Husk meg
Brukernavn
Passord

Ulf Berg trekker seg!

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 11 okt 07, 17:28

Opprinnelig postet av Holters
Kjernen er ikke i nærheten av Plankehaugen når det kommer til liv og røre i det hele tatt. Og jeg har bodd i Trondheim. I tillegg har Plankehaugen et langt større følge på bortebane. Så hvorfor skal vi se opp til en supportergruppering som ikke presterer bedre enn det vi selv gjør?


Fordi Kjernen er inkluderende, noe som også Plankehaugen har kalt seg, men overhodet ikke klarer å leve opp til.

Opprinnelig postet av Holters

Plankehaugen er for alle. Dere ble godt mottatt og fikk stå og lage liv uten at det skapte noe bråk. At noen bryter regler, normer og folkeskikk er ikke det samme som at ultrasgrupperinger er totalt uønsket, men dere bør jaggu se å jenke dere litt. Dere (du) innser jo over hodet ikke at dere gjør noe som helst galt eller provoserende når dere jevnlig rakker ned på andre supportere med en fryktelig nedlatende tone og fremstiller dere selv som guds gave til byen Fredrikstad - noe som egentlig er skremmende.

Ble vi godt mottatt Holters?  Jeg vil ikke sitte her og syte over hvor ille vi har det, men, tråder med drittslenging, skandaleoppslag i Demokraten, falske beskyldninger om rullestolhets, enda mer forumhets, møte med klubben etter bluss i en grøft (!), drapstrusler på nettet, og bli stoppet på gata... Kaller du virkelig det god mottagelse? Vi har tydeligvis svært forskjellige definisjoner på det.

Opprinnelig postet av Holters

Og hvor har du dette våset om at "to er uskyldige" fra? Du lager jo nye versjoner hver eneste gang du forteller om dette. Ikke lenge siden hevdet du at Zoran kun hadde blitt utestengt for blussing på en rasteplass, og at den handlingen derfor var halvparten så ille som ølkastingen til en vifsupporter. For 2 dager siden var 1 uskyldig og ikke medlem av Plankehaugen. I dag er 2 uskyldige. Litt etter litt omskriver du og fjerner omstendighetene som faktisk er lagt til grunn. Om ei uke tipper jeg at alle er uskyldige og ofre for Fredrikstads neste største justismord gjennom tidene.


Artige utsagn du kommer med her. Hvor lager jeg nye versjoner?  Utifra det du skriver virker det som du ikke har fattet noe av kartleggingen av de utestengte som jeg flere ganger har prøvd å legge frem her. De to uskyldige er èn fra BRH, og Zoran. De to har ikke gjort noe som helst for å skade FFKs omdømme. Ikkenoe som helst. Og skulle man tro Ulf Bergs "livsmotto" mr. Moderator, som jeg siterer; "man er uskyldige inntil det motsatte er bevist..", burde vel dette også gjelde disse to?
Og hvor omskriver jeg?  Enten er det en misforståelse fra din side, ellers er det grunnløse påstander. Du må for søren klype klare å skille mellom hvilke personer jeg skriver om som jeg har hevdet er uskyldige? Du/alle på forumet skjønner når jeg skriver om Zoran. Jeg har alltid hevdet at to er uskyldige juridisk, og for å motbevise det vil jeg gjerne at du viser meg et direkte sitat av meg selv der jeg påstår noe annet. Må jeg liksom skrive om begge to hver gang mener du?

Opprinnelig postet av Holters

Edit; En ting til: Jeg tror vi som driver denne siden snart må diskutere om vi skal begynne å slette absolutt alt som har med Ultras å gjøre her i forumet. Alt dreier seg om denne drittslengingen og helligjørelsen av BRH for tiden - noe som egentlig er et totalt ferdigdiskutet og helt uinteressant tema for dem fleste. Men likevel så ødelegger noen få for det flertallet er interessert i: Nemlig fotball!


Jep, hvis dere har vurdert det, hadde det kanskje vært å vurdere at en 24-siders tråd om rullestolbrukere som hadde blitt trakkassert hadde blitt slettet og stengt lenge før den fikk utviklet seg dit den gjorde også? Eller, kanskje det også er helliggjørelse av BRH?  Mener du det? Hva med de (blant annet kriss, diverse kommentarer av T.Olsen) som faktisk har gått direkte ut om mot oss som personer?

Ikke nok med at du til stadighet blander deg inn i tråder som jeg enten har startet eller debbatterer i, og klager på hvor usaklig, dårlig, og lite objektiv jeg er på trådoverskrifter, så påstår du indirekte at jeg er med på å ødelegge forumet der man egentlig skal diskutere fotball med analsnakk?  Hvor var den påstanden da trådene "positivt med ultras?", "Skammelig oppførsel av deres "pent kledde"", "noen spørsmål til Plankehaugens forsanger..:" oppsto?

---------------------------

Den unge generasjonen...


Tidspunkt Skrevet av
11 okt 07, 11:18 » Kent
11 okt 07, 10:50 » Martin_
11 okt 07, 11:00 » Holters
11 okt 07, 11:04 » Per Egil
11 okt 07, 11:57 » denialsander
11 okt 07, 12:00 » Per Egil
11 okt 07, 13:41 » Liraren
11 okt 07, 17:28 » Martin_
11 okt 07, 17:36 » JipJap
11 okt 07, 18:17 » Holters
10 okt 07, 23:22 » b-tribunesliter
10 okt 07, 23:38 » bønna
10 okt 07, 23:56 » Liraren
11 okt 07, 00:09 » Slettet
11 okt 07, 08:48 » b-tribunesliter
11 okt 07, 00:00 » Slettet
11 okt 07, 00:08 » jambo
11 okt 07, 10:01 » b-tribunesliter
11 okt 07, 10:42 » Morgaine
11 okt 07, 14:14 » jambo
10 okt 07, 22:14 » jambo
10 okt 07, 13:00 » Morgaine
10 okt 07, 13:07 » Morgaine
10 okt 07, 14:08 » Bedreviteren
10 okt 07, 20:30 » kanogvetalt
10 okt 07, 23:26 » Bedreviteren
10 okt 07, 19:00 » Slettet
10 okt 07, 20:27 » Slettet
10 okt 07, 20:35 » Slettet
10 okt 07, 22:53 » Slettet
Forumet er moderert av: arte et labore, marle, morten, per egil, Planken og Rey

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340