Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny supporterklubb er stiftet, Aristokratene!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 26 sep 07, 13:55
Endret: 02 okt 07, 20:09
I dag ble en ny supporterklubb stiftet. Supporterklubben heter Aristokratene. Hovedmålet til Aristokratene er å få et eget felt på stadion med de samme betingelsene som Plankehaugen i dag får av FFK. Aristokratene er kun for syngende og folk som vil delta aktivt til tribunelivet på stadion.Aristokratene er for alle alternative grupperinger. Som vår egen ultras gruppe: Aristo Boys,Brigade Rødhvit,++

Aristokratene er en uavhengig supporterklubb, og forhåpentligvis til neste år så kan vi ha vårt eget felt på stadion.

Skriv deg opp hvis du vil være med!

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 14:07

Jeg stiller meg avventende foreløpig, men dette er interessant for mitt vedkommende.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 26 sep 07, 14:07

Opprinnelig postet av FFK Forever


Aristokratene er en uavhengig supporterklubb,


Hva menes med dette?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 sep 07, 14:08
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av FFK Forever


Aristokratene er en uavhengig supporterklubb,


Hva menes med dette?

Har da ikke så sterke bindinger til FFK som klubb slik PH har blitt. Sånn forstår jeg det.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 26 sep 07, 14:14
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Har da ikke så sterke bindinger til FFK som klubb slik PH har blitt. Sånn forstår jeg det.

Og hva menes med det? Skal ikke dette være FFK supportere? Skal de stå fritt til å vende klubben ryggen i motgang eller når de ikke får det som de vil? Venter man da å få samme fordeler som PH?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 26 sep 07, 14:21

Er det negativt med flere supportergrupper? Nei!

Bare de kan støtte FFK sammen. Utrykket alle monner drar, kan ansees som positivt i denne sammenhengen.

Det er vel ingen copy right på det å være en supporter gruppe?

Er positiv til alle som vil lage god stemning på stadion, men for mitt vedkomne er det nok å være medlem av To supporterklubber for FFK. PH og Holygans.

Aristokratene er et fint navn. Et tips. Ikke reklamer med Ultras navnet.... Det blir det bare bråk rundt. Syng og rop, ikke vær opptatt av å sette dere selv i en boks.

Lykke til!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 26 sep 07, 14:22
Opprinnelig postet av Jonek

Er det negativt med flere supportergrupper? Nei!

Bare de kan støtte FFK sammen. Utrykket alle monner drar, kan ansees som positivt i denne sammenhengen.

Det er vel ingen copy right på det å være en supporter gruppe?

Er positiv til alle som vil lage god stemning på stadion, men for mitt vedkomne er det nok å være medlem av To supporterklubber for FFK. PH og Holygans.

Aristokratene er et fint navn. Et tips. Ikke reklamer med Ultras navnet.... Det blir det bare bråk rundt. Syng og rop, ikke vær opptatt av å sette dere selv i en boks.

Lykke til!

Hakke du meldt deg ut av plankehaugen? Eller er det jeg som har misforstått?

---------------------------

heia heia...


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 26 sep 07, 22:31
Endret: 26 sep 07, 22:40
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av Jonek

Er det negativt med flere supportergrupper? Nei!

Bare de kan støtte FFK sammen. Utrykket alle monner drar, kan ansees som positivt i denne sammenhengen.

Det er vel ingen copy right på det å være en supporter gruppe?

Er positiv til alle som vil lage god stemning på stadion, men for mitt vedkomne er det nok å være medlem av To supporterklubber for FFK. PH og Holygans.

Aristokratene er et fint navn. Et tips. Ikke reklamer med Ultras navnet.... Det blir det bare bråk rundt. Syng og rop, ikke vær opptatt av å sette dere selv i en boks.

Lykke til!

Hakke du meldt deg ut av plankehaugen? Eller er det jeg som har misforstått?

Hei Kristian B!

Jeg vet ikke hvem du er, men det spiller ingen rolle. Ta kontakt på stadion til søndag....Spent på å vite hvem du er.

Jeg har aldri tenkt tanken på å melde meg ut av PH, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg har det bra der vettu!

Eller vet du mer enn meg???? Hjelp, kanskje jeg har blitt utestengt??? Nå må jeg ut i postkassa for å sjekke det.Neida!

Jeg er en traust type med beina godt festet i betongen på PH feltet. Meg har de ingenting å utsette på... Bortsett fra Buberry kopi capsen da... Men den for man leve med..

Men jeg er positiv til at andre starter en klubb.

 

 

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 28 sep 07, 12:04
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av Kristian B
Opprinnelig postet av Jonek

Er det negativt med flere supportergrupper? Nei!

Bare de kan støtte FFK sammen. Utrykket alle monner drar, kan ansees som positivt i denne sammenhengen.

Det er vel ingen copy right på det å være en supporter gruppe?

Er positiv til alle som vil lage god stemning på stadion, men for mitt vedkomne er det nok å være medlem av To supporterklubber for FFK. PH og Holygans.

Aristokratene er et fint navn. Et tips. Ikke reklamer med Ultras navnet.... Det blir det bare bråk rundt. Syng og rop, ikke vær opptatt av å sette dere selv i en boks.

Lykke til!

Hakke du meldt deg ut av plankehaugen? Eller er det jeg som har misforstått?

Hei Kristian B!

Jeg vet ikke hvem du er, men det spiller ingen rolle. Ta kontakt på stadion til søndag....Spent på å vite hvem du er.

Jeg har aldri tenkt tanken på å melde meg ut av PH, og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg har det bra der vettu!

Eller vet du mer enn meg???? Hjelp, kanskje jeg har blitt utestengt??? Nå må jeg ut i postkassa for å sjekke det.Neida!

Jeg er en traust type med beina godt festet i betongen på PH feltet. Meg har de ingenting å utsette på... Bortsett fra Buberry kopi capsen da... Men den for man leve med..

Men jeg er positiv til at andre starter en klubb.

 

 

 

 

Hehe, slapp av. Jeg mente jeg hadde sett at du skulle melde deg ut rundt alt bråket for et par uker siden. Ser veldig ut som jeg tok feil, og det beklager jeg selvsagt:)

Kjøper en pølse te deg neste kamp :p

---------------------------

heia heia...


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 28 sep 07, 12:14
Kan folket her vær så snill å ta dette med tribunekulturen inne på PM ??  tråden blir helt ødelagt her jo !!  denne tråden handler om den nye supporterklubben som kanksje kommer og ikke om hva som er best av  Fransk eller Engelsk tribuneliv... 

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 28 sep 07, 14:14
Hva er poenget med og ødelegge tråden med og diskutere tribunekulturen i andre land? vi har en tråd som heter tribunekultur som ligger klistret helt øverst! Nå er det veldig mange tråder som sklir ut veldig fort. Moderator?

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 28 sep 07, 14:34
Endret: 28 sep 07, 14:34
Opprinnelig postet av Liraren
Hva er poenget med og ødelegge tråden med og diskutere tribunekulturen i andre land? vi har en tråd som heter tribunekultur som ligger klistret helt øverst! Nå er det veldig mange tråder som sklir ut veldig fort. Moderator?

Var den retta mot meg? For det første har jeg skrevet to innlegg i denne "debatten", og for det andre var den første posten min ment som å vise et eksempel på at to supporterklubber kan fungere utmerket side ved side (Magic Fans `92 og Green Angels). Er forøvrig helt enig i at det har sklidd ut, som jeg også skriver i foregående post. Har ingenting med Aristokratene å gjøre.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 30 sep 07, 12:23

Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av Liraren
Hva er poenget med og ødelegge tråden med og diskutere tribunekulturen i andre land? vi har en tråd som heter tribunekultur som ligger klistret helt øverst! Nå er det veldig mange tråder som sklir ut veldig fort. Moderator?

Var den retta mot meg? For det første har jeg skrevet to innlegg i denne "debatten", og for det andre var den første posten min ment som å vise et eksempel på at to supporterklubber kan fungere utmerket side ved side (Magic Fans `92 og Green Angels). Er forøvrig helt enig i at det har sklidd ut, som jeg også skriver i foregående post. Har ingenting med Aristokratene å gjøre.

 

Ikke spesielt mot deg, bare generelt. Alle tråder sklir ut for tiden. Litt irriterende!

Tror foresten ikke vi får se noe fra aristokratene på dagens kamp. tror de trenger tid!

---------------------------

Skulle ønske jeg hadde en emo i hagen, da hadde den kuttet seg selv:)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 14:23
Dette er nok ikke negarivt nei. Bare pass litt på navnet, jeg mener å huske noe om at FFK ikke likte at supporter grupper bruker aristokrat navnet, da dette forbinnes veldig med klubben. Ellers ser det ut som et bra tiltak, bare husk det Jonek skriver...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 26 sep 07, 14:26
Aristokratene er totalt feil navn å bruke, det har vært oppe før.

Finn på noe sjæl, som det heter ...

Hva med Raymånnæne?

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 26 sep 07, 14:29
Opprinnelig postet av bjorn
Aristokratene er totalt feil navn å bruke, det har vært oppe før.

Finn på noe sjæl, som det heter ...

Hva med Raymånnæne?


Hva er feil med aristokratene da? Det er det vi er og er kjent i norge som.

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 sep 07, 14:35

Opprinnelig postet av FFK Forever
Hva er feil med aristokratene da? Det er det vi er og er kjent i norge som.

Det var oppe i en generalforsamling i Plankehaugen om PH skulle bytte navn til "Aristokratene". Klubben gikk imot dette, da de mente de hadde en form for "copyright" på navnet. FFK bruker selv navnet "aristokratene" i sin markedsføring, samt igjennom sin butikk "Aristokraten". Det var i alle fall slik jeg forstod utfallet av saken den gang.

Litt merkelig at dere som skal være så ivrige supportere ikke har fått med dere dette.

Når det er sagt, så var jeg en av de som ønsket og diskuterte hardt for å bytte navnet fra Plankehaugen til Aristokratene den gang.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 26 sep 07, 14:38
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av FFK Forever
Hva er feil med aristokratene da? Det er det vi er og er kjent i norge som.

Det var oppe i en generalforsamling i Plankehaugen om PH skulle bytte navn til "Aristokratene". Klubben gikk imot dette, da de mente de hadde en form for "copyright" på navnet. FFK bruker selv navnet "aristokratene" i sin markedsføring, samt igjennom sin butikk "Aristokraten". Det var i alle fall slik jeg forstod utfallet av saken den gang.

Litt merkelig at dere som skal være så ivrige supportere ikke har fått med dere dette.

Når det er sagt, så var jeg en av de som ønsket og diskuterte hardt for å bytte navnet fra Plankehaugen til Aristokratene den gang.



Vi skal i dialog med klubb så får vi se hva vi får til. Det som er viktigst er at vi får vårt eget felt.

---------------------------

Aristo Boys
Frihet For Ultras



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 11 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f