4.plass nedenfra.

Trodde faktisk ikke at man leste tabellene på hodet, men åkke som blir nok FK en "middelhavsfarer", som styrer unna en 4.plass uansett hvordan en leser tabellen.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 21 des 07, 13:58

Ser lyst ut i forhold til barsom http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/orebrosk/article1504906.ab

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 21 des 07, 15:16
Opprinnelig postet av Fjedjik
Ser lyst ut i forhold til barsom http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/allsvenskan/orebrosk/article1504906.ab

Bare jeg som synes det over hodet ikke kom noe nytt i den artikkelen? Overskriften virker å være journalistisk frihet, og sitatene sier jo ikke noe annet enn det vi allerede visste: FFK er i dialog med Barsom...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 des 07, 15:33
Det eneste nye i saken er vel det at det skal ha vært et møte mellom Grönhagen og Barsom i går. Ellers virker det fortsatt som om Barsom avventer til ut i januar med å ta en avgjørelse.... Det er ingen tvil om at han helst ønsker seg et annet sted enn til Fredrikstad.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 21 des 07, 17:04

Opprinnelig postet av Costanza
Det eneste nye i saken er vel det at det skal ha vært et møte mellom Grönhagen og Barsom i går. Ellers virker det fortsatt som om Barsom avventer til ut i januar med å ta en avgjørelse.... Det er ingen tvil om at han helst ønsker seg et annet sted enn til Fredrikstad.

Jeg vil heller si at han vil ha best mulig kontrakt (mest mulig penger i kassa) Og selvsagt så ville vel alle spillere heller ønsket å spille i f.eks. Barcelona,Milan eller Man U enn Fredrikstad fotballklubb. Slik er det jo bare?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 des 07, 17:16
Venstrebacken Joel Riddez som tidligere har vært linket til FFK er nå klar for Strømsgodset. Det sies at han var Allsvenskans beste venstreback i fjor...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 21 des 07, 18:45
Endret: 21 des 07, 18:45

Lurer på om  det er "noen" som sover i timen, borte i FFK adm.

Som tidligere sagt Riddez , ØSK lagkaptein og beste spiller i fjor, samt trolig "allsvenskans" beste v.back.

Så lar de han uten kamp gå til "Godset", et lag vi bør satse på å bli bedre enn også neste år.

 Med dette " tempo og klarsynthet" i spillerkjøp spøker det for TL  sesongen 2008.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 21 des 07, 19:29

Det er lite som skjer i fraværet av Morgan. Og det lille som skjer, det skjer langsomt. For mange av de som jobber der føler seg som småkonger i egen by og evner ikke å løfte blikket høyere enn Fredrikstad. Da blir ikke miljøet det beste når det i perioder da det ikke er mye å gjøre. Da vil de ikke samarbeide skikkelig, ei heller lære andre ting de selv kan i frykt for at en selv skal bli mindre nyttig.

Spillerne på et fotballag skal spillegjøre hverandre gode, det er rart ikke dette gjennomsyrer hele klubben. Jeg tror klubben først og fremst trenger Morgan, men også generelt litt mer "verdensvante" folk, dvs noen som har hørt om andre steder enn Fredrikstad, Sarpsborg, Halden og Strømstad.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 21 des 07, 19:39

Hallo, FFK. Når en venstreback som er kåret til Allsvenskans beste er interresert i å komme seg ut av klubben, så klarer vi å slippe ham til fordel for Stømsgodset?

Jeg tror FFK burde være en mer attraktiv klubb å komme til enn Godset. Vi har mange av hans landsmenn i klubben, bla. Grönhagen, et av Norges fineste stadionanlegg, norgesmestere i fjor, greit økonomisk og med et spennende lag som kom over Godset i fjor. Hadde det vært kamp om spilleren mot Rosenborg, Brann, Vålerenga eller Lillestrøm hadde jeg skjønt det. Det er de fire mest kjente lagene utenfor Norge. Men Godset? Nei, det er for dårlig.

Ut i fra hva som sies, skal Riddez være god. At vi ikke klarer å hente ham, viser at vi fortsatt er for dårlige på overgangsmarkedet. Med mindre vi er i ferd med å dra i land en avtale med en annen spiller da? Det håper jeg! For Riddez er jeg sikker på at vi kunne sikret..

Men nå satser jeg på Barsom og en enda bedre venstreback enn Riddez!

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-



Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 31 28

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340