Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 31 17

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 07, 13:09
hadet godt raymond og lykke til.. Å true seg til noe er ikke noe smart

---------------------------

http://keiko99.net


dalen

Juniorspiller
Ble medlem: 01 jun 07
Innlegg: 89

Lagt til: 23 nov 07, 13:25
Du skal bare se at de beholder Kvisvik... noe annet vil faktisk overraske meg!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 23 nov 07, 13:31
Må bare stille spm. Hvorfor skal han ha så mye penger?

Er han ikke fornøyd med hvordan ting er idag? Ønsker han ikke spille for FFK? Ligger det andre ting bak?

Han vil vel bli sann ca blant de best betalte i TL, og er det noe vår venn fortjener?

Kanskje han kan få en bonus ordning istede, der han går opp 10000kr i mnd pr kg han går ned.

Nei han er en smart man den karen her. Skal sikre seg en plass på laget vetu. Med mest lønn i klubben kan ikke Kvisvik bli benka, det er selvfølgelig derfor.

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 23 nov 07, 13:54
3 års forlengelse og enda fetere lønn? Da er det hadet bra til Raymond for min del, så jævla god er han ikke.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 nov 07, 14:01
Hva har Kvisvik gjort siden han kom hit ?? Det er ikke mye. Jeg har forventa meg mye mer fra den karen. I forhold til mine forventninger fra han så vil jeg karakterisere han mer eller mindre som en flopp.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 23 nov 07, 14:13
Virker helt meningsløst å gi han en forbedret 3-års kontrakt, så dermed får han det sikkert

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 23 nov 07, 15:12
Har ikke Kvisvik et år igjen, og i den kontrkaten står det at hvis han har spilt/vært innpå i 50% av kampene blir den automatisk forlenget med ett år.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 nov 07, 15:14

Opprinnelig postet av FFKPatriot
Har ikke Kvisvik et år igjen, og i den kontrkaten står det at hvis han har spilt/vært innpå i 50% av kampene blir den automatisk forlenget med ett år.

Etter hva jeg har lest så var den ugyldig.


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 23 nov 07, 15:19
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av FFKPatriot
Har ikke Kvisvik et år igjen, og i den kontrkaten står det at hvis han har spilt/vært innpå i 50% av kampene blir den automatisk forlenget med ett år.

Etter hva jeg har lest så var den ugyldig.

Javel.

---------------------------

Si!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 nov 07, 15:19
Synes Kvisvik kjører ett uberettiget spill her. Men dem som ikke har sett Kvisvik sin betydning for laget har etter min mening ikke peiling. Vi har gjennom hele sesongen skapt veldig lite uten Kvisvik på banen...... Men jeg stiller jo spm tegn, hvor motivert og seriøs blir Kvisvik etter at han har skrevet sin siste kontrakt.......Og 3 års kontrakt?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 nov 07, 15:41

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes Kvisvik kjører ett uberettiget spill her. Men dem som ikke har sett Kvisvik sin betydning for laget har etter min mening ikke peiling. Vi har gjennom hele sesongen skapt veldig lite uten Kvisvik på banen......

Hvis den der var sikta til meg så skriv det da. Det jeg har skrevet er at jeg har forventa meg mer fra den kanten, og i forhold til forventningene jeg har hatt til han så er han å betegne som flopp. Kan jeg skrive det klarere Bedreviteren ??


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 nov 07, 15:57
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes Kvisvik kjører ett uberettiget spill her. Men dem som ikke har sett Kvisvik sin betydning for laget har etter min mening ikke peiling. Vi har gjennom hele sesongen skapt veldig lite uten Kvisvik på banen......

Hvis den der var sikta til meg så skriv det da. Det jeg har skrevet er at jeg har forventa meg mer fra den kanten, og i forhold til forventningene jeg har hatt til han så er han å betegne som flopp. Kan jeg skrive det klarere Bedreviteren ??

Nei, den var ikke sikta til deg, da hadde jeg skrevet det....... Men å kalle han flopp er kunnskapsløst. Den var sikta til deg.....


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 nov 07, 16:17

Kvivik har vært en viktig brikke i FFK, men tida begynner å renne ut for han.

Det spørs om han "gidder" å trene så mye som kroppen krever for å holde seg  i god nok form til å prege TL-kamper.

Tror personlig at Kvisvik er på hell, og at betingelsene han skal motta fra klubben bør gjenspeile dette.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 23 nov 07, 16:47

Kan Thomassen bekle venstrekantrollen? Kouadio har jo hvertfall vist at han kan det.. Syns kanskje Raymond har gjort sitt, og han har ikke bidratt nok det siste halvåret. Han er outstanding på sitt beste, men kunne slitt reservebenken til Torp på sitt dårligste.

I enkelte kamper er han meget viktig. Han kan slå de mest geniale pasninger, og bidra til å roe ned tempoet. Men på dager det går dårlig, blir jeg så utrolig provosert av ham at jeg ikke har ord for det. Det er dårlig gjort ovenfor medspillere å yte så lite innsats, og det er dårlig gjort ovenfor supporterne. I fjor passet han til 4-4-3, hvor han var mer offensiv. I år har vi fått inn en trener som ikke ser gjennom fingrene på formen hans, og vi har lagt om til 4-4-2. Da er han til tider rett og slett ræva.

Tror kanskje Kvisvik har gjort sitt, og at det er takk og farvel. Selvom det blir veeeeeldig vemodig! Han har tross alt vært en viktig brikke for oss når han har spilt bra.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 nov 07, 16:49
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes Kvisvik kjører ett uberettiget spill her. Men dem som ikke har sett Kvisvik sin betydning for laget har etter min mening ikke peiling. Vi har gjennom hele sesongen skapt veldig lite uten Kvisvik på banen......

Hvis den der var sikta til meg så skriv det da. Det jeg har skrevet er at jeg har forventa meg mer fra den kanten, og i forhold til forventningene jeg har hatt til han så er han å betegne som flopp. Kan jeg skrive det klarere Bedreviteren ??

Nei, den var ikke sikta til deg, da hadde jeg skrevet det....... Men å kalle han flopp er kunnskapsløst. Den var sikta til deg.....

Nå må du huske at det var i forhold til forventningene jeg hadde til han.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 nov 07, 18:12
Jaja.. er bare til å vinke farvel.. Får vi kroner for han, så er det bare hyggelig.. SYnes det er nesten ufint av ham det greiene her.. Selg han til enga for 8 mill

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 nov 07, 18:26
Kvisvik har ett år igjen av kontrakten og det må han forholde seg til. Han kan faktisk ikke begynne å se seg om etter andre klubber all den tid han er under kontrakt her. Jeg synes FFK bør sette hardt mot hardt og stå på sitt. Vente til sommeren. Hvis Kvisvik har gjort sakene godt, så kan de legge frem forslag om forlengelse av kontrakt. Hvis ikke får Kvisvik spille her ut neste sesong og gjøre som han vil etter det.

Tror uansett ikke det er store penger å hente i et Kvisvik-salg.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 nov 07, 18:35

Morsom å se hvordan Kvisvik takker Plankehaugen for dugnaden til huset.

Det var vel egentlig ikke noe av overgangssummen.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 nov 07, 21:15
Money takles

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 nov 07, 23:37

Opprinnelig postet av Patrioten
Money takles

who?



Flat Trådet Nøstet
Side 17 av 31 17

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340