Husk meg
Brukernavn
Passord

Trusler til styret

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 02 okt 07, 21:49
Endret: 03 okt 07, 16:51
Vil bare benytte anledningen til å gratulere de som evt. har kommet med trusler til styret og PH generelt. Makan til ekstrem idioti skal man lete lenge etter. Hva F@.. går det av folk!?!?!? Har dere gått helt fra vettet?? Vi lever i Norge, og året er 2007!!! Vi bor ikke i et eller annen faciststat med diktaturstyre!!! Oppfør dere siviliserte og ikke som en gjeng furtene guttunger som ikke har fått viljen deres av mamma og pappa!! Hevne seg med trusler om brannbomber og blussing er jo kjempesmart!!

Vis dere litt modne ihvertfall!! Vi har faktisk et demokratisk valgt styre, og hvis man ikke liker det de gjør får man si det på en sivilisert måte, og evt. stemme på noen andre på generalforsamlingen. Værre er det ikke!!!

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 02 okt 07, 21:52
Ja bra med slike trusler samtidig som at en ny supp.forening er blitt til

Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 07, 21:56
Opprinnelig postet av kriss
Ja bra med slike trusler samtidig som at en ny supp.forening er blitt til


er det gæærnt at en ny supportergruppe har kommet ?

kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 02 okt 07, 22:02
Opprinnelig postet av Marcus
Opprinnelig postet av kriss
Ja bra med slike trusler samtidig som at en ny supp.forening er blitt til


er det gæærnt at en ny supportergruppe har kommet ?
Nei men dumt at det skal komme trusler samtidig som enkelte melder seg ut av plankehaugen og starter en egen forening.Sier ikke at truslene kommer fra noen som har meldt seg ut men du ser jo at det blir blåst opp i media nå som ting begynte og roe seg.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 02 okt 07, 22:03
Endret: 02 okt 07, 22:27
Opprinnelig postet av Marcus

er det gæærnt at en ny supportergruppe har kommet ?



Nei, det er ikke det dette handler om. Jeg ønsker Rødhvit Elite lykke til av hele mitt hjerte. MEN DET SOM ER PÅ TRYNET ER TEMA FOR DENNE ARTIKKELEN :

http://www.f-b.no/article/20071002/FFK/71002012/1009/AKTUELT

---------------------------

Å bli far første gang - Stort, å få barn nummer 2 - Større, MEN Å VÆRE EN AV 25.000 PÅ ULLEVÅLL 12/11-06 - KONGE, DET BLIR IKKE STØRRE!!!!!


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 02 okt 07, 22:32

Det blir jo idiotisk å komme med trusler mot PH og spesielt mot enkeltpersoner, da har alt sammen tatt en helt feil vending. Når dette skjer pga. temaer rundt noe så i utgangspunktet uskyldig og engasjerende som fotball må noen se for fa.n å stikke diverse fingre i jorda..... Eventuelt finne seg en hobby...

 

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 118

Lagt til: 02 okt 07, 22:38

Hvorfor går man ut med en pressemelding om dette, og ikke til politiet? Med dagens teknologi er det null problem for
politiet å finne ut hvem som står bak slike trusler. Ihvertfall de som kommer pr. sms.


---------------------------

#18™


kriss

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 sep 07
Innlegg: 23

Lagt til: 02 okt 07, 23:19
Håper dette blir anmeldt og at de skyldige blir tatt.Skulle det vise seg at den eller de personene går på FFK kamp så håper jeg de får livsvarig utestengelse.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 okt 07, 23:23

Synes det blir tett når folk går og gjør som de her gjør.. Rett og slett barnslig.. Greit at Zoran har vært en kjempe på å få igang sang o.s.v, men at noen truer styret med det som har blitt gjort her, da begynner det å bli farlig..

Dere som har gjort det BØR skjerpe dere før det evt ligger en annmeldelse på bordet.. Greit styret gjorde kanskje feil ved det de har gjort, men de fortjener absolutt IKKE dette..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 02 okt 07, 23:39
det blir å dra det litt langt med sånne trusler..  skjerpings

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 okt 07, 07:56
Hvis han har fått trusler på sms og telefon, bør være en grei sak å spore opp for politiet. Dette må anmeldes.
Om ikke Ulf gjør det så bør en av oss andre gjøre det. Slik kan vi rett og slett ikke ha det.

Det lukter ubetinget fengsel av slike trusler.

PS! Sitter du med dårlig samvittighet hadde jeg ringt ulf og beklaget på det dypeste og kjøpt blomster
til kona hans ASAP!

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 03 okt 07, 10:44
Opprinnelig postet av Frode

Det lukter ubetinget fengsel av slike trusler.


"Slike trusler"? Har du fått innsyn i saken, eller? Nå ble jeg veldig nysgjerrig, for det er åpenbart at du har fått vite noe ingen av oss andre har fått vite.

Så da foreslår jeg at du gir oss andre en innsikt i saken også, sånn at vi kan diskutere dette på et saklig nivå.

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 03 okt 07, 10:48

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av Frode

Det lukter ubetinget fengsel av slike trusler.


"Slike trusler"? Har du fått innsyn i saken, eller? Nå ble jeg veldig nysgjerrig, for det er åpenbart at du har fått vite noe ingen av oss andre har fått vite.

Så da foreslår jeg at du gir oss andre en innsikt i saken også, sånn at vi kan diskutere dette på et saklig nivå.

Jeg tar utgangspunkt i trusler om å kaste brannbomer i plankehaugen. Mulig jeg drar konklusjoner litt raskt, men i mine øyne er dette en drapstrussel. Du må selvsagt få mene noe annet. Jeg kan desverre ikke bidra med mer informasjon enn det som fremkommer på f-b og vg.no, men regner med at Ulf Berg er rimelig greit gjengitt. Jeg kan ikke stå til ansvar for siteringsfeil fra avisenes side.

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- Seriemester 2009


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 okt 07, 14:21

Opprinnelig postet av kriss
Håper dette blir anmeldt og at de skyldige blir tatt.Skulle det vise seg at den eller de personene går på FFK kamp så håper jeg de får livsvarig utestengelse.

 

Så da mener du at alle i hele fredrikstad som noen gang har kommet med trusler skal bli utestengt fra fredrikstad stadion. ? Alle som har rulleblad? Alle som har gjort noe galt i livet?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 okt 07, 14:44
Opprinnelig postet av Liraren

Opprinnelig postet av kriss
Håper dette blir anmeldt og at de skyldige blir tatt.Skulle det vise seg at den eller de personene går på FFK kamp så håper jeg de får livsvarig utestengelse.

 

Så da mener du at alle i hele fredrikstad som noen gang har kommet med trusler skal bli utestengt fra fredrikstad stadion. ? Alle som har rulleblad? Alle som har gjort noe galt i livet?

JEG mener: de som har kommet med trusler mot styret aldri må få lov å komme inn på stadion igjen (livsvarig)

og tar jeg ikke feil, var det DET du mente å kriss?

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 03 okt 07, 15:21

hvorfor det, trusler mot plankehaugen styret har ingenting med Fredrikstad fotballklubb og gjøre?

Men jeg er fortsatt imot trusler, men jeg tro absolutt ikke på at det har kommet noen brannbombe trusler. For da hadde vel sjølvaste ulf hatt vett i skallen til og anmelde det?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 okt 07, 15:27
Helt ærlig så tror jeg aldri det har kommet noen som helst trusler. Dette er bare et taktisk spill fra Ulf Berg for å beholde fler medlemmer og stenge ute de som mener noe annet enn han. Jeg snakket blant annet med Ulf Berg og kom med konstruktiv kritikk, ikke en eneste trussel!! Men etter dette så er det hvertfall klart at i Plankehaugen hører ikke jeg hjemme lenger. Ulf Berg bare lyver og er falsk!!!

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 03 okt 07, 15:45

Opprinnelig postet av schpa84
Dette er bare et taktisk spill fra Ulf Berg for å beholde fler medlemmer og stenge ute de som mener noe annet enn han.

eh nei, han og resten av PH vil ikke ha de som ikke følger reglene som er vedtatt, på PH feltet. (eller på noen av PH`s turer)

---------------------------

Fred, frihet og alt gratis !


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 03 okt 07, 15:48
Eh, var ikke det jeg mente da. Mente at hhan lyver om de truslene om brannbombene!! Det er noe forbanna løgn!! Han er redd for å miste medlemmer til den nye supporterklubben neste år! Derfor sier han dette. Lurer du ikke på hvorfor han ikke går til politiet med det?

---------------------------

Rød hvit til jeg dør:)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f