Husk meg
Brukernavn
Passord

FM 2008 - Demoen er ute!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 30 sep 07, 12:15
I dag ligger demoen til det nye Football Manager tilgjengelig for nedlasting. Jeg regner med at det er mange her på forumet som kommer til og laste ned demoen, og selvsagt skaffe seg fullversjonen når den kommer ut (20.okt?).

Tenkte jeg kunne starte denne tråden slik at vi kan diskutere demoen i tiden som kommer - hva vi liker/ evnt ikke liker, hvilke resultater vi oppnår, tips om taktikker, etc etc.

Selv holder jeg på å laste ned demoen i skrivende stund. Er nå på 85% (fila er svææær, 523 MB).

Demoen kan blant annet lastes ned på FMNorge

---------------------------

www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 sep 07, 22:15
Faen, jeg tørr ikke laste den ned........jeg må lese til eksamen..........ÅÅÅÅHHHH, det er så jævlig fristende! Helsike!

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 okt 07, 13:20
Endret: 09 okt 07, 15:00
Endte på 5. plass med FFK uten å legge for mye vekt på taktikk, samt jeg rørte ikke treningen, slik jeg ville ha gjort dersom det var fullversjonen.

Jeg kjøpte følgende spillere:
- Espen Ruud (Odd Grenland) 15 millioner
- Ygor (Start) 9,25 millioner
- Daniel Sjölund (Djurgården) 6 millioner
- Atle Roar Håland (12 millioner)
- Patrik Lomski (Turun Palloseura) byttet mot Faton Hoti

Og solgte følgende:
- Rami Shaaban (Lyn) 12 millioner
- Patrik Gerrbrand (Hammarby) 12 millioner
- Raymond Kvisvik (Odd Grenland) 8 millioner
- Brian West (Honka) 6 millioner
- Faton Hoti

Synes FFK-spillerne har riktige attributter og posisjoner. Selv juniorspillerne er godt dekket, om jeg tør si det selv. Er tross alt jeg (+ finpuss fra Costanza) som har gjort jobben for FM08.

Johan Sjöberg mangler. Anders Beck er fortsatt på vei inn fra Selbak i 2008. Tamas Szekeres er i stallen, men uten kontrakt. I tillegg er Fofana og Kouadio på utlån fra West Ham... Lurer på hvordan gutta i SI klarte å få til det.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 okt 07, 12:38
Ja, ingen andre som har testet denne godbiten?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 okt 07, 12:50
jo jeg har prøvd jeg, men noen har tatt det bort

---------------------------

http://keiko99.net


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 okt 07, 12:55
Opprinnelig postet av Holters
Ja, ingen andre som har testet denne godbiten?


Liten vits å spille bare èn sesong... Er i 2019 med Sarpsborg FK på FM 07 nå og har ikke tenkt til å gi meg enda.
 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 okt 07, 19:25
Hva er nytt i forhold til FM 07 da? Regner med at det er noen finjusteringer fra tidligere versjoner. Ellers er jeg litt skuffa over Rasle her.. Sarpsborg FK..?? hva er det for noe tull..?? hehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 okt 07, 19:31
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Hva er nytt i forhold til FM 07 da? Regner med at det er noen finjusteringer fra tidligere versjoner.

LONDON (27. Juli 2007) - SEGA Europe Ltd. annonserte idag at Football Manager™ 2008 (PC og MAC) vil bli å finne i butikken før julen 2007. Football Manager™ 2008 vil bli den kommende utgaven av den prisvinnende spillserien Football Manager, utviklet av velrenomerte Sports Interactive. Den kommende utgaven av Football Manager™ vil være fullstendig oppdatert for den kommende sesongen, og vil gjøre det mulig for spilleren å velge sin favorittklubb eller -landslag, og føre det til suksess gjennom cuper, ligaer, Europeiske turneringer og internasjonale turneringer. Spillet vil ha over 5000 spillbare lag fra over 50 nasjoner.

Tilbakemeldinger fra fansen etter utgivelsen av forrige Football Manager har, som vanlig, blitt tatt svært seriøst av Sports Interactive, noe som har ført til at over 100 nyheter til FM08, inkludert et helt nytt veiledningssystem, som skal hjelpe nye brukere gjennom de ulike aspektene ved spillet. Dette gjør Football Manager™ 2008 til tidenes mest brukervennlige utgave av Football Manager™. Mer erfarne brukere vil kunne velge bort denne funksjonen.

"Med Football Manager™ 2008 hever vi nok en gang nivået hva gjelder managerspill" sier Miles Jacobson, administrerende direktør i Sports Interactive. "Ved hjelp av en rekke små endringer, samt endel større, blant annet en total endring hva gjelder ledelse av landslag, samt et nytt nytt system for kampdagen (kalt Match flow), gleder vi oss virkelig til å se reaksjonene fra fansen når spillet slippes."

Med flere nye funksjoner, videreutvikling av gameplay, samt en detaljrikdom slik kun Sports Interactive kunne gjort det, vil Football Manager™ 2008 kunne tilby en managersimulator uten sidestykke. For å skjerpe appetitten til fansen, har SEGA og Sports Interactive offentliggjort hovednyhetene i Football Manager™ 2008.

Nye funksjoner for Football Manager™ 2008 (PC/MAC)

Kampflyt: Den største endringen i kampmotoren siden Sports Interactive introduserte 2D. Denne fuksjonen vil bringe større atmosfære til kampdagen med forhåndsstoff om kampen, team talks, motstanderens spillerinstrukser, kampen i seg selv, pausen og etter kampen. Disse følger nå hverandre slag i slag, der muligheten for å sette kampen på pause forsvinner. En mini-radar vil fortelle deg hva som skjer mens du gjør endringer underveis.

Landslagsledelse: Det å lede et landslag har blitt endret totalt for Football Manager™ 2008, inkludert forbedring av media, spillere som trekker seg fra landslaget, spillersamhandling, speiding av spillere, videreutviklet shortlist, valg av kaptein, samt at spillerne nå vil ha ulik moral på klubb- og landslag.

Brukervennlighet: Et mye rener skin, et helt nytt hjelpesystem til å hjelpe nybegynnere gjennom de ulike aspektene av spillet. Et nytt notatsystem, bedre plassering av knapper for lettere navigasjon, samt oppdatert manual og læreprogram. Videre, de nye trenerrapportene gjør det enklere å overta et nytt lag, mens det nye kalendersystemet gir deg alle de viktige datoene gjennom sesongen. Alt dette for å gjøre Football Manager™ 2008 til Sports Interactives mest brukervennlige spill noensinne.

Tillit: Spilleren kan nå enkelt fortelle styre og fans hva han syns om lagets ytelse i kamp gjennom den nye tillit-seksjonen. Denne gir ikke bare spilleren en tilbakemelding på hva styre/fans mener om utvikling i turneringer, men også om økonomi og nye kjøp.

Overganger: En ny måte å ta hensyn til alle aktuelle bud på spillere, permanent såvel som lån, inn såvel som ut. Det nye systemet gjør det enklere å sammenligne bud og akseptere eller avslå dem.

Kampmotoren: En sterkt forbedret kampmotor, som igjen benytter seg av fotballhjernen til Ray Houghton (tidligere landslagsspiller for Irland), samt verkøy benyttet av virkelige managere, for å gjøre det så virkelig som mulig. Mulighet for å endre mål på banen, for å optimalisere en spesiell spillestil, har også blitt lagt til spillet.

Priser: En overhøvling av prisutdelingssystemet i spillet er ikke bare mer presist nå, men har også ført til nye spillerpriser, som Gullstøvelen, og "Beste Ellever", som viser tidenes beste (i spillet) startellever for klubber og landsslag.

Økonomi: For å gjenspeile forandringene i den moderne fotballen, har Sports Interactive også oppdatert de finansielle områdene av Football Manager™ 2008, inkludert mer informasjon tilgjengelig for manageren, inkludert inntekter fra kampdag, sesongbilletter, investeringsmidler, sponsorer, bonuser, samt muligheten for å flytte penger mellom lønninger og transfermidlene, slik at du som manager får litt hjelp til å skape det ideelle laget.

Fansdager: Styret kan nå arrangere såkalte fansdager for å gi en boost til synkende tilskuertall, eller for kamper som er kjent for å gi lave tilskuertall. Blir disse dagene en suksess vil du se at folk strømmer til stadion i legre tid.

Media: Media har kommet mer med enn tidligere. I tillegg til større detaljer i eksisterende media og en ny nyhetsseksjon som skal hjelpe deg til å finne ut viktige hendelser i alle turneringer.

Spillerbilder: Alle spillere vil bli utstyrt med bilder laget ved hjelp av FaceGen, for å gi spillerne mer personlighet, såvel som muligheten for å se spilleren bli eldre ettersom du kommer lengre i spillet.

Hurtighet: Lagring og lasting av spill er nå merkbart raskere. Det samme gjelder nettverksspill, taktiske endringer og kamprapporter.

fmnorge.com/forum/viewtopic.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


reddevil

Knøttespiller
Ble medlem: 27 apr 04
Innlegg: 40

Lagt til: 10 okt 07, 20:23
Releasedato er 19 oktober! Løp og kjøp!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 okt 07, 20:23
har kjøpt det jeg, men venter på kjøps datoen

---------------------------

http://keiko99.net


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 10 okt 07, 20:36

Opprinnelig postet av Holters
Endte på 5. plass med FFK uten å legge for mye vekt på taktikk, samt jeg rørte ikke treningen, slik jeg ville ha gjort dersom det var fullversjonen.

Jeg kjøpte følgende spillere:
- Espen Ruud (Odd Grenland) 15 millioner
- Ygor (Start) 9,25 millioner
- Daniel Sjölund (Djurgården) 6 millioner
- Atle Roar Håland (12 millioner)
- Patrik Lomski (Turun Palloseura) byttet mot Faton Hoti

Og solgte følgende:
- Rami Shaaban (Lyn) 12 millioner
- Patrik Gerrbrand (Hammarby) 12 millioner
- Raymond Kvisvik (Odd Grenland) 8 millioner
- Brian West (Honka) 6 millioner
- Faton Hoti

Synes FFK-spillerne har riktige attributter og posisjoner. Selv juniorspillerne er godt dekket, om jeg tør si det selv. Er tross alt jeg (+ finpuss fra Costanza) som har gjort jobben for FM08.

Johan Sjöberg mangler. Anders Beck er fortsatt på vei inn fra Selbak i 2008. Tamas Szekeres er i stallen, men uten kontrakt. I tillegg er Fofana og Kouadio på utlån fra West Ham... Lurer på hvordan gutta i SI klarte å få til det.

 

Anders er jo på utlån til Trosvik fra Selbak

---------------------------

www.performance07.no


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 16 okt 07, 09:50

Opprinnelig postet av Holters
Endte på 5. plass med FFK uten å legge for mye vekt på taktikk, samt jeg rørte ikke treningen, slik jeg ville ha gjort dersom det var fullversjonen.

Jeg kjøpte følgende spillere:
- Espen Ruud (Odd Grenland) 15 millioner
- Ygor (Start) 9,25 millioner
- Daniel Sjölund (Djurgården) 6 millioner
- Atle Roar Håland (12 millioner)
- Patrik Lomski (Turun Palloseura) byttet mot Faton Hoti

Og solgte følgende:
- Rami Shaaban (Lyn) 12 millioner
- Patrik Gerrbrand (Hammarby) 12 millioner
- Raymond Kvisvik (Odd Grenland) 8 millioner
- Brian West (Honka) 6 millioner
- Faton Hoti

Synes FFK-spillerne har riktige attributter og posisjoner. Selv juniorspillerne er godt dekket, om jeg tør si det selv. Er tross alt jeg (+ finpuss fra Costanza) som har gjort jobben for FM08.

Johan Sjöberg mangler. Anders Beck er fortsatt på vei inn fra Selbak i 2008. Tamas Szekeres er i stallen, men uten kontrakt. I tillegg er Fofana og Kouadio på utlån fra West Ham... Lurer på hvordan gutta i SI klarte å få til det.

 

Var bra ferdighetsfilter på spillerne til FFK syns jeg.. Bra jobba.. Men fy faan så irriterende at styret bare godtar bud som kommer inn uten  at man får bestemme det selv. Gjorde styret det da du spilte og? Brått så hadde styret mitt akseptert to bud på tarik, et på 10 mill og et på 29 mill, heldigvis valgte tarik den klubben med høyeste bud ;) Men likevel irriterende..

---------------------------

www.performance07.no


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 okt 07, 12:10
De aksepterte automatisk et bud på Tarik fra Trabzonspor på 57,5 millioner kroner, samt et på Shaaban på 16 millioner.

Men skal sies at dette ikke er noe nytt. Den funksjonen var i FM07 også.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 16 okt 07, 17:32
ååh. Det kan ikke jeg huske å ha vært borti på FM 07. Menmen.. Men fikk et inntrykk av at 08 går helhetlig en god del raskere enn 07. eller er det kun fordi jeg spilte en demo? synes 06 og 07 har vært litt tregt til tider.. Og det har ikke no med dataen å gjøre ... hehe

---------------------------

www.performance07.no


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 okt 07, 00:07
Da har spillet kommet ut, noen som har startet?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 okt 07, 00:11
Opprinnelig postet av Snæbbis
Da har spillet kommet ut, noen som har startet?

Har kommet til dag 2.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 07, 00:39
jeg har spilt 12 kamper og ligger på 2 plass

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 okt 07, 21:48
Endret: 19 okt 07, 21:58
Ja, da var tippeligaen over. Jeg havnet på 4. plass med FFK og tallene 14-2-10, 45-28, og 44 poeng. Brann vant med sine 55 poeng (17-4-5, 48-25).

Av signeringer som storspilte for meg, vil jeg foreløpig anbefale:

- Patrik Lomski (Turun Palloseura) 800K
- Bogdan Stancu (Unirea Urziceni) 2,5M

Begge er to kanongode spisser med stort potensial.

Disse virker også veldig lovende, og har spilt godt:

- Yegor Filipenko (BATE) 1,2M <-- bunnsolid stopper
- Eduardo (Bahia) 3,25M <-- solid stopper, men kan brukes over alt! Spilt mye venstreback.
- Mika Ääritalo (Turun Palloseura) 4,25M <-- vært mye skadet, men åpnet godt.
- Jukka Lehtovaara (Turun Palloseura) 750K <-- billig og god keepererstatter for Shaaban.
- James Troisi (Newcastle) 7,75M <-- Tarikerstatteren min på venstre/høyre kant.

Kjøpte noen andre også, inkludert to stk for 30 mill hver, men de har ikke slått til enda (Yago Bellom og Bruno Mezenga). Surt at de dyreste kjøpene kanskje viser seg å være bomkjøp.

De største salgene var:
- Tarik Elyounouss (til Brann for 44 millioner + klausuler)
- John Anders Bjørkøy (til Lyn for 18 millioner)
- Rami Shaaban (til Djurgården for 12 millioner)
- Raio Piiroja (B. Jerusalem for 11 millioner)
- Patrik Gerrbrand (Hammarby for 9.75 millioner)
- Brian West (Marítimo for 7,5 millioner)

Wehrman fikk for øvrig 9 gule kort på 17 kamper (!). En som innhopper.

I Euro-cupen har jeg kommet i gruppe med Tottenham, Ajax, Partizan og Litex. På veien dit slo jeg Legia (3-1 sammenlagt) og CSKA Sofia (5-3 sammenlagt)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 19 okt 07, 22:59
Har skaffet meg FM 08 i dag. Det er faktisk første gangen jeg har spillt FM, måtte jo prøve det ut. Tror nok det kommer til å ta en god stund før jeg klarer å mestre det, virker avansert. Kan medele at min første kamp ble 0-1 tap mot Sparta Sarpsborg

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 19 okt 07, 23:10

Hvor mye penger får du til å kjøpe spillere for da?? Når du starter spillet liksom..

Skal kjøpe det i morgen,fikk ikke tid til å kjøpe det i dag pga overtidsjobbing!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 okt 07, 23:18
Opprinnelig postet av GurrBass
Hvor mye penger får du til å kjøpe spillere for da?? Når du starter spillet liksom..

Jeg tror det var 6,5M.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 okt 07, 11:57
Herved er dette spillet øverst på ønskelisten min :D Har desverre ikke penger =( så må vente til bursdagen min med å få det =(

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 okt 07, 11:58
forventer du at noen her skal kjøpe det til deg    håper du skaffer deg dette.. meget bra spill

---------------------------

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 20 okt 07, 12:01
Endret: 20 okt 07, 12:02

Opprinnelig postet av keiko99
forventer du at noen her skal kjøpe det til deg    håper du skaffer deg dette.. meget bra spill

tja, har da sagt det til familien og jenta mi at jeg ønsker meg det til bursdag da, så slipper noen her å kjøpe det.. hehe 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 20 okt 07, 22:11

Da har jeg kjøpt spillet også!!  

Skaffet meg spillere som : Ari Freyr Skulasson,Jukka Lehtovaara.

Solgt : Hoås og Shaaban.

 

Resultatene i treningskampene var utrolig dårlige.. Lå under Greåker 2-0 på Moa.. Klarte 3-2 seier..

Slo Rolvsøy 2-0 og Selbak ble slått 2-0..... Så var veldig skeptisk da sesongen startet opp for fullt!!

Men den gang ei.. Spilt 3 kamper i TL og står med 9-3 i målforskjell og 3 seiere..

Aalesund ble slått 5-1 hjemme,godset ble slått 2-1 borte og Start ble slått 2-1 hjemme..

Og en ting jeg la FORT merke til,var at Wehrman pådrar seg gule kort i nesten hver kamp.. 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 okt 07, 12:39
Denne Gustav Holmes, er det en bug?? Holters(?)  

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 okt 07, 12:45
Opprinnelig postet av wergis
Denne Gustav Holmes, er det en bug?? Holters(?)  

Hva med ham? Gustav Holmes er en juniorspiller som kom til FFK fra Østsiden før sesongen i år (2007).

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 okt 07, 13:25
Endret: 22 okt 07, 13:26

Ja, det er greit nok. Men "skillsa" hannes er jo litt i overkant..(?)

14 avslutninger

20 driblinger

20 frispark

16 innlegg

16 pasninger

14 teknikk

19 arb. kap

12 hurtighet

 

Spilt nå 6 treningskamper, tenkte jeg skulle prøve han ut som høyrekant spiller, og han har ikke akkurat gjort seg til skamme.. Best av alle med 4 mål og 7 assist og 8.46 rat..!!!

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 22 okt 07, 13:48
En som scorer i bøtter og spann for meg,er Gardar... På 7 kamper så har han putta 7 mål.. Tarik har putta 5,men han forsvinner til PSG

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 okt 07, 16:41
Opprinnelig postet av wergis
Ja, det er greit nok. Men "skillsa" hannes er jo litt i overkant..(?)

Vi har ikke researchet ham siden han ble "overført" fra Østsiden, så det er researcheren til Østsiden som har lagt inn eventuelle feilaktige attributter på Holmes.

Hos meg var han rimelig middelmådig, og markerte seg ikke særlig for FFK2. Slapp ham gratis til Kalmar FF, og der har han spilt 41 kamper, og i løpet av de har han 5 mål og 5 assist, samt 6.44 i rating. :)

Men 20 i frispark høres jo mildt sagt overkill ut. :)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 22 okt 07, 17:57

Ligger på 2plass på tabellen 1poeng bak Brann etter 13kamper spillt. Har kommet meg til 4 runde i Cupen, det ble en ulidelig spennende straffekonk mot Hønefoss forrige runde.

Solgte spillere:
Rami Shaaban - 15mill - FC Lyn Oslo
Tarek Elyounoussi - 32mill - Genoa
Cristian Halvorsen - 1.4mill - Litex
Tamas Szekeres - 350.000 Bodø/Glimt

Kjøpte Spillere:
Alanzinho - 13mill - Stabæk
Peter Rudi - Free Transfer - AA Gent

Har prøvd meg på Jarstein, B. H Riise, Iversen, Bertelsen, Opdal, Erik Hagen, Espen Hoff, Karadas + + +. Klubbene godtok men spillerne var ikke interessert.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 okt 07, 20:08

Opprinnelig postet av danan2

Kjøpte Spillere:
Alanzinho - 13mill - Stabæk
Peter Rudi - Free Transfer - AA Gent

Rudi!!! *grøss*

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 22 okt 07, 20:15

Opprinnelig postet av Holters

Hos meg var han rimelig middelmådig, og markerte seg ikke særlig for FFK2. Slapp ham gratis til Kalmar FF, og der har han spilt 41 kamper, og i løpet av de har han 5 mål og 5 assist, samt 6.44 i rating. :)

Men 20 i frispark høres jo mildt sagt overkill ut. :)

Han danker fint ut Bjørkøy på kant hvertfall..  Han er jo egentlig spiss, men skal rendyrke han som kantspiller..

Når du sier 20 på frispark er overkill, vil jeg hvertfall si 20 på dribling er over overkill!!!! Han er 17 år og har disse kvalitetene er jo vilt.. t.o.m Nani må jo vike for FFK`s nye stjerne

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 okt 07, 21:11
Jeg sjekket min savegame, og der var det bare frispark han hadde 20 i, men 19 i dribbling. ;) Virker uansett ikke som han har noe særlig potensial for videreutvikling.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 07, 23:58
jeg prøver å kjøpe Yssouf Koné fra rbk, men for ikke arbeidstilatelse.  slik er det med andre spillere fra samme land nedi der som jeg har prøvd å hente.. flere som sliter med det samme ?

---------------------------

http://keiko99.net


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 okt 07, 00:12
Hater dette spillet så sykt mye eller styre til ffk i spillet da.

Før sesongen solgte jeg rami, berg og hoås.

Spilte tidenes sesong og ble nr 2 i serien gruppespillet i UEFA cupen og semi i norges cupen. Tarek ble toppskårer med 25 mål. Hva skjer så jo

Raio, wehrman, gashi, bjørkøy og tarek blir alle tvangssolg pga det styre mener er så bra bud, og får jeg nye gode spillere til klubben neida. Jeg er så urutinert som trener så spillerne mener at jeg ikke er rett for den videre utviklinga. ARG

Så startet på ny game og går bedre nå hehe

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 okt 07, 00:33
du er faen med heldig, for jeg måtte tvang selge rami og la berg gå gratis.

---------------------------

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 29 okt 07, 21:36
Prøv å sette transferstatus på spillerne til at du ikke aksepterer noen bud, funka for meg i FM07, selv om spillerne kan bli grinete.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 29 okt 07, 23:55
Havna på 5.plass i sesong 1 og 4.plass is sesong 2. Kone putta 23 mål for meg i sesong 2, så nei ikke hatt noen problemer med arb. tillatelse. Satser nå ungt i sesong 3: Bråten- Driscoll- Shabani- Mehmeti- Halvorsen- Fellah- Vugdalic- Elvestad- Holmes- Kone- Thorvaldsen

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 okt 07, 02:34

Opprinnelig postet av SirLion
Herved er dette spillet øverst på ønskelisten min :D Har desverre ikke penger =( så må vente til bursdagen min med å få det =(

 

Kjøpe spillet ? Hvorfor det når det ligger gratis tilgj. på nettet  ? Uansett, har spillt 2 tippeliga kamper, 3-0 mot Aalesund og 4-2 mot LSK. Whermann fikk 3 kampers utestengelse pga en voldelig takling i siste treningskamp mot Kamma slik at Ringberg måtte gå av banen pga skade. Mannskapet mitt er som følger :

 

Pkd Inf Name Position
GK   Rami Shaaban GK
DR HG Pål André Czwartek D R
DL HG Espen Ruud D/WB/M R
DC Wnt Raio Piiroja D C
DC   Patrik Gerrbrand D RC
MR HG Raymond Kvisvik AM RL
ML HG Espen Hoff AM RL
MC HG Ardian Gashi AM RC
MC HG Christian Berg DM, M LC
FC   Andreas Tegström ST
FC HG Tarik Elyounoussi AM RL, F C
S1 HG Øyvind Hoås ST
S2 HG Lasse Staw GK
S3 HG Christian Halvorsen D/WB L
S4 HG Hans Erik Ramberg DM
S5 Fgn Konan Serge Kouadio AM LC, F C
S6 Fgn Ismaël Béko Fofana AM L, F C
S7   Garðar Jóhannsson ST
- HG Erik Bråthen GK
- HG Preben Haugen Lie D RC
- Inj Agim Shabani D C
-   Anders Prytz D/WB L
-   Miikka Multaharju WB/AM R
- Sus Kasey Wehrman DM
- Fgn Brian West AM R, F C
- HG Jonas Becken AM C
- HG Erlend Thorvaldsen AM/F C
- HG Simen Kristiansen F C
       

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 30 okt 07, 11:09
Da var det klart. FFK blir seriemester i 2009 Trenger bare å kjøpe en del spillere hehe, har kun 1 spiller igjen i første 11`eren hehe og det er fofana


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 okt 07, 22:07

Genialt spill med mye nytt! Driver å setter meg inn i spillet nå dvs, har spilt 7 seriekamper, ligger på 5 plass med 12 poeng, (4 seiere, 3 tap) Største seier 4-0, BORTE (!!!) mot sandefjord. Største tap, 3-2 borte for RBK.

Toppscorere, Tarik med 5 mål, andreas Tegstrøm og ardian gashi med 3 hver.

Inn: Shane Stefanutto (LSK) og vegard bjerke (hamkam)

Ut: Øyvind Hoås 8 mill til Kalmar IF og Tamaz Szekeres 80000 - Bryne.

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 01 nov 07, 14:46

Hallo folk!

HAr nå gått til innkjøp av dette spillet... Men klarer for flate ikke å få FFK til å spille ball.... JEg spiller skikkelig SHITDÅRLIG.. Aldri prøvd noen av disse fm spilla før.. Noen generelle tips mottas med takk... Lagoppstilling, formasjon og taktikk osv...

Ikke så morro å få sparken på 4 forsøk av slemme styret...

Rune

---------------------------

hmm....


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 nov 07, 15:33
Det står jeg bruker 4-3-3, men det jeg gjør da er å forandre litt på hvordan gutta skal stå på banen

----keeper------

-FH--FS--FS---FV       

----ms---ms-----

mh---------------mv

--spiss--spiss---


skjønte du den ?

---------------------------

http://keiko99.net


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 nov 07, 16:16
Rue, ta deg en titt på fmnorge.com, så får du nok de svarene du trenger.

---------------------------

Quis qustodiet ipsos PHstyret?

"Corripe Cervisiam" !

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 nov 07, 09:18
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Genialt spill med mye nytt! Driver å setter meg inn i spillet nå dvs, har spilt 7 seriekamper, ligger på 5 plass med 12 poeng, (4 seiere, 3 tap) Største seier 4-0, BORTE (!!!) mot sandefjord. Største tap, 3-2 borte for RBK.

Toppscorere, Tarik med 5 mål, andreas Tegstrøm og ardian gashi med 3 hver.

Inn: Shane Stefanutto (LSK) og vegard bjerke (hamkam)

Ut: Øyvind Hoås 8 mill til Kalmar IF og Tamaz Szekeres 80000 - Bryne.

 

 

Bra gjort av deg å klare å lure Kalmar til å gi 8 mill for Hoås


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 02 nov 07, 23:58
Opprinnelig postet av ffkmufc
 

Bra gjort av deg å klare å lure Kalmar til å gi 8 mill for Hoås

Det verste er at han bøtter inn mål i kalmar... hehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 03 nov 07, 14:26
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av ffkmufc
 

Bra gjort av deg å klare å lure Kalmar til å gi 8 mill for Hoås

Det verste er at han bøtter inn mål i kalmar... hehe


Skjønner ikke hva som har skjedd med Hoås versus researchen vi leverte inn (tastefeil?), men han har fått altfor gode stats i både heading og spenst, slik at han gjør en god jobb som targetman dersom han blir benyttet riktig.

Dette kommer vi uansett til å rette på til neste patch.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 nov 07, 15:40
Neste patch, ja. Fofana og Kouadio er i følge FM2008 utleid fra West Ham. Er ikke Charlton det som er riktig ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 nov 07, 15:47
jo da bob Charlton er rett...

eneste jeg sliter med fortiden er hvorfor det skal bli så jævlig vanskelig etter det har gått 4 år

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 nov 07, 16:55
Endret: 27 nov 07, 17:01
Opprinnelig postet av Bob Page
Neste patch, ja. Fofana og Kouadio er i følge FM2008 utleid fra West Ham. Er ikke Charlton det som er riktig ?

Ja, men også det er en "feil" vi ikke ha hatt noe å gjøre med siden utleide spillere normalt blir registrert av researchene for deres respektive klubber, altså Charlton/West Ham i dette tilfellet. Fatter egentlig ikke hvordan de har klart å prestere å leie de ut fra West Ham, må ha blitt gjort av noen researchere over klubbnivå.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 nov 07, 17:14
Er det forøvrig noen som har klart å signere de på permanent basis ? Klubben godtar buda mine, men spillerene selv vil ikke signere kontrakt med FFK..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 27 nov 07, 17:21
Fofana og Kouadio er ikke i mine planer og har derfor blitt solgt!

JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 28 nov 07, 07:46
Endret: 28 nov 07, 07:46
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Fofana og Kouadio er ikke i mine planer og har derfor blitt solgt!


spiller du med charlton(west ham tydligvis)?

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 28 nov 07, 11:19
Opprinnelig postet av Bob Page
Er det forøvrig noen som har klart å signere de på permanent basis ? Klubben godtar buda mine, men spillerene selv vil ikke signere kontrakt med FFK..


Ikke noe problem å signere de, gjort det jeg. og hjelper jo når de elsker klubben og meg som trener hehe

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 28 nov 07, 14:25
Kan hende jeg prøvde for tidlig, for nå, 5 kamper før slutt (`07) fikk jeg signert Kouadio  Hjelper tydligvis å ligge på 1.ste plass med 3 poeng ned til nr 2, og kvalifisere seg for cupfinale

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Thor Gunnar

A-lagspiller
Ble medlem: 25 mai 06
Innlegg: 268

Lagt til: 28 nov 07, 16:49

Opprinnelig postet av JipJap
Opprinnelig postet av Thor Gunnar
Fofana og Kouadio er ikke i mine planer og har derfor blitt solgt!


spiller du med charlton(west ham tydligvis)?

skrev feil, mente sendt tilbake til moderklubbene sine.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 07, 02:46
Nå har jeg funnet meg en veldig bra formaskjon.. lurer bare på om hva en skal kalle den ?

----keeper-----

-FH--FS--FS-FV

        DM

       MS-MS


SPISS-  SPISS-SPISS

er dette en:4-1-2-3  ?

Den er gull nå.. husker ikke hvilket årtall jeg er i, men jeg endelig funnet en som gjør til at laget har blitt kjempe bra

---------------------------

http://keiko99.net


PladserN

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06
Innlegg: 141

Lagt til: 30 nov 07, 11:39

Nå har jeg spilt med Hibernian i 3 år og er i slutten av 2010 sesongen.

Første året klarte jeg en godkjent 3 plass, og seier i Cupen i skottland. Neste år gikk det veldig mye bedre med en sterk kvart finale i uefa cupen (slo ut everton), ligacupgull og ikke minst gull i den hjemlige serien foran celtic og Rangers. Mye takket være de to jeg hadde på topp stort sett hele sesongen som putta drøyt 65% av alle måla. Er i februar i 2010 nå og jeg leder serien, er i kvartfinalen i hjemlige cup og kvart finale i champions league.


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 30 nov 07, 13:43
Ajajajaj, om 11 dager er jeg ferdig med eksamen for i år! da skal jeg installere spillet direkte og starte en save med Lisleby, hurra!

---------------------------

The masses are never intelligent, and they are never wise. They are myopic and fickle. Always. When given power, they destroy everything..


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 30 nov 07, 17:56
Opprinnelig postet av Snæbbis
Ajajajaj, om 11 dager er jeg ferdig med eksamen for i år! da skal jeg installere spillet direkte og starte en save med Lisleby, hurra!


hoho, gogo Lisleby!

Jeg var stjerna på benken til 3. laget av guttelaget der i mine glansdager.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 07, 23:11

Opprinnelig postet av keiko99
Nå har jeg funnet meg en veldig bra formaskjon.. lurer bare på om hva en skal kalle den ?

----keeper-----

-FH--FS--FS-FV

        DM

       MS-MS


SPISS-  SPISS-SPISS

er dette en:4-1-2-3  ?

Den er gull nå.. husker ikke hvilket årtall jeg er i, men jeg endelig funnet en som gjør til at laget har blitt kjempe bra

 

Hva med 4-3-3, som det i realiteten er ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 nov 07, 23:17

Den nye oppdateringa har kommet ut nå, og det problemet med Fofana og Kaudio er i orden. Og det blir slutt på at det er 3-4 annuleringer hver bidige kamp(Men dette har jeg ikke fått testa ennå).

Nå laster jeg ned en grafikk patch, som skal ordne logoene på klubbene osv.

 

Noen som vet hvorfor dette ikke er integrert i fm spillet fra før?Logo på ffk eller andre premier legue lag. Ser første div i england har det på spillet, er det snakk om noe rettigheter?

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 nov 07, 23:54
bob mener du at det er 4-3-3 ?

Trodde ikke den var slik satt opp

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 30 nov 07, 23:56
Er en variasjon som med 4-4-2 med diamant.

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 des 07, 00:04
Det kan ikke være det da.. jeg bruker jo 3 spisser... dem 2 som spiller på midtbanen er hsm og vsm bare at dem står sentralt + at jeg har en DM spiller rett bak dem

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 des 07, 00:13
Opprinnelig postet av keiko99
Det kan ikke være det da.. jeg bruker jo 3 spisser... dem 2 som spiller på midtbanen er hsm og vsm bare at dem står sentralt + at jeg har en DM spiller rett bak dem

Det han mener er at 4-1-2-3 er en variasjon av 4-3-3 akkurat som 4-1-2-1-2 (4-4-2 med diamant på midten) er en variasjon av 4-4-2.

Det er samme hva du kaller formasjonen din. Både 4-3-3 og 4-1-2-3 er en grei betegnelse, selv om to av spissene da som regel er vinger og ikke rene spisser. Ala dette:

FB --- DC ---- DC --- FB
-------------DM ------------
------- MC ----- MC -------
WG ------------------- WG
----------- TGM ------------

Litt sært å spille med tre rene spisse for øvrig - selv i FM!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 des 07, 00:48
Akkurat da skjønte jeg det bedre... jo da det er sært, men dæven det funker bra

---------------------------

http://keiko99.net


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 03 des 07, 16:33
Da er jeg over halvveis i en sesong med FFK. Har hatt stor nytte av tipsene Holters la ut her, anbefales på det sterkeste!

Inn:
Kasper Hämäläinen, Turun Palloseura  -  1,9 mill
Eduardo, Bahia  -  2,75 mill
Jukka Lehtovaara, Turun Palloseura  -  80 000 kr
Dennis Høegh, AGF  -  1,1 mill
Mika Ääritalo, Turun Palloseura  -  5 mill
Bogdan Stancu, Unirea Urziceni  -  2,5 mill
Even Hovland, Sogndal  -  2 mill
Branimir Kostadinov, Hearts  -  5 mill
Patrik Lomski, Turun Palloseura  -  1,4 mill
Alanzinho, Stabæk  -  11 mill

Totalt: 33 mill

Ut:
Rami Shaaban
-> FC Lyn Oslo  -  10 mill
Tamas Szekeres -> Sparta Sarpsborg  -  100 000
John Anders Bjørkøy -> Viking  -  8,5 mill
Tarik Elyounoussi -> Sampdoria  -  30 mill
Lasse Staw -> Stabæk  -  6 mill

Totalt: 55 mill

Bruker den 4-1-2-2-1 taktikken som er nevnt tidligere i tråden. Funker fett! Ligger på 1. plass i serien, er i kvartfinalen i cupen og skal begynne med Europacupen nå..

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


morten95

Knøttespiller
Ble medlem: 17 sep 07
Innlegg: 26

Lagt til: 22 des 07, 12:29
Opprinnelig postet av ffkfmv

 

Var bra ferdighetsfilter på spillerne til FFK syns jeg.. Bra jobba.. Men fy faan så irriterende at styret bare godtar bud som kommer inn uten  at man får bestemme det selv. Gjorde styret det da du spilte og? Brått så hadde styret mitt akseptert to bud på tarik, et på 10 mill og et på 29 mill, heldigvis valgte tarik den klubben med høyeste bud ;) Men likevel irriterende..

Da må du tilby han en ny kontrakt da vettu (:

---------------------------

Syng hvis du skal stå i plankehaugen for faan!
støtter Zoran!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 des 07, 17:31
Prøv å sett summen du vil ha for spilleren ganske høyt. Satt prisen for Tarik på 120 mill. Selv om det høyeste budet som hittils har kommet var på 64 mill fikk jeg bestemme selv....

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 jul 08, 16:45

Har spilt en del FM nå, og en del av de gamle traverne har forsvunnet, mens andre har kommet inn.. utrolig nok har jeg fått inn gode spillere også som: enckelman, andresen, wæhler, reginiussen, stefanutto, skjønsberg, brenne, vaagan moen, espen ruud..

På topp bøtter Gunnar Heidar Thorvaldsson og Bjørn Runstrøm inn mål.. ligger på 1 plass nå og har knust sarpsborg sparta 4 ganger på to år, med kalassiffrene 6 - 1, 8 - 1 og sånn.. hehe...

Kjører forøvirg 4 - 4 - 2 men lurte på å prøve noe av det som dere andre her har skrevet om

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f