Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan Andersen sykemeldt

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 okt 07, 07:17

Helt riktig, Thor Gunnar.

Morgan er uskyldig til han blir dømt, men likevel kan man forholde seg til tiltalen og hva den medfører for FFK.

Slik denne situasjonen er og har vært synes jeg at du med ditt innlegg, forsøker å kneble den normale ytringsfriheten.

Synes du ikke at det er naturlig at såvel jeg som andre som er opptatt av FFK og lagets ve og vel, kan ha andre meninger i denne saken enn deg. At vi virkelig bryr oss om FFK og faktisk finner denne saken skadelig for klubben.

At Morgannå føler presset slik at han blir sykemeldt, har jeg full forståelse for og også faktisk sympati. Dersom det er slik at det psykisk presset i denne aituasjon blir mer enn han klarer å takle.

 Likevel skulle jeg heller ønsket at Morgan i denne saken hadde søkt permisjon og på den måten bidratt til ro rundt klubben vi alle burde ha i våre hjerter.

Ps1: Ingen personlig er større enn klubben.

Ps2 Et forsøk på et sitat fra Voltaire til deg Thor Gunnar " Vi er uenige, men jeg vil forsvare din rett til å hevde dine meninger."

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 okt 07, 09:08

Blir spennende å se om stedfortrederen blir hentet internt, eller eksternt.

Velger man å ansette noen utenfra er ikke det et tegn på at de ikke vil ha Andersen tilbake?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 okt 07, 09:19

Om ikke media har vært bedritne mot Morgan tidligere så er de det i alle fall nå. Det skal liksom kommentere alt, og de vet hvor de skal grave for å finne stygge svar. Thoralf Hvidsten har uttalt seg til fxt i håp om å fremstille ham på en dårlig måte.

 

http://www.fxt.no/tippeligaen/fredrikstad/article1381233.ece


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 okt 07, 09:26
trist at media driver slik.

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 okt 07, 09:32
Endret: 11 okt 07, 09:32

Håper Morgan reist bort og ikke får med seg all den faenskapen media driver med.

Tenk på familien med kona og ungene hans, må være for jævlig.

FB er vel en av de verste?????


misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 11 okt 07, 09:36
Det blir litt stakkarslig å skylde på media. De gjør jobben sin. Husk vi har en ganske snill presse her til lands forhold til veldig mange andre steder. De graver rundt en sak med offentlig interesse. Er ikke det jobben til pressen? Klart det svir når det rammer oss men tenk litt generelt. Skulle pressen tiet om alt som kan såre?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 okt 07, 09:44

Det er jo sant det, men tenker på konsekvensen det kan få for Morgan.

Han kan jo bli ødelagt pyskisk for all framtid og konsekvensene for det, se bare på hva som skjedde med Tønnesaken.

Det finnes vel ikke en værre måte å bli skadet på enn det pysiske?


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 11 okt 07, 09:59

Nå er jeg usikker på hvem som kan erstatte MA kompetansenivå som ADM.DIR i FFK -systemet. Så slik jeg ser det, så er det ikke mange der som kunne gått inn og styrt klubben. Må i såfall være Harry Hansen. Men har vi noen forslag på evt erstattere?

Her synes jeg vi bør hente en ryddig person fra næringslivet som også har peiling på fotball. Det klubben trenger nå er trygghet.

---------------------------

www.performance07.no


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 okt 07, 10:30


Etter at Morgan Andersen i går ble sykmeldt på ubestemt tid ønsker FFK-ledelsen nå å bruke den nødvendige tiden til å finne en stedfortreder.

Det kan tyde på at klubben også ser etter eksterne kandidater, men ingen ville bekrefte det i går kveld.

- Vi ser på de mulighetene vi har. Vi snakker om dager, sier Per Kristian Olsen til VG.

De annsetter vel ikke en eksternleder for bare noen uker, så det kan vel tyde på at Morgan blir borte en stund, eller kanskje har blitt permitert for alt det vi vet, men bruker sykemelding som unnskyldning?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 okt 07, 12:32

Synes virkelig ikke at det er galt at enkelte fakta kommer fram.

F.eks den klausulen er er fjernet i ansettelse og at M.A har "fallskjerm" på 1.2 mill.

For meg personlig sier dette evt. mer om dagens FFK styret og hemmeligshetkremmeri enn om Morgan.

Jeg kan gjerne være den første til å erkjenne at dagens adm. inkl Morgan og styret har gjordt en bra sportslig jobb, men  likevel synes jeg at fakta bør på bordet. Det burde være mulig og gjøre en bra jobb med åpenhet .

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 11 okt 07, 13:26
Opprinnelig postet av Thor Gunnar

MAKAN!

Presse og visse folk her inne oppfører seg som IDIOTER angående Morgan Andersen.. Han er uskyldig helt til han blir dømt..

Hadde jeg vært ansvarlig for den siden her hadde jeg stengt den om Morgan tråden og den om Ulf Berg (Plankehaugen + hesten o.s.v)

Håper dere Morgan hetsere og Ulf Berg hetsere er fornøyde.. Nå har dere slått TO fluer i en smekk!! MAKAN til barnslig OPPTREDEN!!!

 

 

Du har ikke peiling på tribunekultur du heller, thor gunnar

Skjønner ei heller hvorfor du mener dette er barnslig? Nakkeskudd på sine egne??

Rett og slett uakseptabelt...

Blir boomerang effekten av detta vettu

 

One down, more to go

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 11 okt 07, 14:26

Morgan har ett eneste ess i ermet og det er å bli frikjent. Blir han det kan han i allefall slå tilbake mot de som har uttalt seg mest dømmende i media selv om media neppe vil ta noe som helst selvkritikk.

Blir han derimot dømt er han bokstavelig sagt rævkjørt og vil ha en lang og tung vei foran seg.

Og hvor ble det av "uskyldig til det motsatte er bevist"? Det praktiseres i hverfall ikke fra noen instans i dagens samfunn!

Det siste jeg vil gjøre er å ønske Jon Brynildsen lykke til i maktkampen. At Morgan ikke er permitert skader sikkert firmaet ditt mye mer enn det faktum at du stikker hodet frem i media når ting har begynt å roe seg med uttalelser som gjør at halve Fredrikstad legger deg og firmaet ditt for hat! En meget god vurdering som sikkert ikke har en sjult agenda. Men det har jo Terje Høili, fortiden en stor helt i byen, allerede sagt i klartekts i Fredrikstad Blad, noe som sikkert heller ikke skader firmaet ditt.

---------------------------

"Generelt vil jeg si at jo mere opptatt folk er av formasjoner jo mindre greie har de på fotball!"
- Drillo til Radio Fredrikstad etter at Svein Bergstrøm atter en gang stilte seg tvilende til
4-5-1 formasjonen.


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 11 okt 07, 15:04
Opprinnelig postet av Kent

Og hvor ble det av "uskyldig til det motsatte er bevist"? Det praktiseres i hverfall ikke fra noen instans i dagens samfunn!

"Uskyldig til det motsatte er bevist" gjelder selvfølgelig ikke i næringslivet for næringslivstopper som Morgan Andersen. Som direktør for en stor klubb som FFK er han helt avhengig av at samfunnet og de menneskene han skal lede og forhhandle med har tillit til hans foretningsmoral. I så måte er tiltalen et stort problem, særlig siden han i dag sitter i samme type posisjon som han satt når den angivelige forfalskningen skjedde.

Jeg ser heller ikke at en frifinnelse nødvendigvis vil renvaske Morgan. I en straffesak skal man frifinnes hvis det ikke er bevist "utover en hver rimelig tvil" at man er skyldig. Selv etter en frifinnelse vil Morgan kunne ha fått seg en så alvorlig skrape at han ikke kan fortsette som idrettsleder. Det kommer helt ann på hva som kommer frem under rettsaken.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 11 okt 07, 15:38

Ikke en dag for seint!!

Synd at dette ikke skjedde for flere uker siden.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 okt 07, 21:21
Endret: 11 okt 07, 21:21
Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av Kent

Og hvor ble det av "uskyldig til det motsatte er bevist"? Det praktiseres i hverfall ikke fra noen instans i dagens samfunn!

"Uskyldig til det motsatte er bevist" gjelder selvfølgelig ikke i næringslivet for næringslivstopper som Morgan Andersen. Som direktør for en stor klubb som FFK er han helt avhengig av at samfunnet og de menneskene han skal lede og forhhandle med har tillit til hans foretningsmoral. I så måte er tiltalen et stort problem, særlig siden han i dag sitter i samme type posisjon som han satt når den angivelige forfalskningen skjedde.

Jeg ser heller ikke at en frifinnelse nødvendigvis vil renvaske Morgan. I en straffesak skal man frifinnes hvis det ikke er bevist "utover en hver rimelig tvil" at man er skyldig. Selv etter en frifinnelse vil Morgan kunne ha fått seg en så alvorlig skrape at han ikke kan fortsette som idrettsleder. Det kommer helt ann på hva som kommer frem under rettsaken.

Håper seriøse mennesker her inne respekterer at jeg kommer med mitt siste innlegg her inne uten og lage bråk.

mener du seriøst at en frifinnelse ikke vil renvaske Morgan ? etter all dritten Morgan og familien har hvert utsatt for så skal han ikke kunne stå oppreist med hevet hode for at"utover en hver tvil" skal bli brukt ? Blir ikke Morgan dømt så er han ikke bare renvasket men burde bli løftet på gullstol gjennom hele norges vidstrakte land.Mannen har jobbet 12-14 timer i døgnet for FFK.Skaffet oss spillere vi aldrig trodde skulle komme hit for et par år siden.at mannen har respekt hos andre klubber og agenter er det vel ikke tvil om! da hadde det vel ikke kommet spillere som Gashi og Werhman hit.Er ikke mange som Andersen og berg som har ofret seg for FFK som de har gjort men hadde alle gjort som de så hadde FFK ligget helt i toppen for mange år siden.Ja blir Morgan dømt så er fallhøyden stor men blir han ikke det så er det mange utskiftninger på gang både i Klubben og FB.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 11 okt 07, 21:48
Endret: 11 okt 07, 21:49
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Carlsberg
Opprinnelig postet av Kent

Og hvor ble det av "uskyldig til det motsatte er bevist"? Det praktiseres i hverfall ikke fra noen instans i dagens samfunn!

"Uskyldig til det motsatte er bevist" gjelder selvfølgelig ikke i næringslivet for næringslivstopper som Morgan Andersen. Som direktør for en stor klubb som FFK er han helt avhengig av at samfunnet og de menneskene han skal lede og forhhandle med har tillit til hans foretningsmoral. I så måte er tiltalen et stort problem, særlig siden han i dag sitter i samme type posisjon som han satt når den angivelige forfalskningen skjedde.

Jeg ser heller ikke at en frifinnelse nødvendigvis vil renvaske Morgan. I en straffesak skal man frifinnes hvis det ikke er bevist "utover en hver rimelig tvil" at man er skyldig. Selv etter en frifinnelse vil Morgan kunne ha fått seg en så alvorlig skrape at han ikke kan fortsette som idrettsleder. Det kommer helt ann på hva som kommer frem under rettsaken.

Håper seriøse mennesker her inne respekterer at jeg kommer med mitt siste innlegg her inne uten og lage bråk.

mener du seriøst at en frifinnelse ikke vil renvaske Morgan ? etter all dritten Morgan og familien har hvert utsatt for så skal han ikke kunne stå oppreist med hevet hode for at"utover en hver tvil" skal bli brukt ? Blir ikke Morgan dømt så er han ikke bare renvasket men burde bli løftet på gullstol gjennom hele norges vidstrakte land.Mannen har jobbet 12-14 timer i døgnet for FFK.Skaffet oss spillere vi aldrig trodde skulle komme hit for et par år siden.at mannen har respekt hos andre klubber og agenter er det vel ikke tvil om! da hadde det vel ikke kommet spillere som Gashi og Werhman hit.Er ikke mange som Andersen og berg som har ofret seg for FFK som de har gjort men hadde alle gjort som de så hadde FFK ligget helt i toppen for mange år siden.Ja blir Morgan dømt så er fallhøyden stor men blir han ikke det så er det mange utskiftninger på gang både i Klubben og FB.

At Andersen og Berg har gjort en kjempejobb for FFK er utvilsomt. Men med all respekt, Gashi og Wehrman har nok først og fremst kommet pga pengesekken til Høili, og ikke respekten for Morgan.....


Markus

Juniorspiller
Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 106

Lagt til: 11 okt 07, 22:30

Er ganske sikker på at Morgan personlig har hatt mye og si også..... Er ikke bare pengene det står på. Tror Morgan er utrolig flink til å selge klubben til potensielle spillere. Spillere må føle at de er ønsket.

Håper virkelig Morgan blir frikjent og at han kan fortsette den urolig gode jobben han gjør for FFK.

Synd du har skrevet ditt siste innlegg paco. Du er en av stadig flere som kan skrive seriøst... Dette forumet har blitt helt ødelagt av noen få som tror tribunekultur er å bryte de fleste regler. I tillegg mener samme "gjeng" at tribunekultur er noe bare de kan...... Dere har sett litt for mye på Youtube og hvordan de har det i land vi overhodet ikke kan sammenligne oss med...


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 11 okt 07, 23:26
Dette er det verste jeg har sett. Nå får media virkelig holde opp. De burde holde seg for gode til å trykke slik møkk. Dette er jo bare barnslig.

PlatinumCruiser

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 okt 07, 23:39
Opprinnelig postet av Shadar
Dette er det verste jeg har sett. Nå får media virkelig holde opp. De burde holde seg for gode til å trykke slik møkk. Dette er jo bare barnslig.

Helt forkastelig.

Og dere "tribunekulturelle"mennesker, finn dere et annet forum, evt. fotball-lag!
Når dere kommenterer Morgan`s sykemelding med "one down, more to go", da synes jeg dere at dere får tenke dere om en ekstra gang.
Er dere i det hele tatt klar over hvor IDIOTISK dere oppfører dere?
Dere mangler omtrent alt det et normalt voksent menneske skal ha av sosial intelligens.

---------------------------

"Så lenge han gjør en bra jobb i selskapet, er han leder i selskapet." * 14


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 11 okt 07, 23:57
Opprinnelig postet av Markus

Synd du har skrevet ditt siste innlegg paco. Du er en av stadig flere som kan skrive seriøst...


Hahaha, det kan du virkelig ikke mene!

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340