Husk meg
Brukernavn
Passord

Ulf Berg trekker seg!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 159

Lagt til: 10 okt 07, 08:00

Da har Ulf Berg trukket seg med umiddelbar virkning. Dette synes jeg er trist. Mannen har gjort en formidabel innsats for PH og klubben. Trist!!!! Da er det vel mange som er fornøyde kan jeg tenke meg...  en ressursperson er skjøvet ut i kulda.....godt jobba!!!!

---------------------------

jorhan


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 10 okt 07, 08:07
hmm.. sitter å tenker på om dette er voksent gjort eller ikke... Han har jo blitt kritisert av en liten fraksjon.. Synd det måtte gå slik, men honør til Ulf som tar sin hatt og går for å dempe konflikten.

---------------------------

hmm....


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 10 okt 07, 08:20

Fy faan ! DET var synd...

 

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 10 okt 07, 08:23
Link til saken i FB

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Nå sikter vi mot stjernene!! -


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 okt 07, 08:25
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Link til saken i FB

Artikkelen i Demokraten, som FB baserer saken sin på:

www.demokraten.no/lokalsport/article3048029.ece

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 10 okt 07, 08:40

Utrolig bra at han trekker seg nå, blitt for mye merkelig ting fra den kanten.

Nå må man glemme hester og busser og dugnader som å bygge hus til kvisvik, å begynne å lage tribuneliv

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 10 okt 07, 08:45

Forslag til nye folk i Plankehaugens styre kan sendes til valgkomitéen, for eksempel ved undertegnede: lars.thoresen@plankehaugen.no. En ekstraordinær generalforsamling må sannsynligvis gjennomføres snart. Styret kommer med mer informasjon om dette.

Jeg er som vanlig spent på både frammøte og reell interesse hos folk flest. Setter vel et par kroner på at engasjementet som vanlig ikke viser seg å være enormt når det endelig gjelder. Synd om Ulf følte han måtte trekke seg på grunnlag av noe som til syvende og sist viste seg å være en storm i et vannglass...

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 10 okt 07, 08:54
Synd og trist!

Trist at noen tror at tribunelivet lider av å ha en ildsjel som leder som ivaretar sikkerheten til medlemmene sine.

Har full forståelse for at han trekker seg, ikke fordi noen ytterst få ønsket det, men fordi belastningen i media blir for stor for han og hans familie.

De som har hetset og kommet med trusler bør gå i seg selv og finne ut hvor gode supportere de egentlig er!

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 10 okt 07, 09:18
Ja, nå er det mange som bør kjenne sin besøkelsestid! Synd at det skulle skje sånn, men det var kanskje for det beste akkurat nå i disse tider, hvis man skal ta dette forumet som fasit....
Håper virkelig det kommer til folk som virkelig vil, og som kan sette klare linjer for hva som er riktig og galt. Men håper at det ikke blir en typ, nå skal vi ta igjen for alt Ulf og de har gjort..
Dessverre får jeg ikke vært der selv, da studier holder meg i London, men jeg ønsker dere alle et godt valg, og håper denne saken snart demmes bort!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 okt 07, 10:05
Endret: 10 okt 07, 10:12

Det er synd at Ulf trekker seg.

Det er en direkte sammenheng mellom antall busser på bortekamper med tribuneliv. Forstår ikke folk det, er det ikke tribuneliv man ønsker, men å ta rotta på Ulf som har har gjort en kjempejobb her.

Mange busser er det samme som mange folk. På Ullevål mot Lyn i fjor var det 77 busser og 5000 mennesker fra Fredrikstad. Det var kjempeliv, med 2 busser kunne vi ha hoppet og sunget hvor mye vi orket, men ikke kommet opp til det nivået som var der inne da.

Det er både greit og riktig å debattere saker, episoder og framgang, men ikke personangrep. Det har forekommet både mot Ulf, Zoran og andre her inne på nettet . Det er veldig unødvendig.

 Det er viktig å reise spørsmål om styrets vedtak og fremgangsmåter, det er viktig å kunne stille andre spørsmål i en organisasjon som er blitt så stor som PH, men det må være saksorientert, ikke personorientert. 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 10 okt 07, 18:16
Opprinnelig postet av Jonek

Det er synd at Ulf trekker seg.

Det er en direkte sammenheng mellom antall busser på bortekamper med tribuneliv. Forstår ikke folk det, er det ikke tribuneliv man ønsker, men å ta rotta på Ulf som har har gjort en kjempejobb her.

Mange busser er det samme som mange folk. På Ullevål mot Lyn i fjor var det 77 busser og 5000 mennesker fra Fredrikstad. Det var kjempeliv, med 2 busser kunne vi ha hoppet og sunget hvor mye vi orket, men ikke kommet opp til det nivået som var der inne da.

Det er både greit og riktig å debattere saker, episoder og framgang, men ikke personangrep. Det har forekommet både mot Ulf, Zoran og andre her inne på nettet . Det er veldig unødvendig.

 Det er viktig å reise spørsmål om styrets vedtak og fremgangsmåter, det er viktig å kunne stille andre spørsmål i en organisasjon som er blitt så stor som PH, men det må være saksorientert, ikke personorientert. 

Toppers Jonek. Må bare bøye meg i støvet og si at jeg har tatt skammelig feil av deg. Hva 1. inntrykket kom av husker jeg ikke.

 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 10 okt 07, 18:31

Da har jeg og fått med meg at Ulf Berg har trukket seg.

Undres hva som vil skje i fremtiden...hmm

 

Sitat:

Berg sier videre at det har vært et privilegium å få være med på å drive Plankehaugen, men at det har blitt annerledes den siste tiden. Selv om Plankehaugens styre hele tiden har stått samlet, sier han det er krefter utenfor som har en negativ vinkling på det meste.

Sitat slutt.

 

 

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 okt 07, 22:36
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg skrev noe.....

Toppers Jonek. Må bare bøye meg i støvet og si at jeg har tatt skammelig feil av deg. Hva 1. inntrykket kom av husker jeg ikke.

Første inntrykket ? Er det fra nettet eller tribunen? Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men var første inntrykket så dårlig???

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 10 okt 07, 22:58
Trist at Berg gir seg. Har dyp respekt for hva han har gjort for FFK og Ph. Nå har Ph vokst og krever nok sin mann. Dette har blitt en stor bedrift. Nå kjenner ikke jeg Berg personlig, men ut i fra media og hva folk i Ph sier har han ikke vært i form. Det jeg prøver å si er at han slutter ikke bare på grunn av all støyen. Kanskje hadde han kastet inn håndkleet allikevel??? Uansett er det trist at det skal bli denne støyen som skal henge ved hans avgang. For fyren er vel en av de mest samlende personlighetene i fredrikstad.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 11 okt 07, 15:23
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg skrev noe.....

Toppers Jonek. Må bare bøye meg i støvet og si at jeg har tatt skammelig feil av deg. Hva 1. inntrykket kom av husker jeg ikke.

Første inntrykket ? Er det fra nettet eller tribunen? Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, men var første inntrykket så dårlig???

 

 

Fra nettet, Som sagt så husker jeg ikke, og plasserte deg nok litt i bås etter diskusjonen om 4 personer utesteng fra plankehauen. Tror egentlig jeg blander deg med et annet nick.?

Vet ikke hvorfor  jeg skrev om 1. inntrykket engang, ble bare litt positivt overasket av meningene dine, men nå gir jeg opp med å prøve å forklare meg før jeg fremstår som en komplett idiot.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 okt 07, 16:40

Selvfølgelig er det trist for Plankehaugen at de mister en såpass viktig ressursperson, og jeg syns måten det har skjedd på har vært dårlig. At Ulf Berg etter manges mening ikke har gjort en god nok jobb er greit, men når han blir hetsa og får trusler så han gir seg, da er det noe gæærnt.

Dessuten løser nok ikke dette noen problemer. Når både Berg og nå nylig Roy(husker ikke etternavnet akkurat nå) gikk ut og sa at styret har vært enstemmig i sine beslutninger, må jo det stemme. Og at da talsmannen, som blir symbolet på Plankehaugen, gir seg, sitter det jo fortsatt mange andre personer i styret som også har mange av de samme meningene og holdningene.

Ellers syns jeg Roy(kommer fortsatt ikke på etternavhet, hehe) så langt har gjort en dårlig jobb som fungerende talsmann. Han sammenligner flere ganger Plankehaugen med andre bedrifter ol. i Fredrikstad Blad. "At styremedlemmer trekker seg, det er sånt som skjer" ol. Skal jeg være ærlig så driter jeg i hva som skjer i andre styrer. Jeg syns han kunne kommentert Bergsaken i en større grad, og ikke vært for unnvikende. Hvis han ikke hadde noe annet å si enn at han trakk sammenligninger med Plankehaugen og andre bedrifter ol. syns jeg han kunne latt være å stille opp i et intervju.

Det blir som i Morgansaken, jeg savner mye mer informasjon fra styremedlemmer!!!!

Ønsker det nye styret som blir satt sammen lykke til, og håper at de kan være med på å gjøre det til en mer åpen supporterklubb, som tar mer hensyn til sine medlemmer.

Ønsker samtidig Ulf Berg lykke til videre, og syns det er meget trist at det måtte slutte på denne måten. Selvom jeg ikke har vært noe særlig positiv til ham, så er det tragisk at det ble som det ble..

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


jambo

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 10 okt 07, 09:47
Opprinnelig postet av jorhan

Da har Ulf Berg trukket seg med umiddelbar virkning. Dette synes jeg er trist. Mannen har gjort en formidabel innsats for PH og klubben. Trist!!!! Da er det vel mange som er fornøyde kan jeg tenke meg...  en ressursperson er skjøvet ut i kulda.....godt jobba!!!!

 

Tja, det er vel flere enn Ulf Berg som har blitt skjøvet ut i kulda i det siste, godt hjulpet av Ulf Berg. Så jeg vet vel ikke helt hvem som ble sittende med svarteper til slutt jeg...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 okt 07, 10:01
trodde ikke du var i styret lenger jeg lars ?

trist at ulf trekker seg

---------------------------

http://keiko99.net


Slettet
Slettet av bruker eller moderator


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f