Husk meg
Brukernavn
Passord

Kjøp og salg av spillere i vinter

Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 31 14

Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 16 nov 07, 20:56

Mossingene ønsker seg Stadheim.. hvorfor ikke selge stadheim til Moss? :P

http://kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=1606&PN=1 

 


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 nov 07, 21:00
Endret: 16 nov 07, 21:00

Opprinnelig postet av Costanza

Angriper har han vel knapt spilt siden 90-tallet... Og på midtstopperplass og sentral midtbane har vi allerede gode alternativer. Det har vi for øvrig på spissplass også.

Et rungende NEI herfra.

Ser ut som du er fornøyd med at FFK er en middelhavsfarer i Tippeligaen?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 16 nov 07, 21:02
Opprinnelig postet av benksliter`n

delhavsfarer i Tippeligaen?



kanskje han mener vi har mer bruk for spillere på de posisjonene hvor vi er svakest idag?

backplasser+høyreving (ev. en spiss)

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 nov 07, 21:04
Endret: 16 nov 07, 21:05
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Costanza

Angriper har han vel knapt spilt siden 90-tallet... Og på midtstopperplass og sentral midtbane har vi allerede gode alternativer. Det har vi for øvrig på spissplass også.

Et rungende NEI herfra.

Ser ut som du er fornøyd med at FFK er en middelhavsfarer i Tippeligaen?


Fordi jeg vil at FFK prioriterer å forsterke laget i de posisjonene hvor vi i dag er svakest?? Vil vi ikke da bli et bedre lag?

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 nov 07, 21:13

Det blir nok feil å hente Riseth nå. Vil tro at det blir helt feil ovenfor Shabani som har mål om å spille seg til fast plass til året, men hvem vet hva klubben tenker på, Riseth er jo en grymt god spiller, kanskje vanskelig å si nei takk til for enhver klubb hvis man får ham pælma etter seg (ikke at det siste er så sannsynlig men...). Men vi vet vel ikke 100 % om klubben har fått inn en stort bud på Piroija eller Gerrbrandt, eller begge for alt vi vet, rent hypotetisk?


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 nov 07, 21:16
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av benksliter`n

Opprinnelig postet av Costanza

Angriper har han vel knapt spilt siden 90-tallet... Og på midtstopperplass og sentral midtbane har vi allerede gode alternativer. Det har vi for øvrig på spissplass også.

Et rungende NEI herfra.

Ser ut som du er fornøyd med at FFK er en middelhavsfarer i Tippeligaen?


Fordi jeg vil at FFK prioriterer å forsterke laget i de posisjonene hvor vi i dag er svakest?? Vil vi ikke da bli et bedre lag?

Vi trenger faktisk også en god sentral midtbanespiller i troppen også. Vi har vel sett hvor svak FFK har vært når Gashi og Wehrmann har vært ute. FFK har vel singnalisert det med Holm-interessen? I et 4-4-2 system, så står også spissene for de fleste målene. De bør score 20+ mål tilsammen hvis vi skal ha sjanse til å henge med i toppen av Tippeligaen. Ellers må vi hente inn midtbanespillere som pøser inn med mål. Det er vel ikke billig?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 16 nov 07, 21:19

Grunnen til at jeg dro det opp er jo dagens ferske nyhetsoppslag:

FFK sniffer etter trøndere

- Har sagt nei til tre klubber

Disse oppslagene falsifiserer vel ikke spekulasjonene mine? Selv så tror jeg ikke han havner her, men det er jo alltids moro å høre hva dere mener om saken. Det er ikke slik at jeg håper at han kommer engang av nevnte grunner, men jeg hadde ikke begynt å grine heller for å si det slik..


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 16 nov 07, 21:29

Knut Torbjørn Eggen bekrefter overfor NRK at RBK fortsatt ønsker seg både Bjørkøy og Vadim Demidov fra Hønefoss.

- Vi jobber stadig med Jon Anders Bjørkøy og Demidov. Det kan bli en løsning i løpet av kort tid, sier Knut Torbjørn Eggen til www.nrksport.no/fotball/eliteserien/1.4062937


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 16 nov 07, 21:33

De 5 øverste lagene i Tippeligaen scoret 10-22 mål mer enn FFK. En viktig grunn til at FFK havnet der de havnet. Personlig, så vil jeg se et FFK som scorer mange mål og underholder istedet for et lag som tetter igjen og spiller defensiv.

Vi hadde trengt en Allbeck-type i FFK. Det ville gitt FFK et løft. Håper de bruker mye penger på en stjernespiss.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 16 nov 07, 21:38
Det vi trenger er vinger eller noen deilige off backer som kan legge inn flotte baller på de 4 spissene vi allerede har!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 16 nov 07, 21:49
RISHOLT !!

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 16 nov 07, 21:51

Opprinnelig postet av endre
Det vi trenger er vinger eller noen deilige off backer som kan legge inn flotte baller på de 4 spissene vi allerede har!

Vinger OG backer. Amen!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 16 nov 07, 22:08
Å investere 13 mill i en spiss som om ikke lenge runder 35 år er jo ren og skjær galskap, og nærsynt framtidsstyring av beste sort. mannen legger jo mest sannsynlig opp om et år eller to. med tanke på at LSK hanka inn Ocean for åtte mill må det være mulig for FFK å få mer for de penga en en sliten svenske.

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 17 nov 07, 00:18

Opprinnelig postet av benksliter`n

Vi trenger faktisk også en god sentral midtbanespiller i troppen også. Vi har vel sett hvor svak FFK har vært når Gashi og Wehrmann har vært ute. FFK har vel singnalisert det med Holm-interessen?

 

jeg er enig i deg under den forutsetningen at vi mister bjørkøy. hvis vi mister bjørkøy så har vi ingen andre enn disse to som spiller fast på banen som kan mestre en sentral midtbanerolle. en sentral midtbanerolle bør bekles av spillere som er i matchtrening. det er det fine med å ha bjørkøy på høyrekant, hvor det er enklere å finne vikarer når bjørkøy trekkes inn sentralt. det er ikke nok kamper i året i norge til at man kan rullere på sentrale midtbaneplasser.

 

holm på back er også et slikt alternativ, selv om jeg mener at holm er en av tippeligaens mest fotballgledeødeleggende, trauste og kjedeligste spillere.

---------------------------

med ffk til champions league!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 nov 07, 12:37
Viking byr på Joakim Austnes.

Hadde ikke vært dumt å se han på FFK. Men vil tro en overgangssum kommer opp på rundt 10 mill...

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 17 nov 07, 12:59
MEN, dersom vi hadde hengt oss etter han på et tidliger tidspunkt, noe NOEN her inne mente vi burde, hadde kanskje hatt en mulighet..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 nov 07, 13:48
Endret: 17 nov 07, 13:48

Thomas Holm går til Molde


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 nov 07, 14:40
jeg har lest at folk har vært skeptisk til holm så da må jo dette være greit at han gikk til molde

---------------------------

http://keiko99.net


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 nov 07, 21:34
Endret: 17 nov 07, 21:39

Noen som har hørt rykte om at Fredrik Strømstad er ønsket som høyre kant i FFK? NorskeFans.com

Artig NorskeFans.com

Sannsynlighet for overgang:

Strømstad 20%

Johansson 33 %

Halvorsen 90%

Barsom ?? %

Lustig 20 %

Hmmmm...lurer på hvordan de kommer frem til prosentene?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 nov 07, 21:45
Opprinnelig postet av benksliter`n

Hmmmm...lurer på hvordan de kommer frem til prosentene?

Slikke på fingeren. Stikke den ut av vinduet. Ta den inn igjen. Se på den. Se på den igjen. Velge deretter et tilfeldig tall ut fra hva magefølelsen sier. Skrive det ned.

Vips, så har man en "kvalitativ" artikkel.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 14 av 31 14

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340