Husk meg
Brukernavn
Passord

Ardian vil til FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 nov 03, 09:24
Endret: 13 nov 03, 13:42

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 03, 12:59
Endret: 13 nov 03, 13:42
Ardian Gashi er helt klart en spiller jeg GJERNE ser i FFK. Men tror nok at Vålerenga må rykke ned dersom det skjer. De har jo opsjon på kjøp (hvor de får pengene fra aner ikke jeg), og han har jo imponert der og gitt uttrykk for at han ønsker å bli der også dersom klubben holder seg i Tippeligaen. Dessuten er vel Gashi og Buer Johansen forholdsvis like i spillestilen, så FFK vil nok strekke seg langt for å få en av disse. Fordelen med Gashi er at han er ung, men det er også en bakside siden han hele tiden sier at han har ønske om å dra til utlandet, ergo vil han kanskje komme til FFK med holdning om at han bare skal videre... Buer Johansen er jo 30 år, og hans neste klubb blir kanskje hans siste? Det kan også både være positivt og negativt. Spennende det her.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 13 nov 03, 13:25
Endret: 13 nov 03, 13:42
Synes ikke det er negativt om en spiller kommer til klubben med øye for videre å spille i utlandet. Det har jo to fordeler:

1. Med en skikkelig kontrakt vil jo FFK tjene penger på det.

2. For at en TL-spiller skal bli aktuell for utlandet, må han spille veldig godt. Ikke negativt det det vel?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Knutsen

A-lagspiller
Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 402

Lagt til: 13 nov 03, 13:25
Endret: 13 nov 03, 13:41
Ok, da revurderer jeg det jeg sa om at jeg håpa enga klarer seg, ned med de!! :D

patriot44

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 814

Lagt til: 13 nov 03, 17:35
Ardian vil løfte laget vårt, ingen tvil om det.. Han er en meget lovende spiller jeg virkelig har sansen for! Håper Harry klarer å fiske i land en avtale :D

---------------------------

---- FFK PATRIOT ---

--- Også i motgang ---


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 nov 03, 17:39
Endret: 13 nov 03, 17:40
Ifølge folk i og rundt Enga er det 100% sikkert at han forblir der dersom de overlever i Tippeligaen. Da får klubben de nødvendige pengene og vil benytte seg av opsjonen de har.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 14 nov 03, 09:09
Nå må vi nesten til Oslo for å støtte Sandefjord! ;-)

Gashi her jeg meget stor sans for.. Høy innsats og gode tekniske ferdigheter. En offensiv versjon av Risholt.

Gashi og Buer Johansen er mine førstevalg...Så Enerly....

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 14 nov 03, 09:29
som costanza påpekte, er gashi og buer johansen relativt like i spillestilen. også ganske like bjørnar. jeg mener derfor at det holder med en av disse, men selvfølgelig også enerly. da begynner vi å få en midtbane som kan slå fra seg i tippeligaen:

stjerna - risholt - gashi/buer - enerly

mangler kanskje litt på deffansift, men forover ser det i hvert fall bra ut.

---------------------------

med ffk til champions league!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 14 nov 03, 09:57
Dette må da være en midtbane som må sies å være av de beste i Norge. Kan ikke engang se at Rosenborg mønstrer en bedre midtbane. Riktignok er jeg ikke enig i at jeg setter Johansen/Gashi foran Enerly. Vi trenger rett og slett en god ving!

Får vi Enerly og Gashi, evt Rune Buer Johansen, så har vi en midtbane som holder mål, men hva med forsvaret?

Synes det ser ganske tynt ut (med unntak av Trondsen) med Trondsen, Helland, Jørgen P og Czwartek (samt Hagen, fallay og evt Stian Johnsen). Vi trenger en hurtig midtstopper i tillegg, og en god venstreback.

Skulle gjerne sett at vi fikk en teknisk spiss også, men Melo slår kanskje til i tippeligaen? Og han kan også brukes som "backup" for Enerly på høyrekanten.

Dette ser spennende ut, så vi får håpe Enga rykker ned, slik at vi kan snappe Gashi foran øya på dem.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 14 nov 03, 15:54
Kanskje den beste i Norge!!!!!

Slapp nå av litt da. Mange lag har en bedre midtbane enn denne. Hvorfor får ikke Enerly spille i RBK. Fordi han ikke er god nok.

Men at den er habil er jeg enig i.

Men denne hadde vært bedre:

------------------Risholt--------------------

-----Buer Johansen------Søderstjerna----

Enerly-------------------------------Kvisvik

-----------------Ringberg------------------

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 14 nov 03, 18:46
Enerly spilte så å si fast på RBK, så god nok er han. Mot Deportivo var han hele angrepet til Rosenborg alene! Alt som ble skapt av farligheter kom fra den mannen, og hver eneste avslutning som Azar Karadas hadde kom etter innlegg fra Enerly.

Grunnen til at Rosenborg nok er villige til å la ham gå er 1) Kanskje Enerly ikke trives så godt, og vil nedover til kameraten Trondsen 2) Han er mye skadet, og de vil nok satse på en mer stabil spiller.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 nov 03, 15:19
Da er det litt over en halvtime til Vålerenga-Sandefjord starter. De av oss som håper på Gashi, må vel samtidig håpe på Sandefjord-seier i denne kampen. På en annen side vil nok MANGE klubber fatte interesse for Gashi om han ikke forblir i Enga. Leser på forumet til kjernen blant annet at de mer enn gjerne ser Gashi i Rosenborg. Og fyren er jo fra Trøndelag også (dog født i Kosovo, tror jeg, men snakker hvertfall trøndersk..)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 133

Lagt til: 22 nov 03, 15:24
Skal man først starte gravplyndringa ved VIF-nedrykk er det jo flere som burde være interessante, også for FFK. Kjetil Wæhler f.eks, er det ingen som har nevnt. En av de bedre på VIF i år, solid for Moss i fjor, han forlot oss grunnet nedrykket.. Tror nok han fortsatt ønsker Tippeliga-spill.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 22 nov 03, 15:32
Tror ikke Wæhler er en av de som forsvinner. Kvitter seg nok med andre før ham. Har vel vært av Engas beste i år og tror han har fått ny kontrakt. Men vi trenger jo en midtstopper :) En med litt tempo i kroppen (Helland og Trondsen blir litt slow-motion sammen)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340