Husk meg
Brukernavn
Passord

Er dette vår hovedsponsor?? Carnegie -Les dette!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 12 okt 07, 19:03
Endret: 12 okt 07, 19:06
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Holters


Moderator (Holters): Når jeg tenker meg om, dette var fryktelig off topic fra min side... Det samme gjelder flere av de siste innleggene i tråden.

He he. Det har lett for å skli ut når noen ikke greier å skrive et innlegg i en hvilken som helst tråd uten å dra fram utestengelsene. Personlig er jeg ganske lei gnålet.....

Om du er lei snakket om utestengelser, kan det være meget relevant å snakke om det alikevel. Det som denne tråden handler om er Carnegie som sponsor ,og hvor viktig det er at sponsorne vet at supporterne følger med på hva som skjer i deres firma, for de er meget raske til å kritisere klubb og supportere om de ikke er stuerene i alt til punkt og prikke.

 

Nå skriver du piss igjen. Du startet jo selv tråden, og du skrev selv at det kun var et spørsmål, og at du nå hadde fått svar på det. Du må holde tunga rett i munnen vettu, og ikke endre hensikten med tråden etter eget hode. Da er det kanskje på tide å stenge tråden da? Eller skal vi la den skli videre ut i periferien? Kan du ikke starte en "moral-tråd" da og lufte meningene dine om utestengelser og moralen til FFKs sponsorer der, istedet for å dra videre på en sak om Carnegie i Sverige som ikke har noe som helst med FFK å gjøre?

Det var fint du klipte ut det du gjorde Hotdream. Det viser at tråden lever videre og er ikke utenfor trådens emne.

Det er fulstendig feil å si at jeg fikk fullgode svar på alt i ditt første innlegg, men noen gode svar var det. Du bør holde deg for god til å komme med utsagn om å skrive #¤#¤, og de beskylningene om at jeg prøver å grave fram dritt rundt FFK.

Da har ikke du forstått at FFK og sponsor (Carnegie) ikke er det samme.

Har det blitt grav dritt fram, er det om Canegie, ikke FFK. Du holder fast ved at det er Carnegie SVERIGE som har gjort den store skandalen, og ikke Carnegie NORGE. Det kan være i og for seg riktig det, men hovedkontoret til vår sponsor ligger i SVERIGE.

Vår sponsor er ikke helt løsrevet fra det skandaleomsuste svenske, for de driver med det samme, og har den samme øverste ledelse. Det norske Carnegie driver ikke med videouteie eller bruktbil import. De driver med det samme, og på min drakt står det heller ikke Carnegie NORGE.

Derfor er det ikke irrelelvant å reise spørsmålene, og det er ikke irrelevant synes jeg å sammenlikne handlekraften og null toleransen ovenfor de utestengte og sponsorene våre.

Om du ikke liker den sammenlikningen er det ditt problem.

Det interessante er hva vi som fans og supportere kan gjøre og si i sike situasjoner der sponsoren kan føre klubben i vanry?

Denne tråden kan ikke bare avsluttes pga at du ønsker det. Den lever videre om folk ønsker å debatere dette saklig videre.

Om ikke du ønsker å gjøre det saklig er det opp til deg å la være.

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 13 okt 07, 10:33
Nå var det vel gnålet om utestengelsene jeg mente hadde lite eller ingenting i denne tråden å gjøre...? Ikke lett å få deg til å forstå..
Om det var sånn at de fant ei rotte på kjøkkenet til McDonalds-restauranten i Sarpsborg så ville du sikkert gå ut ifra at det var rotter på alle andre McDonalsd-restauranter i verden....Jeg skal ihvertfall ikke bidra mer til dette sirkuset. God bedring 

misfit

Knøttespiller

Ble medlem: 30 aug 07
Innlegg: 38

Lagt til: 13 okt 07, 11:43
Endret: 13 okt 07, 11:47
Det er kanskje fornuftig siden du ikke vet hva du tror du har peiling på.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 13 okt 07, 12:31

Om det hadde blitt funnet en rotte os McDonald i Særp, hadde ingen betydning.

McDonald er McDonald uansett rotter.

Det har ingen betydning. folk løper og kjøper og lar seg friste

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 okt 08, 18:17

Ser ut som vår hovedsponsor sliter tungt om dagen. Foot in mouth

Carnegie taper èn milliard på èn kunde. 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Be Loyal Be Proud Be Stokie!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340