Før kampen: Start - Fredrikstad (23. serierunde)
---------------------------
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Start er ofte bra de første 45, men faller grusomt i andre omgang, og da særlig de siste 20.
Allikevel tror jeg vi taper denne kampen, desverre. Enkelt og greit fordi jeg tror start vil gi noen prosent mer enn våre gutter denne matchen.
Håper selvfølgelig jeg tar feil.
heia heia...
Opprinnelig postet av Kristian B
Start er ofte bra de første 45, men faller grusomt i andre omgang, og da særlig de siste 20.
Allikevel tror jeg vi taper denne kampen, desverre. Enkelt og greit fordi jeg tror start vil gi noen prosent mer enn våre gutter denne matchen.
Jepp, du tar nok forhåpentligvis feil.....
Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............
Hvis vi skal legge til grunn din analyse av Start bør vi ha sjanser :)
Opprinnelig postet av bjorn
Hvis vi skal legge til grunn din analyse av Start bør vi ha sjanser :)
Absolutt... Så matchen mot sandefjord i går, og Start var forferdelige i andre omgang. Vi har også et bedre lag enn Start nå. Men allikevel har jeg en dårlig følelse denna gangen. Start har kniven på strupen, det hakke vi. Enkelt og greit.
Men jeg er ingen fotballekspert, enda;)
heia heia...
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Lasse
Multe Raijo Patrick Sjøberg
Jonna Gashi Wehrman Kvisvik
Gardar Tarik
Same lag som mot RBK, syns de sto opp bra og kjempet godt, alle fortjener en ny kamp!
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.
KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
www.menigheden.no/vbforum/showthread.php
Men som et par der inne påpeker - statistikken mot Fredrikstad er alt annet enn lystig lesning for den gule og sorte.
Og husk at Start-spillerne ikke bare vil spille med hjertet utenpå drakta - men også noen veldig tynnslitte nerver! For dem er kun seier godt nok, og dårlig uttelling eller en tidlig FFK-scoring vil skape stress... Jeg våger faktisk å håpe på 3 poeng.
Opprinnelig postet av keiko99
nå er jeg sikker på 3 poeng igjen.. var litt pestemist føre RBK kampen, men ikke nå
Du husker vel jeg sa at vi skulle banke RBK?
Angående de fire siste kampene mot de fire svakeste (?) lagene, så tror jeg vi har en fordel her mer enn en ulempe. Sant nok kjempr de svakeste lagene mot nedrykk og har kniven på strupen - men det er det en grunn til. Fra 17. til og med 20. serierunde var det disse fire lagene som tok færrest poeng. Lag som Tromsø og Aalesund derimot har spilt sterkt i det siste. Disse lagene spiller også uten press på seg, og mange lag spiller best når de bare kan spille og ha det gøy uten at det står for mye på spill.
Vi bruker å ha et godt grep på Start, også borte. Spiller vi bare halvparten så bra som mot RBK så vinner vi dette.
Håper å se Multe like god som sist!
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Hehe.. Titta litt innom menigheden,og måtte jo bare le litt av alt de skrev..
Men denne her var jo knall : "vi kommer til å lede 2-0 til pause over ffk, så taper vi 3-4 etter masse mål av hoås (3 meter høy ca) tarik, gashi, og piroja"...
Godt å se at det finnes sørlendinger som klarer å innse realiteten!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Hehe.. Titta litt innom menigheden,og måtte jo bare le litt av alt de skrev..
Men denne her var jo knall : "vi kommer til å lede 2-0 til pause over ffk, så taper vi 3-4 etter masse mål av hoås (3 meter høy ca) tarik, gashi, og piroja"...
Godt å se at det finnes sørlendinger som klarer å innse realiteten!
Start-supporter her. Ja, vi har mye å hevne...det sa vi før vi tapte 0-3 mot dere sist. Men nå er motivasjonen bare sykt høy i Start og trua begynner å komme tilbake. Det blir en spennende kamp. Velkommen til Sør Arena!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 03 okt 07, 18:12
Endret: 03 okt 07, 18:13
Start-FFK B
Tromsø-Viking B
RBK-Sandefjord H
VIF-LSK U eller H
Dette er et meget sannsynlig utfall av helgens kamper. Da blir det full kamp om 4 plassen og kansje til og med 3 plassen etter hvert
4. LSK 37
5. RBK 35
6. FFK 35
7. VIF 34
8. Tromsø 33
Eller
4. LSK 36
5. VIF 36
6. RBK 35
7. FFK 35
8. Tromsø 33
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvorfor er ikke denne sticky lengre?
Fordi at de to andre på toppen skal få lov til å ha all oppmerksomhet en perioden. :)
Har du lest forumets retningslinjer?
Opprinnelig postet av PladserN
Hvis vi skal klare å få 4 plassen er det på bekostning av Stabæk eller Lillestrøm. Etter min mening blir Brann, Viking og Vålerenga for sterke. For å få 4 plassen må vi vinne de 4 siste. Kanskje vinne 3 og en uavgjort, men tror ikke vi klarer 4 plassen. Tilslutt havner vi på 6 plass.
Så det betyr at du tror VIF vinner resten da??? Hatoppgjørene Lyn og Lillestrøm......og Viking(ikke tapt hjemme enda) borte.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914